quote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Dat heb ik inderdaad ook ibuprofen werkt over het algemeen beter.
Ik zag het bij de etos staan, deze verpakking:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef mikoxx het volgende:
Ah dank je FTA, ik ga morgen ff op pad geloof ik! Heb jij die al eens gebruikt?

geeft niet. Jij had post 298 en ik 299 en 300quote:
 Mijn spook wil weer eens niet gaan slapen
 Mijn spook wil weer eens niet gaan slapen  Ik word er zo flauw van!
 Ik word er zo flauw van! 

Ahh..nee he?!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:57 schreef Vicky het volgende:
[..]Mijn spook wil weer eens niet gaan slapen
Ik word er zo flauw van!
Het slaapgedrag van Tess is echt bar en boos...
 hoe kan dat nou he? Ik vraag het me soms echt af hoor...
 hoe kan dat nou he? Ik vraag het me soms echt af hoor...  

ze staat erbij.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
kan iemand mijn lieve meisje ook in de OP zetten? Evie Elleke geboren 05-12-2009
alvast bedankt!!!

Echt vreemd alsof ze het aanvoelen. En vannacht om 4 uur Esmee weer recht moeten leggen in  bed. Die lag weer eens klem en dacht toen dat het een mooie tijd om op te staan was
 Echt vreemd alsof ze het aanvoelen. En vannacht om 4 uur Esmee weer recht moeten leggen in  bed. Die lag weer eens klem en dacht toen dat het een mooie tijd om op te staan was   

.
. 

bedankt!!!quote:

Ontroostbaar, snotneus en met dikke tranen. Die overigens wel verdacht snel stopten toen we naar binnen liepen
 Ontroostbaar, snotneus en met dikke tranen. Die overigens wel verdacht snel stopten toen we naar binnen liepen   

quote:Op maandag 7 juni 2010 18:57 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Finn liep net 4 stapjes helemaal los

Normaal ondersteun ik hem onder zijn oksels en nu terwijl hij liep liet ik hem los en hij hobbelde gewoon door

stapperdestap
 stapperdestap  

Nee, echt, ik dacht eigenlijk ook dat het dan wel over was, las ik ergens
 Nee, echt, ik dacht eigenlijk ook dat het dan wel over was, las ik ergens 
 (Da's wel lef hebben, haha
 (Da's wel lef hebben, haha  )
) Arme Timo! OMG, dat is snéu zeg..
 Arme Timo! OMG, dat is snéu zeg.. 

het ziet er al heel lang naar uit dat er weer iets door gaat komen, maar het komt maar niet.. hij blijft steken op 8 tanden al een tijdje nu.. nou ja.. het is wel even prima zo
  het ziet er al heel lang naar uit dat er weer iets door gaat komen, maar het komt maar niet.. hij blijft steken op 8 tanden al een tijdje nu.. nou ja.. het is wel even prima zo  

Naja, laat maar even zo inderdaad.. Ik hoop dat de kiezen hoe dan ook mee gaan vallen..
 Naja, laat maar even zo inderdaad.. Ik hoop dat de kiezen hoe dan ook mee gaan vallen..  

Doe vormenstoof is leuk, Vick, die willikook voor Lente.
 Doe vormenstoof is leuk, Vick, die willikook voor Lente.   

: mijn moeder is vroeger met me naar een homeopaat gegaan en die stelde vast dat zíj een een chronische keelontsteking had en míj daar voortdurend mee aanstak. Dus nadat zij behandeld was, at ik wel weer normaal.
 : mijn moeder is vroeger met me naar een homeopaat gegaan en die stelde vast dat zíj een een chronische keelontsteking had en míj daar voortdurend mee aanstak. Dus nadat zij behandeld was, at ik wel weer normaal.  

, om 20:20 lag ze op bed en het was binnen 5 minuten stil..
 , om 20:20 lag ze op bed en het was binnen 5 minuten stil..

Vandaag vieren we een feestje, Tess is 1!!
 Vandaag vieren we een feestje, Tess is 1!!  

. We gaan je missen hier Vicky, tot in t volgende topic!
. We gaan je missen hier Vicky, tot in t volgende topic!

Ben nieuwsgierig naar de ontwikkelingen van jullie kinders
 Ben nieuwsgierig naar de ontwikkelingen van jullie kinders  

Tess is 1 jaar!!
  Tess is 1 jaar!!   
   Wat een enorm guitig dreumesje heb je daar Vicky!
 Wat een enorm guitig dreumesje heb je daar Vicky!   

)
 ) Wat snel joh!
 Wat snel joh!

Snap er niets van, maar het zal wel, als ze lekker slaapt vind ik het prima.
 Snap er niets van, maar het zal wel, als ze lekker slaapt vind ik het prima.

1 jaar, het gaat zo snel!
 1 jaar, het gaat zo snel!
 verder voor iedereen. Druk enzo dus weinig tijd om te posten, hoewel ik wel veel probeer te lezen!
 verder voor iedereen. Druk enzo dus weinig tijd om te posten, hoewel ik wel veel probeer te lezen!

gefelicidingest meis!
  gefelicidingest meis! voor alle gebroken nachten.
   voor alle gebroken nachten. Al is het heel schattig hoor dat hij zo aan mij hangt af en toe maar ook heel belastend. Hopelijk was het eenmalig. Gister met de HA gebeld voor overleg, Jamie hijgt weer als een oud karrepaard. Dus hij zit weer 4 keer per dag aan de Ventolin
  Al is het heel schattig hoor dat hij zo aan mij hangt af en toe maar ook heel belastend. Hopelijk was het eenmalig. Gister met de HA gebeld voor overleg, Jamie hijgt weer als een oud karrepaard. Dus hij zit weer 4 keer per dag aan de Ventolin

, Vicky proficiat... wat gaat dat snel zeg als je die foto's zo ziet....
 , Vicky proficiat... wat gaat dat snel zeg als je die foto's zo ziet.... 
  ... Hier loopt er al een achter de loopkar, maar zitten ho maar
 ... Hier loopt er al een achter de loopkar, maar zitten ho maar  
  ik kan me heel goed voorstellen dat je er even tegenop ziet.... ik hoop dat je er met een beter gevoel van terugkomt
 ik kan me heel goed voorstellen dat je er even tegenop ziet.... ik hoop dat je er met een beter gevoel van terugkomt  hazardous gevarengoed wat er in zit
 hazardous gevarengoed wat er in zit 

Het slaat nergens op, maar ik moest huilen van je post. Je meisje alweer zo groot!
  Het slaat nergens op, maar ik moest huilen van je post. Je meisje alweer zo groot! 

.
. )
) 
  .
.

Dankje!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:39 schreef CartWOman het volgende:
Vicky, ik lees hier alleen mee maar wil je toch feliciteren met je prachtige meiske.
Ik bekeek namelijk dit filmpje van Tess en heb zo hard gelachen maar was ook ontroerd door zoveel liefheid.

Fijne dag gewenst.

Wat Poppedein ook al zegt, dat heerlijke temperament van haar is op de eerste foto al zo goed te zien
  Wat Poppedein ook al zegt, dat heerlijke temperament van haar is op de eerste foto al zo goed te zien 

Fijn dat je zelf meteen lekker uitgerust bent
 Fijn dat je zelf meteen lekker uitgerust bent  Toen Timo dat zo nu en dan ineens een nachtje deed werd ik zelf alsnog constant wakker
 Toen Timo dat zo nu en dan ineens een nachtje deed werd ik zelf alsnog constant wakker   maar tegenwoordig slaapt hij weer bijna alle nachten door
  maar tegenwoordig slaapt hij weer bijna alle nachten door   

Niels is voor het eerst naar de gastouder geweest voor 4 uurtjes. Hij is rustig gaan slapen en hij heeft een hele geprakte banaan met rijstwafel erdoor gegeten!! Ik heb afgesproken dat zij wel gewoon prakjes kan geven, omdat Niels niet uit de fles drinkt en hij wel genoeg voeding binnen moet krijgen.
 Niels is voor het eerst naar de gastouder geweest voor 4 uurtjes. Hij is rustig gaan slapen en hij heeft een hele geprakte banaan met rijstwafel erdoor gegeten!! Ik heb afgesproken dat zij wel gewoon prakjes kan geven, omdat Niels niet uit de fles drinkt en hij wel genoeg voeding binnen moet krijgen. (normaal is hij nogal wild) en ik kon hem zo in bed leggen! Ik had hem niet goed in de doek zitten, omdat hij zo moe was wilde hij eigenlijk niet erin, daarom zag ik het niet zitten hem in de doek verder te laten slapen.
 (normaal is hij nogal wild) en ik kon hem zo in bed leggen! Ik had hem niet goed in de doek zitten, omdat hij zo moe was wilde hij eigenlijk niet erin, daarom zag ik het niet zitten hem in de doek verder te laten slapen. 

En Vicky ook natuurlijk! Tot snel in het volgende topic of nog lekker gewoon hier
 En Vicky ook natuurlijk! Tot snel in het volgende topic of nog lekker gewoon hier 
 En succes met je vervolggesprek Twinkly!
 En succes met je vervolggesprek Twinkly! Voor de goede nacht van Isabeau, hopelijk doet ze het vanaf nu vaker!
 Voor de goede nacht van Isabeau, hopelijk doet ze het vanaf nu vaker! voor mijn kind! Graeme heeft gewoon ineens een boventandje! Nou ja, ineens, ik dacht echt al maanden dat er een boventandje aankwam, maar omdat het niet gebeurde had ik het opgegeven zeg maar. En nu ineens een hele streep! Een snijtand gewoon haha! En een voortand komt er ook al aan (eh, denk ik dan). Dus
 voor mijn kind! Graeme heeft gewoon ineens een boventandje! Nou ja, ineens, ik dacht echt al maanden dat er een boventandje aankwam, maar omdat het niet gebeurde had ik het opgegeven zeg maar. En nu ineens een hele streep! Een snijtand gewoon haha! En een voortand komt er ook al aan (eh, denk ik dan). Dus  

De lieverd!
  De lieverd! 

D'r snaveltje bleef maar opengaan.
 D'r snaveltje bleef maar opengaan.  

, ik ben Iris ondanks protest toch steeds even in de box blijven zetten en inmiddels heeft ze het verzet gestaakt. Ik vind het wel handig, als ik de oudste naar bed breng of even op mn gemak naar de wc wil ofzo...
, ik ben Iris ondanks protest toch steeds even in de box blijven zetten en inmiddels heeft ze het verzet gestaakt. Ik vind het wel handig, als ik de oudste naar bed breng of even op mn gemak naar de wc wil ofzo...  . Maar ze heeft echt tijden geprotesteerd, laatste week is het bijna over
. Maar ze heeft echt tijden geprotesteerd, laatste week is het bijna over  .
. .
.

voor jullie!
 voor jullie!

hoe ging het van8? heeft ze je weer verbaast? zou wel heel erg fijn zijn.
  hoe ging het van8? heeft ze je weer verbaast? zou wel heel erg fijn zijn. 
  . En zo lief; mijn meisje kan zo ontzettend gezellig doen; met iedereen oogcontact zoeken en dan breeduit lachen
 . En zo lief; mijn meisje kan zo ontzettend gezellig doen; met iedereen oogcontact zoeken en dan breeduit lachen   

Tess is een heerlijk grietje alleen vannacht niet
 Tess is een heerlijk grietje alleen vannacht niet  

slaapt ze nog steeds zo onrustig snachts?? wat ontzettend vervelend zeg!quote:Op woensdag 9 juni 2010 06:05 schreef Vicky het volgende:
Tis wel weer ff raar hoor BJ... geen baby meer in huis, de box die eruit is, niks is meer veiligTess is een heerlijk grietje alleen vannacht niet
 kan je dat nog een beetje volhouden zo?
  kan je dat nog een beetje volhouden zo?

we hebben 3 goede nachten gehad maar vannacht was weer drama.quote:Op woensdag 9 juni 2010 06:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
slaapt ze nog steeds zo onrustig snachts?? wat ontzettend vervelend zeg!kan je dat nog een beetje volhouden zo?

o jeetje; ik kan me voorstellen dat je soms even het helemaal gehad hebt. Een goede nachtrust doet vaak wonderen; en dan kan je overdag zo ontzettend veel meer hebben. Ik hoop dat die homeopathische arts iets voor jullie kan betekenen en jullie wat meer aan je nachtrust gaan toekomen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 06:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
we hebben 3 goede nachten gehad maar vannacht was weer drama.
Het inslapen is ook waardeloos. Ik moet zeggen, het hakt er aardig in hoor. Ik word best wel kranky als ik weinig geslapen heb... en de combinatie met een zeurende kleuter maakt het er niet beter op. Ik heb vanmorgen een mailtje gestuurd naar een homeopatisch kinderarts met de vraag wat hij eventueel voor ons kan doen.

Niels laat zich ook wel achterovervallen, maar dat is dan per ongeluk en dan gaat hij heel hard huilen
 Niels laat zich ook wel achterovervallen, maar dat is dan per ongeluk en dan gaat hij heel hard huilen   
  Nou ja, gelukkig gaat hij na het drinken wel weer meteen lekker slapen. Alleen kon ik zelf vannacht pas na de voeding van half 1 slapen
 Nou ja, gelukkig gaat hij na het drinken wel weer meteen lekker slapen. Alleen kon ik zelf vannacht pas na de voeding van half 1 slapen   

Wat fijn dat ze je daar beter helpen zeg. Lijkt me zoooo frustrerend. Wat sneu voor Thomas, zeker dat die kleine man pijn heeft. Dat zou gewoon niet moeten mogen bij die kleintjes. Veel sterkte
  Wat fijn dat ze je daar beter helpen zeg. Lijkt me zoooo frustrerend. Wat sneu voor Thomas, zeker dat die kleine man pijn heeft. Dat zou gewoon niet moeten mogen bij die kleintjes. Veel sterkte   

Oh, wat is ze leuk
 Oh, wat is ze leuk  

Gelukkig zit er nu wel schot in de zaak, maar het blijft natuurlijk tobben. Arm ding, wat verdrietig dat hij gewoon ingegipst moest worden om eens te kunnen slapen, daar breekt je hart toch van? Dikke
 Gelukkig zit er nu wel schot in de zaak, maar het blijft natuurlijk tobben. Arm ding, wat verdrietig dat hij gewoon ingegipst moest worden om eens te kunnen slapen, daar breekt je hart toch van? Dikke  voor jullie en ik hoop écht dat er snel duidelijkheid is omtrent de problemen en de daarbij behorende oplossingen
 voor jullie en ik hoop écht dat er snel duidelijkheid is omtrent de problemen en de daarbij behorende oplossingen 

Erg eigenlijk, maar ik heb me er dus helemáál nog niet in verdiept, al die kinderziektes
 Erg eigenlijk, maar ik heb me er dus helemáál nog niet in verdiept, al die kinderziektes  Moet je daar nog voor naar de huisarts ofzo?
 Moet je daar nog voor naar de huisarts ofzo?

), maar ze reageert hier nu al twee nachten op met doorslapen! Iets wat ik dus echt niet meer gewend ben. Dat deed ze toen ze een maand of 2 a 3 was elkie nacht, maar daarna nog maar héél sporadisch. Zoals gezegd, ik ga er maar niet op rekenen, maar het is zeker genieten zolang het duurt!
 ), maar ze reageert hier nu al twee nachten op met doorslapen! Iets wat ik dus echt niet meer gewend ben. Dat deed ze toen ze een maand of 2 a 3 was elkie nacht, maar daarna nog maar héél sporadisch. Zoals gezegd, ik ga er maar niet op rekenen, maar het is zeker genieten zolang het duurt!  
  )  WELKOM!
 )  WELKOM!

Nu weet ik ook meteen dat dat het niet is, dat scheelt ook weer
 Nu weet ik ook meteen dat dat het niet is, dat scheelt ook weer 
Oh, Twink, nou zeg!quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:50 schreef Twinkly het volgende:
hihi Icantrix jij nerd

Is Stef's tandje al helemaal door? Ik weet het niet zeker bij Niels, ik mag niet kijken of voelen namelijk. Dus nu probeer ik hem steeds aan het lachen te maken en dan snel te kijken. Het lijkt erop dat het streepje door is en zijn poep was vanmorgen ook minder groen,maar hij wilde net niet gaan slapen en toen leek Dentinox wel te helpen (wel lastig opbrengen, hij probeert het van mijn vinger af te zuigen). Heeft Stef nog last gehad van rode billen? Hier helemaal niet namelijk!
 Post ik net in de SC een 8-bit muziekje, ga jij me nerd noemen!
 Post ik net in de SC een 8-bit muziekje, ga jij me nerd noemen!  Het helpt ook al niet mee dat ik me er een paar weken geleden op betrapte dat ik een discussie aan het voeren was over de rangen en kleuren pakjes in Star Trek
 Het helpt ook al niet mee dat ik me er een paar weken geleden op betrapte dat ik een discussie aan het voeren was over de rangen en kleuren pakjes in Star Trek 
 ). Rode billen heb ik hier ook niet gezien (smerig stinkende luiers wel trouwens
). Rode billen heb ik hier ook niet gezien (smerig stinkende luiers wel trouwens  ) en qua dentinox zat ik me ook al af te vragen of hij nu elke avond als hij naar bed gaat ook verdoofde lippen en een verdoofde tong heeft, haha!
 ) en qua dentinox zat ik me ook al af te vragen of hij nu elke avond als hij naar bed gaat ook verdoofde lippen en een verdoofde tong heeft, haha!

En jah, dat tandje, het komt wel goed allemaal, het gaat nog best redelijk als dit het is (maar dat ga ik nu even heel hard afkloppen
 En jah, dat tandje, het komt wel goed allemaal, het gaat nog best redelijk als dit het is (maar dat ga ik nu even heel hard afkloppen  ).
).

Dank je! Maar je moet wel. Je kind is toch het belangrijkste. En ik praat er hier misschien wel makkelijk over maar altijd als R uit zijn werk komt dan moet ik weer huilen om dingen die wel of niet lukken. Meestal om de dingen die wel lukken en dan vooral als Leander weer iets geleerd heeft. Dat ik steeds denk: zie je wel er is niks mis met hemquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:08 schreef Sorbootje het volgende:
MeNicole, ik kan me erg vinden in hoe jullie met de situatie met Leander omgaan. Petje af!
 Maar ja dat is er dus wel
 Maar ja dat is er dus wel   

Natuurlijk moet je wel, maar dan nog zijn er meerdere manieren om ermee om te gaan. Je kunt een instelling hebben waarbij je ervan uitgaat dat hij niks kan en je kunt een insteek hebben waarbij je hem zoveel mogelijk stimuleert en zo normaal mogelijk behandeld. Uitgaan van wat hij allemaal wél kan leren en het vanzelf merken als hij ergens op vastloopt. En natuurlijk heb je het er moeilijk mee. Dat kan ik me zó goed voorstellen! Dikke knuffel voor jou!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:20 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dank je! Maar je moet wel. Je kind is toch het belangrijkste. En ik praat er hier misschien wel makkelijk over maar altijd als R uit zijn werk komt dan moet ik weer huilen om dingen die wel of niet lukken. Meestal om de dingen die wel lukken en dan vooral als Leander weer iets geleerd heeft. Dat ik steeds denk: zie je wel er is niks mis met hemMaar ja dat is er dus wel

Ja goed hè?! Maar het is maar net hoe haar pet staat hoor! (of zei ik dat net ook al?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:11 schreef Incantrix het volgende:
Ik had helemaal gemist dat Isabeau uit de fles drinkt nu Sorbo, wat góed joh!En jah, dat tandje, het komt wel goed allemaal, het gaat nog best redelijk als dit het is (maar dat ga ik nu even heel hard afkloppen
).
 ) De ene keer drinkt ze enorme flessen leeg en de andere keer kapt ze na een paar slokken. Maar het fijne is dat ik nu alleen nog maar 2x 's avonds/'s nachts bv geef en één keer 's ochtends. Het geeft mij én het KDV zoveel meer vrijheid!
 ) De ene keer drinkt ze enorme flessen leeg en de andere keer kapt ze na een paar slokken. Maar het fijne is dat ik nu alleen nog maar 2x 's avonds/'s nachts bv geef en één keer 's ochtends. Het geeft mij én het KDV zoveel meer vrijheid!

, wat fijn dat het goed is gegaan bij de gastouder.
 , wat fijn dat het goed is gegaan bij de gastouder.  Gisterochtend zat hij weer zo gezellig te kletsen aan tafel dat ik het opgenomen heb met mn telefoon, iedere keer als ik een sms krijg hoor ik nu Jamie kletsen
  Gisterochtend zat hij weer zo gezellig te kletsen aan tafel dat ik het opgenomen heb met mn telefoon, iedere keer als ik een sms krijg hoor ik nu Jamie kletsen   

Dát klinkt echt als een hele verlossing zeg, wat fijn! Die 3 voedingen die je nu geeft wil je wel blijven geven? Ik ben nu de dagvoedingen ook aan het afbouwen (slow, but steady), ik ben het kolven zat. Ik hoop de ochtend en de avond wel gewoon te kunnen volhoudenquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:25 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja goed hè?! Maar het is maar net hoe haar pet staat hoor! (of zei ik dat net ook al?) De ene keer drinkt ze enorme flessen leeg en de andere keer kapt ze na een paar slokken. Maar het fijne is dat ik nu alleen nog maar 2x 's avonds/'s nachts bv geef en één keer 's ochtends. Het geeft mij én het KDV zoveel meer vrijheid!

Wij zijn nu achter elkaar alle afleveringen van Voyager aan het kijken, van TNG hadden we eventjes genoeg
  Wij zijn nu achter elkaar alle afleveringen van Voyager aan het kijken, van TNG hadden we eventjes genoeg   

quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:27 schreef martine1984 het volgende:
Jamie laat al een week lang een bodem pap staan 's ochtends. Zal ik minder maken morgen? Vind het zo zonde om het weg te gooien iedere keer, maar ja hij 'moet' eigenlijk wel een 200 ml eten. Of maakt dat niet zoveel uit.Gisterochtend zat hij weer zo gezellig te kletsen aan tafel dat ik het opgenomen heb met mn telefoon, iedere keer als ik een sms krijg hoor ik nu Jamie kletsen

Ja die andere voedingen blijf ik wel doen. Ik vind de bv steeds leuker worden nu Isabeau groter wordt. Hoe ze zich vol overgave op mijn borst kan storten, maar ook hoe ze duidelijk kenbaar maakt als ze niet meer wil. Het is meer iets geworden wat ze zelf stuurt in plaats van 'instinct'. Ik had het van tevoren nooit gedacht, ik wilde maximaal drie maanden bv geven. En nu hoop ik dat we op deze manier het jaar vol kunnen maken. Vooralsnog lijkt mijn productie er totaal niet onder te lijden dat ik overdag niet meer voed én niet kolf.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dát klinkt echt als een hele verlossing zeg, wat fijn! Die 3 voedingen die je nu geeft wil je wel blijven geven? Ik ben nu de dagvoedingen ook aan het afbouwen (slow, but steady), ik ben het kolven zat. Ik hoop de ochtend en de avond wel gewoon te kunnen volhouden

.
. 

en ondanks dat het (weer) te verklaren is door kiezen en prikken en weet ik t wat nog meer, begin het punt geloof ik te komen waarop ik t niet meer trek allemaal: werk, kids, en alle andere 'verplichtingen'. Pffff
  en ondanks dat het (weer) te verklaren is door kiezen en prikken en weet ik t wat nog meer, begin het punt geloof ik te komen waarop ik t niet meer trek allemaal: werk, kids, en alle andere 'verplichtingen'. Pffff   
   . Ik kom gewoon niet eens meer in slaap 's avonds, ze zijn afgelopen weekend 2 nachtjes uit logeren geweest, maar beide avonden moesten wij weg en lagen we dus ook laat in bed. Ik weet t ff niet hoor, wat we ermee moeten.
  . Ik kom gewoon niet eens meer in slaap 's avonds, ze zijn afgelopen weekend 2 nachtjes uit logeren geweest, maar beide avonden moesten wij weg en lagen we dus ook laat in bed. Ik weet t ff niet hoor, wat we ermee moeten.   sorry
  sorry  

voor alle niet slapende mama's
 voor alle niet slapende mama's  een dikke knuffel voor jou en je fam ... Ik vind je een stoer wijf dat je hem naar een ander zkh hebt gebracht! Succes de komende tijd, hopelijk snel wat meer duidelijkheid.
 een dikke knuffel voor jou en je fam ... Ik vind je een stoer wijf dat je hem naar een ander zkh hebt gebracht! Succes de komende tijd, hopelijk snel wat meer duidelijkheid.

Dat klinkt ongeveer zoals het ook bij mij was/is: eerst geen bv willen geven, en nu maar geen afscheid kunnen en willen nemen. De dagvoedingen bouw ik nu ook af (had ik dat nou al gezegd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja die andere voedingen blijf ik wel doen. Ik vind de bv steeds leuker worden nu Isabeau groter wordt. Hoe ze zich vol overgave op mijn borst kan storten, maar ook hoe ze duidelijk kenbaar maakt als ze niet meer wil. Het is meer iets geworden wat ze zelf stuurt in plaats van 'instinct'. Ik had het van tevoren nooit gedacht, ik wilde maximaal drie maanden bv geven. En nu hoop ik dat we op deze manier het jaar vol kunnen maken. Vooralsnog lijkt mijn productie er totaal niet onder te lijden dat ik overdag niet meer voed én niet kolf.
Kolven is écht kut he?!
 ) maar ik hoop ook de productie in de ochtend en avond overeind te kunnen houden..
) maar ik hoop ook de productie in de ochtend en avond overeind te kunnen houden.. Heb 'm nu met een 60 mg. zetpilletje en een papflesje half-op in bed gelegd en hij was echt metéén vertrokken. Hij is ook helemaal klammig van het zweet en heeft 37.8 graden op de thermometer. Zou eigenlijk nog naar de winkel moeten voor een cadeau voor mijn mama, dan moeten stemmen en vanavond bij mijn ouders eten voor mijn mama's verjaardag, maar ik betwijfel of dat wel handig is.. Op websites zie ik wel staan dat kindjes gewoon naar de opvang mogen enzo, omdat ze hier niet echt enorm ziek van worden enzo. Zou ik dan ook gewoon mijn planning van vandaag kunnen volmaken na zijn slaapje?
 Heb 'm nu met een 60 mg. zetpilletje en een papflesje half-op in bed gelegd en hij was echt metéén vertrokken. Hij is ook helemaal klammig van het zweet en heeft 37.8 graden op de thermometer. Zou eigenlijk nog naar de winkel moeten voor een cadeau voor mijn mama, dan moeten stemmen en vanavond bij mijn ouders eten voor mijn mama's verjaardag, maar ik betwijfel of dat wel handig is.. Op websites zie ik wel staan dat kindjes gewoon naar de opvang mogen enzo, omdat ze hier niet echt enorm ziek van worden enzo. Zou ik dan ook gewoon mijn planning van vandaag kunnen volmaken na zijn slaapje?

Maar ik snap wat je bedoelt... da's bij mij meestal beter als je het twee keer vertelt
 Maar ik snap wat je bedoelt... da's bij mij meestal beter als je het twee keer vertelt 

Sneu! Maar fijn dat ie er dan binnenkort in elk geval van af is.
 Sneu! Maar fijn dat ie er dan binnenkort in elk geval van af is. Ik weet van mijn schoonzus hoe zwaar het is, een tweeling, en dan ook nog zulke nachten...
 Ik weet van mijn schoonzus hoe zwaar het is, een tweeling, en dan ook nog zulke nachten...  Probeer binnenkort eens een logeernachtje voor ze te plannen en dan je eigen agenda helemaal leeg te laten? Dan kun je hopelijk weer een beetje opladen...
 Probeer binnenkort eens een logeernachtje voor ze te plannen en dan je eigen agenda helemaal leeg te laten? Dan kun je hopelijk weer een beetje opladen...

, misschien een optie om de heren een nachtje uit logeren te doen als jullie niks hoeven, maar lekker op tijd naar bed kunnen...
, misschien een optie om de heren een nachtje uit logeren te doen als jullie niks hoeven, maar lekker op tijd naar bed kunnen... 

Ik vertel dingen soms echt 3 keer ofzo, omdat ik dan alweer vergeten was dat ik het al had verteld
 Ik vertel dingen soms echt 3 keer ofzo, omdat ik dan alweer vergeten was dat ik het al had verteld  Naja, we zijn het dus roerend eens met elkaar enzo.. No surprise there
 Naja, we zijn het dus roerend eens met elkaar enzo.. No surprise there 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |