pssssjk. Ik draag alleen maar victoria's secret en de mannen in mijn leven gedragen zich niet bepaald als soap opera guys. Of anders de bad boys, maar daar zit ik nou ook niet op te wachtenquote:
Bewegwijzering lijkt me nou bij uitstek een publieke functie in plaats van privaat.quote:
Kleine hint: op marktplaats begint zoiets rond de 250 euro.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoor, ik wel. Laten we het bieden beginnen bij een multipack Fruit-Tella
Misschien gaat er dan iets mis tijdens het selectieproces ...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pssssjk. Ik draag alleen maar victoria's secret en de mannen in mijn leven gedragen zich niet bepaald als soap opera guys. Of anders de bad boys, maar daar zit ik nou ook niet op te wachten
van mijn of hun kant?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bewegwijzering lijkt me nou bij uitstek een publieke functie in plaats van privaat.
[..]
Kleine hint: op marktplaats begint zoiets rond de 250 euro.
[..]
Misschien gaat er dan iets mis tijdens het selectieproces ...
Hmm... ik was eigenlijk niet van plan hoger te gaan dan een pak Fruit-Tella en een pond drop. Laat maar zitten danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kleine hint: op marktplaats begint zoiets rond de 250 euro.
Van jouw kant natuurlijk. Jij kan als gewilde vrouw natuurlijk op zn minst van iemand eisen dat ie zich normaal gedraagt...quote:
Ik denk dat ik weinig in mijn bezit heb wat ik zou willen ruilen voor een pak Fruit-Tella en een pond drop. Maar als je er vanaf wilt kijk ik even verderquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hmm... ik was eigenlijk niet van plan hoger te gaan dan een pak Fruit-Tella en een pond drop. Laat maar zitten dan
Nee hoor, heb op het moment zelfs geen drop of Fruit-Tella in huisquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weinig in mijn bezit heb wat ik zou willen ruilen voor een pak Fruit-Tella en een pond drop. Maar als je er vanaf wilt kijk ik even verder
Ik kan helaas niet lezen wat er nu met haar aan de hand isquote:
dat dus, je bent me net voorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef De_Hertog het volgende:
She's 3rd brightest, but hard gal to see
Dank jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef De_Hertog het volgende:
She's 3rd brightest, but hard gal to see
Ik in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef B.ertha het volgende:
En, ben ik de ideale vriendin? Hoeveel mannelijke SC'ers zijn nu stapelverliefd?
Can you please translate those quotes into English please?quote:
Hello, you called?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
Natalee who!?![]()
Just ask Stephaniy. Knowing this SC, she will join in any minute now.
I'm not gonna argue with you, you transvestite.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:02 schreef Stephaniy-Florrie het volgende:
[..]
Hello, you called?
Thank you very much, you are the first to spell my name correctly!
I'm pleased to see that Joran confessed so fast.
na mijn tiende vond ik hem eigenlijk al niet meer grappig....quote:
Mogguhquote:Op woensdag 9 juni 2010 07:58 schreef Cobra4 het volgende:Weer thuis.
En er stond al een rij bij het stembureau.
Ik was eerst #9. Maar omdat ik militair ben (ik was in vlekkenpak) mocht ik van alle oudjes in de rij als eerste.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mogguh
ik was #4 in de rij, heb om 7.32 gestemd
Vlekken? Heb je geen wasmachine?quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:03 schreef Cobra4 het volgende:
Ik was eerst #9. Maar omdat ik militair ben (ik was in vlekkenpak) mocht ik van alle oudjes in de rij als eerste.
Niet nodig. Je mag verschillende kleuren kleding toch niet tegelijk wassen? Hoe moet ik kleding met drie kleuren in één dan wassen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vlekken? Heb je geen wasmachine?
Ah, logischquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:10 schreef Cobra4 het volgende:
Niet nodig. Je mag verschillende kleuren kleding toch niet tegelijk wassen? Hoe moet ik kleding met drie kleuren in één dan wassen.
Als dat het is moet ik ook maar boodschappen gaan doen in dat pak!quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, logischen het verklaart waarom je als eerste mocht: je stinkt! geintje
Slimquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:12 schreef Cobra4 het volgende:
Als dat het is moet ik ook maar boodschappen gaan doen in dat pak!
Waaruit bestond de worp?quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Slim
Vanavond op kraamvisite bij een collega
Gisterenavond was Freek in ieder geval wel leuk...quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:30 schreef MadMaster het volgende:
Alle aanwezigen hier hebben al gestemd, de trouwe honden...
En zo hoort het.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:30 schreef MadMaster het volgende:
Alle aanwezigen hier hebben al gestemd, de trouwe honden...
Ja, tot 9 vanavondquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor mij wordt het vanavond stemmen. Het kan toch tot 21:00?
Je zal je eigen naam maar niet weten te spellen en dan ook nog beweren dat je dat zelf wel goed gedaan hebt...quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:02 schreef Stephaniy-Florrie het volgende:
[..]
Hello, you called?
Thank you very much, you are the first to spell my name correctly!
I'm pleased to see that Joran confessed so fast.
Hier ook. Eerst stemmen en op tijd op m'n werk zijn lukte me niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor mij wordt het vanavond stemmen. Het kan toch tot 21:00?
Ik zou inderdaad ook agressief worden richting iemand waarvan ik net heb gelezen dat hij verdacht wordt van moord. Eerste klap is een daalder waard, tenslotte.quote:Tijdens het pokeren zou Van der Sloot via Facebook een bericht over de verdwijning van Natalee Holloway hebben gekregen. Toen zag Flores dat nog niet. Toen Van der Sloot buiten koffie en brood was wezen halen, had Flores het gelezen te hebben en verweet ze hem volgens de verklaring dat hij niet over zijn verleden had verteld.
Daarop zou ze hebben geprobeerd hem te slaan.
Yep.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:39 schreef iamredleader het volgende:
Heeft PS al haar backpiece laten zetten?
quote:
Da's geen backpiece, dat is een foto van een string waar, heel storend, een tattoo boven zit en een broek overheen zit...quote:
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's geen backpiece, dat is een foto van een string waar, heel storend, een tattoo boven zit en een broek overheen zit...
Dit is een backpiece en dus wat ik in gedachten had voor PS:
[ afbeelding ]
En dat ga je niet in 1 sessie reden, zoals uit bovenstaande, pas deels afgeronde, tattoo blijkt.
Kosten: Een paar duizend Euro, maar dan heb je ook wat...
Ja lekker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Iemand een stukje taart erbij?
[ afbeelding ]
Bedankt voor de felicitaties!
Je weet dat je er maar 1 persoon in het stemhokje aanwezig mag zijn?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond stemmen. Twan wil graag mee met Peace en mij.![]()
Ik bedank zoals gewoonlijk voor de taart, maar die '27' is juist?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Iemand een stukje taart erbij?
[ afbeelding ]
Bedankt voor de felicitaties!
Volgens mij was dat als reactie op Cobra's typfout.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal je eigen naam maar niet weten te spellen en dan ook nog beweren dat je dat zelf wel goed gedaan hebt...
[ afbeelding ]
Ja, de taart is lelijk maar het gaat om het getalquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedank zoals gewoonlijk voor de taart, maar die '27' is juist?
Ik had je jonger geschat...
Waar ze dat zeker wel weten is in het taartenbak topic in CULquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij was dat als reactie op Cobra's typfout.
Slechte grap trouwens
Gefeliciteerd LB
Ik maak voor mijn ouders een taart (nep) omdat ze binnenkort 30 jaar getrouwd zijn. Waar koop je zo'n bruidspaartje of ander opzetstukje voor op je taart? Ik dacht zelf gewoon bij de bakker, maar misschien zijn daar speciale winkels voor.
Zit jij achter die kloon!?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij was dat als reactie op Cobra's typfout.
Slechte grap trouwens
Voor mij alleen als er ook cognac is. Ik moet zo nog slapen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:11 schreef Whiteguy het volgende:
Congrats LB. Taart hoef ik niet, maar als Hertog koffie gaat halen heb ik daar wel interesse in![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:03 schreef Etcetera het volgende:
Ah daar is de Jarige JetNog van harte gefeliciteerd
En de TVP-knop werkt goed inderdaad
Dat lijkt mij zwaar klote. Zit je net lekker te lezen in een topic, gaat de zaak zich verversen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hoorde ook over een nieuwe layout die zelf ververst!
Goed idee! * B.ertha gaat het meteen vragenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waar ze dat zeker wel weten is in het taartenbak topic in CULDaar maken ze schitterende dingen
Of je bent je quickquote post kwijt..quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zwaar klote. Zit je net lekker te lezen in een topic, gaat de zaak zich verversen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Of je bent je quickquote post kwijt..
Kon dat nog niet dan ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:11 schreef Etcetera het volgende:
Je kunt nu ook met Google Maps navigeren in NederlandIk denk dat ik het ga testen als we straks gaan stemmen
Mwah....quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja meester, kleine muisjes meisjes worden groot.
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:03 schreef Etcetera het volgende:
Ah daar is de Jarige JetNog van harte gefeliciteerd
En de TVP-knop werkt goed inderdaad
Het is toch waarquote:
Ik vrees dat ze dat niet hebben in de kantine hierquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor mij alleen als er ook cognac is. Ik moet zo nog slapen.
De Hanos verkoopt dat soort spul, alleen moet je daar wel een pasje voor hebben...quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik maak voor mijn ouders een taart (nep) omdat ze binnenkort 30 jaar getrouwd zijn. Waar koop je zo'n bruidspaartje of ander opzetstukje voor op je taart? Ik dacht zelf gewoon bij de bakker, maar misschien zijn daar speciale winkels voor.
Dat wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:26 schreef Whiteguy het volgende:![]()
Politie zet speciaal team op 'kettingrukkers'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:26 schreef Whiteguy het volgende:
![]()
Politie zet speciaal team op 'kettingrukkers'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat jij wel op de Piratenpartij zou stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:54 schreef Etcetera het volgende:
Lijkt mij ook niet echt, zit nu een beetje hun site door te neuzen
Gezien haar UI; PvdD.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel op de Piratenpartij zou stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |