abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82776945
Sorbo een dikke knuffel! Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit, kijk of dat je een dagje vrij kunt nemen dan breng je Isabeau naar het kdv en dan kan jij even slapen. Alleen dat lost het probleem met je lief nog niet op, misschien je meisje een nachtje uit logeren brengen dan kunnen jullie beide even bijtanken. Dikke kans als het met jullie wat beter gaat dat het met Isabeau ook iets beter gaat, ze voelen het aan he. Sterkte ermee meis

De heren van Mkioxx al weer 1 jeetje wat gaat dat toch hard.

Weet niet meer wie het vroeg, maar het fietsen was best wel leuk. Alleen voor dat je gaat stel je er veel van voor en kan je niet wachten. En nu ben ik geweest en heb ik zoiets van, ja het is gezelliger dan alleen op de fiets maar was dit nou zo spannend? Maar even goed oefenen met Jamie en dan kunnen we binnenkort gewoon op de fiets naar het centrum. Maar dan moet ik ook eerst nog even een goede buggy op de kop tikken.
Jamie is nu constant aan het schreeuwen, vanmorgen bij het ontbijt begon hij constant herrie te schoppen tussen de happen door. Om gek van te worden En ook de tafel weer te gaan proeven, en dan driftig worden als ik zeg dat het niet mag. Alsof ik hem ik weet niet wat aan doe. Is dat een fase waar ze doorheen moeten? Of heb ik gewoon een schreeuwende driftkikker op de wereld gezet? overigens wel een hele lieve schreeuwende driftkikker
pi_82777203
Lieve Sorbo...wat ontzettend moeilijk en wanhopig op momenten! Is er niet iemand die zich even een paar daagjes kan en wil ontfermen over Isabeau? zal dat niet heel voorzichtig een optie worden nu ze af en toe eens een fles drinkt? Ik denk dat je in ieder geval voorbij het punt zal moeten dat je zelf een ander niet wilt "opzadelen" met de korte nachten als je merkt dat het jullie zo ontzettend opbreekt..

en inderdaad...ga naar de HA, sluit lichamelijke problemen uit en leg er desnoods neer hoe jij en B je op t moment voelen. wie weet kan hij of zij jullie helpen dingen in de kiem te smoren.. het is gewoon nodig nu!

edit: sorry, ik lees dat ik een beetje spuit elf ben..
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_82777243
Mikoxx Je mannen zijn jarig, 1!! Dreumessen!! Gefeliciteerd joh! Ik hoop dat jullie een heerlijk dag hebben vandaag!
pi_82777265
Sorbo.... breng haar hier joh! Dan is ze vlakbij als er iets is, maar ver genoeg weg om even tot rust te komen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 14 juni 2010 @ 10:25:41 #280
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82777341
Hè Sorbo meis
sterkte, slaapgebrek is killing. Alles is al gezegd, ik ga mee met het advies van Poppedein.

Mikoxx! woehoe!! je zijn jarig! Waaaah! Ik herinner me je streepjes nog en hoe blij ik voor je was en nu zijn ze gewoon al 1 Gefeliciteerd en maak er een tof feestje van <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82777977
Dank je Laura! Maar ik ben nu aan het uitrusten werk.

Ik probeer lief te bereiken om hem met Isabeau naar de huisarts te sturen, want ik herinner me ineens dat ik haar oor heel vies vond (waarom was ik dat beeld kwijt en herinner ik me dat nu pas :S). Maar lief hoort de telefoon niet. Schiet niet echt op.

En logeren... ik ben gewoon bang dat ik daar Isabeau geen goed mee doe. Stel dat dit voortkomt uit verlatingsangst en ik reageer erop door haar uit logeren te doen. Hoe aanlokkelijk het ook klinkt...

Ik zie wel een mogelijkheid voor donderdagnacht. Dan slapen we bij mijn schoonouders en schoonzus en zwager. Die wonen in hetzelfde huis. (wel opgedeeld in twee delen) Als ik nou mijn schoonzus vraag om donderdagnacht Isabeau voor haar rekening te nemen en wij gaan bij mijn schoonouders slapen (daar kan ik haar niet horen). Isabeau is heel vertrouwd met haar en zij is vrijdag vrij. Ik ben alleen wel heel druk met het regelen van het vrijgezellenfeest en de bruiloft van mijn schoonzus (die trouwt over 2 weken en ik ben ceremoniemeester) en daar lig ik 's nachts ook over te piekeren (als Isabeau wel slaapt )... ik hoop dus maar dat ik dan wel kan slapen!

Ik word al gek van mezelf, dus jullie moeten er ook wel gek van worden. Ik moet gewoon mijn zegeningen tellen en niet zo miepen. Wie weet gaat het vannacht wel heel goed.
pi_82778005
en natuurlijk een welgemeende voor de mannen van Mikoxx!!
pi_82778161
Ik word niet gek van jou hoor, Sorbo!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 10:52:22 #284
5428 crew  miss_sly
pi_82778245
Ow maar Sorbootje, je kan je best erg bewust zijn van je zegeningen en daar ook de schaduwkant van ondervinden en bespreken hoor dan ben je niet aan het miepen!

Ik denk dat je optie voor donderdagnacht een goede is. Misschien ga je piekeren, maar misschien ben je inmiddels zo moe dat je gewoon slaapt! En dan word je eens een nachtje niet gewekt, en slaap je wellicht een paar uur achter elkaar, daar knap je al zo van op.

Isabeau gaat ook naar het kdv, toch? Hoe is ze daar?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 14 juni 2010 @ 10:57:51 #285
100412 mefke79
komt goed!
pi_82778432
Mikoxx, gefeliciteerd met je mannen! Een jaar alweer, gaat hard he...

Sorbo, eigenlijk is inderdaad alles al gezegd, dus dan een dikke Slaapgebrek is het ergste wat er is, gevolgd door onbegrepen huilen en krijsen. Probeer even rust te regelen.

Martine, Driekus is soms ook ineens zo driftig de laatste tijd. En ik heb nog geen reden kunnen ontdekken, dus ik hoop maar dat het een fase is. Ik heb ook liever een gezellig kindje dan een driftig kindje.
Hoe leren jullie je kleintjes iets af? Driekus vindt deurtje van de konijnenkooi zo leuk om mee te gooien, dat maakt natuurlijk herrie. Maar wij worden er gek van en de konijnen ook. Hij mag van mij best bij de kooi komen, maar hij mag niet met dat deurtje spelen. Wat ik nu doe is em roepen en als hij me dan aankijkt nee zeggen en zeggen dat het niet mag. Na een keer of 3/4 loop ik er dan naar toe, haal handje los van het deurtje en leg em een meter verderop. Heeft geen zin hoor, hij ligt binnen 10 seconden weer terug en het spel begint opnieuw. Het lijkt erop dat ie heel goed weet dat het niet mag, maar het toch doet. Hoe los je dat nou op?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_82778569
Op het kdv gaat het prima! Maar eerlijk gezegd gaat het ook nog maar een paar dagen zoals het nu gaat. Kijk gebroken nachten hebben we al maanden, maar dat ze zó slecht slaapt is pas sinds vrijdag. Maar dat opgeteld bij het slaapgebrek dat we al hadden én dat ze ineens zoveel huilt... het llijkt gewoon als een veel langere periode.

Morgenmiddag komen mijn ouders. Zij halen isabeau uit het KDV, doen boodschappen en koken eten. Ze kunnen niet heel lang blijven, maar dit vind ik al heel fijn. En heb lief net gesproken en hij gaat de HA bellen.

En Isabeau gaat vannacht gewoon slapen heb ik net besloten
pi_82778637
Eén van die zegeningen is trouwens OUD! Het besef dat ik niet gek ben en vooral niet de enige doet al een hoop!
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 11:10:18 #288
5428 crew  miss_sly
pi_82778879
Tuurlijk gaat ze vannacht gewoon lekker slapen nu jullie de wanhoop nabij zijn en denken dat het nooit meer goed komt, zul je zien dat ze zich als het allerliefste meisje gaat gedragen

mefke, ik leid Senna dan altijd af. Niet alleen verderop neerleggen, maar ook iets anders. Ze vindt het hier bijvoorbeeld een sport om het onderste laatje van een kastje uit te ruimen, daar zitten allemaal plastic tassen in. REgelmatig vind ik haar weer omringd door Vomar en AH tassen dan ga ik door mijn knieen, zodat ik ongeveer op haar hoogte ben, zeg dat ze dat niet mag, dat dat niet haar speelgoed is en neem haar dan mee naar haar eigen hoek met speelgoed en zeg: kijk, hier mag je mee spelen, dat is jouw speelgoed. Kijk hier is je.....

Ze doet het daarna nog steeds, hoor, maar soms duurt het toch wat langer omdat ze toch even bezig is met haar eigen speelgoedjes.
pi_82779108
Sorbo, ik zou niet alleen voor Isabeau naar de huisarts gaan, maar ook voor jezelf.
En over het waarom kan ik dan weer meepraten uit ervaring helaas....
zit inmiddels al 4 maanden thuis door een burnout

Mikoxx!!! Woehoe!! happy birthday to the boys!!!
1 jaar joh, ik weet nog zo goed hoe ik me voelde vorig jaar toen we het berichtje kregen van H, helemaal hyoerdepieper! Wat speciaal, wat speciaal....
Het filmpje zal wel mooi voorbij draaien vandaag....
Geniet...!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 14 juni 2010 @ 11:28:21 #290
100412 mefke79
komt goed!
pi_82779630
Miss, thanks voor de tip. Ik ga het eens proberen.
Ik snap ook wel waarom ie het doet, het geluid is leuk en hij vindt de konijnen leuk. Maar die konijnen komen echt niet dichterbij als hij zo'n herrie maakt.
pi_82779631
Lief heeft de HA gebeld. Deed het hele verhaal uit de doeken, zegt de assistente: "Maar wat is nou eigenlijk uw vraag?" '(érg vriendelijk)

"Tja, of het zinvol is om even naar I. te laten kijken"

"Dat hangt ervan af hoe ze zich voelt"

"Dat kan ik haar moeilijk vragen he`?!"

En toen nog een preek dat hij voor tienen had moeten bellen. Maar goed, afspraak om 4 uur.

Karin, ik moet sowieso naar de HA op korte termijn want mijn rechterarm doet heel raar. Als het dan niet beter gaat kan ik dit ook gelijk ijn de groep gooien. Eerlijk gezegd denk ik dat een nacht goed slapen al heel veel goeds zal doen, want verder gaat het eigenlijk prima met me. Maar jouw verhaal zit wel in mijn hoofd, dus ik zal goed op mezelf letten.
pi_82779807
ohhhh écht die assistentes moeten af en toe een draai om hun oren krijgen! Hoe krijg je een ouder onzeker?
Mijn collega belde dat haar dochtertje van 3 weken oud spruw en enorme luieruitslag had...kon ze vervolgens de vraag beantwoorden of dochterlief er ook aan krabte...ander zou het met de jeuk wel meevallen en was langskomen niet noodzakelijk....t kind was 3 weken

anyhow..goed dat ie gebeld heeft Sorbo...zoals Ssserpente al zei...dan hoef je je achterafin ieder geval niet af te vragen of je er zelf evt eerder iets aan had kunnen doen of wellicht iets gemist heb...dat is echt een rotgevoel!
  maandag 14 juni 2010 @ 11:35:39 #293
100412 mefke79
komt goed!
pi_82779912
O, Sorbo, als ik dit lees prijs ik mezelf zo gelukkig met mijn eigen huisartsen en hun assistentes. Die zijn precies andersom, je mag altijd komen met een kindje en ook voor jezelf kan je dingen gewoon even overleggen. Fijn dat de afspraak er toch doorheen gedrukt is, misschien komt er wel iets uit.
Enne, als jouw arm raar doet, dan moet je niet afwachten, dan moet je gewoon nu bellen voor een afspraak (of nou ja,morgen dan, voor 10 uur)
pi_82780007
Haha, ja ik bel morgen vóór tien uur. Dan kan mijn vader 's middags even met me naar de huisarts (is een dorp verderop en ik kan niet autorijden). Maar goed, ik moet nu maar eens wat werk uit mijn handen laten komen.
pi_82780422
Superlief van je ouders Sorbo!
en verder een hopelijk is het maar een zeer tijdelijke faaaase en is ze gauw weer haar vrolijke zelf.

Ooh en fietsen lijkt me echt ook zo leuk!

Hier weer een vette sticker gekregen bij het CB. 7860 gram en 67 cm nu.
Toen ik trots vertelde aan de arts dat hij de woonkamer door rolde en pogingen deed tot kruipen zei ze: Dat hoeft hij pas bij 10 maanden te kunnen hoor''
Ik wou bijna zeggen dat ik hem dan wel zou vastbinden.Iets aardiger zijn had ook wel gemogen maar ok.
Brood en vlees/vis mochten we ook al gaan geven, maar met brood wachten we nog maar even.Darmpjes krijgen al zoveel te verwerken in korte periode.

Oh en Innepin: CB zei dat het absoluut niet erg is als een baby geen diksap of thee wil. 3 flessen op een dag is voldoende vocht, vocht zit ook in bijvoeding natuurlijk.
Pas als het snikheet is zou je bijv. wat meer water in een melkvoeding kunnen geven (weet trouwens niet of jij bv of fv geeft)

[ Bericht 7% gewijzigd door DustinHenderson op 14-06-2010 12:12:45 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 12:26:26 #296
5428 crew  miss_sly
pi_82781825
Iemand had het hier laatst over het verschil in diksap en roosvicee en dat de kaakchirurg juist roosvicee aanraadde? Hoe zat het ook alweer en waarom enzo?
pi_82782037
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:26 schreef miss_sly het volgende:
Iemand had het hier laatst over het verschil in diksap en roosvicee en dat de kaakchirurg juist roosvicee aanraadde? Hoe zat het ook alweer en waarom enzo?
Cara zei dit:
quote:
Ik lees dat veel van jullie diksap geven. Volgens mijn moeder (assistente kaakchirurg) is 'ouderwetse' roosvicee beter voor de tandjes, omdat daar veel minder fruitzuren inzitten. Dat is dus de variant met rozenbottel. Nou varieert het advies over wat 'het beste' is ongeveer van week tot week, maar dit zijn dus mijn two cents.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 12:39:39 #298
5428 crew  miss_sly
pi_82782333
Ja, dat! Thanks, ik had ook gezocht, maar kon het niet vinden.
Toevallig gisteren nog een discussie over idd met anderen die juist zeiden dat diksap beter was. Fijn hoor, die tegenstrijdige adviezen
pi_82782401
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:39 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat! Thanks, ik had ook gezocht, maar kon het niet vinden.
Toevallig gisteren nog een discussie over idd met anderen die juist zeiden dat diksap beter was. Fijn hoor, die tegenstrijdige adviezen
ligt er denk ik ook aan hoeveel diksap/roosvicee je geeft...
Als Tess diksap krijgt is het altijd maar een heel klein beetje. Ik doe nooit de mengverhouding zoals die op de fles staat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 13:36:20 #300
5428 crew  miss_sly
pi_82784568
Ik denk ook dat het elkaar niet veel zal maken, want het is allebei van puur fruit, toch? Maar ik geloof wel dat rozenbottels een van de fruitsoorten met de minste fruitsuikers is, dus dat zou dan wel verklaren dat dat de voorkeur zou hebben.

Mag ik trouwens tussen alle slaapellende toch eventjes iets fijns melden?
Steed vaker haal ik een blije Senna uit bed die niet luid huilend wakker is geworden, maar gewoon kletsend. En als ik dan de kamer binnenkom, dan lacht ze naar me, gaat een beetje gek liggen doen in bed en dan kan ik een blij meisje oppakken Ik vind het zoo fijn dat het soms zo gaat nu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')