quote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Dat heb ik inderdaad ook ibuprofen werkt over het algemeen beter.
Ik zag het bij de etos staan, deze verpakking:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef mikoxx het volgende:
Ah dank je FTA, ik ga morgen ff op pad geloof ik! Heb jij die al eens gebruikt?
geeft niet. Jij had post 298 en ik 299 en 300quote:
Ahh..nee he?!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:57 schreef Vicky het volgende:
[..]Mijn spook wil weer eens niet gaan slapen
Ik word er zo flauw van!
Het slaapgedrag van Tess is echt bar en boos...
ze staat erbij.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
kan iemand mijn lieve meisje ook in de OP zetten? Evie Elleke geboren 05-12-2009
alvast bedankt!!!
bedankt!!!quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:57 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Finn liep net 4 stapjes helemaal los
![]()
Normaal ondersteun ik hem onder zijn oksels en nu terwijl hij liep liet ik hem los en hij hobbelde gewoon door
Dankje!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:39 schreef CartWOman het volgende:
Vicky, ik lees hier alleen mee maar wil je toch feliciteren met je prachtige meiske.
Ik bekeek namelijk dit filmpje van Tess en heb zo hard gelachen maar was ook ontroerd door zoveel liefheid.![]()
![]()
Fijne dag gewenst.
slaapt ze nog steeds zo onrustig snachts?? wat ontzettend vervelend zeg!quote:Op woensdag 9 juni 2010 06:05 schreef Vicky het volgende:
Tis wel weer ff raar hoor BJ... geen baby meer in huis, de box die eruit is, niks is meer veiligTess is een heerlijk grietje alleen vannacht niet
we hebben 3 goede nachten gehad maar vannacht was weer drama.quote:Op woensdag 9 juni 2010 06:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
slaapt ze nog steeds zo onrustig snachts?? wat ontzettend vervelend zeg!kan je dat nog een beetje volhouden zo?
o jeetje; ik kan me voorstellen dat je soms even het helemaal gehad hebt. Een goede nachtrust doet vaak wonderen; en dan kan je overdag zo ontzettend veel meer hebben. Ik hoop dat die homeopathische arts iets voor jullie kan betekenen en jullie wat meer aan je nachtrust gaan toekomen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 06:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
we hebben 3 goede nachten gehad maar vannacht was weer drama.
Het inslapen is ook waardeloos. Ik moet zeggen, het hakt er aardig in hoor. Ik word best wel kranky als ik weinig geslapen heb... en de combinatie met een zeurende kleuter maakt het er niet beter op. Ik heb vanmorgen een mailtje gestuurd naar een homeopatisch kinderarts met de vraag wat hij eventueel voor ons kan doen.
Oh, Twink, nou zeg!quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:50 schreef Twinkly het volgende:
hihi Icantrix jij nerd![]()
![]()
Is Stef's tandje al helemaal door? Ik weet het niet zeker bij Niels, ik mag niet kijken of voelen namelijk. Dus nu probeer ik hem steeds aan het lachen te maken en dan snel te kijken. Het lijkt erop dat het streepje door is en zijn poep was vanmorgen ook minder groen,maar hij wilde net niet gaan slapen en toen leek Dentinox wel te helpen (wel lastig opbrengen, hij probeert het van mijn vinger af te zuigen). Heeft Stef nog last gehad van rode billen? Hier helemaal niet namelijk!
Dank je! Maar je moet wel. Je kind is toch het belangrijkste. En ik praat er hier misschien wel makkelijk over maar altijd als R uit zijn werk komt dan moet ik weer huilen om dingen die wel of niet lukken. Meestal om de dingen die wel lukken en dan vooral als Leander weer iets geleerd heeft. Dat ik steeds denk: zie je wel er is niks mis met hemquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:08 schreef Sorbootje het volgende:
MeNicole, ik kan me erg vinden in hoe jullie met de situatie met Leander omgaan. Petje af!
Natuurlijk moet je wel, maar dan nog zijn er meerdere manieren om ermee om te gaan. Je kunt een instelling hebben waarbij je ervan uitgaat dat hij niks kan en je kunt een insteek hebben waarbij je hem zoveel mogelijk stimuleert en zo normaal mogelijk behandeld. Uitgaan van wat hij allemaal wél kan leren en het vanzelf merken als hij ergens op vastloopt. En natuurlijk heb je het er moeilijk mee. Dat kan ik me zó goed voorstellen! Dikke knuffel voor jou!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:20 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dank je! Maar je moet wel. Je kind is toch het belangrijkste. En ik praat er hier misschien wel makkelijk over maar altijd als R uit zijn werk komt dan moet ik weer huilen om dingen die wel of niet lukken. Meestal om de dingen die wel lukken en dan vooral als Leander weer iets geleerd heeft. Dat ik steeds denk: zie je wel er is niks mis met hemMaar ja dat is er dus wel
Ja goed hè?! Maar het is maar net hoe haar pet staat hoor! (of zei ik dat net ook al?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:11 schreef Incantrix het volgende:
Ik had helemaal gemist dat Isabeau uit de fles drinkt nu Sorbo, wat góed joh!En jah, dat tandje, het komt wel goed allemaal, het gaat nog best redelijk als dit het is (maar dat ga ik nu even heel hard afkloppen
).
Dát klinkt echt als een hele verlossing zeg, wat fijn! Die 3 voedingen die je nu geeft wil je wel blijven geven? Ik ben nu de dagvoedingen ook aan het afbouwen (slow, but steady), ik ben het kolven zat. Ik hoop de ochtend en de avond wel gewoon te kunnen volhoudenquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:25 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja goed hè?! Maar het is maar net hoe haar pet staat hoor! (of zei ik dat net ook al?) De ene keer drinkt ze enorme flessen leeg en de andere keer kapt ze na een paar slokken. Maar het fijne is dat ik nu alleen nog maar 2x 's avonds/'s nachts bv geef en één keer 's ochtends. Het geeft mij én het KDV zoveel meer vrijheid!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:27 schreef martine1984 het volgende:
Jamie laat al een week lang een bodem pap staan 's ochtends. Zal ik minder maken morgen? Vind het zo zonde om het weg te gooien iedere keer, maar ja hij 'moet' eigenlijk wel een 200 ml eten. Of maakt dat niet zoveel uit.Gisterochtend zat hij weer zo gezellig te kletsen aan tafel dat ik het opgenomen heb met mn telefoon, iedere keer als ik een sms krijg hoor ik nu Jamie kletsen
Ja die andere voedingen blijf ik wel doen. Ik vind de bv steeds leuker worden nu Isabeau groter wordt. Hoe ze zich vol overgave op mijn borst kan storten, maar ook hoe ze duidelijk kenbaar maakt als ze niet meer wil. Het is meer iets geworden wat ze zelf stuurt in plaats van 'instinct'. Ik had het van tevoren nooit gedacht, ik wilde maximaal drie maanden bv geven. En nu hoop ik dat we op deze manier het jaar vol kunnen maken. Vooralsnog lijkt mijn productie er totaal niet onder te lijden dat ik overdag niet meer voed én niet kolf.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dát klinkt echt als een hele verlossing zeg, wat fijn! Die 3 voedingen die je nu geeft wil je wel blijven geven? Ik ben nu de dagvoedingen ook aan het afbouwen (slow, but steady), ik ben het kolven zat. Ik hoop de ochtend en de avond wel gewoon te kunnen volhouden
Dat klinkt ongeveer zoals het ook bij mij was/is: eerst geen bv willen geven, en nu maar geen afscheid kunnen en willen nemen. De dagvoedingen bouw ik nu ook af (had ik dat nou al gezegd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja die andere voedingen blijf ik wel doen. Ik vind de bv steeds leuker worden nu Isabeau groter wordt. Hoe ze zich vol overgave op mijn borst kan storten, maar ook hoe ze duidelijk kenbaar maakt als ze niet meer wil. Het is meer iets geworden wat ze zelf stuurt in plaats van 'instinct'. Ik had het van tevoren nooit gedacht, ik wilde maximaal drie maanden bv geven. En nu hoop ik dat we op deze manier het jaar vol kunnen maken. Vooralsnog lijkt mijn productie er totaal niet onder te lijden dat ik overdag niet meer voed én niet kolf.
Kolven is écht kut he?!
Hahaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef Groofsken het volgende:
Ik vind dat ik de overstap mag maken. De uitgerekende datum is nu meer dan 6 maanden geleden en mijn zoon heeft al twee dagen groente gekregen. Hij hoort nu echt wel bij de grote babietjes
laat ik me natuurlijk maar één keer zeggenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
HahaNou je bent uiteraard van harte welkom!!!
![]()
Maar niet zonder fotootje van je knappe ventje!
Karin, ik was er al, kijk nouquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja hee Groof, lekker ben jij!!![]()
morgen maar weer komen he?
Ja, zoéén van 69.6 cm en 8280 gramquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef miss_sly het volgende:
Groofs, wat doe jij nou hier? jij hebt toch een heel lief klein babyjongetje?
Lotte is ook nog steeds geen 8 kiloquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef miss_sly het volgende:
Over twee weken weet ik hoe groot Senna is en wat ze weegt, maar ik vrees dat ze niet veel groter en zwaarder zal zijn
Lekker kereltje heb je
De goede man kwam met de stelling 'Babies die pijn hebben aan hun benen liggen niet te trappelen'. Dat geeft wel enigszins weer hoe diep zijn inzicht in kinderen gaat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Aoraki het volgende:
Belachelijk zeg dat zo'n kerel zijn vak niet verstaat.
Van de Zeeman! Maar toen ik nog een 3e erbij wou heb ik ze nooit meer gezien helaas. Rood met witte stippen en de andere kant is die je ziet,paddestoelenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:09 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans wat heb je een leuk dekbedovertrek! willikook!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:37 schreef Poppejans het volgende:
Dankjulliewel! voor het warme welkom.
En inderdaad Miss_Sly, Senna al bijna 1!Dat is ook snel gegaan zeg
Nog even een officieel ''hallo'' met foto's van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En onze kindjes zijn gisteren geboren, dus die worden echt nog geen 1! Dus!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef miss_sly het volgende:
piepklein Wolfje
Maar he, dames, willen jullie eens niet allemaal hierheen komen, want dat betekent dat mijn meisje binnenkort een jaar oud is. Dat kan niet hoor, dus jullie horen hier ook nog laaaaang niet!
Briljánt!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:12 schreef Nijna het volgende:
Incantrix, gewoon proberen. Alles waar hij niet aan mag komen buiten handbereik en lekker je ogen dicht... truste
.
Oud buurjongetje moest even op zn zusje passen (toen was ze een jaar of 1), maar hij wilde een computerspelletje doen. Heeft hij haar met 1 voet aan de tafelpoot vastgeknoopt met een springtouw zodat ze nergens bij kon en hij rustig kon spelen...
Ja als het goed is hebben ongeveer alle baby's van deze leeftijd dat. Maar het gaat er meer om dat we niet op deze manier Leander blijven verstaan zeg maar. Dat ie niet voor woorden klanken gaat gebruiken en wij dat allemaal wel snappen en dat ons dan zijn achterstand die ie eventueel krijgt niet opvalt. Want als je je eigen kind verstaat valt het altijd nog wel mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
MeNicole als ik zo de kreten lees van Leander, dan verschilt dat eigenlijk vrij weinig met Finn hoor! Af en toe is er een papa of mama en toevallig vanochtend zei hij poes.
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef miss_sly het volgende:
Oh Sserpente, je zeurt niet! En het is zo herkenbaar. Eigenlijk wil je overal perfect zijn, als moeder, partner, dochter, vriendin, werknemer, vrouw, alles.
Karin, een beetje water toevoegen? Of een beetje poedermelk aanmaken en dat toevoegen? Ik doe er ook wel eens een klein beetje melk bij, dan wordt t net even ietsje dunner en minder plakkerig. Ik gaf in het begin idd bijna glad gepureerd en langzamerhand steeds meer stukjes (logischquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Och arm buurmeisje....maarja, zo'n verantwoordelijkheid kun je ook niet bij een kind neerleggen natuurlijk
iris weet echt wel wat ze wil he, krijg je het nog leuk mee als ze ooit gaat puberen!
over het avondeten:
hoe krijgen ze het bij jullie (voor degene die niet rapley't)
helemaal glad gepureerd of geprakt?
Lars krijgt het nu geprakt, maar dan eet hij veel minder als wanneer het gepureerd is. Hij is gewoon veel langer bezig met 1 hapje te verwerken. En nu merk ik dat hij net gewoon buikpijn had, en een poepluier dat wil je niet weten. Allemaal stukjes boontjes pcies zoals ze erin gegaan waren.
En als ik boontjes/aardappeltjes ga pureren wordt het heel plakkerig, wat kan ik daar aan doen?
Tis echt net lijm.
Ik vind het ook lastig, maar ik maak een schema om zijn slaapjes heen zeg maar, het is dus niet zo dat ik hem wakker maak wanneer het ''tijd'' is voor iets hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Incantrix het volgende:
Poppejans, dat is een mooi schema zeg! Wolf heeft al best veel eet-momenten, ik heb nog een beetje moeite daar structuur in aan te brengen bij Stef. We doen nu eigenlijk één vaste voedings-moment per dag (rond zeven) en één papje (rond één), maar we willen eigenlijk zoiets als wat jij doet: een fruitmoment in de ochtend, dan een papje, 's-avonds een warm hapje.. Evt. nog ergens een rijstwafel of brood ertussendoor, maar zoiets dus in elk geval. Ik denk dat we daar deze vakantie meer mee gaan doen, ik vind dat wel wat
Oooh, nee, dat had ik ook niet gedacht hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig, maar ik maak een schema om zijn slaapjes heen zeg maar, het is dus niet zo dat ik hem wakker maak wanneer het ''tijd'' is voor iets hoor.
Maar hij slaapt sindskort wel een beetje met regelmaat, de slaapduur wisselt wel sterk. Het is niet zo'n slaper overdag
Oja jullie gaan al bijna lekker op vakantie, heeeeerlijk! vakantie lijkt mij ook wel een ideaal moment om dingetjes eens rustig te proberen
Groofsken vroeg om schema's (al vind ik dat ook altijd wel leuk hoe anderen het doen)quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars lust dus echt echt echt geen diksap, hij vindt het echt smerig.
Maar.....hij lust wel thee kwam ik achter!!!
En nou hadden we bij het warm eten eindelijk wat om te varieren, lust meneer geen wortels meer. het is nu de derde keer op rij dat hij het weigert.... beetje jammer
ja wat een sufferd of niet dan, hij wil blijkbaar alleen maar boontjesquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Groofsken vroeg om schema's (al vind ik dat ook altijd wel leuk hoe anderen het doen)
Wolf luste ook echt geen diksap, maar dus wel als ik het warm maak!Gewoon het koude wat hij niet lekker vindt, misschien heeft Lars dat ook wel, dat het koud en dus ''gek'' is?
Wat balen dat hij wortels niks meer aan vindt... hij mocht al zo weinig
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
mornings
@Sorboo; Isabeau heeft het goede slapen nu helemaal door he??? wat goed!!nu zelf nog even daar weer aan 'wennen'.
hier hadden we vannacht weer eens ieder uur feest. emma slaapt nu thoughquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:57 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nouuuuu niet helemaal hoor! Van woensdag op donderdag was het namelijk weer 'feest' Vier keer in één nachtJE
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Groofsken vroeg om schema's (al vind ik dat ook altijd wel leuk hoe anderen het doen)
Wolf luste ook echt geen diksap, maar dus wel als ik het warm maak!Gewoon het koude wat hij niet lekker vindt, misschien heeft Lars dat ook wel, dat het koud en dus ''gek'' is?
Wat balen dat hij wortels niks meer aan vindt... hij mocht al zo weinig
Dat ja, thee proberen?quote:
Whehe herkenbaarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
EN as we speak zit hij heel vies te doen met de boterham en komt hij er vnml na het afsoppen kauwen er weer uit. Dan niet, straks een fles.
gewoon van alles proberenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat ja, thee proberen?
Andere smaak of ander merk diksap?
Verdund vruchtensap?
Of probeer de fruithap s middags te vervangen door een boterham en later op de middag die fruithap te geven, heeft ze misschien qua honger uiteindelijk minder behoefte aan een melkfles zodat er gaandeweg eentje komt te vervallen weer.
Leander zat ook nog redelijk lang op 4 flessen. En we zaten ongeveer op zelfde schema als jullie zitten. We hebben toen zo gedaan:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:27 schreef innepin het volgende:
Ohja schema's. Dat van ons is nog altijd redelijk hopeloos.
8.30u fles
10.00 cracker of boterham
12.00 fles -> naar bed voor anderhalf uur ofzo
14.00 fruit
16.00 fles
18.00 avondeten
20.00 fles -> bed.
Oow ik dacht dat het een algemene vraag was hihiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:05 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan jou, om dat de jounes even oud is als de mijnes en we nu in de overgangsfase zitten enzo, en ik het allemaal even niet zo goed weet enzo.
![]()
Ja, dat vroeg ik me ook af...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef innepin het volgende:
Wat tof, Menicole, dat ie gebaren kan leren! Ik snap alleen niet zo goed wat je bedoeltBedoel je dat je 'm een paar gebaren hebt geleerd, of dat hij op 'les' ofzo gaat?
Wisten we het maar.. Met drie maand heeft ze een paar weken doorgeslapen en sindsdien niet meer. Dat van ieder uur is bijna gewoonte. We hebben een goede nacht als we eens drie uur achter elkaar hebben geslapen. Gaat ooit wel over...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:54 schreef Ssserpente het volgende:
Jeumig, Wup, jij ook al? Wat is dat toch?![]()
We waren er thuis al beetje mee begonne. Nu deed ie vorige week ineens het gebaar van hond. eerst dachten we dat het toeval was. Nu deed ie eergisteren ineens ook het gebaar van meer en honger. Dus toen heb ik aan de ka gevraagt wat we ermee konden. Die heeft ons doorverwezen en daar mogen we nu 2 keer in de week met Leander heen zodat ie nog meer gebaren leert. Mocht ie met praten moeite krijgen hebben we dat in ieder geval!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef innepin het volgende:
Wat tof, Menicole, dat ie gebaren kan leren! Ik snap alleen niet zo goed wat je bedoeltBedoel je dat je 'm een paar gebaren hebt geleerd, of dat hij op 'les' ofzo gaat?
1) geprakt, soms gepureerdquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
over het avondeten:
hoe krijgen ze het bij jullie (voor degene die niet rapley't)
helemaal glad gepureerd of geprakt?
En als ik boontjes/aardappeltjes ga pureren wordt het heel plakkerig, wat kan ik daar aan doen?
Tis echt net lijm.
S kreeg na drie rampzalige keren 'luieruitslag door de diarree' ook geen kuur meer, maar alleen nog maar oordruppeltjes. Jeetje dat was ik alweer vergeten ja. Haar billetjes lagen bij zo'n kuur echt meteen helemaal open.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:34 schreef Ssserpente het volgende:
Getver, Miss, buikgriep is echt klote! Zou die pijn in de liezen een voorbode zijn geweest? Voel je je nu weer goed? Nou maar hopen dat Senna niet ziek wordt.
Thanks, jij ook Groof! ’t Kan ook bijna niet anders of ze krijgt genoeg ijzer binnen. We eten elke avond groente en aardappels en ze krijgt idd bv. Naja, hoop maar dat ze snel opknapt. Ze heeft nu weer diarree, zal wel van de penicilline komen, en ze is ineens wakker nu.
Nou ik herken het wel hoor, niet van Lars, want dat is echt een uberrelaxt persoon, maar Meike af en toe.... deze week was ze ook weer zo aan het tekeer gaan dat ik tegenover haar ben gaan staan en keihard terug ging schreeuwenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:08 schreef Sorbootje het volgende:
Poeh.... even heel ego stoom afblazen hoor!
Isabeau is helemaal uit d'r hum. Veel huilen (lees: krijsen), constant entertainment nodig en slecht, nee SLECHT slapen. Zodra ze overdag doorheeft dat ze in haar slaapkamer is begint ze te gillen. 's Nachts 5 a 6 keer wakker. Ik ga hier nooit meer vertellen dat ze een nacht goed geslapen heeft. Het wordt meteen afgestraft.
Ik denk nog steeds dat ze last heeft van de hoektand die door wil komen, maar er zit weinig schot in de zaak. Verder heb ik echt geen idee. Ik wilde dat ze me kon vertellen wat er aan de hand is.
Ik ben zó moe... ik merkte dat ik vanmiddag gewoon agressie voelde toen ze maar bleef krijsen. Ik schrok gewoon van mezelf. Dat mag je toch niet voelen? Kan echt wel even een potje janken
Je mag het misschien niet van jezelf, maar het is wel menselijk. En herkenbaar ook nog. Dat je het voelt en herkent is goed, dan kun je je inhouden. Je bent toch verder van huis als je je kind een lel geeft en daarna denkt 'oh... misschien was ik boos'.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:08 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben zó moe... ik merkte dat ik vanmiddag gewoon agressie voelde toen ze maar bleef krijsen. Ik schrok gewoon van mezelf. Dat mag je toch niet voelen? Kan echt wel even een potje janken
Dank je!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:56 schreef McLaura het volgende:
Sterkte vannacht Sorbo, hopelijk slaapt ze nu lekker door!
Nee ik heb helemaal niet het idee dat ze oorpijn heeft. Maar 't zou kunnen natuurlijk. Gisteren was ik met haar in het park (meet van n ander forum) en toen was de hele tijd aan het lachen en vrolijk zijn. 's Avonds was het weer raak. Wel heeft ze een dikke bobbel op de plek waar haar hoektand moet komen, maar daar lijkt nog niet echt schot in te zitten.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:31 schreef Ssserpente het volgende:
Heb je trouwens het gevoel dat ze echt pijn heeft? Is het dan geen idee om ff langs de dokter te gaan? Al is het alleen maar om eventuele lichamelijk oorzaken uit te sluiten. Misschien heeft ze wel oorontsteking oid en trek jij je achteraf de haren uit het hoofd omdat het makkelijk verholpen had kunnen worden. * Ssserpente spreekt uit ervaring helaasch.
Cara zei dit:quote:Op maandag 14 juni 2010 12:26 schreef miss_sly het volgende:
Iemand had het hier laatst over het verschil in diksap en roosvicee en dat de kaakchirurg juist roosvicee aanraadde? Hoe zat het ook alweer en waarom enzo?
quote:Ik lees dat veel van jullie diksap geven. Volgens mijn moeder (assistente kaakchirurg) is 'ouderwetse' roosvicee beter voor de tandjes, omdat daar veel minder fruitzuren inzitten. Dat is dus de variant met rozenbottel. Nou varieert het advies over wat 'het beste' is ongeveer van week tot week, maar dit zijn dus mijn two cents.
ligt er denk ik ook aan hoeveel diksap/roosvicee je geeft...quote:Op maandag 14 juni 2010 12:39 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat! Thanks, ik had ook gezocht, maar kon het niet vinden.
Toevallig gisteren nog een discussie over idd met anderen die juist zeiden dat diksap beter was. Fijn hoor, die tegenstrijdige adviezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |