pssssjk. Ik draag alleen maar victoria's secret en de mannen in mijn leven gedragen zich niet bepaald als soap opera guys. Of anders de bad boys, maar daar zit ik nou ook niet op te wachtenquote:
Bewegwijzering lijkt me nou bij uitstek een publieke functie in plaats van privaat.quote:
Kleine hint: op marktplaats begint zoiets rond de 250 euro.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoor, ik wel. Laten we het bieden beginnen bij een multipack Fruit-Tella
Misschien gaat er dan iets mis tijdens het selectieproces ...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pssssjk. Ik draag alleen maar victoria's secret en de mannen in mijn leven gedragen zich niet bepaald als soap opera guys. Of anders de bad boys, maar daar zit ik nou ook niet op te wachten
van mijn of hun kant?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bewegwijzering lijkt me nou bij uitstek een publieke functie in plaats van privaat.
[..]
Kleine hint: op marktplaats begint zoiets rond de 250 euro.
[..]
Misschien gaat er dan iets mis tijdens het selectieproces ...
Hmm... ik was eigenlijk niet van plan hoger te gaan dan een pak Fruit-Tella en een pond drop. Laat maar zitten danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kleine hint: op marktplaats begint zoiets rond de 250 euro.
Van jouw kant natuurlijk. Jij kan als gewilde vrouw natuurlijk op zn minst van iemand eisen dat ie zich normaal gedraagt...quote:
Ik denk dat ik weinig in mijn bezit heb wat ik zou willen ruilen voor een pak Fruit-Tella en een pond drop. Maar als je er vanaf wilt kijk ik even verderquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hmm... ik was eigenlijk niet van plan hoger te gaan dan een pak Fruit-Tella en een pond drop. Laat maar zitten dan
Nee hoor, heb op het moment zelfs geen drop of Fruit-Tella in huisquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weinig in mijn bezit heb wat ik zou willen ruilen voor een pak Fruit-Tella en een pond drop. Maar als je er vanaf wilt kijk ik even verder
Ik kan helaas niet lezen wat er nu met haar aan de hand isquote:
dat dus, je bent me net voorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef De_Hertog het volgende:
She's 3rd brightest, but hard gal to see
Dank jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef De_Hertog het volgende:
She's 3rd brightest, but hard gal to see
Ik in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef B.ertha het volgende:
En, ben ik de ideale vriendin? Hoeveel mannelijke SC'ers zijn nu stapelverliefd?
Can you please translate those quotes into English please?quote:
Hello, you called?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
Natalee who!?![]()
Just ask Stephaniy. Knowing this SC, she will join in any minute now.
I'm not gonna argue with you, you transvestite.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:02 schreef Stephaniy-Florrie het volgende:
[..]
Hello, you called?
Thank you very much, you are the first to spell my name correctly!
I'm pleased to see that Joran confessed so fast.
na mijn tiende vond ik hem eigenlijk al niet meer grappig....quote:
Mogguhquote:Op woensdag 9 juni 2010 07:58 schreef Cobra4 het volgende:Weer thuis.
En er stond al een rij bij het stembureau.
Ik was eerst #9. Maar omdat ik militair ben (ik was in vlekkenpak) mocht ik van alle oudjes in de rij als eerste.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mogguh
ik was #4 in de rij, heb om 7.32 gestemd
Vlekken? Heb je geen wasmachine?quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:03 schreef Cobra4 het volgende:
Ik was eerst #9. Maar omdat ik militair ben (ik was in vlekkenpak) mocht ik van alle oudjes in de rij als eerste.
Niet nodig. Je mag verschillende kleuren kleding toch niet tegelijk wassen? Hoe moet ik kleding met drie kleuren in één dan wassen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vlekken? Heb je geen wasmachine?
Ah, logischquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:10 schreef Cobra4 het volgende:
Niet nodig. Je mag verschillende kleuren kleding toch niet tegelijk wassen? Hoe moet ik kleding met drie kleuren in één dan wassen.
Als dat het is moet ik ook maar boodschappen gaan doen in dat pak!quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, logischen het verklaart waarom je als eerste mocht: je stinkt! geintje
Slimquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:12 schreef Cobra4 het volgende:
Als dat het is moet ik ook maar boodschappen gaan doen in dat pak!
Waaruit bestond de worp?quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Slim
Vanavond op kraamvisite bij een collega
Gisterenavond was Freek in ieder geval wel leuk...quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:30 schreef MadMaster het volgende:
Alle aanwezigen hier hebben al gestemd, de trouwe honden...
En zo hoort het.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:30 schreef MadMaster het volgende:
Alle aanwezigen hier hebben al gestemd, de trouwe honden...
Ja, tot 9 vanavondquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor mij wordt het vanavond stemmen. Het kan toch tot 21:00?
Je zal je eigen naam maar niet weten te spellen en dan ook nog beweren dat je dat zelf wel goed gedaan hebt...quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:02 schreef Stephaniy-Florrie het volgende:
[..]
Hello, you called?
Thank you very much, you are the first to spell my name correctly!
I'm pleased to see that Joran confessed so fast.
Hier ook. Eerst stemmen en op tijd op m'n werk zijn lukte me niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor mij wordt het vanavond stemmen. Het kan toch tot 21:00?
Ik zou inderdaad ook agressief worden richting iemand waarvan ik net heb gelezen dat hij verdacht wordt van moord. Eerste klap is een daalder waard, tenslotte.quote:Tijdens het pokeren zou Van der Sloot via Facebook een bericht over de verdwijning van Natalee Holloway hebben gekregen. Toen zag Flores dat nog niet. Toen Van der Sloot buiten koffie en brood was wezen halen, had Flores het gelezen te hebben en verweet ze hem volgens de verklaring dat hij niet over zijn verleden had verteld.
Daarop zou ze hebben geprobeerd hem te slaan.
Yep.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:39 schreef iamredleader het volgende:
Heeft PS al haar backpiece laten zetten?
quote:
Da's geen backpiece, dat is een foto van een string waar, heel storend, een tattoo boven zit en een broek overheen zit...quote:
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's geen backpiece, dat is een foto van een string waar, heel storend, een tattoo boven zit en een broek overheen zit...
Dit is een backpiece en dus wat ik in gedachten had voor PS:
[ afbeelding ]
En dat ga je niet in 1 sessie reden, zoals uit bovenstaande, pas deels afgeronde, tattoo blijkt.
Kosten: Een paar duizend Euro, maar dan heb je ook wat...
Ja lekker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Iemand een stukje taart erbij?
[ afbeelding ]
Bedankt voor de felicitaties!
Je weet dat je er maar 1 persoon in het stemhokje aanwezig mag zijn?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond stemmen. Twan wil graag mee met Peace en mij.![]()
Ik bedank zoals gewoonlijk voor de taart, maar die '27' is juist?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Iemand een stukje taart erbij?
[ afbeelding ]
Bedankt voor de felicitaties!
Volgens mij was dat als reactie op Cobra's typfout.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal je eigen naam maar niet weten te spellen en dan ook nog beweren dat je dat zelf wel goed gedaan hebt...
[ afbeelding ]
Ja, de taart is lelijk maar het gaat om het getalquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedank zoals gewoonlijk voor de taart, maar die '27' is juist?
Ik had je jonger geschat...
Waar ze dat zeker wel weten is in het taartenbak topic in CULquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij was dat als reactie op Cobra's typfout.
Slechte grap trouwens
Gefeliciteerd LB
Ik maak voor mijn ouders een taart (nep) omdat ze binnenkort 30 jaar getrouwd zijn. Waar koop je zo'n bruidspaartje of ander opzetstukje voor op je taart? Ik dacht zelf gewoon bij de bakker, maar misschien zijn daar speciale winkels voor.
Zit jij achter die kloon!?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij was dat als reactie op Cobra's typfout.
Slechte grap trouwens
Voor mij alleen als er ook cognac is. Ik moet zo nog slapen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:11 schreef Whiteguy het volgende:
Congrats LB. Taart hoef ik niet, maar als Hertog koffie gaat halen heb ik daar wel interesse in![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:03 schreef Etcetera het volgende:
Ah daar is de Jarige JetNog van harte gefeliciteerd
En de TVP-knop werkt goed inderdaad
Dat lijkt mij zwaar klote. Zit je net lekker te lezen in een topic, gaat de zaak zich verversen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hoorde ook over een nieuwe layout die zelf ververst!
Goed idee! * B.ertha gaat het meteen vragenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waar ze dat zeker wel weten is in het taartenbak topic in CULDaar maken ze schitterende dingen
Of je bent je quickquote post kwijt..quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zwaar klote. Zit je net lekker te lezen in een topic, gaat de zaak zich verversen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Of je bent je quickquote post kwijt..
Kon dat nog niet dan ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:11 schreef Etcetera het volgende:
Je kunt nu ook met Google Maps navigeren in NederlandIk denk dat ik het ga testen als we straks gaan stemmen
Mwah....quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja meester, kleine muisjes meisjes worden groot.
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:03 schreef Etcetera het volgende:
Ah daar is de Jarige JetNog van harte gefeliciteerd
En de TVP-knop werkt goed inderdaad
Het is toch waarquote:
Ik vrees dat ze dat niet hebben in de kantine hierquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor mij alleen als er ook cognac is. Ik moet zo nog slapen.
De Hanos verkoopt dat soort spul, alleen moet je daar wel een pasje voor hebben...quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik maak voor mijn ouders een taart (nep) omdat ze binnenkort 30 jaar getrouwd zijn. Waar koop je zo'n bruidspaartje of ander opzetstukje voor op je taart? Ik dacht zelf gewoon bij de bakker, maar misschien zijn daar speciale winkels voor.
Dat wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:26 schreef Whiteguy het volgende:![]()
Politie zet speciaal team op 'kettingrukkers'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:26 schreef Whiteguy het volgende:
![]()
Politie zet speciaal team op 'kettingrukkers'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat jij wel op de Piratenpartij zou stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:54 schreef Etcetera het volgende:
Lijkt mij ook niet echt, zit nu een beetje hun site door te neuzen
Gezien haar UI; PvdD.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel op de Piratenpartij zou stemmen.
Ze hebben goede puntenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel op de Piratenpartij zou stemmen.
Klopt. Ik vind het erg jammer dat ik bij geen van de andere partijen een fatsoenlijk privacy- en ICT-beleid tegenkom. Ik vraag me ook een beetje af of een eventuele zetel voor de piraten in de kamer dat zou veranderen, of juist meer in de hoek zou drukken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze hebben goede puntenMaar het is allemaal een beetje te beperkt. Er is meer dat belangrijk is, naast de privacy van mensen.
Enig idee wat Provinciale Staten kosten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Waarom willen partijen minder provinciesHet zijn er maar 12
Kijk naar de PvdD. Menig motie is aangenomen maar géén één uitgevoerd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het erg jammer dat ik bij geen van de andere partijen een fatsoenlijk privacy- en ICT-beleid tegenkom. Ik vraag me ook een beetje af of een eventuele zetel voor de piraten in de kamer dat zou veranderen, of juist meer in de hoek zou drukken.
Dat bedoel ik ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk naar de PvdD. Menig motie is aangenomen maar géén één uitgevoerd.
Ik denk dat er wel andere middelen zijn om geld te besparen.... topsalarissen korten bijvoorbeeld, of subsidies korten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Enig idee wat Provinciale Staten kosten?
Mmm dan zou het bij mij een principestem worden als ik Piratenpartij ga stemmen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het erg jammer dat ik bij geen van de andere partijen een fatsoenlijk privacy- en ICT-beleid tegenkom. Ik vraag me ook een beetje af of een eventuele zetel voor de piraten in de kamer dat zou veranderen, of juist meer in de hoek zou drukken.
Ik betwijfel of dat minder wordt als er minder provincies zijn hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Enig idee wat Provinciale Staten kosten?
Vind ik ook belachelijkquote:Een nieuw belastingtarief van 60% over het belastbaar inkomen boven 150.000 euro.
Liberaal denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vind ik ook belachelijkDan stimuleer je toch niemand meer om hard te gaan werken?
ben ik nou links of rechs met zo'n standpunt
Dat zou het bij mij ook worden ja. Ik verwacht niet dat ze daadwerkelijk beleid kunnen maken, maar misschien dat de sommige gevestigde partijen, zoals D66 of GL, wat overnemen. Aan de andere kant, misschien roepen ze inderdaad een 'daar heb je hem weer met zijn stokpaardje'-gevoel op zoals de PvdD nu.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mmm dan zou het bij mij een principestem worden als ik Piratenpartij ga stemmen...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk dat er wel andere middelen zijn om geld te besparen.... topsalarissen korten bijvoorbeeld, of subsidies korten.
Eens.quote:En die hypotheekrenteaftrek (daaristieweer...), mag toch direct geschrapt worden voor hoge inkomens?Als je een dik huis kunt kopen moet je ook niet zeiken.
Klopt wel aardig. Nu zien welke partijen er bij horenquote:Je bent niet uitgesproken links of rechts, wat de economie betreft. De overheid mag op sommige punten best ingrijpen, maar alleen als het niet anders kan. Je bent daarnaast een voorstander van individuele vrijheden, maar daar zijn wel grenzen aan. Je ziet in de maatschappij wel dingen die je niet zo bevallen, maar vindt een verbod vaak te ver gaan. Maatschappelijke veranderingen juich je meestal toe, maar je kijkt altijd wel kritisch naar de gevolgen. Je bent verder op zoek naar een tussenweg in het moderne leven, tussen geld kunnen verdienen aan de ene kant, en aandacht voor milieu, kunst, en andere mensen aan de andere kant. Misschien ben je blij dat je op zondag nog even snel een boodschap kan doen, maar een totale 24-uurs-economie hoeft voor jou niet. Tot slot ben je in principe tegen invloed van religie op de politiek, maar waarschijnlijk stoor je je wel eens aan de felheid waarmee sommigen zich tegen religieuze invloed uitspreken. Uit religie komen immers wel belangrijke normen en waarden voort.
Probleem met de HRA in een keer afschaffen is dat veel mensen er bij de aanschaf van het huis al rekening mee hebben gehouden, zodat het allemaal uit kan (soms net). Schaf je het vanaf morgen af, dan zadel je vele huizenbezitters in een keer met een flinke bak extra kosten op. Ook als je de regeling alleen voor dure huizen afschaft. Dan is het voor de betrokkenen eerlijker om het geleidelijk in te voeren of de aftrek te beperken tot het eerste miljoen (oid). Dus voor het eerste bedrag geldt de aftrek gewoon, de rente over alles wat er boven die limiet zit mag je niet meer aftrekkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En die hypotheekrenteaftrek (daaristieweer...), mag toch direct geschrapt worden voor hoge inkomens?Als je een dik huis kunt kopen moet je ook niet zeiken.
Kort gezegd:quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:54 schreef Etcetera het volgende:
Lijkt mij ook niet echt, zit nu een beetje hun site door te neuzen
Rechts: links is voor inkomensnivellering. Nadel van dergelijke nivellering is in mijn ogen dat sommige partijen zo ver doorschieten, dat (meer) werken nauwelijks loont ten opzichte van niet werken. Gevolg -> iedereen arm. (of in ieder geval, lagere totale welvaart, maar wel iedereen dichter bij het gemiddelde).quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vind ik ook belachelijkDan stimuleer je toch niemand meer om hard te gaan werken?
Ja prima als het geleidelijk gaat, maar boven een bepaalde inkomensgrens heb ik tóch niet zo'n medelijdenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Probleem met de HRA in een keer afschaffen is dat veel mensen er bij de aanschaf van het huis al rekening mee hebben gehouden, zodat het allemaal uit kan (soms net). Schaf je het vanaf morgen af, dan zadel je vele huizenbezitters in een keer met een flinke bak extra kosten op. Ook als je de regeling alleen voor dure huizen afschaft. Dan is het voor de betrokkenen eerlijker om het geleidelijk in te voeren of de aftrek te beperken tot het eerste miljoen (oid). Dus voor het eerste bedrag geldt de aftrek gewoon, de rente over alles wat er boven die limiet zit mag je niet meer aftrekken
Daarnaast is het ook al zo dat de 10% van de Nederlanders met de hoogste inkomens een procentje of 70 van de inkomstenbelasing betalen. Ze dragen dus al stevig bij, ook via BTW en BPM door duurdere spullen te kopenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan heb je nog tot en uur of 23.30 uur, gok ik zo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:25 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga slapen. Ik wil op tijd wakker zijn voor de uitslag van de verkiezingen.
CDA en PVV hebben er maar weinig over te zeggen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:36 schreef De_Hertog het volgende:
Digitale zaken bij de gewone partijen: http://www.digitalevrijheidswijzer.nl/
Wederom D66 of GroenLinks
Eensquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook al zo dat de 10% van de Nederlanders met de hoogste inkomens een procentje of 70 van de inkomstenbelasing betalen. Ze dragen dus al stevig bij, ook via BTW en BPM door duurdere spullen te kopen
In mindere mate is dat bij mij op het werk ook zo. Ergens rond de 25 uur werken per week kom je in een andere belastingsschaal, waardoor 28 uur werken niet heel veel meer verdient dan 24 uur. Dan heb ik liever 4 uur extra vrije tijdquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:28 schreef Whiteguy het volgende:
Nadel van dergelijke nivellering is in mijn ogen dat sommige partijen zo ver doorschieten, dat (meer) werken nauwelijks loont ten opzichte van niet werken.
SGP nog minder, maar daar verwacht je ook weinig vrijheid. Van de PVV daarentegen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
CDA en PVV hebben er maar weinig over te zeggen.
Zo lang ze die duurdere spullen kunnen blijven aanschaffen, heb ik geen medelijden met ze...quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook al zo dat de 10% van de Nederlanders met de hoogste inkomens een procentje of 70 van de inkomstenbelasing betalen. Ze dragen dus al stevig bij, ook via BTW en BPM door duurdere spullen te kopen
Inderdaad....quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
SGP nog minder, maar daar verwacht je ook weinig vrijheid. Van de PVV daarentegen..
Ik begrijp dit echt niet. Niemand vraagt toch om medelijden? Niemand doet zielig! Er zijn alleen partijen die vinden dat rijken wel meer moeten afdragen en partijen die vinden van niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang ze die duurdere spullen kunnen blijven aanschaffen, heb ik geen medelijden met ze...
De stemwijzer gaf PVV bij mij aan, maar dat doe ik principieel niet.
De laatste jaren heb ik VVD gestemd, maar vanmorgen heb ik D66 gestemd.
Tactischer was het geweest om PvdA te stemmen om wat meer tegengas richting de VVD te kunnen geven, maar ik heb niet de illusie dat mijn stem doorslaggevend zal zijn en ik ben het met heel veel zaken zoals de PvdA die stelt pertinent oneens...
Ach, het verbaast me eigenlijk niet eens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad....
Ik vind dat er zoiezo weinig vrijheid is bij de PVV...
En dat maakt (parttime) zwart werken weer bijzonder interessant.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In mindere mate is dat bij mij op het werk ook zo. Ergens rond de 25 uur werken per week kom je in een andere belastingsschaal, waardoor 28 uur werken niet heel veel meer verdient dan 24 uur. Dan heb ik liever 4 uur extra vrije tijd
Zit D66 zo dicht bij de PvdA dan? Ik heb het idee dat ze vooral stemmen weghalen bij CDA momenteel, en de VVD eerder bij de PVV en ook bij CDA. PvdA staat nog steeds erg hoog, in tegenstelling tot CDA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat D66 nog wel eens goed kon gaan scoren vandaag. In ieder geval beter dan in de peilingen. Helaas ten koste van de PvdA denk ik... zodat de VVD toch de grootste wordt.![]()
Maar die rijkere mensen zullen het hardste miepen als de HR eraf gaat toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik begrijp dit echt niet. Niemand vraagt toch om medelijden? Niemand doet zielig! Er zijn alleen partijen die vinden dat rijken wel meer moeten afdragen en partijen die vinden van niet.
Medelijden in figuurlijke zin uiteraard, reagerend op HT's stelling dat 10% van de bevolking al goed is voor 70% van de schatkist.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik begrijp dit echt niet. Niemand vraagt toch om medelijden? Niemand doet zielig! Er zijn alleen partijen die vinden dat rijken wel meer moeten afdragen en partijen die vinden van niet.
En zwart werken is weer goed voor de economie...quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dat maakt (parttime) zwart werken weer bijzonder interessant.
Zijn er ook partijen die een glijdende schaal in willen voeren?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dat maakt (parttime) zwart werken weer bijzonder interessant.
Medelijden hoeft ook niet, maar een beetje begrip kan ook wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang ze die duurdere spullen kunnen blijven aanschaffen, heb ik geen medelijden met ze...
Volgens wiki:quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zit D66 zo dicht bij de PvdA dan? Ik heb het idee dat ze vooral stemmen weghalen bij CDA momenteel, en de VVD eerder bij de PVV en ook bij CDA. PvdA staat nog steeds erg hoog, in tegenstelling tot CDA.
Als ik rijk zou zijn, zou ik best mijn steentje bij willen dragen. Denk ik, want ik ben het niet, helaasquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Medelijden in figuurlijke zin uiteraard, reagerend op HT's stelling dat 10% van de bevolking al goed is voor 70% van de schatkist.
Wij hebben het momenteel ook niet slecht qua inkomen, we kunnen vrijwel doen wat we willen, maar we zijn niet rijk. Desondanks heb ik er wel begrip voor dat ook wij een extra steentje bij moeten gaan dragen aan het herstel van de economie, ook al ga ik dat in mijn portemonnee merken.
Als iedereen er zo over dacht en zeker de wat rijkere medemens, dan is het probleem zo verholpen, geld zat in Nederland.
Daarna kan je met een goed financieel beleid verder en kunnen de lasten weer omlaag, ook voor de rijkere onder ons.
Ik heb het idee van wel eigenlijk... maar ik kan me natuurlijk ook vergissen. Ik hoop uiteraard wel dat D66 de stemmen wegtrekt bij de CDA!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zit D66 zo dicht bij de PvdA dan? Ik heb het idee dat ze vooral stemmen weghalen bij CDA momenteel, en de VVD eerder bij de PVV en ook bij CDA. PvdA staat nog steeds erg hoog, in tegenstelling tot CDA.
Het nadeel van de HRA is dat veel mensen die teruggave incalculeren in hun kostenplaatje per maand/jaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar die rijkere mensen zullen het hardste miepen als de HR eraf gaat toch?
Blugh politiek
Gewoon vlaktaks: belastingvrije voet van pakweg 15.000, 1 tarief van 25% en alle aftrekposten afschaffen. Maakt het simpeler en (dus) ook eerlijker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zijn er ook partijen die een glijdende schaal in willen voeren?
Heb je meteen niet meer dat probleem dat mensen in de bijstand meer geld verdienen dan wanneer ze wit gaan werken, omdat ze dan geld af moeten staan.
Dat is dus precies wat ik zeg, de rijken hoeven niet alles te betalen en zolang ze de duurdere spullen nog kunnen aanschaffen, hebben ze kennelijk nog genoeg geld over, wat ik ze ook gun...quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als ik rijk zou zijn, zou ik best mijn steentje bij willen dragen. Denk ik, want ik ben het niet, helaas
En ik vind het ook heel redelijk dat welgestelden meebetalen, absoluut! Maar ik ben er dus op tegen dat de rijken alles moeten gaan betalen, de tijden zijn voor iedereen zwaar. En daarom zal ik nooit SP stemmen.
Ik hang in het midden, denk ik.
Zie de wiki 'vlaktaks'quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zijn er ook partijen die een glijdende schaal in willen voeren?
Heb je meteen niet meer dat probleem dat mensen in de bijstand meer geld verdienen dan wanneer ze wit gaan werken, omdat ze dan geld af moeten staan.
Als je dit koppelt aan een belastingvrije som, kun je alsnog de allerlaagste inkomens ontzien. Bijvoorbeeld over de eerste 20000 euro betaal je geen belasting, over elke extra verdiende euro 40%:quote:Voorstellen voor een basisinkomen zijn in de tachtiger jaren en in de negentiger jaren van de 20e eeuw in Nederland meermalen gedaan, waaronder door de minister van economische zaken Wijers (D66). De VVD nam in 2005 de invoering van de vlaktaks op in haar partijprogramma. De PvdA vindt invoering van een vlaktaks onder voorwaarden bespreekbaar. Wel wil de partij een tweede belastingtarief voor de topinkomens. D66 staat er niet negatief tegenover, maar zegt wel dat de hypotheekrenteaftrek erbij betrokken moet worden. Ook de PVV is voorstander van een vlaktaks.
quote:Een voorbeeld werkt als volgt. Een vlaktaks kent een belastingvrije schijf van 20.000 en een tarief van 40%. Individu A verdient 20.000, individu B verdient 40.000, individu C verdient 50.000, individu D verdient 60.000, individu E verdient 100.000, en individu F verdient 150.000 euro. De belastingdruk wordt dan als volgt:
A betaalt (20.000-20.000) x 40% = 40% van 0.00 = 0.00. Op zijn totaal inkomen bedraagt de belastingdruk (0.00/20.000) x 100% = 0%.
B betaalt (40.000-20.000) x 40% = 40% van 20.000 = 8.000. Op zijn totaal inkomen bedraagt de belastingdruk (8.000/40.000) x 100% = 20%.
C betaalt (50.000-20.000) x 40% = 40% van 30.000 = 12.000. Op zijn totaal inkomen bedraagt de belastingdruk (12.000/50.000) x 100% = 24%.
D betaalt (60.000-20.000) x 40% = 40% van 40.000 = 16.000. Op zijn totaal inkomen bedraagt de belastingdruk (16.000/60.000) x 100% = 26,6%
E betaalt (100.000-20.000) x 40% = 40% van 80.000 = 32.000. Op zijn totaal inkomen bedraagt de belastingdruk (32.000/100.000) x 100% = 32%
F betaalt (150.000-20.000) x 40% = 40% van 130.000 = 52.000. Op zijn totaal inkomen bedraagt de belastingdruk (52.000/150.000) x 100% = 34,6%
Je kan ook een Hyundai of iets dergelijks kopen, denk ik dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Medelijden hoeft ook niet, maar een beetje begrip kan ook wel.
Een rijke persoon die nu een nieuwe BMW X5 koopt in de eenvoudigste uitvoering betaalt daarover 17.685 euro aan BPM en 8.949 euro BTW. Voor er een meter met die auto is gereden is er dus al 26.000 euro aan belasting betaalt over die auto! Daarbij zijn die dingen niet echt zuinig dus er moet veel benzine in, waar ook weer stevig accijns en BTW op zit. Alleen met de auto dragen ze dus al flink bij aan de schatkist. Af en toe een klein beetje terugdoen moet dan wel kunnen
Datquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ook een Hyundai of iets dergelijks kopen, denk ik dan.
Ik ga er van uit dat je bij alles een keuze hebt en de gevolgen van die keuze zijn dan ook voor jouw rekening.
Als die types massaal goedkopere auto's gaan kopen dan heeft de schatkist een probleem, net als wanneer iedereen zou stoppen met roken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ook een Hyundai of iets dergelijks kopen, denk ik dan.
Ik ga er van uit dat je bij alles een keuze hebt en de gevolgen van die keuze zijn dan ook voor jouw rekening.
Geen onbelangrijk punt trouwens dat het simpeler is. Ik ben van mening dat er ZO VEEL uitzonderingsregels zijn en het systeem zo ingewikkeld is datquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:55 schreef zebaz het volgende:
[..]
Gewoon vlaktaks: belastingvrije voet van pakweg 15.000, 1 tarief van 25% en alle aftrekposten afschaffen. Maakt het simpeler en (dus) ook eerlijker.
Niet alleen de schatkist, maar ook de autobouwers. Op de goedkope modellen zit nauwelijks marge, en nieuwe techniek wordt 'van bovenaf' geintroduceerd. Zonder X5-kopers ook geen Dacia's voor 9.995quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:01 schreef zebaz het volgende:
[..]
Als die types massaal goedkopere auto's gaan kopen dan heeft de schatkist een probleem, net als wanneer iedereen zou stoppen met roken.
Peru wil de maximale straf eisen 'om een voorbeeld te stellen'quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En zwart werken is weer goed voor de economie...
Arme Joran... http://www.nu.nl/buitenla(...)res-sloeg-eerst.html
Ik rook me dan ook te pletter om mijn steentje aan de gemeenschap te kunnen bijdragen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:01 schreef zebaz het volgende:
[..]
Als die types massaal goedkopere auto's gaan kopen dan heeft de schatkist een probleem, net als wanneer iedereen zou stoppen met roken.
Ook iets waar ik VVD niet begrijp. 'De vervuiler betaalt' zei Rutte gisteren nog. En 'vandalen betalen' in hun verkiezingsprogramma. Kan ik prima inkomen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet alleen de schatkist, maar ook de autobouwers. Op de goedkope modellen zit nauwelijks marge, en nieuwe techniek wordt 'van bovenaf' geintroduceerd. Zonder X5-kopers ook geen Dacia's voor 9.995
Ik ben zelf ook niet vermogend en ga dat voorlopig ook niet worden, maar ik vind dat je niet alleen maar mensen af moet straffen omdat ze het lef hebben meer te verdienenJa, sterkere schouders mogen meer dragen, maar het houd een keer op
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ook iets waar ik VVD niet begrijp. 'De vervuiler betaalt' zei Rutte gisteren nog. En 'vandalen betalen' in hun verkiezingsprogramma. Kan ik prima inkomen.
Maar als we het dan over auto rijden gaan hebben, ben ik van mening dat het bezit van een auto niet gestraft moet worden met BPM en wegenbelasting, maar het gebruik er van.
Kilometerheffing dus (hoewel ik de manier waarop ze het wilden invoeren uitermate crap vind, dat even terzijde). En dan is de VVD ook opeens tegen.
In mijn ogen is kilometerheffing best een goed middel om files te bestrijden MITS gepaard met afschaffen BPM en wegenbelasting. Het loont dan om
-dichter bij je werk te gaan wonen
-buiten de spits te rijden
-minder onnodig te rijden
Je moet wel delen met anderen TMquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Er stond hier in de kantine net een hele schaal met hollandse nieuwe, maar die is nu leeg
Ook helemaal mee eens. Maar ik ben bang dat dat ook een breder politiek probleem is, ergens tussen een goed idee (betalen per gereden kilometer ipv voor bezit, één kaart voor al het ov) en de uitvoering (rekeningrijden, ov-chipkaart) moeten zoveel compromissen gesloten worden dat het resultaat eigenlijk voor niemand meer interessant is.quote:
vind ik een gewaagde uitspraak van iemand die werk probeert te vinden in de zwaarst gesubsidieerde tak van Nederlandquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel andere middelen zijn om geld te besparen.... topsalarissen korten bijvoorbeeld, of subsidies korten.
En die hypotheekrenteaftrek (daaristieweer...), mag toch direct geschrapt worden voor hoge inkomens?Als je een dik huis kunt kopen moet je ook niet zeiken.
Gelukkig hebben we hier 2 viswinkels en minstens 1 viskarquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik denk dat, tegen de tijd dat jij hier bent, die schaal wel leeg is
Niet in de laatste plaats vanwege de benzine accijnzen die in de toekomst niet meer binnen te halen zijn. Hoe wil je mensen uit de auto houden als we over 15 jaar allemaal elektrisch rijden ? Een volle 'tank' kost dan een paar cent. Zou mij niets verbazen als dan bij ongewijzigd beleid de files 3x zo lang zijn als nu.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:16 schreef Etcetera het volgende:
Kilometerheffing komt er toch wel, maar hoop echt dat ze een beter systeem nemen dan een privacy-schendend kastje
Heb er gisteren 2 naar binnen gewerkt, zeer aan te bevelen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil ook wel Hollands NieuweMet uitjes
Ha, daar zat ik al een beetje op te wachtenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vind ik een gewaagde uitspraak van iemand die werk probeert te vinden in de zwaarst gesubsidieerde tak van Nederland
In een andere context heb ik ergens iemand iets horen roepen over een mogelijke besparing van 7 miljard...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als de overheid 1000 euro per auto mist aan inkomsten per jaar, krijgen ze te maken met een gat van 7 MILJARD bij ongewijzigd beleid (er zijn meer dan 7 000 000 auto's in Nederland) wanneer andere brandstoffen de overhand krijgen.
Ja, na lang twijfelen tussen D66, VVD en een weloverwogen niet-stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:34 schreef De_Hertog het volgende:
Whiteguy, dit is de zoveelste keer dat je iets post waar ik het absoluut mee eens ben, stop daar eens mee
Wat ga jij eigenlijk stemmen? D66 toch?
Precies hetzelfde hier dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja, na lang twijfelen tussen D66, VVD en een weloverwogen niet-stemmen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Overigens.... er vanuitgaand dat D66 sowieso wel zetels haalt, is de Piratenpartij misschien tactischer omdat daar niet zeker van is dat ze zegels halen.
Wat ik dat? Kan ik me niet herinneren, maar kan best dat ik mezelf ooit een keer tegengesproken heb hierin hoor, best ingewikkelde materie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In een andere context heb ik ergens iemand iets horen roepen over een mogelijke besparing van 7 miljard...
Mijn held Carlin is het daar niet mee eens he...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier dus.
Maar niet stemmen geeft je niet het recht om te kankeren op het beleid na vanvond, dus alleen al om die reden maar wel gestemd...
Nee, niet jij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat ik dat? Kan ik me niet herinneren, maar kan best dat ik mezelf ooit een keer tegengesproken heb hierin hoor, best ingewikkelde materie.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:10 schreef MadMaster het volgende:
Van een kale kip kan je niet plukken, dus die valt in principe al af...
So far, you've got the Job all by yourself...quote:
D66 is van de inspraak en referenda, niet de PvdA...quote:Ik vind eigenlijk dat je ook een voorkeurscoalitie zou moeten kunnen opgeven. De coalitie die de meeste stemmen krijgt, dat is het uitgangspunt voor de formatiegesprekken....
nee hoor ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik de enige hier die PvdA stemt?![]()
Ik vind eigenlijk dat je ook een voorkeurscoalitie zou moeten kunnen opgeven. De coalitie die de meeste stemmen krijgt, dat is het uitgangspunt voor de formatiegesprekken....
En gelijk zo weggegooidquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee hoor ik ookIk kom van een PvdA'er en een GL'er en heb altijd naar GL geneigd. Halsema als premier lijkt me de hemel op aarde, maar niet haalbaar. Dat in combinatie met hun standpunt over stufi en het idee van Cohen als premier wat me ook niet onprettig lijkt heb ik op mijn voormalig burgervader gestemd
Mijn eerste echte stem
En hoe voelde dat nou om zo'n rood potlood voor het eerst ter hand te mogen nemen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee hoor ik ookIk kom van een PvdA'er en een GL'er en heb altijd naar GL geneigd. Halsema als premier lijkt me de hemel op aarde, maar niet haalbaar. Dat in combinatie met hun standpunt over stufi en het idee van Cohen als premier wat me ook niet onprettig lijkt heb ik op mijn voormalig burgervader gestemd
Mijn eerste echte stem
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
So far, you've got the Job all by yourself...
[..]
Yeps, weet ik.... Daarom pleit ik ook voor een kabinet met PvdA en D66!!quote:D66 is van de inspraak en referenda, niet de PvdA...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn eerste echte stem
En ik dacht: die grap gaat MM zeker makenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht: 'Laat ik dat nou niet zeggen'...
Daar moet je natuurlijk wel voor kunnen nadenken... en dat kan niet iedereen met een uniform (sorry C4)quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
overvallers klemgereden op de A7
Leuk dat ze die gasten klemgereden hebben, maar volgens mij heeft de afsluitdijk geen afritten en kun je met gemak even naar Den Oever bellen of ze daar de brug even omhoog zetten, dan kun je die gasten zonder al te veel problemen inrekenen.
Ja, zo af en toe moet dat ook gebeuren...quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, ik geef mijn mening, daar ben je het niet mee eens, dus ga je maar slaan?
--> KPD en/of KELdertjequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, zo af en toe moet dat ook gebeuren...
pre-ciesquote:
Coolquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hoe voelde dat nou om zo'n rood potlood voor het eerst ter hand te mogen nemen?
Mijn grappen richting/over PS worden vaak verkeerd begrepen, dus ik ben wat terughoudender geworden wat dat betreft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En ik dacht: die grap gaat MM zeker maken
Dat klink ook niet zo lief tegenover Diaan..quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ennem Diaan, we have to stick together... Blegh
1) hap hap hapquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
pre-cies
CoolMaar voelde me wel oud haha zo in de bieb van mijn basisschool
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pre-cies
[..]
CoolMaar voelde me wel oud haha zo in de bieb van mijn basisschool
Mjah, wat jij wil.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
Af en toe hè? Te weinig om daar te vertoeven.
In principe wel, maar ben dus in afwachting van een definitief bevestigend telefoontje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Maar ga je vanavond nog of niet naar RatM?
Is het niet wat vroeg om hem nu al koppelen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
3) Wanneer kom je gezellig bij ons langs? Jair zal je vast niet meer herkennen, maar hij valt nog altijd op blondjes
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:22 schreef De_Hertog het volgende:
Is het niet wat vroeg om hem nu al koppelen?
Was dat niet Annemarie Jorritsma?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Was er niet een politicus een tijd terug die aan BDSM deed of zo? Was wat in het nieuws toen...
wat vervelend is in Arnhem is dat ze proberen buiten het centrum te laten parkeren en dan met de shuttlebus naar het Gelredome. Dat is niet fijn... dus inderdaad op tijd zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In principe wel, maar ben dus in afwachting van een definitief bevestigend telefoontje.
Heb geen zin om pas om een uur of 5 of zo af te zakken naar Arnhem, dan wordt het file happen.
Denk dat ik zo zelf maar het initiatief neem...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die blegh is voor alle anderen... ik snap PS wel!!
Ja. Blegh was ook voor jullie, niet voor Diaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, ik geef mijn mening, daar ben je het niet mee eens, dus ga je maar slaan?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn grappen richting/over PS worden vaak verkeerd begrepen, dus ik ben wat terughoudender geworden wat dat betreft.
PS, lees je even mee s.v.p.?
Sneeeel. jairquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1) hap hap hap![]()
2) je bent ook oud. Vergeleken met de kindertjes op de basisschool
3) Wanneer kom je gezellig bij ons langs? Jair zal je vast niet meer herkennen, maar hij valt nog altijd op blondjes
En een bankdirecteur die zichzelf per ongeluk dood wurgsekstequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, wat jij wil.
Was er niet een politicus een tijd terug die aan BDSM deed of zo? Was wat in het nieuws toen...
NOOITquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is het niet wat vroeg om hem nu al koppelen?
Als het goed is, is een parkeerplek geregeld op het terrein van het Gelredome zelf.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat vervelend is in Arnhem is dat ze proberen buiten het centrum te laten parkeren en dan met de shuttlebus naar het Gelredome. Dat is niet fijn... dus inderdaad op tijd zijn.
Neuh, zeker niet. Dacht dat het een vent was.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef MadMaster het volgende:
Was dat niet Annemarie Jorritsma?
Ik vind dat wel een rare mening eerlijk gezegd. Volgens mij gaat het nog best spannend worden vanavond. Ennemm ik heb er echt over nagedacht hoorquote:
Okay, dat is beter inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het goed is, is een parkeerplek geregeld op het terrein van het Gelredome zelf.
En normaal parker ik altijd in de woonwijk tegenover het Gelredome of bij de Stokvishal, ik verdom het om na afloop van een concert nog een sight-seeing door Arnhem te moeten meemaken...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sneeeel. jairPas maar op dat ik dan niet ook hap.
[..]
En een bankdirecteur die zichzelf per ongeluk dood wurgsekste
[..]
NOOIT
Nee hoor, was afgelopen weekquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dan moet je snel langskomen!
Een bankdirecteur die zichzelf dood wurgsekste? Ben jij niet in de war met David Carradine (Bill van Kill Bill)? Dat was een acteur...
Winnie de Jong ?quote:
Dat heeft niks met mijn mening te maken hoor, meer omdat ik de opmerking zelf bijzonder droog vindquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een rare mening eerlijk gezegd. Volgens mij gaat het nog best spannend worden vanavond. Ennemm ik heb er echt over nagedacht hoor
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee hoor, was afgelopen week
Ik denk dat je nog wel eens gelijk kan hebben v.w.b. de spanning vanavond...quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een rare mening eerlijk gezegd. Volgens mij gaat het nog best spannend worden vanavond. Ennemm ik heb er echt over nagedacht hoor
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Leuk!
- Ga naar Google
- Type in 'World Cup'
- Zoek
- Scroll helemaal naar onderen
Vanavond met hapjes en drankjes voor de tv....quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog wel eens gelijk kan hebben v.w.b. de spanning vanavond...
Dat de VVD de grootste partij wordt, moet ik eerlijk gezegd nog zien.
Hier zijn er een hoop mensen geswitcht de laatste week, allemaal eerst VVD, nu bijna allemaal D66 en een enkeling PvdA...
En wat als je plotseling ergens niet meer mag parkeren vanwege het type auto dat je hebt gekocht? Dat wist je niet van te voren.quote:
En je dwingt de volgens het artikel gewapende overvallers om een andere uitweg te zoeken, zoals het nemen van gijzelaars of gewoon op de politie gaan schieten. Kan me voorstellen dat ze daar ook niet op zitten te wachtenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
overvallers klemgereden op de A7
Leuk dat ze die gasten klemgereden hebben, maar volgens mij heeft de afsluitdijk geen afritten en kun je met gemak even naar Den Oever bellen of ze daar de brug even omhoog zetten, dan kun je die gasten zonder al te veel problemen inrekenen.
Ik denk/hoop dat 'ie geen ruimte meer had voor eenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:28 schreef Etcetera het volgende:
De fuck.... hoe dom kun je zijnhttp://twitter.com/yorrickje/status/15777959983
Fascistenzoon en FIA-president Max Mosley is wel gesnapt in een orgie met vijf hoeren en een nazi-thema er bij, bedoel je die misschien?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, wat jij wil.
Haak-en-kruis sessie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fascistenzoon en FIA-president Max Mosley is wel gesnapt in een orgie met vijf hoeren en een nazi-thema er bij, bedoel je die misschien?
Ik denk dat er een ander type handwerk gebruikt werdquote:
Is het zo erg?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Stem ook uitgebracht ben alleen bang dat ik nu het huis uitgezet word![]()
Hebben ze niets mee te maken toch? Op welke partij heb je gestemd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb volgens mijn ouders op de verkeerde partij gestemd
Ze/Wij gaan er met de VVD op achteruit dus hadden ze liever gezien dat ik PVDA stemdequote:Op woensdag 9 juni 2010 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hebben ze niets mee te maken toch? Op welke partij heb je gestemd?
Ja, Mac OS en Linux vind ze maar niks...quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik wist trouwens niet dat cohens vrouw MS had
snap ook niet dat ze die dingen niet gewoon uit het stadion weren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:50 schreef MadMaster het volgende:
Van Marwijk wordt nu al gek van vuvuzela
Toch jammer dat de Oranje fans die tering toeters ook al weer geadopteerd hebben.
Zet een pak Appelsientje op je hoofd of zo, dan ben je pas origineel...
Bij ons in de straat werd afgelopen zondag ook al geopperd om de oranje vlaggetjes op te gaan hangen.
Prima, maar niet aan mijn gevel...
