pssssjk. Ik draag alleen maar victoria's secret en de mannen in mijn leven gedragen zich niet bepaald als soap opera guys. Of anders de bad boys, maar daar zit ik nou ook niet op te wachtenquote:
Bewegwijzering lijkt me nou bij uitstek een publieke functie in plaats van privaat.quote:
Kleine hint: op marktplaats begint zoiets rond de 250 euro.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoor, ik wel. Laten we het bieden beginnen bij een multipack Fruit-Tella
Misschien gaat er dan iets mis tijdens het selectieproces ...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pssssjk. Ik draag alleen maar victoria's secret en de mannen in mijn leven gedragen zich niet bepaald als soap opera guys. Of anders de bad boys, maar daar zit ik nou ook niet op te wachten
van mijn of hun kant?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bewegwijzering lijkt me nou bij uitstek een publieke functie in plaats van privaat.
[..]
Kleine hint: op marktplaats begint zoiets rond de 250 euro.
[..]
Misschien gaat er dan iets mis tijdens het selectieproces ...
Hmm... ik was eigenlijk niet van plan hoger te gaan dan een pak Fruit-Tella en een pond drop. Laat maar zitten danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kleine hint: op marktplaats begint zoiets rond de 250 euro.
Van jouw kant natuurlijk. Jij kan als gewilde vrouw natuurlijk op zn minst van iemand eisen dat ie zich normaal gedraagt...quote:
Ik denk dat ik weinig in mijn bezit heb wat ik zou willen ruilen voor een pak Fruit-Tella en een pond drop. Maar als je er vanaf wilt kijk ik even verderquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hmm... ik was eigenlijk niet van plan hoger te gaan dan een pak Fruit-Tella en een pond drop. Laat maar zitten dan
Nee hoor, heb op het moment zelfs geen drop of Fruit-Tella in huisquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weinig in mijn bezit heb wat ik zou willen ruilen voor een pak Fruit-Tella en een pond drop. Maar als je er vanaf wilt kijk ik even verder
Ik kan helaas niet lezen wat er nu met haar aan de hand isquote:
dat dus, je bent me net voorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef De_Hertog het volgende:
She's 3rd brightest, but hard gal to see
Dank jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef De_Hertog het volgende:
She's 3rd brightest, but hard gal to see
Ik in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef B.ertha het volgende:
En, ben ik de ideale vriendin? Hoeveel mannelijke SC'ers zijn nu stapelverliefd?
Can you please translate those quotes into English please?quote:
Hello, you called?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
Natalee who!?![]()
Just ask Stephaniy. Knowing this SC, she will join in any minute now.
I'm not gonna argue with you, you transvestite.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:02 schreef Stephaniy-Florrie het volgende:
[..]
Hello, you called?
Thank you very much, you are the first to spell my name correctly!
I'm pleased to see that Joran confessed so fast.
na mijn tiende vond ik hem eigenlijk al niet meer grappig....quote:
Mogguhquote:Op woensdag 9 juni 2010 07:58 schreef Cobra4 het volgende:Weer thuis.
En er stond al een rij bij het stembureau.
Ik was eerst #9. Maar omdat ik militair ben (ik was in vlekkenpak) mocht ik van alle oudjes in de rij als eerste.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mogguh
ik was #4 in de rij, heb om 7.32 gestemd
Vlekken? Heb je geen wasmachine?quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:03 schreef Cobra4 het volgende:
Ik was eerst #9. Maar omdat ik militair ben (ik was in vlekkenpak) mocht ik van alle oudjes in de rij als eerste.
Niet nodig. Je mag verschillende kleuren kleding toch niet tegelijk wassen? Hoe moet ik kleding met drie kleuren in één dan wassen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vlekken? Heb je geen wasmachine?
Ah, logischquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:10 schreef Cobra4 het volgende:
Niet nodig. Je mag verschillende kleuren kleding toch niet tegelijk wassen? Hoe moet ik kleding met drie kleuren in één dan wassen.
Als dat het is moet ik ook maar boodschappen gaan doen in dat pak!quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, logischen het verklaart waarom je als eerste mocht: je stinkt! geintje
Slimquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:12 schreef Cobra4 het volgende:
Als dat het is moet ik ook maar boodschappen gaan doen in dat pak!
Waaruit bestond de worp?quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Slim
Vanavond op kraamvisite bij een collega
Gisterenavond was Freek in ieder geval wel leuk...quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:30 schreef MadMaster het volgende:
Alle aanwezigen hier hebben al gestemd, de trouwe honden...
En zo hoort het.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:30 schreef MadMaster het volgende:
Alle aanwezigen hier hebben al gestemd, de trouwe honden...
Ja, tot 9 vanavondquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor mij wordt het vanavond stemmen. Het kan toch tot 21:00?
Je zal je eigen naam maar niet weten te spellen en dan ook nog beweren dat je dat zelf wel goed gedaan hebt...quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:02 schreef Stephaniy-Florrie het volgende:
[..]
Hello, you called?
Thank you very much, you are the first to spell my name correctly!
I'm pleased to see that Joran confessed so fast.
Hier ook. Eerst stemmen en op tijd op m'n werk zijn lukte me niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor mij wordt het vanavond stemmen. Het kan toch tot 21:00?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |