Het komt op mij meer over als een soort tel sell reclame met al dat ge- 'Incredible ! amazing ! revolutionary !' van hem.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:08 schreef zebaz het volgende:
[..]
Onderschat niet de kracht van Jobs als showmaster, hij schijnt een hele bijzondere invloed op mensen te hebben. Als jij ooit in zo'n zaal komt te zitten dan sta je aan het einde misschien ook wel op je stoeltje te juichen
quote:The demo gods who oversee the first showing off of all products have frowned upon Steve Jobs. Here was Steve showing off his new shiny gizmo as if it would bring the Arabs and the Jews together and suddenly it did not work.
Steve was mid way through his hundredth standing ovation, when suddenly the iPhone 4G broke. He was attempting to show the difference in how Web site text was displayed between the new retina display feature on the iPhone 4 versus the iPhone 3GS. He claimed that the conference hall Wi-Fi was not cooperating, although we would have thought that was something that should have been a doddle to fix in advance. Only one of the phone's browser windows was loading. The other was blank except for the half-filled blue progress bar along the top.
Jobs fiddled with the phone before saying: "Well geez. I guess I can't show you that much today," he said reluctantly. "I can show you some pictures." So he moved on to that. He tried to come back to the demo of the phone's browser, but no luck.
"I'm sorry guys, I don't know what's going on," he said to the crowd of developers and media. "Got any suggestions?" he asked. Someone from the back helpfully shouted, "Verizon!" Though the crowd laughed. Jobs sheepishly said that “we're actually on Wi-Fi here”.
About 20 minutes later, Jobs said he'd figured out that there were more than 570 Wi-Fi connections in the room that were disrupting his demo.
"So you guys have a choice: Either turn off your Wi-Fi (devices) or I give up. Would you like to see the demos?" he asked the crowd. "Then all you bloggers need to turn off your notebooks. Go ahead, just shut the lids. I'll wait," he said. Much to the shame of the US media, some actually switched off and stopped reporting because Steve told them too. Even if they were not using a wi-fi connection.
Our guess is that next time Jobs engineers an event like this, people will not be allowed to bring wi-fi gear into the hall.
Komt via de twitter van babel geloof ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:13 schreef Etcetera het volgende:
Wtf
Ik heb er moeite mee om te geloven dat dit echt is
Jobs is nou niet bepaald een type a la Jan-Peter B., maar ik vind Jobs wel trekjes hebben van bepaalde Amerikaanse TV-dominees.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:08 schreef zebaz het volgende:
[..]
Onderschat niet de kracht van Jobs als showmaster, hij schijnt een hele bijzondere invloed op mensen te hebben. Als jij ooit in zo'n zaal komt te zitten dan sta je aan het einde misschien ook wel op je stoeltje te juichen
Ik zie opeens mogelijkheden voor Apple make-up, te beginnen met de iLinerquote:
Remember were you heard it first...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zie opeens mogelijkheden voor Apple make-up, te beginnen met de iLiner
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:15 schreef Whiteguy het volgende:
Komt via de twitter van babel geloof ik.
Man wat erger ik me aan dat taaltje van die gasten trouwens![]()
Apple heeft al een paar jaar 2-knops-muizen en al jaaaren ondersteuning daarvoor. Je moet sowieso geen Apple muizen gebruiken want die varieren van vreselijk tot redelijk. Wie verzint het in godsnaam om een muis rond te maken, zoals op de eerste iMac. Schuif je je muis omhoog, gaat de cursor naar rechts omdat-ie toch niet helemaal recht lagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben ooit begonnen op een Mac Classic, maar kan nu nog maar lastig met de Mac omgaan. Ik mis de rechtermuisknop en vind sommige zaken op de Mac omslachtig.
Kwestie van gewenning natuurlijk, maar ik verketter de Mac/de I-line van hen in ieder geval niet. De iPhone vind ik bijv. wel een aardig apparaatje...
Als ik deze muis ooit nog ga vervangen, zal het er een worden met NOG MEER KNOPJES denk ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:44 schreef zebaz het volgende:
[..]
Apple heeft al een paar jaar 2-knops-muizen en al jaaaren ondersteuning daarvoor. Je moet sowieso geen Apple muizen gebruiken want die varieren van vreselijk tot redelijk. Wie verzint het in godsnaam om een muis rond te maken, zoals op de eerste iMac. Schuif je je muis omhoog, gaat de cursor naar rechts omdat-ie toch niet helemaal recht lagDe muizen met scrollballetjes hebben allemaal een vuil-probleem en de laatste muis is gewoon eng en piepklein
Ik heb ook een G5, volgens mij onder andere op aanraden van Etsiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb de G5Maar de G500 zou ik niet afslaan
KNOPJUUUUS!
[ afbeelding ]
Heb vanochtend een Mega Beesie gehaald bij de AH, is een aardige hit hier
Ik gebruik voorlopig even helemaal geen Mac-muizen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:44 schreef zebaz het volgende:
[..]
Apple heeft al een paar jaar 2-knops-muizen en al jaaaren ondersteuning daarvoor. Je moet sowieso geen Apple muizen gebruiken want die varieren van vreselijk tot redelijk. Wie verzint het in godsnaam om een muis rond te maken, zoals op de eerste iMac. Schuif je je muis omhoog, gaat de cursor naar rechts omdat-ie toch niet helemaal recht lagDe muizen met scrollballetjes hebben allemaal een vuil-probleem en de laatste muis is gewoon eng en piepklein
Die beesies zijn net die speelgoed dingen die je in de jaren '70 had die je door middel van een doorzichtig draadje door je handen kon laten glijden. Ben de naam kwijt er van, maar het is gewoon een kopie...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:49 schreef Etcetera het volgende:
Heb vanochtend een Mega Beesie gehaald bij de AH, is een aardige hit hier
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
was even wakker rond negenen en toch weer tot half twee geslapen
Maarrr score van de ochtend: twee sollicatie gesprekken. Één vandaag, één donderdag
Ik weet wat je bedoelt geloof ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die beesies zijn net die speelgoed dingen die je in de jaren '70 had die je door middel van een doorzichtig draadje door je handen kon laten glijden. Ben de naam kwijt er van, maar het is gewoon een kopie...
Was iets van 'Mister Twister' of zoiets, maar daar kan ik niks op vinden...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt geloof ikEn volgens mij kun je die nog steeds kopen
Ik weet precies wat je zoekt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was iets van 'Mister Twister' of zoiets, maar daar kan ik niks op vinden...
Één is bij een bureau dat entertainment voor kinderen regelt op congressen en feesten, de ander is voor een hotelfunctie.quote:
En je hoopt op de eerste functie?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Één is bij een bureau dat entertainment voor kinderen regelt op congressen en feesten, de ander is voor een hotelfunctie.
die krijg ik vast wel, maar er is weinig te doen in de zomer dus dat zullen niet veel klusen zijnquote:
Zo lang je het alleen maar op afstand hoeft te regelen, zou ik gaan voor die functie m.b.t. het kinderentertainment. Als je 'PS, de levende wortel' of zo moet gaan spelen, dan zou ik nog iets anders overwegen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Één is bij een bureau dat entertainment voor kinderen regelt op congressen en feesten, de ander is voor een hotelfunctie.
Da's minder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
die krijg ik vast wel, maar er is weinig te doen in de zomer dus dat zullen niet veel klusen zijn
PVDA:quote:ROTTERDAM - Een professioneel gemaakt filmpje waarin VVD-leider Mark Rutte wordt afgebeeld als eenzame vrijgezel en liefhebber van homo-erotische lectuur blijkt met medewerking van prominente PvdA'ers tot stand te zijn gekomen. De 'aanvalsspotje' sluit af met een beeld van PvdA-frontman Job Cohen en daarbij de tekst: ,,Voor een volwassen Nederland.''
Sowieso is een van de onwaarheden dat een vrijgezel ongeschikt is om premier te zijn. Ik zou juist zeggen geschikt: die heeft een hoop meer tijd, en een stuk minder zorgen dan een man met kinderen en een zieke vrouw thuis.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
En weer minder stemmers voor de PvdA dus.
En door de uitspraken van Brinkman zullen er ook nog wel stemmers van de PVV overgaan naar de VVD.
Ik voorspel: Rutte is onze volgende PM.
Eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sowieso is een van de onwaarheden dat een vrijgezel ongeschikt is om premier te zijn. Ik zou juist zeggen geschikt: die heeft een hoop meer tijd, en een stuk minder zorgen dan een man met kinderen en een zieke vrouw thuis.
Moeten we een handje helpen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:05 schreef Etcetera het volgende:
2de bod van 150 euro op de vouwwagen. Is het idee niet dat ze hoger gaan bieden dan de voorganger
Hoi Yuriquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:08 schreef MadMaster het volgende:
PS als medewerkster kinderentertainment?
[ afbeelding ]
Miley Cyrusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:08 schreef MadMaster het volgende:
PS als medewerkster kinderentertainment?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
achja... tis maar een zomer... haha
Krijg nou! Inderdaad!quote:
Waarom nou meteen weer gek en niet vrolijk/liefquote:
Het is ook erg lastig he, heel blijven voor het WKquote:JOHANNESBURG - Khalid Boulahrouz is dinsdagochtend op de training van het Nederlands elftal geblesseerd uitgevallen.De verdediger verzwikte tijdens een partijspelletje zijn rechterenkel en strompelde van het speelveld. Medisch onderzoek moet de ernst van de blessure uitwijzen.
ze heeft wel een vriendje die waarschijnlijk geen moslim is. Zitten een hoop spareribs en speklappen in:quote:
Pff, zelfs tijdens de trainingen hebben ze last van een schwalbe.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:22 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Het is ook erg lastig he, heel blijven voor het WK
Is dit de combi 'Soca, Socoooo!!!'... ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:22 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Het is ook erg lastig he, heel blijven voor het WK
[..]
ze heeft wel een vriendje die waarschijnlijk geen moslim is. Zitten een hoop spareribs en speklappen in:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |