Daar moet je natuurlijk wel voor kunnen nadenken... en dat kan niet iedereen met een uniform (sorry C4)quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
overvallers klemgereden op de A7
Leuk dat ze die gasten klemgereden hebben, maar volgens mij heeft de afsluitdijk geen afritten en kun je met gemak even naar Den Oever bellen of ze daar de brug even omhoog zetten, dan kun je die gasten zonder al te veel problemen inrekenen.
Ja, zo af en toe moet dat ook gebeuren...quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, ik geef mijn mening, daar ben je het niet mee eens, dus ga je maar slaan?
--> KPD en/of KELdertjequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, zo af en toe moet dat ook gebeuren...
pre-ciesquote:
Coolquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hoe voelde dat nou om zo'n rood potlood voor het eerst ter hand te mogen nemen?
Mijn grappen richting/over PS worden vaak verkeerd begrepen, dus ik ben wat terughoudender geworden wat dat betreft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En ik dacht: die grap gaat MM zeker maken
Dat klink ook niet zo lief tegenover Diaan..quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ennem Diaan, we have to stick together... Blegh
1) hap hap hapquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
pre-cies
CoolMaar voelde me wel oud haha zo in de bieb van mijn basisschool
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pre-cies
[..]
CoolMaar voelde me wel oud haha zo in de bieb van mijn basisschool
Mjah, wat jij wil.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
Af en toe hè? Te weinig om daar te vertoeven.
In principe wel, maar ben dus in afwachting van een definitief bevestigend telefoontje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Maar ga je vanavond nog of niet naar RatM?
Is het niet wat vroeg om hem nu al koppelen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
3) Wanneer kom je gezellig bij ons langs? Jair zal je vast niet meer herkennen, maar hij valt nog altijd op blondjes
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:22 schreef De_Hertog het volgende:
Is het niet wat vroeg om hem nu al koppelen?
Was dat niet Annemarie Jorritsma?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Was er niet een politicus een tijd terug die aan BDSM deed of zo? Was wat in het nieuws toen...
wat vervelend is in Arnhem is dat ze proberen buiten het centrum te laten parkeren en dan met de shuttlebus naar het Gelredome. Dat is niet fijn... dus inderdaad op tijd zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In principe wel, maar ben dus in afwachting van een definitief bevestigend telefoontje.
Heb geen zin om pas om een uur of 5 of zo af te zakken naar Arnhem, dan wordt het file happen.
Denk dat ik zo zelf maar het initiatief neem...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die blegh is voor alle anderen... ik snap PS wel!!
Ja. Blegh was ook voor jullie, niet voor Diaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, ik geef mijn mening, daar ben je het niet mee eens, dus ga je maar slaan?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn grappen richting/over PS worden vaak verkeerd begrepen, dus ik ben wat terughoudender geworden wat dat betreft.
PS, lees je even mee s.v.p.?
Sneeeel. jairquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1) hap hap hap![]()
2) je bent ook oud. Vergeleken met de kindertjes op de basisschool
3) Wanneer kom je gezellig bij ons langs? Jair zal je vast niet meer herkennen, maar hij valt nog altijd op blondjes
En een bankdirecteur die zichzelf per ongeluk dood wurgsekstequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, wat jij wil.
Was er niet een politicus een tijd terug die aan BDSM deed of zo? Was wat in het nieuws toen...
NOOITquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is het niet wat vroeg om hem nu al koppelen?
Als het goed is, is een parkeerplek geregeld op het terrein van het Gelredome zelf.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat vervelend is in Arnhem is dat ze proberen buiten het centrum te laten parkeren en dan met de shuttlebus naar het Gelredome. Dat is niet fijn... dus inderdaad op tijd zijn.
Neuh, zeker niet. Dacht dat het een vent was.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef MadMaster het volgende:
Was dat niet Annemarie Jorritsma?
Ik vind dat wel een rare mening eerlijk gezegd. Volgens mij gaat het nog best spannend worden vanavond. Ennemm ik heb er echt over nagedacht hoorquote:
Okay, dat is beter inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het goed is, is een parkeerplek geregeld op het terrein van het Gelredome zelf.
En normaal parker ik altijd in de woonwijk tegenover het Gelredome of bij de Stokvishal, ik verdom het om na afloop van een concert nog een sight-seeing door Arnhem te moeten meemaken...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sneeeel. jairPas maar op dat ik dan niet ook hap.
[..]
En een bankdirecteur die zichzelf per ongeluk dood wurgsekste
[..]
NOOIT
Nee hoor, was afgelopen weekquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dan moet je snel langskomen!
Een bankdirecteur die zichzelf dood wurgsekste? Ben jij niet in de war met David Carradine (Bill van Kill Bill)? Dat was een acteur...
Winnie de Jong ?quote:
Dat heeft niks met mijn mening te maken hoor, meer omdat ik de opmerking zelf bijzonder droog vindquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een rare mening eerlijk gezegd. Volgens mij gaat het nog best spannend worden vanavond. Ennemm ik heb er echt over nagedacht hoor
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee hoor, was afgelopen week
Ik denk dat je nog wel eens gelijk kan hebben v.w.b. de spanning vanavond...quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een rare mening eerlijk gezegd. Volgens mij gaat het nog best spannend worden vanavond. Ennemm ik heb er echt over nagedacht hoor
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Leuk!
- Ga naar Google
- Type in 'World Cup'
- Zoek
- Scroll helemaal naar onderen
Vanavond met hapjes en drankjes voor de tv....quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog wel eens gelijk kan hebben v.w.b. de spanning vanavond...
Dat de VVD de grootste partij wordt, moet ik eerlijk gezegd nog zien.
Hier zijn er een hoop mensen geswitcht de laatste week, allemaal eerst VVD, nu bijna allemaal D66 en een enkeling PvdA...
En wat als je plotseling ergens niet meer mag parkeren vanwege het type auto dat je hebt gekocht? Dat wist je niet van te voren.quote:
En je dwingt de volgens het artikel gewapende overvallers om een andere uitweg te zoeken, zoals het nemen van gijzelaars of gewoon op de politie gaan schieten. Kan me voorstellen dat ze daar ook niet op zitten te wachtenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
overvallers klemgereden op de A7
Leuk dat ze die gasten klemgereden hebben, maar volgens mij heeft de afsluitdijk geen afritten en kun je met gemak even naar Den Oever bellen of ze daar de brug even omhoog zetten, dan kun je die gasten zonder al te veel problemen inrekenen.
Ik denk/hoop dat 'ie geen ruimte meer had voor eenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:28 schreef Etcetera het volgende:
De fuck.... hoe dom kun je zijnhttp://twitter.com/yorrickje/status/15777959983
Fascistenzoon en FIA-president Max Mosley is wel gesnapt in een orgie met vijf hoeren en een nazi-thema er bij, bedoel je die misschien?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, wat jij wil.
Haak-en-kruis sessie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fascistenzoon en FIA-president Max Mosley is wel gesnapt in een orgie met vijf hoeren en een nazi-thema er bij, bedoel je die misschien?
Ik denk dat er een ander type handwerk gebruikt werdquote:
Is het zo erg?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Stem ook uitgebracht ben alleen bang dat ik nu het huis uitgezet word![]()
Hebben ze niets mee te maken toch? Op welke partij heb je gestemd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb volgens mijn ouders op de verkeerde partij gestemd
Ze/Wij gaan er met de VVD op achteruit dus hadden ze liever gezien dat ik PVDA stemdequote:Op woensdag 9 juni 2010 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hebben ze niets mee te maken toch? Op welke partij heb je gestemd?
Ja, Mac OS en Linux vind ze maar niks...quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik wist trouwens niet dat cohens vrouw MS had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |