Ohja, dus zo ging zo'n nachtvoeding ja

Pfff.. Dat was láng geleden, wat een verwende nesten zijn wij zeg! Arme Stef, ik heb met hem te doen.. Volgens mij is het tweede tandje nu echt bijna door, ik mocht net zowaar kijken en in de bult zie ik een wittig streepje. Logisch dat hij gisteren uit zijn hum was. Ik bedenk me ook echt nu pas dat ik dentinox had kunnen geven trouwens

Nouja, gisteravond was het dus moeizaam om hem in bed te krijgen, vannacht rond 3 was het huilen en ls zo zijn tand door is ben ik bang dat zijn waterpokkengaan jeuken. Spul ligt al klaar in de koelkast, nagels zijn geknipt (zowaar! Victorie!

) dus het komt goed enzo

Mefke, wat is Driekus ineens een kindje zo! Ik bedoel, nouja, groot ofzo, alsof hij elk moment op kan staan, naar je toe zou rennen en om een snoepje zou vragen ofzo

En dat speeltje is hip

BJ, ik zat trouwens nog te denken over je kolfprobleem 's-morgens, en zou het niet iets zijn om je kolfmoment telkens een beetje later te doen? Van 6 naar 10 over, dan naar 10 voor half etc.? Of telkens een kwartier later ofzo? Als je in één keer later wil is dat wel lastig natuurlijk, maar zo kan het wellicht ook?
Sorbo, haha, dat ken ik.. Wakker liggen met op de achtergrond een snurkende baby door de babyfoon

aan allen!