Hahaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef Groofsken het volgende:
Ik vind dat ik de overstap mag maken. De uitgerekende datum is nu meer dan 6 maanden geleden en mijn zoon heeft al twee dagen groente gekregen. Hij hoort nu echt wel bij de grote babietjes
 Nou je bent uiteraard van harte welkom!!!
  Nou je bent uiteraard van harte welkom!!!  

laat ik me natuurlijk maar één keer zeggenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
HahaNou je bent uiteraard van harte welkom!!!

Maar niet zonder fotootje van je knappe ventje!
 .
 .

Karin, ik was er al, kijk nouquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja hee Groof, lekker ben jij!!
morgen maar weer komen he?
 .
 .

Ja, zoéén van 69.6 cm en 8280 gramquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef miss_sly het volgende:
Groofs, wat doe jij nou hier? jij hebt toch een heel lief klein babyjongetje?
 .
 .

Lotte is ook nog steeds geen 8 kiloquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef miss_sly het volgende:
Over twee weken weet ik hoe groot Senna is en wat ze weegt, maar ik vrees dat ze niet veel groter en zwaarder zal zijn
Lekker kereltje heb je

De goede man kwam met de stelling 'Babies die pijn hebben aan hun benen liggen niet te trappelen'. Dat geeft wel enigszins weer hoe diep zijn inzicht in kinderen gaat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Aoraki het volgende:
Belachelijk zeg dat zo'n kerel zijn vak niet verstaat.

morgen is mijn kleine kerel alweer 6 maanden
  morgen is mijn kleine kerel alweer 6 maanden 

dat is wel bizar
  dat is wel bizar 
   ]
 ] 

R is er ook zo een die er gelijk net geboren al zo herkenbaar uitzag zeg, leuk!
 R is er ook zo een die er gelijk net geboren al zo herkenbaar uitzag zeg, leuk! 

Kijk nou, wat een cuties
 Kijk nou, wat een cuties   
   Het is inderdaad bizar hoe snel die ontwikkeling gaat.
 Het is inderdaad bizar hoe snel die ontwikkeling gaat. 

Van de Zeeman! Maar toen ik nog een 3e erbij wou heb ik ze nooit meer gezien helaas. Rood met witte stippen en de andere kant is die je ziet,paddestoelenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:09 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans wat heb je een leuk dekbedovertrek! willikook!
 )
 )

Dat is ook snel gegaan zeg
  Dat is ook snel gegaan zeg 

quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:37 schreef Poppejans het volgende:
Dankjulliewel! voor het warme welkom.
En inderdaad Miss_Sly, Senna al bijna 1!Dat is ook snel gegaan zeg
Nog even een officieel ''hallo'' met foto's van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 Wat een mooierd!
 Wat een mooierd!   

En onze kindjes zijn gisteren geboren, dus die worden echt nog geen 1! Dus!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef miss_sly het volgende:
piepklein Wolfje
Maar he, dames, willen jullie eens niet allemaal hierheen komen, want dat betekent dat mijn meisje binnenkort een jaar oud is. Dat kan niet hoor, dus jullie horen hier ook nog laaaaang niet!

Welkom hier! Jeej, gezellig hoor
 Welkom hier! Jeej, gezellig hoor  En Wolf
 En Wolf  Oh, manneke, je bent echt om óp te eten, zo ontzettend cute
 Oh, manneke, je bent echt om óp te eten, zo ontzettend cute  
  Ben zó moe.. Stef overduidelijk niet, maar eigenlijk stiekum wel, maar hij vind van niet. Hij ligt de speelgoedjes in de box in elkaar te trappen enzo, gaat brullen als ik hem in bed leg, maar ondertussen zie ik constant zijn oogjes lodderen.. Nouja, ik snap het ook wel, hij heeft overduidelijk last van een tandje (bult in zijn tandvlees recht na het eerste exemplaar) en hij heeft dus echt dik vet waterpokken. Het valt op zich nog wel mee, maar het is wel sneu, al die blaasjes over zijn lijf. Zijn buik, rug, billen, benen, armen, hoofd.. You name it
 Ben zó moe.. Stef overduidelijk niet, maar eigenlijk stiekum wel, maar hij vind van niet. Hij ligt de speelgoedjes in de box in elkaar te trappen enzo, gaat brullen als ik hem in bed leg, maar ondertussen zie ik constant zijn oogjes lodderen.. Nouja, ik snap het ook wel, hij heeft overduidelijk last van een tandje (bult in zijn tandvlees recht na het eerste exemplaar) en hij heeft dus echt dik vet waterpokken. Het valt op zich nog wel mee, maar het is wel sneu, al die blaasjes over zijn lijf. Zijn buik, rug, billen, benen, armen, hoofd.. You name it  Nouja, het komt allemaal wel weer goed. Vraag me alleen af of hij daar over een dag of wat mee mag zwemmen, we gaan maandag met vakantie
 Nouja, het komt allemaal wel weer goed. Vraag me alleen af of hij daar over een dag of wat mee mag zwemmen, we gaan maandag met vakantie  

hopelijk knapt hij wel weer wat op voordat jullie op vakantie gaan
   hopelijk knapt hij wel weer wat op voordat jullie op vakantie gaan

gezellig dat je dr ook bent Poppejans
  gezellig dat je dr ook bent Poppejans   

Thnx dames
 Thnx dames  En ik zie ook echt een enorm kromme zin in mijn vorige post staan, sorry hoor.. Pff, als ik nou naast Stef op de grond ga liggen slapen terwijl hij met zijn babygym speelt.. Kan best toch?
 En ik zie ook echt een enorm kromme zin in mijn vorige post staan, sorry hoor.. Pff, als ik nou naast Stef op de grond ga liggen slapen terwijl hij met zijn babygym speelt.. Kan best toch?  

.
. 

. Alles waar hij niet aan mag komen buiten handbereik en lekker je ogen dicht... truste
. Alles waar hij niet aan mag komen buiten handbereik en lekker je ogen dicht... truste  .
. 

Briljánt!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:12 schreef Nijna het volgende:
Incantrix, gewoon proberen. Alles waar hij niet aan mag komen buiten handbereik en lekker je ogen dicht... truste
.
Oud buurjongetje moest even op zn zusje passen (toen was ze een jaar of 1), maar hij wilde een computerspelletje doen. Heeft hij haar met 1 voet aan de tafelpoot vastgeknoopt met een springtouw zodat ze nergens bij kon en hij rustig kon spelen...

Nu heb ik geen springtouw, maar ánders..
 Nu heb ik geen springtouw, maar ánders..  Maar ik ga het wel nog even proberen inderdaad, ik val zowat om.. Later dames!
 Maar ik ga het wel nog even proberen inderdaad, ik val zowat om.. Later dames!

Ja als het goed is hebben ongeveer alle baby's van deze leeftijd dat. Maar het gaat er meer om dat we niet op deze manier Leander blijven verstaan zeg maar. Dat ie niet voor woorden klanken gaat gebruiken en wij dat allemaal wel snappen en dat ons dan zijn achterstand die ie eventueel krijgt niet opvalt. Want als je je eigen kind verstaat valt het altijd nog wel mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
MeNicole als ik zo de kreten lees van Leander, dan verschilt dat eigenlijk vrij weinig met Finn hoor! Af en toe is er een papa of mama en toevallig vanochtend zei hij poes.

.
. .
.

briljant van dat springtouw
  briljant van dat springtouw   Al is het natuurlijk wel zielig.
  Al is het natuurlijk wel zielig.

en hij valt meteen aan.
  en hij valt meteen aan. 

En vanavond is lief even aan de beurt ja, haha! Maar nouja, echt vervelend is hij niet ofzo hoor, alleen slapen is lastig overdag. Altijd al, maar vandaag is toch wel héél erg..
 En vanavond is lief even aan de beurt ja, haha! Maar nouja, echt vervelend is hij niet ofzo hoor, alleen slapen is lastig overdag. Altijd al, maar vandaag is toch wel héél erg.. ).. Even leek de combi wipstoel en babytv de oplossing, maar dat was hij snel zat. Gelukkig heb ik net wel ff geslapen, ik zat echt te knikkebollen met Stef op schoot
).. Even leek de combi wipstoel en babytv de oplossing, maar dat was hij snel zat. Gelukkig heb ik net wel ff geslapen, ik zat echt te knikkebollen met Stef op schoot  
  En hey, Stef heeft nu ook een enorme zweetkop, ik dacht dat het van de waterpokken kwam eigenlijk. Hij laat echt natte afdrukken achter als hij ligt zeg maar
 En hey, Stef heeft nu ook een enorme zweetkop, ik dacht dat het van de waterpokken kwam eigenlijk. Hij laat echt natte afdrukken achter als hij ligt zeg maar 
 Dat is zo cute!
 Dat is zo cute! 

.
 . 

Arm, arm meisje.
  Arm, arm meisje. 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |