Niks.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Wat is er met Peters linker oor
dat is de grapquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Wat is er met Peters linker oor
waarom? het klopt gewoon wat hij zegtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:18 schreef Zwansen het volgende:
Peter is wel erg slecht.
grappig iddquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:18 schreef TUFKAL het volgende:
De PVV die iemand van oneliners beticht, omgekeerde wereld!
Brinkman roept mensen op tot geweld? Dat valt wel mee dacht ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:18 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
waarom? het klopt gewoon wat hij zegt
Vreselijk wat een lutser. en dan vraagt hij om argumenten/ feiten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef Toad het volgende:
Ik wil niet hebben dat Geert Wilders doodgeschoten wordt.. Wat een argumentatie zeg.
Hij had nog geen kiezers dus je praat onzin.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:21 schreef wolferl het volgende:
Peter zou alleen doorgaan met zijn partij als hij Premier zou worden.![]()
Hoezo je kiezers bedriegen.
Dat is echt zo'n opbouw zonder climax elke keer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:23 schreef alors het volgende:
Ze zijn nu wel erg aan het schermen met de levensbedreigende situatie van Geert he![]()
Nee kan je nagaan, een grote lutser is het.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij had nog geen kiezers dus je praat onzin.
dat dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef alors het volgende:
Ik ben normaal niet zo'n fan van Peter, maar wel fijn dat hij Hero eens bij de lurven grijpt, durven er helaas te weinig...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef Adelante het volgende:
Ik weet niet wie ik verachtelijker vind van die twee
ja precies dat dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef alors het volgende:
Ik ben normaal niet zo'n fan van Peter, maar wel fijn dat hij Hero eens bij de lurven grijpt, durven er helaas te weinig...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef Toad het volgende:
Lol, weet Geert Wilders eigenlijk dat je hier bent?![]()
![]()
Jawel SBS 6quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:25 schreef StarGazer het volgende:
Wat een tv
Platvloerser kan het bijna niet.
FP poll gezien?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:27 schreef wolferl het volgende:
Je kan wel merken dat hier een linkse wind waait.
Is geen belediging, maar een constatering.
Als alles wat ten linkerkant van de PVV zit onder de linkse wind valt dan zal dat wel jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:27 schreef wolferl het volgende:
Wat een sneue man niet te gelovenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
lol, Hero Brinkman zegt ook gewoon "Dit is niet concreet!", "Dit gaat niet over de feiten!", "Dit is niet de inhoud!" als het wel over de feitelijke concrete inhoud gaat
Idemquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef alors het volgende:
Oh ja, die "zender" zou ik nog bijna vergetenquote:
Jaja want alles wat niet PVV stemt is gedoopt in de linkse kerk toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:27 schreef wolferl het volgende:
zie netwerk nu @ NL2quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:32 schreef ddx het volgende:
Wat was dat gedoe over een zendertje wat nog aanstond trouwens ?
Wilders ziet Brinkman als bedreiging, aldus Brinkman in een onbewaakt moment met open microfoon.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:32 schreef ddx het volgende:
Wat was dat gedoe over een zendertje wat nog aanstond trouwens ?
Linkse band? Omdat ze "Let love rule" zongen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef Zipportal het volgende:
Dan komt er weer zo'n geforceerde linkse kut band doorheen zingen.
Wat maakt die band links?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef Zipportal het volgende:
Die dikke pad van een Felix konden ze net zo goed thuis laten. Dan komt er weer zo'n geforceerde linkse kut band doorheen zingen. 30 seconden geforceerde rommel op TV.
Je gaat toch niet serieus beweren dat je Wim de Bie niet kent hè?quote:Die mental coach met zijn bordje om."kijk, ik ben een kanalenveger."
Nee dat zeg ik niet, ik stem overigens geen PVV.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:31 schreef merino het volgende:
[..]
Jaja want alles wat niet PVV stemt is gedoopt in de linkse kerk toch?
Jeetje het zit wel erg diep he? Omdat de zangeres links stond?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef Zipportal het volgende:. Dan komt er weer zo'n geforceerde linkse kut band doorheen zingen. 30 seconden geforceerde rommel op TV.
Er werd vooral tenenkrommend geschreeuwd, maar hij had wel een heel aantal punten waar Brinkman krampachtig geen antwoord op probeerde te geven, zodat voor iedereen duidelijk was waar Brinkman stond.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen die beweren dat Peter R de vries goed was die sporen niet helemaal volgens mij. Wat was dat tenenkrommend slecht zeg :S
Verre van, het is arrogantie wat hij laat zien. Brinkman deed het beter. Hij volgde gelukkig de vries niet in de persoonlijke aanvallen die de vries liet zien, maar wilde over de inhoud en feiten discusseren.quote:
Op dat punt kwam brinkman dus wel heel goed op terug. Waar de vries als een driftkop bleef briezen bleef brinkman rustig en netjes, iets wat hem sierde.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Er werd vooral tenenkrommend geschreeuwd, maar hij had wel een heel aantal punten waar Brinkman krampachtig geen antwoord op probeerde te geven, zodat voor iedereen duidelijk was waar Brinkman stond.
Wij hebben schijnbaar naar iets anders gekeken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:01 schreef Redux het volgende:
[..]
Op dat punt kwam brinkman dus wel heel goed op terug. Waar de vries als een driftkop bleef briezen bleef brinkman rustig en netjes, iets wat hem sierde.
Jij niet ?quote:
Ik zag nerveus iemand die probeerde te redden wat er te redden viel waarna PeterRrrr een geweldige opmerking maakte.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:05 schreef Redux het volgende:
ik doelde op de laatste opmerking van brinkman vlak voor het eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |