Nee ik heb helemaal niet het idee dat ze oorpijn heeft. Maar 't zou kunnen natuurlijk. Gisteren was ik met haar in het park (meet van n ander forum) en toen was de hele tijd aan het lachen en vrolijk zijn. 's Avonds was het weer raak. Wel heeft ze een dikke bobbel op de plek waar haar hoektand moet komen, maar daar lijkt nog niet echt schot in te zitten.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:31 schreef Ssserpente het volgende:
Heb je trouwens het gevoel dat ze echt pijn heeft? Is het dan geen idee om ff langs de dokter te gaan? Al is het alleen maar om eventuele lichamelijk oorzaken uit te sluiten. Misschien heeft ze wel oorontsteking oid en trek jij je achteraf de haren uit het hoofd omdat het makkelijk verholpen had kunnen worden. * Ssserpente spreekt uit ervaring helaasch.
Cara zei dit:quote:Op maandag 14 juni 2010 12:26 schreef miss_sly het volgende:
Iemand had het hier laatst over het verschil in diksap en roosvicee en dat de kaakchirurg juist roosvicee aanraadde? Hoe zat het ook alweer en waarom enzo?
quote:Ik lees dat veel van jullie diksap geven. Volgens mijn moeder (assistente kaakchirurg) is 'ouderwetse' roosvicee beter voor de tandjes, omdat daar veel minder fruitzuren inzitten. Dat is dus de variant met rozenbottel. Nou varieert het advies over wat 'het beste' is ongeveer van week tot week, maar dit zijn dus mijn two cents.
ligt er denk ik ook aan hoeveel diksap/roosvicee je geeft...quote:Op maandag 14 juni 2010 12:39 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat! Thanks, ik had ook gezocht, maar kon het niet vinden.
Toevallig gisteren nog een discussie over idd met anderen die juist zeiden dat diksap beter was. Fijn hoor, die tegenstrijdige adviezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |