quote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Dat heb ik inderdaad ook ibuprofen werkt over het algemeen beter.
Ik zag het bij de etos staan, deze verpakking:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef mikoxx het volgende:
Ah dank je FTA, ik ga morgen ff op pad geloof ik! Heb jij die al eens gebruikt?
geeft niet. Jij had post 298 en ik 299 en 300quote:
Ahh..nee he?!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:57 schreef Vicky het volgende:
[..]Mijn spook wil weer eens niet gaan slapen
Ik word er zo flauw van!
Het slaapgedrag van Tess is echt bar en boos...
ze staat erbij.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
kan iemand mijn lieve meisje ook in de OP zetten? Evie Elleke geboren 05-12-2009
alvast bedankt!!!
bedankt!!!quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:57 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Finn liep net 4 stapjes helemaal los
![]()
Normaal ondersteun ik hem onder zijn oksels en nu terwijl hij liep liet ik hem los en hij hobbelde gewoon door
Dankje!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:39 schreef CartWOman het volgende:
Vicky, ik lees hier alleen mee maar wil je toch feliciteren met je prachtige meiske.
Ik bekeek namelijk dit filmpje van Tess en heb zo hard gelachen maar was ook ontroerd door zoveel liefheid.![]()
![]()
Fijne dag gewenst.
slaapt ze nog steeds zo onrustig snachts?? wat ontzettend vervelend zeg!quote:Op woensdag 9 juni 2010 06:05 schreef Vicky het volgende:
Tis wel weer ff raar hoor BJ... geen baby meer in huis, de box die eruit is, niks is meer veiligTess is een heerlijk grietje alleen vannacht niet
we hebben 3 goede nachten gehad maar vannacht was weer drama.quote:Op woensdag 9 juni 2010 06:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
slaapt ze nog steeds zo onrustig snachts?? wat ontzettend vervelend zeg!kan je dat nog een beetje volhouden zo?
o jeetje; ik kan me voorstellen dat je soms even het helemaal gehad hebt. Een goede nachtrust doet vaak wonderen; en dan kan je overdag zo ontzettend veel meer hebben. Ik hoop dat die homeopathische arts iets voor jullie kan betekenen en jullie wat meer aan je nachtrust gaan toekomen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 06:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
we hebben 3 goede nachten gehad maar vannacht was weer drama.
Het inslapen is ook waardeloos. Ik moet zeggen, het hakt er aardig in hoor. Ik word best wel kranky als ik weinig geslapen heb... en de combinatie met een zeurende kleuter maakt het er niet beter op. Ik heb vanmorgen een mailtje gestuurd naar een homeopatisch kinderarts met de vraag wat hij eventueel voor ons kan doen.
Oh, Twink, nou zeg!quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:50 schreef Twinkly het volgende:
hihi Icantrix jij nerd![]()
![]()
Is Stef's tandje al helemaal door? Ik weet het niet zeker bij Niels, ik mag niet kijken of voelen namelijk. Dus nu probeer ik hem steeds aan het lachen te maken en dan snel te kijken. Het lijkt erop dat het streepje door is en zijn poep was vanmorgen ook minder groen,maar hij wilde net niet gaan slapen en toen leek Dentinox wel te helpen (wel lastig opbrengen, hij probeert het van mijn vinger af te zuigen). Heeft Stef nog last gehad van rode billen? Hier helemaal niet namelijk!
Dank je! Maar je moet wel. Je kind is toch het belangrijkste. En ik praat er hier misschien wel makkelijk over maar altijd als R uit zijn werk komt dan moet ik weer huilen om dingen die wel of niet lukken. Meestal om de dingen die wel lukken en dan vooral als Leander weer iets geleerd heeft. Dat ik steeds denk: zie je wel er is niks mis met hemquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:08 schreef Sorbootje het volgende:
MeNicole, ik kan me erg vinden in hoe jullie met de situatie met Leander omgaan. Petje af!
Natuurlijk moet je wel, maar dan nog zijn er meerdere manieren om ermee om te gaan. Je kunt een instelling hebben waarbij je ervan uitgaat dat hij niks kan en je kunt een insteek hebben waarbij je hem zoveel mogelijk stimuleert en zo normaal mogelijk behandeld. Uitgaan van wat hij allemaal wél kan leren en het vanzelf merken als hij ergens op vastloopt. En natuurlijk heb je het er moeilijk mee. Dat kan ik me zó goed voorstellen! Dikke knuffel voor jou!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:20 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dank je! Maar je moet wel. Je kind is toch het belangrijkste. En ik praat er hier misschien wel makkelijk over maar altijd als R uit zijn werk komt dan moet ik weer huilen om dingen die wel of niet lukken. Meestal om de dingen die wel lukken en dan vooral als Leander weer iets geleerd heeft. Dat ik steeds denk: zie je wel er is niks mis met hemMaar ja dat is er dus wel
Ja goed hè?! Maar het is maar net hoe haar pet staat hoor! (of zei ik dat net ook al?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:11 schreef Incantrix het volgende:
Ik had helemaal gemist dat Isabeau uit de fles drinkt nu Sorbo, wat góed joh!En jah, dat tandje, het komt wel goed allemaal, het gaat nog best redelijk als dit het is (maar dat ga ik nu even heel hard afkloppen
).
Dát klinkt echt als een hele verlossing zeg, wat fijn! Die 3 voedingen die je nu geeft wil je wel blijven geven? Ik ben nu de dagvoedingen ook aan het afbouwen (slow, but steady), ik ben het kolven zat. Ik hoop de ochtend en de avond wel gewoon te kunnen volhoudenquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:25 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja goed hè?! Maar het is maar net hoe haar pet staat hoor! (of zei ik dat net ook al?) De ene keer drinkt ze enorme flessen leeg en de andere keer kapt ze na een paar slokken. Maar het fijne is dat ik nu alleen nog maar 2x 's avonds/'s nachts bv geef en één keer 's ochtends. Het geeft mij én het KDV zoveel meer vrijheid!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:27 schreef martine1984 het volgende:
Jamie laat al een week lang een bodem pap staan 's ochtends. Zal ik minder maken morgen? Vind het zo zonde om het weg te gooien iedere keer, maar ja hij 'moet' eigenlijk wel een 200 ml eten. Of maakt dat niet zoveel uit.Gisterochtend zat hij weer zo gezellig te kletsen aan tafel dat ik het opgenomen heb met mn telefoon, iedere keer als ik een sms krijg hoor ik nu Jamie kletsen
Ja die andere voedingen blijf ik wel doen. Ik vind de bv steeds leuker worden nu Isabeau groter wordt. Hoe ze zich vol overgave op mijn borst kan storten, maar ook hoe ze duidelijk kenbaar maakt als ze niet meer wil. Het is meer iets geworden wat ze zelf stuurt in plaats van 'instinct'. Ik had het van tevoren nooit gedacht, ik wilde maximaal drie maanden bv geven. En nu hoop ik dat we op deze manier het jaar vol kunnen maken. Vooralsnog lijkt mijn productie er totaal niet onder te lijden dat ik overdag niet meer voed én niet kolf.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dát klinkt echt als een hele verlossing zeg, wat fijn! Die 3 voedingen die je nu geeft wil je wel blijven geven? Ik ben nu de dagvoedingen ook aan het afbouwen (slow, but steady), ik ben het kolven zat. Ik hoop de ochtend en de avond wel gewoon te kunnen volhouden
Dat klinkt ongeveer zoals het ook bij mij was/is: eerst geen bv willen geven, en nu maar geen afscheid kunnen en willen nemen. De dagvoedingen bouw ik nu ook af (had ik dat nou al gezegd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja die andere voedingen blijf ik wel doen. Ik vind de bv steeds leuker worden nu Isabeau groter wordt. Hoe ze zich vol overgave op mijn borst kan storten, maar ook hoe ze duidelijk kenbaar maakt als ze niet meer wil. Het is meer iets geworden wat ze zelf stuurt in plaats van 'instinct'. Ik had het van tevoren nooit gedacht, ik wilde maximaal drie maanden bv geven. En nu hoop ik dat we op deze manier het jaar vol kunnen maken. Vooralsnog lijkt mijn productie er totaal niet onder te lijden dat ik overdag niet meer voed én niet kolf.
Kolven is écht kut he?!
Hahaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef Groofsken het volgende:
Ik vind dat ik de overstap mag maken. De uitgerekende datum is nu meer dan 6 maanden geleden en mijn zoon heeft al twee dagen groente gekregen. Hij hoort nu echt wel bij de grote babietjes
laat ik me natuurlijk maar één keer zeggenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
HahaNou je bent uiteraard van harte welkom!!!
![]()
Maar niet zonder fotootje van je knappe ventje!
Karin, ik was er al, kijk nouquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja hee Groof, lekker ben jij!!![]()
morgen maar weer komen he?
Ja, zoéén van 69.6 cm en 8280 gramquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef miss_sly het volgende:
Groofs, wat doe jij nou hier? jij hebt toch een heel lief klein babyjongetje?
Lotte is ook nog steeds geen 8 kiloquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef miss_sly het volgende:
Over twee weken weet ik hoe groot Senna is en wat ze weegt, maar ik vrees dat ze niet veel groter en zwaarder zal zijn
Lekker kereltje heb je
De goede man kwam met de stelling 'Babies die pijn hebben aan hun benen liggen niet te trappelen'. Dat geeft wel enigszins weer hoe diep zijn inzicht in kinderen gaat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Aoraki het volgende:
Belachelijk zeg dat zo'n kerel zijn vak niet verstaat.
Van de Zeeman! Maar toen ik nog een 3e erbij wou heb ik ze nooit meer gezien helaas. Rood met witte stippen en de andere kant is die je ziet,paddestoelenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:09 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans wat heb je een leuk dekbedovertrek! willikook!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:37 schreef Poppejans het volgende:
Dankjulliewel! voor het warme welkom.
En inderdaad Miss_Sly, Senna al bijna 1!Dat is ook snel gegaan zeg
Nog even een officieel ''hallo'' met foto's van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En onze kindjes zijn gisteren geboren, dus die worden echt nog geen 1! Dus!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef miss_sly het volgende:
piepklein Wolfje
Maar he, dames, willen jullie eens niet allemaal hierheen komen, want dat betekent dat mijn meisje binnenkort een jaar oud is. Dat kan niet hoor, dus jullie horen hier ook nog laaaaang niet!
Briljánt!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:12 schreef Nijna het volgende:
Incantrix, gewoon proberen. Alles waar hij niet aan mag komen buiten handbereik en lekker je ogen dicht... truste
.
Oud buurjongetje moest even op zn zusje passen (toen was ze een jaar of 1), maar hij wilde een computerspelletje doen. Heeft hij haar met 1 voet aan de tafelpoot vastgeknoopt met een springtouw zodat ze nergens bij kon en hij rustig kon spelen...
Ja als het goed is hebben ongeveer alle baby's van deze leeftijd dat. Maar het gaat er meer om dat we niet op deze manier Leander blijven verstaan zeg maar. Dat ie niet voor woorden klanken gaat gebruiken en wij dat allemaal wel snappen en dat ons dan zijn achterstand die ie eventueel krijgt niet opvalt. Want als je je eigen kind verstaat valt het altijd nog wel mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
MeNicole als ik zo de kreten lees van Leander, dan verschilt dat eigenlijk vrij weinig met Finn hoor! Af en toe is er een papa of mama en toevallig vanochtend zei hij poes.
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef miss_sly het volgende:
Oh Sserpente, je zeurt niet! En het is zo herkenbaar. Eigenlijk wil je overal perfect zijn, als moeder, partner, dochter, vriendin, werknemer, vrouw, alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |