Tot 2 jaar is echt wat lang, denk ik. Senna's nichtje is precies een jaar ouder, maar die vraagt dus al om een boterham met pindakaas als ze iets niet lust, en die eet heel slecht. Ook aangeleerd dat ze dan dus een boterham met pindakaas krijgt, omdat ze niet met honger naar bed zou hoeven enzo. Ze leren snel, hoor!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:01 schreef oeke het volgende:Ik denk dat je gelijk hebt met die experimentele fase, tot 2 jaar kan je volgens mij best onderzoeken wat werkt en dan daarna echt vasthouden aan je principes.
Och... was t poep of is ie toch ziekjes, Karin?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jeumig Mikoxx. 4 kiezen bij je mannekes, tjonge! Fijn van het goedgekeurd zijn, doe eens specs?
Ik heb hier een peuter met koorts en een baby met verhoging, gaat mooi.
Aan Lars merk ik verder niet zoveel, die eet en drinkt en speelt wel verder.
hij is nu alleen na een half uurtje slapen alweer wakker....ik vermoed dattie poep heeft....
Dus ik ga maar es inspecteren.
Nou super!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:28 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Och... was t poep of is ie toch ziekjes, Karin?
Je vroeg om specs.... T. is nu 8365gr en 73 cm, M. is 7420 gr en 74 cm. Was mooi volgens de lijn...
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Vicky het volgende:
FTA, mijn man was mee. Ik heb Tess afgeleid, M. heeft haar vastgehouden en de wvk heeft geprikt
Alvast een filmpje
Tess eet taart
En een dikke vette crosspost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De buit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:09 schreef Vicky het volgende:
Wow BE, wat een beertje! HIj is gewoon 2,5 cm groter dan Tess
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We noemen hem dan ook 'Jerommeke' soms!Kleine sterke beer is het!
En wat een verschil idd met Finn ook bijv!
En toch is het niet zo dat hij enorm veel eet ofzo.Echt een eigen lijntje dus.
Mikoxx ik zag het toevallig vorige week in de winkel staan. Op de website van nurofen staat dat het is voor kinderen vanaf 3 maanden.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:14 schreef mikoxx het volgende:
aaahhwww...da's lief!
Ik begreep van de cb-arts ook dat ze in Amerika in de eerste plaats nurofen gebruiken voor babietjes, zoals wij paracetamol geven. Maar ik vind het wel een beetje eng eerlijk gezegdZe gaf het advies omdat ze zoveel last lijken te hebben van de kiezen, pcmol lijkt ook niet echt te helpen. En ook omdat er dus vier tegelijk aan het doorkomen zijn
Dat bedoel ik. Al moet ik wel zeggen dat áls ik zelf iets neem, tegen de pijn, dat ik ook ibuprofen neem, helpt beter dan pcmol. Maar goed. Het staat gewoon bij de drogisten? Of in de apotheek?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:25 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Mikoxx ik zag het toevallig vorige week in de winkel staan. Op de website van nurofen staat dat het is voor kinderen vanaf 3 maanden.
Ik was overigens wel verbaasd dat het beschikbaar is voor kinderen, zelfs voor volwassenen is nurofen/ibuprofen niet altijd goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |