Van de Zeeman! Maar toen ik nog een 3e erbij wou heb ik ze nooit meer gezien helaas. Rood met witte stippen en de andere kant is die je ziet,paddestoelenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:09 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans wat heb je een leuk dekbedovertrek! willikook!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:37 schreef Poppejans het volgende:
Dankjulliewel! voor het warme welkom.
En inderdaad Miss_Sly, Senna al bijna 1!Dat is ook snel gegaan zeg
Nog even een officieel ''hallo'' met foto's van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En onze kindjes zijn gisteren geboren, dus die worden echt nog geen 1! Dus!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef miss_sly het volgende:
piepklein Wolfje
Maar he, dames, willen jullie eens niet allemaal hierheen komen, want dat betekent dat mijn meisje binnenkort een jaar oud is. Dat kan niet hoor, dus jullie horen hier ook nog laaaaang niet!
Briljánt!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:12 schreef Nijna het volgende:
Incantrix, gewoon proberen. Alles waar hij niet aan mag komen buiten handbereik en lekker je ogen dicht... truste
.
Oud buurjongetje moest even op zn zusje passen (toen was ze een jaar of 1), maar hij wilde een computerspelletje doen. Heeft hij haar met 1 voet aan de tafelpoot vastgeknoopt met een springtouw zodat ze nergens bij kon en hij rustig kon spelen...
Ja als het goed is hebben ongeveer alle baby's van deze leeftijd dat. Maar het gaat er meer om dat we niet op deze manier Leander blijven verstaan zeg maar. Dat ie niet voor woorden klanken gaat gebruiken en wij dat allemaal wel snappen en dat ons dan zijn achterstand die ie eventueel krijgt niet opvalt. Want als je je eigen kind verstaat valt het altijd nog wel mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
MeNicole als ik zo de kreten lees van Leander, dan verschilt dat eigenlijk vrij weinig met Finn hoor! Af en toe is er een papa of mama en toevallig vanochtend zei hij poes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |