abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82604323
Poppejans en Groofsken, welkom hier Wat een leuke mannen hebben jullie
pi_82604722
Poppejans en Groofsken welkom met jullie grote baby'tjes!! Kijk nou, wat een cuties Het is inderdaad bizar hoe snel die ontwikkeling gaat.
Poppejans wat heb je een leuk dekbedovertrek! willikook!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_82604816
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:09 schreef Twinkly het volgende:

Poppejans wat heb je een leuk dekbedovertrek! willikook!
Van de Zeeman! Maar toen ik nog een 3e erbij wou heb ik ze nooit meer gezien helaas. Rood met witte stippen en de andere kant is die je ziet,paddestoelen
Ik maak zo nog even een leuke foto, hij slaapt nu na best veel fruithap (steeds een beetje meer eten gaat ook best snel )
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82608223
Dankjulliewel! voor het warme welkom.
En inderdaad Miss_Sly, Senna al bijna 1! Dat is ook snel gegaan zeg

Nog even een officieel ''hallo'' met foto's van vandaag

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82608559
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:37 schreef Poppejans het volgende:
Dankjulliewel! voor het warme welkom.
En inderdaad Miss_Sly, Senna al bijna 1! Dat is ook snel gegaan zeg

Nog even een officieel ''hallo'' met foto's van vandaag

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oh kijk nou Wat een mooierd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82608599
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef miss_sly het volgende:
piepklein Wolfje

Maar he, dames, willen jullie eens niet allemaal hierheen komen, want dat betekent dat mijn meisje binnenkort een jaar oud is. Dat kan niet hoor, dus jullie horen hier ook nog laaaaang niet!
En onze kindjes zijn gisteren geboren, dus die worden echt nog geen 1! Dus!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82613365
Groofsken wat een heerlijk mannetje heb je! Welkom

Wolf ook al zo'n lekkerding & een grote baby!

MeNicole als ik zo de kreten lees van Leander, dan verschilt dat eigenlijk vrij weinig met Finn hoor! Af en toe is er een papa of mama en toevallig vanochtend zei hij poes.
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:49:07 #133
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_82614738
Groofsken en Poppejans, jaaaah!! Welkom hier! Jeej, gezellig hoor En Wolf Oh, manneke, je bent echt om óp te eten, zo ontzettend cute

Eh, waar wilde ik nou nog meer op reageren allemaal? Kweeniemeer Ben zó moe.. Stef overduidelijk niet, maar eigenlijk stiekum wel, maar hij vind van niet. Hij ligt de speelgoedjes in de box in elkaar te trappen enzo, gaat brullen als ik hem in bed leg, maar ondertussen zie ik constant zijn oogjes lodderen.. Nouja, ik snap het ook wel, hij heeft overduidelijk last van een tandje (bult in zijn tandvlees recht na het eerste exemplaar) en hij heeft dus echt dik vet waterpokken. Het valt op zich nog wel mee, maar het is wel sneu, al die blaasjes over zijn lijf. Zijn buik, rug, billen, benen, armen, hoofd.. You name it Nouja, het komt allemaal wel weer goed. Vraag me alleen af of hij daar over een dag of wat mee mag zwemmen, we gaan maandag met vakantie
3!
pi_82614907
ik zou in ieder geval wachten tot ze zijn ingedroogd, ook voor de andere bezoekers van het zwembad.

Poppejans en Wolf, hoi!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_82614965
Als de blaasjes zijn ingedroogd mag het wel Inca, ik heb er even op gegoogled. Zo niet, dan is er nog besmettingsgevaar
En wat zielig, je manneke zo hangerig hopelijk knapt hij wel weer wat op voordat jullie op vakantie gaan
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:54:30 #136
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82615005
ahhh arme Stef. zich verzetten tegen de slaap....ik hoop dat hij zich snel een beetje beter voelt Trix.

en jeeeeej foto's van Wolf; wat een leukerd is het toch! gezellig dat je dr ook bent Poppejans

Evie ligt nu lekker een middagdutje te doen; vanmiddag komt er een vriendje spelen. (van de zwangerschapsgym) ben erg benieuwd hoe ze op elkaar reageren...
en natuurlijk even weer ervaringen uitwisselen, mama's onderling.

morgen weer een dagje werken en daarna heb ik een week vakantie!!!
en o ja volgende week vrijdag heb ik een afspraak bij de bekkentherapeut... hoop dat ze me een beetje kan helpen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:08:24 #137
95408 Incantrix
pi_82615576
Oooww, kijk, ik had zelf nog niet eens bedacht om google even te misbruiken, haha Thnx dames En ik zie ook echt een enorm kromme zin in mijn vorige post staan, sorry hoor.. Pff, als ik nou naast Stef op de grond ga liggen slapen terwijl hij met zijn babygym speelt.. Kan best toch?
3!
pi_82615673
Mijn baby begint "gezellig" te doen met boodschappen doen... .
Krijsen als ik haar iets niet laat vasthouden of als ze van mij niet aan de winkelwagen mag sabbelen...
En met naar bed gaan gillen als ik haar oppak en de trap op draag, want dat wil ze zelf... En als ik haar dan in bed leg is ze boos, maar vervolgens valt ze dus wel in no time in slaap omdat ze stiekum gewoon ook heul moe is...
Meer van die exemplaren met een eigen wil hier???
Fake it till you make it...
pi_82615748
Incantrix, gewoon proberen . Alles waar hij niet aan mag komen buiten handbereik en lekker je ogen dicht... truste .

Oud buurjongetje moest even op zn zusje passen (toen was ze een jaar of 1), maar hij wilde een computerspelletje doen. Heeft hij haar met 1 voet aan de tafelpoot vastgeknoopt met een springtouw zodat ze nergens bij kon en hij rustig kon spelen...
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:18:04 #140
95408 Incantrix
pi_82616034
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:12 schreef Nijna het volgende:
Incantrix, gewoon proberen . Alles waar hij niet aan mag komen buiten handbereik en lekker je ogen dicht... truste .

Oud buurjongetje moest even op zn zusje passen (toen was ze een jaar of 1), maar hij wilde een computerspelletje doen. Heeft hij haar met 1 voet aan de tafelpoot vastgeknoopt met een springtouw zodat ze nergens bij kon en hij rustig kon spelen...
Briljánt!! Nu heb ik geen springtouw, maar ánders.. Maar ik ga het wel nog even proberen inderdaad, ik val zowat om.. Later dames!
3!
pi_82616183
Och arm buurmeisje....maarja, zo'n verantwoordelijkheid kun je ook niet bij een kind neerleggen natuurlijk

iris weet echt wel wat ze wil he, krijg je het nog leuk mee als ze ooit gaat puberen!

over het avondeten:
hoe krijgen ze het bij jullie (voor degene die niet rapley't)
helemaal glad gepureerd of geprakt?
Lars krijgt het nu geprakt, maar dan eet hij veel minder als wanneer het gepureerd is. Hij is gewoon veel langer bezig met 1 hapje te verwerken. En nu merk ik dat hij net gewoon buikpijn had, en een poepluier dat wil je niet weten. Allemaal stukjes boontjes pcies zoals ze erin gegaan waren.
En als ik boontjes/aardappeltjes ga pureren wordt het heel plakkerig, wat kan ik daar aan doen?
Tis echt net lijm.

Lars krijgt steeds meer krullies! Eerst alleen bovenop zijn hoofd, nu zit het overal! Lekker ding!

Incantrix, hij gaat vast nog wel een keertje slapen vanmiddag? Dan duik jij toch ook even je nest in?
En zo gauw als manlief thuis komt parkeer je Stef bij hem en ga jij lekker slapen....
pi_82616296
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

MeNicole als ik zo de kreten lees van Leander, dan verschilt dat eigenlijk vrij weinig met Finn hoor! Af en toe is er een papa of mama en toevallig vanochtend zei hij poes.
Ja als het goed is hebben ongeveer alle baby's van deze leeftijd dat. Maar het gaat er meer om dat we niet op deze manier Leander blijven verstaan zeg maar. Dat ie niet voor woorden klanken gaat gebruiken en wij dat allemaal wel snappen en dat ons dan zijn achterstand die ie eventueel krijgt niet opvalt. Want als je je eigen kind verstaat valt het altijd nog wel mee.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_82617030
Incantrix, geen buurmeisje ofzo waar je een springtouw van kan lenen??? Offe... de box... .
Ik hoop dat je nog even je ogen dicht kan doen, lekker!

Karin, ik had ze niet alleen thuis gelaten, maar goed... Gelukkig helemaal goed gegaan hoor met springtouw, maar je kan natuurlijk ook minder mazzel hebben...
Uhm puberen... kan ik er ook ergens op inschrijven dat we dat gaan overslaan?
Of zou dat wat ze nu doet in mindering worden gebracht op de pubertijd straks...
Als ik prak dan prak ik het grof, niet glad. En ook hier komt het eruit zoals het erin ging zo ongeveer.
Denk je dat de buikpijn is van het geprakte eten? Je zou kunnen kijken hoe het gepureerd gaat... lastig.
Ahw krullies .
pi_82620712
Aan puberen doen wij ook niet mee, als ik zo dat nieuwe pubertopic lees

Inca, hoe is Stef z'n huid normaal? Waterpokken jeuken namelijk ook erg en ik heb zelf altijd last van m'n huid van chloorwater. Weet niet of dat elkaar versterkt, zeg maar. Maar ik weet ook niet of je dat uberhaupt wel boeiend vindt, haha

Hebben jullie ook van die plakkoppies? Emma zweet op d'r hoofd
pi_82620928
Als je aardappels pureerd als ze niet warm (genoeg) zijn wordt het idd net lijm. Dus ff in de magnetron en dan de staafmixer er door dan krijg je een gladde massa.

Jamie krijgt een gepureerd hapje, soms doe ik er een geprakte aardappel door heen om te zorgen voor kleine stukjes.

briljant van dat springtouw Al is het natuurlijk wel zielig.
pi_82620954
Lars ook hoor Wup, en daar krijgt hij dan weer krulletjes van
ieder nadeel heb zijn voordeel haha
pi_82627443
Ja, hij heeft echt ineens krullen die Lars

Ik weet nu hoe Wolf ineens wel diksap drinkt: ik moet het eerst warm maken en hij valt meteen aan.
iew warme sap
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:56:51 #148
95408 Incantrix
pi_82627493
Karin, uiteindelijk is het wel gelukt inderdaad: om vier uur hield hij het niet meer en heb ik hem op bed kunnen leggen En vanavond is lief even aan de beurt ja, haha! Maar nouja, echt vervelend is hij niet ofzo hoor, alleen slapen is lastig overdag. Altijd al, maar vandaag is toch wel héél erg..

Nijna, haha, de box is op dit moment de plek waar hij veilig de hooligan die hij in zich heeft vrij kan laten, dus dat wordt dan weinig slapen voor mama (echt, je wil het niet weten ).. Even leek de combi wipstoel en babytv de oplossing, maar dat was hij snel zat. Gelukkig heb ik net wel ff geslapen, ik zat echt te knikkebollen met Stef op schoot

Wupwup, da's een goeie! Normaal lijkt hij niet echt last van chloor te hebben volgens mij, maar ik snap wel wat je bedoelt inderdaad. Thnx En hey, Stef heeft nu ook een enorme zweetkop, ik dacht dat het van de waterpokken kwam eigenlijk. Hij laat echt natte afdrukken achter als hij ligt zeg maar

Krulletjes bij Lars Dat is zo cute!

MeNicole
3!
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:20:51 #149
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82628684
Poppejans, wat is Wolf toch een poepie .

Ik ben benieuwd naar jullie eet-dagritme trouwens, hoe laat doen jullie wat ongeveer?
pi_82629670
Mef, dat over die verliefdheid die pas later komt, ervaar ik precíes zo! Sterker nog, ik zat het mezelf gister in dezelfde bewordingen te bedenken. Ik vind 'r zó leuk 'ineens'! Ze wordt me met de dag meer 'eigen' op de een of andere manier.

Oh jongens, ik voel me zo schuldig dat ik ervan moest huilen. Ik heb Lente vandaag en gister met een vies oortje naar het kdv gebracht. Ondanks m'n mailwisseling met de dokter waarin ie adviseerde om langs te komen (ze had al langer dan een week op en af koorts), ben ik niet geweest. Ze leek namelijk afgelopen weekend ineens zoveel beter. Ze was weer helemaal d'r vrolijke zelf. Maar gisterochtend was d'r oortje weer vies dus. Omdat ze verder nergens last van leek te hebben, toch maar weggebracht. En nu heeft N. haar eerder opgehaald met 39.7 graden koorts. Arm, arm meisje.

Hij is meteen met 'r naar de dokter geweest en die heeft Xylometazol meegegeven. Da's Otrivin, maar dan 0,6%, dacht ik. Dat heb ik 'r op eigen initiatief al eerder gegeven, maar dat wist N. niet meer. De ha denkt dat het komt doordat d'r neus continu verstopt zit en dat komt er via d'r oor uit.

Kan iemand me vertellen hoe ik ook alweer een goed-genoegmoeder word? Ik heb het idee dat ik alles maar half doe. Op m'n werk is het zo onmogelijk druk dat ik van íedereen op m'n kop krijg. Élk telefoontje is een klant of uitzendkracht die ik iets beloofd heb wat ik nog niet ben nagekomen. Ik loop al weken achter de feiten aan en ben alleen maar brandjes aan het blussen. En thuis bak ik er ook al niks van. Ik had gewoon eerder met 'r naar de dokter moeten gaan, maar stelde het uit omdat het op m'n werk zo druk is. Ik moest namelijk al twee keer eerder weg voor m'n auto die stuk is en ik voel me elke keer schuldig als ik ga kolven.

Kortom, ik heb het gevoel dat ik er zowel thuis als op m'n werk weinig van bak.

En ik zeur. Sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')