Haha, jullie zijn zo lief dat ik er alleen maar harder van moet huilen.
Stom hè, om je altijd maar schuldig te voelen? Op m’n werk voel ik me schuldig, tegenover Lente, de hond. En op de een of andere manier áltijd tegenover m’n moeder.
Maar goed, op m’n werk hebben ze me gelukkig laten weten dat ik genoeg credits heb om eens een paar uurtjes te missen.
Lente had vanmorgen weer 39.1. Dus naar m’n eigen ha geweest. Hij vond d’r oortje er vrij rustig uitzien, maar omdat ze al zolang kwakkelt, heeft ie een penicillinekuurtje voorgeschreven. Ik hoop dat ze er nu echt eens goed vanaf komt, ze ziet zo witjes ook.
Mef, een werkster heb ik hier ook vaak geopperd, maar daar heeft N. z’n veto over uitgesproken. Hij vindt het snobistisch, elitair en lui. Dat je ’t even weet.

Hoewel ze laatst op de infoavond van z’n nieuwe opleiding het wel aanraadden om een werkster te nemen om zo je relatie te ontlasten. Het schijnt nogal veel huiswerktijd te vergen nl. Dus ik zal het nog eens in de groep gooien.
Thuiswerken is geen optie (gelukkig). Ik moet 24 uur op m’n werk aanwezig zijn en overuren krijg ik niet uitbetaald, ook geen tijd voor tijd. Dus hoewel ik regelmatig thuis m’n mailbox leeg, ga ik er geen gewoonte van maken. Ik kan vanuit huis ook niet in de systemen.
Miss, wat gek, van je liezen. Hoe is ’t nou?
Mef, wat heb je daar ineens een echt peutertje zitten!

Grappig, Lente lust juist alleen nog maar zelfgemaakt.
Wat een lief berichtje, Sorbo, zo midden in de nacht.

Moest je werken vandaag? Dan zal het een gaar dagje zijn geweest… Hoop op een beter nacht voor jullie! Ik vind je altijd zo vrolijk overkomen, ondanks je slaapgebrek. Zou ik niet kunnen, vrees ik.
Arme Stef. Hopelijk is het nu écht snel achter de rug, Trix. En ben jij van die nachtvoedingen af!
Jeumig, Wup, jij ook al? Wat is dat toch?
Hihi, BE, wat knap!

Grappig idd dat ie dat zo herhaalt dus.
Willow, leuk hè, snoertjes! Lente is er ook gek op!
[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 11-06-2010 21:09:09 ]