Nee, we gaan straks als Peace thuis is... met het hele gezin, uitje van de dag.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze/Wij gaan er met de VVD op achteruit dus hadden ze liever gezien dat ik PVDA stemde
jij al naar de bus geweest?
Hmm balen zeg. Was die Amerikaanse vriend niet speciaal voor het concert vanavond naar Nederland gekomen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Nog niks gehoord van Amerikaanse vriend, krijg hem ook niet te pakken.![]()
* MadMaster schrapt RATM uit z'n agenda...
Nee, niet speciaal, hij komt voor meerdere concerten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm balen zeg. Was die Amerikaanse vriend niet speciaal voor het concert vanavond naar Nederland gekomen?
Ow okay, dat scheelt dan inderdaad wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet speciaal, hij komt voor meerdere concerten.
Hij zou alleen eerder gekomen zijn, maar dat lukte niet en nu vrees ik dat 'ie ergens ligt te pitten of zo.
Verder, jammer, maar helaas.
Ik heb geen kaarten gekocht, dus daar is niks aan verloren...
Ik ga morgenochtend wel even kijken, voordat ik naar werk ga. Blijf echt niet op vanavond om te kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
Vanavond dus toch met drankje en hapje voor de tv de verkiezingsuitslagen kijken.
Jij ligt toch altijd vroeg in bed???quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend wel even kijken, voordat ik naar werk ga. Blijf echt niet op vanavond om te kijken
Wat fijn!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:25 schreef B.ertha het volgende:
Voor mijn gevoel ben ik er al een jaar mee bezig en ik heb het de laatste maand 3 keer bijna opgegeven omdat ik weer opnieuw moest beginnen met mijn analyse, maar ik ben bijna klaar met mijn thesis!
(Nouja, dat dacht ik twee keer eerder ook, maar als het nu nog niet klopt, heb ik toch geen tijd meer om het te veranderen.) Ik typ nog een voorwoord en dan ben ik klaar om het voor de eerste keer in zijn geheel in te leveren
Ik ga aan het eind van de avond/vannacht waarschijnlijk wel even kijken wat de uitslag is geworden, maar de hele avond naar allerlei partijbijeenkomsten kijken en de magische uitslagenwand van de NOS, dat zie ik niet zitten...quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay, dat scheelt dan inderdaad wel.
Vanavond dus toch met drankje en hapje voor de tv de verkiezingsuitslagen kijken.
Niet kunnen internetten + bellen = slapenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, 2 dagen geen internet gehad. Dat zuigt
Dankzij de KPN zaten we hier in de buurt allemaal zonder internet en zonder telefoon
Dus ik heb het maar aangegerepen om te slapen
Ja. Of misschien maar 24 uur, maar dat is gewoon 2 dagenquote:
Ja ik denk dat ik gewoon even wat slaap moest inhalen van Jazzquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet kunnen internetten + bellen = slapen
Ach ja, je moet toch wat...
Dat is jammer(want leuk) maar ik had nog nergens op gerekendquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Ow Nem, die kook partij in september in Amstelveen lag iets boven het (gesubsidieerde...) budget, dus dat moet ik helaas nu al afzeggen...
Ik stiekem een beetje wel, maar de subsidie dit jaar is gehalveerd, anders had het waarschijnlijk wel gekund.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is jammer(want leuk) maar ik had nog nergens op gerekend
Lees dit topic eens terug en er zijn zat verstandige argumenten te vinden waarom je op A of B zou moeten stemmen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
Het gevolg is wel dat ik dit jaar eigenlijk wel eens wilde gaan stemmen(dat kun dus nog wel) maar ik weet nog niet goed waarop. Dus het wordt spannend of ik de eindstreep ga halen.
Als het weer eens gebeurd, dan hoor je hetquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stiekem een beetje wel, maar de subsidie dit jaar is gehalveerd, anders had het waarschijnlijk wel gekund.
Mocht je in de toekomst ergens publiekelijk gaan koken, dan hoor ik het graag.
Dat gevoel had ik ook al voordat ik ging stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu ik gestemd heb vind ik het wel weer best en mag de uitslag van mij er zo wel aankomen
Moet ik nog hashtags toevoegen?quote:Maurice de Hond is vanavond de gebeten hond. Zou hij eindelijk optiefen met z'n kutpolls? Ik ben er hondsmoe van
Ik heb je een retweet geprobeerd te geven, maar is nog niet gelukt zo te zienquote:
Hij is geretweetquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb je een retweet geprobeerd te geven, maar is nog niet gelukt zo te zien
je bepaald van te voren toch waarop je wilt stemmen, waarom zou je dan nog hulp nodig hebben om een rondje in te kleuren?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik neem aan dat je ook wel snapt dat het iets gecompliceerder ligt dan slechts een rondje inkleuren
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ook nog maar even op de valreep gestemd.
Ligt daar de crux niet wat betreft het stemmen door geestelijk gehandicapten? Ik vind het goed dat ze het mogen hoor, maar of het logisch is, is een tweede. Soms kun je nauwelijks tot ze doordringenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je bepaald van te voren toch waarop je wilt stemmen, waarom zou je dan nog hulp nodig hebben om een rondje in te kleuren?
Yuri heeft het over mensen die juist NIET geestelijk gehandicapt zijn...althans, niet volgens de medische wereldquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ligt daar de crux niet wat betreft het stemmen door geestelijk gehandicapten? Ik vind het goed dat ze het mogen hoor, maar of het logisch is, is een tweede. Soms kun je nauwelijks tot ze doordringen
Ja en daar heb je dus echt geen bal aan. Op TV werd het al uitgelegd: het zijn allemaal kleine rotdorpjes die die uitslagen nu hebben. De grote en belangrijke plaatsen duren natuurlijk nog wel even omdat alles met de hand geteld moet worden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
De stembussen zijn gesloten... VVD en PvdA in de voorlopige prognose gelijk op 31 zetels!!
Tuurlijk, maar zo'n exitpoll maakt het wel erg spannend!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en daar heb je dus echt geen bal aan. Op TV werd het al uitgelegd: het zijn allemaal kleine rotdorpjes die die uitslagen nu hebben. De grote en belangrijke plaatsen duren natuurlijk nog wel even omdat alles met de hand geteld moet worden.
Mja, dat vind ik dus niet omdat het dus totaal niet representatief hoeft te zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zo'n exitpoll maakt het wel erg spannend!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |