(ook ivm met rug etc) maar het is wel erg grappig te zien hoe trots hij zelf kijkt als iets hem lukt.
 (ook ivm met rug etc) maar het is wel erg grappig te zien hoe trots hij zelf kijkt als iets hem lukt. )
 ) 

en Oscar
  en Oscar   knappe jongens!!
 knappe jongens!! spannend! We hebben de verjaardag vandaag al gevierd voor vrienden die morgen moesten werken, morgen DE GROTE DAG!!!
  spannend! We hebben de verjaardag vandaag al gevierd voor vrienden die morgen moesten werken, morgen DE GROTE DAG!!!   

Echt, stom wijf.. Gelukkig kunnen we er nu wel mee op vakantie (de motorkap sluit weer en de wielkast raakt het wiel niet meer
 Echt, stom wijf.. Gelukkig kunnen we er nu wel mee op vakantie (de motorkap sluit weer en de wielkast raakt het wiel niet meer  ) maar dat wordt nog wel feestelijk na thuiskomst, I guess.. Anyway, Stef is voor het eerst uit logeren geweest en dat ging super (yay!), tandje twee plaagt nog steeds maar is nog niet door en de waterpokken lijkt hij redelijk makkelijk door te komen.  Morgenochtend gaan we dus naar Schiermonnikoog en ik heb er enorm veel zin in!
 ) maar dat wordt nog wel feestelijk na thuiskomst, I guess.. Anyway, Stef is voor het eerst uit logeren geweest en dat ging super (yay!), tandje twee plaagt nog steeds maar is nog niet door en de waterpokken lijkt hij redelijk makkelijk door te komen.  Morgenochtend gaan we dus naar Schiermonnikoog en ik heb er enorm veel zin in!  voor jullie allemaal en ik hóóp dat we daar lekker wi-fi hebben, want dan kom ik jullie tussendoor gewoon lekker pesten
 voor jullie allemaal en ik hóóp dat we daar lekker wi-fi hebben, want dan kom ik jullie tussendoor gewoon lekker pesten 

en het komt wel weer goed maar nu even niet dus en dat is stom!
  en het komt wel weer goed maar nu even niet dus en dat is stom!

en wat knap!
  en wat knap!  snelle jelle hoor
  snelle jelle hoor

Nee ik heb helemaal niet het idee dat ze oorpijn heeft. Maar 't zou kunnen natuurlijk. Gisteren was ik met haar in het park (meet van n ander forum) en toen was de hele tijd aan het lachen en vrolijk zijn. 's Avonds was het weer raak. Wel heeft ze een dikke bobbel op de plek waar haar hoektand moet komen, maar daar lijkt nog niet echt schot in te zitten.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:31 schreef Ssserpente het volgende:
Heb je trouwens het gevoel dat ze echt pijn heeft? Is het dan geen idee om ff langs de dokter te gaan? Al is het alleen maar om eventuele lichamelijk oorzaken uit te sluiten. Misschien heeft ze wel oorontsteking oid en trek jij je achteraf de haren uit het hoofd omdat het makkelijk verholpen had kunnen worden. * Ssserpente spreekt uit ervaring helaasch.

De tweeling van Mikoxx is jarig
 De tweeling van Mikoxx is jarig  

, hopelijk gauw betere nachten voor jullie! En voorbeeldig gedragen in gezelschap dat ken ik ook... Pas goed op jezelf!
, hopelijk gauw betere nachten voor jullie! En voorbeeldig gedragen in gezelschap dat ken ik ook... Pas goed op jezelf!  

1 jaar alweer
 1 jaar alweer  

Ik kan helaas geen tips geven of wat, alleen maar een knuffeltje
 Ik kan helaas geen tips geven of wat, alleen maar een knuffeltje

En ook de tafel weer te gaan proeven, en dan driftig worden als ik zeg dat het niet mag. Alsof ik hem ik weet niet wat aan doe. Is dat een fase waar ze doorheen moeten? Of heb ik gewoon een schreeuwende driftkikker op de wereld gezet? overigens wel een hele lieve schreeuwende driftkikker
  En ook de tafel weer te gaan proeven, en dan driftig worden als ik zeg dat het niet mag. Alsof ik hem ik weet niet wat aan doe. Is dat een fase waar ze doorheen moeten? Of heb ik gewoon een schreeuwende driftkikker op de wereld gezet? overigens wel een hele lieve schreeuwende driftkikker   

Je mannen zijn jarig, 1!! Dreumessen!! Gefeliciteerd joh! Ik hoop dat jullie een heerlijk dag hebben vandaag!
 Je mannen zijn jarig, 1!! Dreumessen!! Gefeliciteerd joh! Ik hoop dat jullie een heerlijk dag hebben vandaag!   

woehoe!! je
 woehoe!! je   
    zijn jarig! Waaaah! Ik herinner me je streepjes nog en hoe blij ik voor je was en nu zijn ze gewoon al 1
  zijn jarig! Waaaah! Ik herinner me je streepjes nog en hoe blij ik voor je was en nu zijn ze gewoon al 1  
  Gefeliciteerd en maak er een tof feestje van <3
 Gefeliciteerd en maak er een tof feestje van <3

)... ik hoop dus maar dat ik dan wel kan slapen!
  )... ik hoop dus maar dat ik dan wel kan slapen!  Ik moet gewoon mijn zegeningen tellen en niet zo miepen. Wie weet gaat het vannacht wel heel goed.
  Ik moet gewoon mijn zegeningen tellen en niet zo miepen. Wie weet gaat het vannacht wel heel goed.

dan ben je niet aan het miepen!
 dan ben je niet aan het miepen! 

Slaapgebrek is het ergste wat er is, gevolgd door onbegrepen huilen en krijsen. Probeer even rust te regelen.
  Slaapgebrek is het ergste wat er is, gevolgd door onbegrepen huilen en krijsen. Probeer even rust te regelen.  

nu jullie de wanhoop nabij zijn en denken dat het nooit meer goed komt, zul je zien dat ze zich als het allerliefste meisje gaat gedragen
 nu jullie de wanhoop nabij zijn en denken dat het nooit meer goed komt, zul je zien dat ze zich als het allerliefste meisje gaat gedragen 
 dan ga ik door mijn knieen, zodat ik ongeveer op haar hoogte ben, zeg dat ze dat niet mag, dat dat niet haar speelgoed is en neem haar dan mee naar haar eigen hoek met speelgoed en zeg: kijk, hier mag je mee spelen, dat is jouw speelgoed. Kijk hier is je.....
 dan ga ik door mijn knieen, zodat ik ongeveer op haar hoogte ben, zeg dat ze dat niet mag, dat dat niet haar speelgoed is en neem haar dan mee naar haar eigen hoek met speelgoed en zeg: kijk, hier mag je mee spelen, dat is jouw speelgoed. Kijk hier is je..... 

hopelijk is het maar een zeer tijdelijke faaaase en is ze gauw weer haar vrolijke zelf.
  hopelijk is het maar een zeer tijdelijke faaaase en is ze gauw weer haar vrolijke zelf. Dat hoeft hij pas bij 10 maanden te kunnen hoor''
  Dat hoeft hij pas bij 10 maanden te kunnen hoor'' Ik wou bijna zeggen dat ik hem dan wel zou vastbinden.Iets aardiger zijn had ook wel gemogen maar ok.
  Ik wou bijna zeggen dat ik hem dan wel zou vastbinden.Iets aardiger zijn had ook wel gemogen maar ok. 

Cara zei dit:quote:Op maandag 14 juni 2010 12:26 schreef miss_sly het volgende:
Iemand had het hier laatst over het verschil in diksap en roosvicee en dat de kaakchirurg juist roosvicee aanraadde? Hoe zat het ook alweer en waarom enzo?
quote:Ik lees dat veel van jullie diksap geven. Volgens mijn moeder (assistente kaakchirurg) is 'ouderwetse' roosvicee beter voor de tandjes, omdat daar veel minder fruitzuren inzitten. Dat is dus de variant met rozenbottel. Nou varieert het advies over wat 'het beste' is ongeveer van week tot week, maar dit zijn dus mijn two cents.

ligt er denk ik ook aan hoeveel diksap/roosvicee je geeft...quote:Op maandag 14 juni 2010 12:39 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat! Thanks, ik had ook gezocht, maar kon het niet vinden.
Toevallig gisteren nog een discussie over idd met anderen die juist zeiden dat diksap beter was. Fijn hoor, die tegenstrijdige adviezen

Ik vind het zoo fijn dat het soms zo gaat nu!
 Ik vind het zoo fijn dat het soms zo gaat nu!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |