abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82439556
Gefeliciteerd Kobus! En Oeke natuurlijk ook! Op die babyfoto zie je idd al zo duidelijk dat het Kobus is En wat is het snel gegaan he. Heel veel plezier vandaag, en natuurlijk voor de rest van de vakantie!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82439560
Kobus, van harte!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82440869
Wow BE, wat een beertje! HIj is gewoon 2,5 cm groter dan Tess
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82442073
Wupwup wat zit ze goed

Een voor de kindjes van Karin

De mannen van Mikoxx Wel vervelend van de doorkomende kiezen
Vervelend van Sasha's oog BE!

Finn is ook weer goed gekeurd, wel een stuk kleiner dan Sasha Finn is 8920 gram en 70,5 cm. De propjestest heeft hij goed doorstaan, evenals de prikken, hij heeft geen kik gegeven!
  maandag 7 juni 2010 @ 14:35:38 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82442225
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:09 schreef Vicky het volgende:
Wow BE, wat een beertje! HIj is gewoon 2,5 cm groter dan Tess

We noemen hem dan ook 'Jerommeke' soms! Kleine sterke beer is het!

En wat een verschil idd met Finn ook bijv!
En toch is het niet zo dat hij enorm veel eet ofzo. Echt een eigen lijntje dus.
pi_82442296
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

We noemen hem dan ook 'Jerommeke' soms! Kleine sterke beer is het!

En wat een verschil idd met Finn ook bijv!
En toch is het niet zo dat hij enorm veel eet ofzo. Echt een eigen lijntje dus.
Jerommeke
we moeten ze maar weer eens een keertje naast elkaar zetten

Tess eet ook neit overdreven veel, tis gewoon een lekker bol grietje.. Echt hollands welvaren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82442596
BE ik kan juist zeggen dat Finn momenteel echt wel veel eet:
's ochtends BV & een boterham
Tussen de middag een boterham en fruit
's Middags soepstengel oid
's avonds eet hij met ons mee
( en dan 's avonds nog 2x fv en 's nachts een bv)
Ook hij volgt trouwens gewoon netjes zijn eigen lijntje, net iets boven de onderste lijn, ik heb een kaboutertje
  maandag 7 juni 2010 @ 17:10:02 #283
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82450767
hellow ladies

Ik ben net wakker van mijn middagdutje; moet van8 voor de allerallereerste keer weer een nachtdienst doen.. en heb dr nog geen zin in naja gelukkig hoef ik dr maar eentje; want een lieve collega wilde de 2e wel voor me doen...
kijken hoe het gaat met mijn melkproductie.

@Sorboo; poehhh de hele tuin op de kop gehad dus! en hoe is het eindresultaat? hebben jullie nu een lekkere tuin? en die zonneuitslag had Evie ook; en die had ik alle dagen met factor 50 ingesmeerd en ook uit de zon gehouden...

@BE; wat groeit je mannetje goed zeg!!! wat fijn! ook weer helemaal door de keuring dus?

@Trix; ik hoop dat je een hele fijne vakantie gaat hebben en je helemaal bij kan komen... zou wel erg fijn voor je zijn.

We zijn vanmiddag ook met Evie naar het CB geweest en die is ook helemaal goedgekeurd voor de halfjaarcheck. Zo goed gegroeid dat ze op de curve helemaal op de gemiddelde curve zit! en officieel is dr dus niets meer te zien van het feit dat ze prematuur was... zowel qua groei als qua ontwikkeling!
(ze vonden dr zelfs vlot voor 6 maanden).
Lengte vandaag: 66,5 cm, gewicht 7395 gram

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82451039
Kobus Gefeliciteerd kleine dreumes!! Hoe onvoorstelbaar dat jij nu hetzelfde jongetje bent als op de 2e foto...wat een wereld van verschil maakt 1 jaar...Vorig jaar was nog amper voor te stellen wat de heerlijke impact zou zijn die jij had in het leven van je lieve mama en papa!

Ik hoop dat jullie een heerlijke dag hebben op t eiland...z'n feestblouse staat m in ieder geval helemaal geweldig!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_82453228
Mag ik heel even een egopostje doen?

Timo zat Hij zát gewoon zelf, helemaal los en hij viel niet om! (nou ja, niet direct dan wel toen hij een voorbijrijdend autootje wilde pakken ) Hij wankelde wel wat, maar hij herstelde het telkens zelf.. Ik dacht dat hij het nóóit zou leren..

pi_82455736
go Timo!

onze allerlaatste uurtjes hier zijn aangebroken. Ik had gister wel even een emomomentje tijdens het zingen van Lang zal ze leven... Mijn mooie meisje is bijna geen baby meer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82456037
Timo wat goed!!

Finn liep net 4 stapjes helemaal los
Normaal ondersteun ik hem onder zijn oksels en nu terwijl hij liep liet ik hem los en hij hobbelde gewoon door
pi_82456147
wat goed van Finn!!
Tess begint het ook te snappen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 7 juni 2010 @ 19:03:34 #289
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82456525
Finn knapperd!!

En Timo kan zitten! Jeeeej!!

Vicky, hebben jullie morgen ook nog wel feest, of heb je alle visite gister al gehad? Hier nog 1 weekje wachten... pfff..... vind het nu al spannend
pi_82456575
Mikoxx, er komt morgenochtend een vriendin langs. verder morgen geen visite. Iedereen is gister geweest.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 7 juni 2010 @ 19:04:23 #291
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_82456589
Woah! Timo! Stoere vent joh!

En Finn, ook al zo'n stoere vent!

Mag Stef ook meedoen met de stoere mannen? Zijn tandje is door! En hij heeft er meteen een gaatje mee in mijn nagelriem gebeten.. Au! Oh, én hij kan sinds vandaag kruipen ofzoiets.. Tenminste, het gaat achteruit en nog niet enórm snel, maar als je een minuut niet kijkt zit hij wel mooi aan de andere kant van de kamer

BJ en BE, wat netjes allemaal weer Goed zeg!

Mikoxx, víer kiezen.. Ocharme, dat zal inderdaad zeer doen..

Kobus, ontzettend gefeliciteerd met je verjaardag manneke! En Oeke, jij ontzettend gefeliciteerd ook natuurlijk, gewoon al een jaar moeder! Lekker vieren op Terschelling he?
3!
pi_82456648
Tandje bij Stef
je moeder bijten is niet leuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 7 juni 2010 @ 19:06:23 #293
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82456732
Hihi, Stef... goed bezig

Vicky, hier werd niks gezegd over de laatste fles, dat die eraf moet oid... 'gewoon lekker geven, al zijn ze zes jaar, als ze t lekker vinden is er niks mis met melk'. Soms, die verschillen.... lastig! Zo kreeg ik het advies om ipv paracetamol, nurofen te gaan gebruiken (schijnt in vloeibare vorm te verkrijgen te zijn, dosering gaat op gewicht). Heeft iemand daar ervaring mee?
pi_82456957
Mikoxx, ik heb een fles vloeibare nurofen staan, Amber had het in Italie gekregen. Daar geven ze liever Nurofen ipv pcm... Bij Tess heb ik alleen pcm gebruikt.

Vaag hoor die tegenstrijdige adviezen. Ach, voorlopig blijven wij nog gewoon een laatste fles geven. Ze geeft zelf heel goed aan of ze m wel of niet wil.

Als ik tegen Tess zeg Amber kusje?, kruipt ze als een gek naar Amber toe om vervolgens een kus te gaan geven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 7 juni 2010 @ 19:14:21 #295
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82457322
aaahhwww... da's lief!

Ik begreep van de cb-arts ook dat ze in Amerika in de eerste plaats nurofen gebruiken voor babietjes, zoals wij paracetamol geven. Maar ik vind het wel een beetje eng eerlijk gezegd Ze gaf het advies omdat ze zoveel last lijken te hebben van de kiezen, pcmol lijkt ook niet echt te helpen. En ook omdat er dus vier tegelijk aan het doorkomen zijn
pi_82458065
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:14 schreef mikoxx het volgende:
aaahhwww... da's lief!

Ik begreep van de cb-arts ook dat ze in Amerika in de eerste plaats nurofen gebruiken voor babietjes, zoals wij paracetamol geven. Maar ik vind het wel een beetje eng eerlijk gezegd Ze gaf het advies omdat ze zoveel last lijken te hebben van de kiezen, pcmol lijkt ook niet echt te helpen. En ook omdat er dus vier tegelijk aan het doorkomen zijn
Mikoxx ik zag het toevallig vorige week in de winkel staan. Op de website van nurofen staat dat het is voor kinderen vanaf 3 maanden.
Ik was overigens wel verbaasd dat het beschikbaar is voor kinderen, zelfs voor volwassenen is nurofen/ibuprofen niet altijd goed.
  maandag 7 juni 2010 @ 19:27:14 #297
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82458217
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:25 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Mikoxx ik zag het toevallig vorige week in de winkel staan. Op de website van nurofen staat dat het is voor kinderen vanaf 3 maanden.
Ik was overigens wel verbaasd dat het beschikbaar is voor kinderen, zelfs voor volwassenen is nurofen/ibuprofen niet altijd goed.
Dat bedoel ik. Al moet ik wel zeggen dat áls ik zelf iets neem, tegen de pijn, dat ik ook ibuprofen neem, helpt beter dan pcmol. Maar goed. Het staat gewoon bij de drogisten? Of in de apotheek?
pi_82458613
Dat heb ik inderdaad ook ibuprofen werkt over het algemeen beter.
Ik zag het bij de etos staan, deze verpakking:
  maandag 7 juni 2010 @ 19:37:28 #299
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82459069
Ah dank je FTA, ik ga morgen ff op pad geloof ik! Heb jij die al eens gebruikt?
pi_82460088
vol
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')