abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82423901
Sinds vorige maand kan ze al een beetje zitten met wat hulp. Wiebelig en na een paar seconden kukelde ze wel om. Maar kiek nu wat ze vanavond ineens kon!

We hebben ongeveer een kwartier zo zitten spelen!

BJ en Evie welkom!
Stef en Niels aan de tandjes, wow! Wij doen het nog even zonder hoor
Ssserpente, lastig hoor. Wij zijn zelf ook van de Rapley, heb geen ervaring met potjes. ja, zelf het wortelpotje uit de babydoos geproefd de kat vond het wel wat Het idee met Rapley is wat ook Oeke zei, de regie ligt bij je kind. Lente heeft met de borstvoeding altijd zelf kunnen bepalen óf en hoeveel ze at. Ook met vast voedsel is ze daar prima toe in staat. Vergeet ook niet dat het tot in ieder geval de eerste verjaardag (en waarschijnlijk zelfs nog ver daarna) om bijvoeding gaat.
pi_82428608
Lieve Ko, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!
Tot morgen!

Oeks, gefeliciteerd metje mooie dreumes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82428916
Oeke gefeliciteerd met je grote Kobus!!! 1 jaar Een hele fijne dag vandaag en tot niet al te gauw
Tess wat een mooie generale repetitie heb je gehad
Emma kan zitten leuk is dat he wup, dan kan ze op een heel andere manier met haar speelgoed spelen.

Niels lag net ineens op zijn buik in de box!! En het kruipen heeft hij nu helemaal door, hij gaat door de hele kamer. Dus hij kon eerder kruipen dan omrollen Ik ben zo benieuwd wanneer zijn tandje echt doorkomt, hoe zal dat eruit zien!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 7 juni 2010 @ 07:51:50 #254
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82428943
Niels aan het kruipen en rollen; wat goed Twinkly!

en jeetje Kobus is vandaag jarig! een jaar alweer!!! Gefeliciteerd Oeke

Emma; wat zit je daar moooooooi bijzonder dat ze dat ook íneens weer kan WupWup...

Vandaag mag Evie naar het CB voor de halfjaarcheck; benieuwd hoe ze gegroeit is.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Moderator maandag 7 juni 2010 @ 09:14:17 #255
5428 crew  miss_sly
pi_82430070
Vick, gefeliciteerd nog met je meisje Van dat kleine, guitige moppie, naar je grote blonde spekkie Tot over anderhalve maand!
Te vroeg, Tess is van de 8e, niet de 6e

oeke, ik weet niet of je het nog leest, maar gefeliciteerd met je grote jongen Ko een jaar, van dat kleine mannetje met blauwe/roze ziekenhuismutsje naar deze heerlijke, enthousiaste kerel ook tot over anderhalve maand!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 7 juni 2010 @ 09:48:57 #256
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_82430936
BJ welkom hierrrr!!!! Nog een mooie pic van jouw meissie??? Have fun @ CB

Ko proficiat en tot ziens

Emma die al kan zitten wat een mooi plaatje zo!!! Fijn dat jullie kat heeft genoten van de wortelsmurrie
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_82431147
Mijn jochie wordt 1 vandaag!

Ik zou graag een uitgebreide post schrijven maar het lukt niet. Doe ik als ik terugkom.

Wel een foto van gister:

En 1 van een jaar geleden:

Omdat ik nu op reis ga, ben ik nog niet weg, afscheid van dit topic neem ik over 9 dagen! Dag lieve allemaal!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_82431260
Wupwup, grappig is dat hè?! En je zult zien dat ze echt in no time zover is dat ze eeeeeuwen gewoon los kan zitten.

Kootje Gefeliciteerd jongen Bijzonder gevoel lijkt me dat, zo'n eerste verjaardag.

Ik ben zelf nogal gesloopt na het afgelopen weekend. We hebben het hele weekend met hulp van schoonfamilie in ons oerbos onze tuin gewerkt. Echt hárd gewerkt. En dan allemaal af en toe even op Isabeau passen. Ze vond het allemaal wel prima. Lekker in haar badje op 't terras. Ik heb haar eigenlijk helemaal uit de zon gehouden en nóg had ze allemaal rode uitslag op haar armen aan het eind van de dag. En het jeukte, want ze bleef krabben. Zo sneu! Zaterdagavond uit eten en dat ging super met Isabeau in de kinderstoel. Daarna was ze toch wel wat van de leg, want de nacht ging waardeloos.
Gisteren was ze hangerig en moe. Koorts aan het eind van de dag. Maar na een nacht goed slapen was ze er vanochtend weer helemaal.

De hoektand zit ook nog steeds te duwen. Kwam dat onding nu maar door!
pi_82431291
Oeke, wat is hij herkenbaar als minibaby! Je ziet gelijk dat het Ko is!
pi_82431875
Kobus van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!! En fijne vakantie!

Vicky wat een super leuke foto's! Je meisje alweer bijna 1

En Emma die kan zitten

Wat eten betreft, wat eten jullie kindjes véél zeg! Timo eet echt maar een paar happen hooguit 's avonds.. brood en fruit gaat wel goed trouwens.. En hij krijgt niks van een lepeltje want die slaat hij direct uit je hand of pakt hij af Hij mag alles zelf pakken en als hij daar een keer geen zin in heeft dan stop ik het voor hem in zijn mond. We hebben wel een paar keer een potje geprobeerd in het begin, maar daar moest hij echt níks van hebben.
En Sserpente, als Timo 's avonds echt geen hap van zn eten wil krijgt hij altijd nog een rijstwafeltje, want die eet hij altijd wel.. Ik was zelf ook een hele moeilijke eter en zat ook avond aan avond alleen aan tafel omdat mn bord nog niet leeg was.. Of ik stouwde alles in mijn mond wat ik vies vond en moest dan 'ineens' naar de wc.. Dat wil ik bij Timo graag voorkomen dus ik probeer er geen issue van te maken als hij iets niet eten wil. En vooralsnog lijkt het me geen enkel probleem om hem dan wat anders te geven.
pi_82434311
Van harte gefeliciteerd lieve Ko
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82434698
Hieperdepiep HOERAAAA voor KO
Fake it till you make it...
pi_82435489
Hoera!! Ko is jarig!
Wat klinkt dat goed Oeke, de verjaardag vieren in het park, en het weer werkte ook super mee natuurlijk. Helemaal als je ziet hoe het nu is!
Kampeer ze, gaat ook vast heel leuk worden!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_82435706
Gefeliciteerd kleine grote Kobus met je eerste verjaardag!
  maandag 7 juni 2010 @ 12:12:02 #265
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82436211
Kobus hieperdepiep hoeraaaaa!!!!! Gefeliciteerd met je eerste verjaardag. En veel plezier met kamperen!

Wij zijn vanmorgen weer goedgekeurd, fijn! Mogen over op halfvolle melkproducten, jeej, die duren poedermelk kan de deur uit Prikken waren wel even , ze liggen nu heerlijk te knorren. Ben benieuwd wat deze dag ons brengt De arts heeft even de mondjes geinspecteerd en er staan bij allebei vier (!!!) kiezen op springen, auauauauawww... vandaar dus die nachten
pi_82436292
Kobus gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Veel plezier op vakantie
Emma wat zit je goed! Knap hoor.
Sorbo is de uitslag al weg? Geniet maar lekker van je tuin.

Jamie heeft een nieuwe truck, op z'n buik in zn achteruit. Zo schuift hij een heel einde de kamer door. Alleen vooruit lukt niet, dus hij zat gisteravond met zn lijf onder de salontafel en zn hoofd paste natuurlijk niet dus dat werd huilen. Dus mama schoot maar weer eens te hulp. Jeetje wat wordt mijn mannetje toch groot.
pi_82436359
Jeumig Mikoxx. 4 kiezen bij je mannekes, tjonge! Fijn van het goedgekeurd zijn, doe eens specs?

Ik heb hier een peuter met koorts en een baby met verhoging, gaat mooi.
Aan Lars merk ik verder niet zoveel, die eet en drinkt en speelt wel verder.
hij is nu alleen na een half uurtje slapen alweer wakker....ik vermoed dattie poep heeft....
Dus ik ga maar es inspecteren.
  Moderator maandag 7 juni 2010 @ 12:26:39 #268
5428 crew  miss_sly
pi_82436738
Die fot's van Tess wat is het toch een lekker ding!

En Ko, kleine en grote Ko, wat een heerlijk mannetje Veel plezier op Terschelling, oeke!
En wat klinkt je feestje gezellig
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:01 schreef oeke het volgende:Ik denk dat je gelijk hebt met die experimentele fase, tot 2 jaar kan je volgens mij best onderzoeken wat werkt en dan daarna echt vasthouden aan je principes.
Tot 2 jaar is echt wat lang, denk ik. Senna's nichtje is precies een jaar ouder, maar die vraagt dus al om een boterham met pindakaas als ze iets niet lust, en die eet heel slecht. Ook aangeleerd dat ze dan dus een boterham met pindakaas krijgt, omdat ze niet met honger naar bed zou hoeven enzo. Ze leren snel, hoor!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 7 juni 2010 @ 12:28:23 #269
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82436798
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jeumig Mikoxx. 4 kiezen bij je mannekes, tjonge! Fijn van het goedgekeurd zijn, doe eens specs?

Ik heb hier een peuter met koorts en een baby met verhoging, gaat mooi.
Aan Lars merk ik verder niet zoveel, die eet en drinkt en speelt wel verder.
hij is nu alleen na een half uurtje slapen alweer wakker....ik vermoed dattie poep heeft....
Dus ik ga maar es inspecteren.
Och... was t poep of is ie toch ziekjes, Karin?
Je vroeg om specs.... T. is nu 8365gr en 73 cm, M. is 8 420 gr en 74 cm. Was mooi volgens de lijn...

[ Bericht 5% gewijzigd door mikoxx op 07-06-2010 12:38:12 (detail ) ]
pi_82436938
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:28 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Och... was t poep of is ie toch ziekjes, Karin?
Je vroeg om specs.... T. is nu 8365gr en 73 cm, M. is 7420 gr en 74 cm. Was mooi volgens de lijn...
Nou super!

Ik vind het zo raar dat Lars ook op het gemiddelde zit terwijl hij zwaarder en jonger is.
(laatste keer was Lars 8500gr bij 71 cm)
En M 7420 gram joh, een kilo minder als T?
  maandag 7 juni 2010 @ 12:37:12 #271
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82437093
Oh, wacht ff. M 8320 gr.
Ze zitten beide binnen de gemiddelde afwijking van het gemiddelde.Wel onderd de gemiddelde lijn dus. Maar ze groeien goed volgens hun eigen lijn, dat was belangrijker dan dat ze op de gemiddelde lijn zitten, aldus de arts....

buzzz... op hyves
  maandag 7 juni 2010 @ 13:05:08 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82438172
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Vicky het volgende:
FTA, mijn man was mee. Ik heb Tess afgeleid, M. heeft haar vastgehouden en de wvk heeft geprikt

Alvast een filmpje
Tess eet taart

En een dikke vette crosspost

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De buit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Helemaal vergeten!
GIsteren weinig online geweest!
HElemaal vergeten te feliciteren! Ik schaam me diep!

GEfeliciteerd!

Lag dus niet helemaal aan mij.
Wta heeft ze trouwens een superleuk jurkje aan!

En Oeke en Kobus uiteraard ook gefeliciteerd!
Damn... als mijn hoofd niet vast zat...

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 07-06-2010 13:36:12 ]
  maandag 7 juni 2010 @ 13:07:13 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82438257
Specs van Oscar, die mocht vanmorgen ook weer: 77cm en 10.360kg
Alles keurig volgens zijn lijntje.
Wel een verwijzing gekregen voor de huisarts voor de orthoptiste. Oscar heeft, net als Sasha (en mss ietsje 'erger' nog) dat zijn ene oogje wat achter blijft bij de andere qua beweging.
Nu dus verder voor vervolgonderzoek.
Ik zal deze keer de druppels niet in mijn eigen oog doen als Oscar dat onderzoek ook krijgt.
  maandag 7 juni 2010 @ 13:32:15 #274
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82439290
Uhm... BE, Tess is morgen jarig

En wat spannend met het oogje van Oscar, lijkt me... succes iig!
  maandag 7 juni 2010 @ 13:36:35 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82439508
Thanks!
pi_82439556
Gefeliciteerd Kobus! En Oeke natuurlijk ook! Op die babyfoto zie je idd al zo duidelijk dat het Kobus is En wat is het snel gegaan he. Heel veel plezier vandaag, en natuurlijk voor de rest van de vakantie!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82439560
Kobus, van harte!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82440869
Wow BE, wat een beertje! HIj is gewoon 2,5 cm groter dan Tess
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82442073
Wupwup wat zit ze goed

Een voor de kindjes van Karin

De mannen van Mikoxx Wel vervelend van de doorkomende kiezen
Vervelend van Sasha's oog BE!

Finn is ook weer goed gekeurd, wel een stuk kleiner dan Sasha Finn is 8920 gram en 70,5 cm. De propjestest heeft hij goed doorstaan, evenals de prikken, hij heeft geen kik gegeven!
  maandag 7 juni 2010 @ 14:35:38 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82442225
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:09 schreef Vicky het volgende:
Wow BE, wat een beertje! HIj is gewoon 2,5 cm groter dan Tess

We noemen hem dan ook 'Jerommeke' soms! Kleine sterke beer is het!

En wat een verschil idd met Finn ook bijv!
En toch is het niet zo dat hij enorm veel eet ofzo. Echt een eigen lijntje dus.
pi_82442296
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

We noemen hem dan ook 'Jerommeke' soms! Kleine sterke beer is het!

En wat een verschil idd met Finn ook bijv!
En toch is het niet zo dat hij enorm veel eet ofzo. Echt een eigen lijntje dus.
Jerommeke
we moeten ze maar weer eens een keertje naast elkaar zetten

Tess eet ook neit overdreven veel, tis gewoon een lekker bol grietje.. Echt hollands welvaren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82442596
BE ik kan juist zeggen dat Finn momenteel echt wel veel eet:
's ochtends BV & een boterham
Tussen de middag een boterham en fruit
's Middags soepstengel oid
's avonds eet hij met ons mee
( en dan 's avonds nog 2x fv en 's nachts een bv)
Ook hij volgt trouwens gewoon netjes zijn eigen lijntje, net iets boven de onderste lijn, ik heb een kaboutertje
  maandag 7 juni 2010 @ 17:10:02 #283
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82450767
hellow ladies

Ik ben net wakker van mijn middagdutje; moet van8 voor de allerallereerste keer weer een nachtdienst doen.. en heb dr nog geen zin in naja gelukkig hoef ik dr maar eentje; want een lieve collega wilde de 2e wel voor me doen...
kijken hoe het gaat met mijn melkproductie.

@Sorboo; poehhh de hele tuin op de kop gehad dus! en hoe is het eindresultaat? hebben jullie nu een lekkere tuin? en die zonneuitslag had Evie ook; en die had ik alle dagen met factor 50 ingesmeerd en ook uit de zon gehouden...

@BE; wat groeit je mannetje goed zeg!!! wat fijn! ook weer helemaal door de keuring dus?

@Trix; ik hoop dat je een hele fijne vakantie gaat hebben en je helemaal bij kan komen... zou wel erg fijn voor je zijn.

We zijn vanmiddag ook met Evie naar het CB geweest en die is ook helemaal goedgekeurd voor de halfjaarcheck. Zo goed gegroeid dat ze op de curve helemaal op de gemiddelde curve zit! en officieel is dr dus niets meer te zien van het feit dat ze prematuur was... zowel qua groei als qua ontwikkeling!
(ze vonden dr zelfs vlot voor 6 maanden).
Lengte vandaag: 66,5 cm, gewicht 7395 gram

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82451039
Kobus Gefeliciteerd kleine dreumes!! Hoe onvoorstelbaar dat jij nu hetzelfde jongetje bent als op de 2e foto...wat een wereld van verschil maakt 1 jaar...Vorig jaar was nog amper voor te stellen wat de heerlijke impact zou zijn die jij had in het leven van je lieve mama en papa!

Ik hoop dat jullie een heerlijke dag hebben op t eiland...z'n feestblouse staat m in ieder geval helemaal geweldig!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_82453228
Mag ik heel even een egopostje doen?

Timo zat Hij zát gewoon zelf, helemaal los en hij viel niet om! (nou ja, niet direct dan wel toen hij een voorbijrijdend autootje wilde pakken ) Hij wankelde wel wat, maar hij herstelde het telkens zelf.. Ik dacht dat hij het nóóit zou leren..

pi_82455736
go Timo!

onze allerlaatste uurtjes hier zijn aangebroken. Ik had gister wel even een emomomentje tijdens het zingen van Lang zal ze leven... Mijn mooie meisje is bijna geen baby meer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82456037
Timo wat goed!!

Finn liep net 4 stapjes helemaal los
Normaal ondersteun ik hem onder zijn oksels en nu terwijl hij liep liet ik hem los en hij hobbelde gewoon door
pi_82456147
wat goed van Finn!!
Tess begint het ook te snappen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 7 juni 2010 @ 19:03:34 #289
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82456525
Finn knapperd!!

En Timo kan zitten! Jeeeej!!

Vicky, hebben jullie morgen ook nog wel feest, of heb je alle visite gister al gehad? Hier nog 1 weekje wachten... pfff..... vind het nu al spannend
pi_82456575
Mikoxx, er komt morgenochtend een vriendin langs. verder morgen geen visite. Iedereen is gister geweest.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 7 juni 2010 @ 19:04:23 #291
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_82456589
Woah! Timo! Stoere vent joh!

En Finn, ook al zo'n stoere vent!

Mag Stef ook meedoen met de stoere mannen? Zijn tandje is door! En hij heeft er meteen een gaatje mee in mijn nagelriem gebeten.. Au! Oh, én hij kan sinds vandaag kruipen ofzoiets.. Tenminste, het gaat achteruit en nog niet enórm snel, maar als je een minuut niet kijkt zit hij wel mooi aan de andere kant van de kamer

BJ en BE, wat netjes allemaal weer Goed zeg!

Mikoxx, víer kiezen.. Ocharme, dat zal inderdaad zeer doen..

Kobus, ontzettend gefeliciteerd met je verjaardag manneke! En Oeke, jij ontzettend gefeliciteerd ook natuurlijk, gewoon al een jaar moeder! Lekker vieren op Terschelling he?
3!
pi_82456648
Tandje bij Stef
je moeder bijten is niet leuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 7 juni 2010 @ 19:06:23 #293
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82456732
Hihi, Stef... goed bezig

Vicky, hier werd niks gezegd over de laatste fles, dat die eraf moet oid... 'gewoon lekker geven, al zijn ze zes jaar, als ze t lekker vinden is er niks mis met melk'. Soms, die verschillen.... lastig! Zo kreeg ik het advies om ipv paracetamol, nurofen te gaan gebruiken (schijnt in vloeibare vorm te verkrijgen te zijn, dosering gaat op gewicht). Heeft iemand daar ervaring mee?
pi_82456957
Mikoxx, ik heb een fles vloeibare nurofen staan, Amber had het in Italie gekregen. Daar geven ze liever Nurofen ipv pcm... Bij Tess heb ik alleen pcm gebruikt.

Vaag hoor die tegenstrijdige adviezen. Ach, voorlopig blijven wij nog gewoon een laatste fles geven. Ze geeft zelf heel goed aan of ze m wel of niet wil.

Als ik tegen Tess zeg Amber kusje?, kruipt ze als een gek naar Amber toe om vervolgens een kus te gaan geven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 7 juni 2010 @ 19:14:21 #295
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82457322
aaahhwww... da's lief!

Ik begreep van de cb-arts ook dat ze in Amerika in de eerste plaats nurofen gebruiken voor babietjes, zoals wij paracetamol geven. Maar ik vind het wel een beetje eng eerlijk gezegd Ze gaf het advies omdat ze zoveel last lijken te hebben van de kiezen, pcmol lijkt ook niet echt te helpen. En ook omdat er dus vier tegelijk aan het doorkomen zijn
pi_82458065
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:14 schreef mikoxx het volgende:
aaahhwww... da's lief!

Ik begreep van de cb-arts ook dat ze in Amerika in de eerste plaats nurofen gebruiken voor babietjes, zoals wij paracetamol geven. Maar ik vind het wel een beetje eng eerlijk gezegd Ze gaf het advies omdat ze zoveel last lijken te hebben van de kiezen, pcmol lijkt ook niet echt te helpen. En ook omdat er dus vier tegelijk aan het doorkomen zijn
Mikoxx ik zag het toevallig vorige week in de winkel staan. Op de website van nurofen staat dat het is voor kinderen vanaf 3 maanden.
Ik was overigens wel verbaasd dat het beschikbaar is voor kinderen, zelfs voor volwassenen is nurofen/ibuprofen niet altijd goed.
  maandag 7 juni 2010 @ 19:27:14 #297
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82458217
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:25 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Mikoxx ik zag het toevallig vorige week in de winkel staan. Op de website van nurofen staat dat het is voor kinderen vanaf 3 maanden.
Ik was overigens wel verbaasd dat het beschikbaar is voor kinderen, zelfs voor volwassenen is nurofen/ibuprofen niet altijd goed.
Dat bedoel ik. Al moet ik wel zeggen dat áls ik zelf iets neem, tegen de pijn, dat ik ook ibuprofen neem, helpt beter dan pcmol. Maar goed. Het staat gewoon bij de drogisten? Of in de apotheek?
pi_82458613
Dat heb ik inderdaad ook ibuprofen werkt over het algemeen beter.
Ik zag het bij de etos staan, deze verpakking:
  maandag 7 juni 2010 @ 19:37:28 #299
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82459069
Ah dank je FTA, ik ga morgen ff op pad geloof ik! Heb jij die al eens gebruikt?
pi_82460088
vol
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')