Eens, want PS is lief.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waarom nou meteen weer gek en niet vrolijk/lief
hier hebben we tot nu toe alleen nog maar regen gehad en aangezien het warm is is het wel lekker, zomerregenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:02 schreef Whiteguy het volgende:
zo.. het gaat hier redelijk los qua regen en onweer zeg
Is dat niet vlak bij die ene voetbalclub uit Rotterdam?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:20 schreef MadMaster het volgende:
Hier is het nog droog, maar ik zie de bui wel al hangen...
27 November 2010: Jean Michel Jarrein Ahoy...
Dat vind ik in dit geval nog niet eens zo erg, maar wat Diaan al zegt, het geluid...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is dat niet vlak bij die ene voetbalclub uit Rotterdam?
quote:Men's Rules
Women should learn these!
Women, learn to work the toilet seat. You're a big girl. If it's up, put it down. We need it up, you need it down. You don't hear us complaining about you leaving it down.
Birthdays, Valentines, and Anniversaries are not considered by us to be opportunities to see if we can find the perfect present again!
Sometimes we are not thinking about you. Live with it.
Sunday = sports. It's like the full moon or the changing of the tides. Let it be.
Don't cut your hair. Ever. Long hair is always more attractive than short hair. One of the big reasons guys fear getting married is that married women always cut their hair, and by then you're stuck with her.
Ask for what you want. Subtle hints do not work! Strong hints do not work! Obvious hints do not work! Just say it!
We don't remember dates. . . .Period!!
Most guys own three pairs of shoes - tops. What makes you think we'd be any good at choosing which pair, out of thirty, would look good with your dress?
Yes and No are perfectly acceptable answers to almost every question.
Come to us with a problem only if you want help solving it. That's what we do. Sympathy is what your girlfriends are for.
A headache that lasts for 17 months is a problem. See a doctor.
Anything we said 6 months ago is inadmissible in an argument. In fact, all comments become null and void after 7 days.
If you won't dress like the Victoria's Secret girls, don't expect us to act like soap opera guys.
If you think you're fat, you probably are. Don't ask us. We've been tricked before!!
If something we said can be interpreted two ways, and one of the ways makes you sad or angry, we meant the other one.
Let us ogle. We are going to look anyway; it's genetic.
You can either ask us to do something or tell us how you want it done. Not both. If you already know best how to do it, just do it yourself.
Whenever possible, please say whatever you have to say during commercials.
Christopher Columbus did not need directions, and neither do we.
The relationship is never going to be like it was the first two months we were going out. Get over it. And quit whining to your girlfriends.
ALL men see in only 16 colors, like Windows default settings. Peach, for example, is a fruit, not a color. Pumpkin is also a fruit. We have no idea what mauve is.
If it itches, it will be scratched. We do that.
We are not mind readers and we never will be. Our lack of mind-reading ability is not proof of how little we care about you.
If we ask what is wrong and you say "nothing", we will act like nothing's wrong. We know you are lying, but it is just not worth the hassle.
If you ask a question you don't want an answer to, expect an answer you don't want to hear.
Don't ask us what we're thinking about unless you are prepared to discuss such topics as navel lint, the shotgun formation, or monster trucks.
Foreign films are best left to foreigners. (Unless it's Bruce Lee or some war flick where it doesn't really matter what they're saying anyway.)
BEER is as exciting for us as handbags are for you.
Thank you for reading this; Yes, I know, I have to sleep on the couch tonight, but did you know, it's like camping.
Ahoy is Zuidplein, Stadion Feyenoord ligt tussen Rotterdam Zuid en Rotterdam Lombardijen in. Toch wel een kleine afstand.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is dat niet vlak bij die ene voetbalclub uit Rotterdam?
Daar ga ik ook van uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
En weer minder stemmers voor de PvdA dus.
En door de uitspraken van Brinkman zullen er ook nog wel stemmers van de PVV overgaan naar de VVD.
Ik voorspel: Rutte is onze volgende PM.
Eens!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:55 schreef Whiteguy het volgende:
Dames: dit onderstaande graag leren
Men's Rules
Women should learn these!
Women, learn to work the toilet seat. You're a big girl. If it's up, put it down. We need it up, you need it down. You don't hear us complaining about you leaving it down.
Nou, laat mij daar lekker wel om geven, dan houd ik er rekening mee dat jullie dat niet doen..quote:Birthdays, Valentines, and Anniversaries are not considered by us to be opportunities to see if we can find the perfect present again!
Vrouwen die dat verwachten moeten worden opgeknoopt.quote:Sometimes we are not thinking about you. Live with it.
Irritant maar het zij nou eenmaal zo.quote:Sunday = sports. It's like the full moon or the changing of the tides. Let it be.
Eensquote:Don't cut your hair. Ever. Long hair is always more attractive than short hair. One of the big reasons guys fear getting married is that married women always cut their hair, and by then you're stuck with her.
Volgens mij ben ik daar beter in dan de meeste kerelsquote:Ask for what you want. Subtle hints do not work! Strong hints do not work! Obvious hints do not work! Just say it!
Daar heb ik me ook al overheen gezetquote:We don't remember dates. . . .Period!!
Welke doos vraagt er dan ook aan een man een opinie over kleding!quote:Most guys own three pairs of shoes - tops. What makes you think we'd be any good at choosing which pair, out of thirty, would look good with your dress?
7 dagen, zo lang?quote:Anything we said 6 months ago is inadmissible in an argument. In fact, all comments become null and void after 7 days.
Koop maar voor me en ik draag het wel!quote:If you won't dress like the Victoria's Secret girls, don't expect us to act like soap opera guys.
Daarom vragen wij ze ook zelf welquote:Christopher Columbus did not need directions, and neither do we.
Als het even kan, ik ookquote:If it itches, it will be scratched. We do that.
Dat wordt dan weinig bier, ik heb 2 handtassenquote:BEER is as exciting for us as handbags are for you.
quote:Thank you for reading this; Yes, I know, I have to sleep on the couch tonight, but did you know, it's like camping.
Dat was ik al jarenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef B.ertha het volgende:
En, ben ik de ideale vriendin? Hoeveel mannelijke SC'ers zijn nu stapelverliefd?
OK, O2...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit.
Zolang het maar geen JPB is. JC vlak ik overigens niet uit.
MT en RV dienen uit de TK te vertrekken.
Je komt een eind in de buurt...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef B.ertha het volgende:
En, ben ik de ideale vriendin? Hoeveel mannelijke SC'ers zijn nu stapelverliefd?
Shalalie, shalala...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:18 schreef c_dresselhuys het volgende:
[..]
Vlegel, dit soort uitspraken doe je niet!
Minimaal 10 denk ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef B.ertha het volgende:
Lijkt er wel opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Attack of the Clones?
Vouwwagen verkocht, toch nog voor minder dan het bod aanvankelijk was maar onder het motto: dan zijn we er vanaf, vonden we dat niet zo belangrijk
Wat een sloeriequote:Op donderdag 24 december 2009 19:16 schreef wannabewyccie het volgende:
Ok, help...
Ik ben met de kerstgezellig op bezoek bij een vriendin die in Amerika is gaan studeren.
Gisteravond een leuk feestje waar we heengingen, leuke jongens, je kent het wel.
Maar nu ben ik dus een beetje dronken geraakt en word ik net wakker in een kamer met 4 jongens in en om dat bed heen en m'n vriendin is nergens te bekennen.
Help, ik ken hier helemaal niemand en heb m'n telefoon ook bij haar laten liggen dus ik kan haar ook niet bellen ofzo.
Wat moet ik doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd in de garage gestaan, van een oud vrouwtje geweest![]()
Reden verkoop: aanschaf identiek model, maar dan de 14" variant![]()
Ik wilde je wel vertellen hoe je een foto plaatst, maar zo praat je niet over wannabewycciequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef c_dresselhuys het volgende:
[..]
Wat een sloerie
vroeger gebeurde zoiets niet
Onze vouwwagen had volgens mij ook geen mistlicht. Dat hoeft ook niet, geloof ik?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
Ja bleek van dezelfde mensen te zijnEn ze hebben 'm voor 100 euro meegenomen want (en dat wisten wij niet, en het kan ook nog zijn dat ze ons hebben voorgelogen, maar whatever) de vering was stoekkapoetdoetnietmeer en er zat geen mistlicht op wat wel zo hoorde te zijn. Eerste zou verklaren waarom hij zo kon stuiteren op de weg
2de hadden we geen idee van.
We zorgen gewoon dat er wel eentje aan de caravan komtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is een heel ander verhaal natuurlijk, heel veel aanhangers die voor de invoering van die regel al op de weg waren hebben er nog geen.
Ik denk dat ze er in het buitenland weer van op kijken dat hier een club als de ANWB de bewegwijzering doet... (behalve op snelwegen)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:05 schreef Etcetera het volgende:
Net zoals dat de aanbesteding van de bewegwijzering moet worden vrijgegeven volgens Europa op gemeentelijk of provinciaal niveau ofzoKan leuk worden
Dat vind ik een uitermate slecht argument aangezien Columbus erger verdwaald was dan wie ook in de geschiedenis.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Christopher Columbus did not need directions, and neither do we.
Maar aangezien hij dat niet wilde toegeven is het wel weer valide. Doen mannen ook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat vind ik een uitermate slecht argument aangezien Columbus erger verdwaald was dan wie ook in de geschiedenis.
Ik denk dat jullie de Magic Twisty bedoelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je zoekt.Kan het ook niet vinden via google.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |