Hoewel ze laatst op de infoavond van z’n nieuwe opleiding het wel aanraadden om een werkster te nemen om zo je relatie te ontlasten. Het schijnt nogal veel huiswerktijd te vergen nl. Dus ik zal het nog eens in de groep gooien.
 Hoewel ze laatst op de infoavond van z’n nieuwe opleiding het wel aanraadden om een werkster te nemen om zo je relatie te ontlasten. Het schijnt nogal veel huiswerktijd te vergen nl. Dus ik zal het nog eens in de groep gooien.  Grappig, Lente lust juist alleen nog maar zelfgemaakt.
 Grappig, Lente lust juist alleen nog maar zelfgemaakt. Moest je werken vandaag? Dan zal het een gaar dagje zijn geweest… Hoop op een beter nacht voor jullie! Ik vind je altijd zo vrolijk overkomen, ondanks je slaapgebrek. Zou ik niet kunnen, vrees ik.
 Moest je werken vandaag? Dan zal het een gaar dagje zijn geweest… Hoop op een beter nacht voor jullie! Ik vind je altijd zo vrolijk overkomen, ondanks je slaapgebrek. Zou ik niet kunnen, vrees ik. 
  Grappig idd dat ie dat zo herhaalt dus.
 Grappig idd dat ie dat zo herhaalt dus.  

) en al om zeven uur (!) present zijn. Maar cb vandaag was prima, een pluim en 9,4 kilo en 74,5 cm. Oja en de truc om em meer stukjes te laten eten is volgens het cb dat je em ook echte grovere stukken moet geven. Vandaag geprobeerd met een 12 maanden potje en het werkt.
 ) en al om zeven uur (!) present zijn. Maar cb vandaag was prima, een pluim en 9,4 kilo en 74,5 cm. Oja en de truc om em meer stukjes te laten eten is volgens het cb dat je em ook echte grovere stukken moet geven. Vandaag geprobeerd met een 12 maanden potje en het werkt. en slaap lekker, morgen lees ik effe fatsoenlijk bij.
  en slaap lekker, morgen lees ik effe fatsoenlijk bij.

Wisten we het maar.. Met drie maand heeft ze een paar weken doorgeslapen en sindsdien niet meer. Dat van ieder uur is bijna gewoonte. We hebben een goede nacht als we eens drie uur achter elkaar hebben geslapen. Gaat ooit wel over...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:54 schreef Ssserpente het volgende:
Jeumig, Wup, jij ook al? Wat is dat toch?

Wij geven Lente ook potjes voor 12 maanden, hoor. En wat we zelf maken prakken we echt behoorlijk grof. Dat vindt ze lekkerder dan heel fijn.
 Wij geven Lente ook potjes voor 12 maanden, hoor. En wat we zelf maken prakken we echt behoorlijk grof. Dat vindt ze lekkerder dan heel fijn. Hoelang moet ie die spalkjes, Ca.ra? En is het problem dan ook echt verholpen? Want hij mist z’n achterste banden toch ofzo? Sorry, heb het niet helemaal gevolgd.
 Hoelang moet ie die spalkjes, Ca.ra? En is het problem dan ook echt verholpen? Want hij mist z’n achterste banden toch ofzo? Sorry, heb het niet helemaal gevolgd.

We waren er thuis al beetje mee begonne. Nu deed ie vorige week ineens het gebaar van hond. eerst dachten we dat het toeval was. Nu deed ie eergisteren ineens ook het gebaar van meer en honger. Dus toen heb ik aan de ka gevraagt wat we ermee konden. Die heeft ons doorverwezen en daar mogen we nu 2 keer in de week met Leander heen zodat ie nog meer gebaren leert. Mocht ie met praten moeite krijgen hebben we dat in ieder geval!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef innepin het volgende:
Wat tof, Menicole, dat ie gebaren kan leren! Ik snap alleen niet zo goed wat je bedoeltBedoel je dat je 'm een paar gebaren hebt geleerd, of dat hij op 'les' ofzo gaat?

1) geprakt, soms gepureerdquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
over het avondeten:
hoe krijgen ze het bij jullie (voor degene die niet rapley't)
helemaal glad gepureerd of geprakt?
En als ik boontjes/aardappeltjes ga pureren wordt het heel plakkerig, wat kan ik daar aan doen?
Tis echt net lijm.

Nu eindelijk weer een beetje opgekrabbeld. Schaap dus 2 dagen voor Senna gezorgd en ik heb haar alleen een paar keer even aangelegd om te drinken. Ze snapte er niks van, volgens mij.
 Nu eindelijk weer een beetje opgekrabbeld. Schaap dus 2 dagen voor Senna gezorgd en ik heb haar alleen een paar keer even aangelegd om te drinken. Ze snapte er niks van, volgens mij. het kinderslot al openmaken!
 het kinderslot al openmaken! 

. Ze is er ook overheen gegroeid
 . Ze is er ook overheen gegroeid   .
 .

S kreeg na drie rampzalige keren 'luieruitslag door de diarree' ook geen kuur meer, maar alleen nog maar oordruppeltjes. Jeetje dat was ik alweer vergeten ja. Haar billetjes lagen bij zo'n kuur echt meteen helemaal open.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:34 schreef Ssserpente het volgende:
Getver, Miss, buikgriep is echt klote! Zou die pijn in de liezen een voorbode zijn geweest? Voel je je nu weer goed? Nou maar hopen dat Senna niet ziek wordt.
Thanks, jij ook Groof! ’t Kan ook bijna niet anders of ze krijgt genoeg ijzer binnen. We eten elke avond groente en aardappels en ze krijgt idd bv. Naja, hoop maar dat ze snel opknapt. Ze heeft nu weer diarree, zal wel van de penicilline komen, en ze is ineens wakker nu.

Als het dan iig maar helpt!
 Als het dan iig maar helpt! 

Nou ik herken het wel hoor, niet van Lars, want dat is echt een uberrelaxt persoon, maar Meike af en toe.... deze week was ze ook weer zo aan het tekeer gaan dat ik tegenover haar ben gaan staan en keihard terug ging schreeuwenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:08 schreef Sorbootje het volgende:
Poeh.... even heel ego stoom afblazen hoor!
Isabeau is helemaal uit d'r hum. Veel huilen (lees: krijsen), constant entertainment nodig en slecht, nee SLECHT slapen. Zodra ze overdag doorheeft dat ze in haar slaapkamer is begint ze te gillen. 's Nachts 5 a 6 keer wakker. Ik ga hier nooit meer vertellen dat ze een nacht goed geslapen heeft. Het wordt meteen afgestraft.
Ik denk nog steeds dat ze last heeft van de hoektand die door wil komen, maar er zit weinig schot in de zaak. Verder heb ik echt geen idee. Ik wilde dat ze me kon vertellen wat er aan de hand is.
Ik ben zó moe... ik merkte dat ik vanmiddag gewoon agressie voelde toen ze maar bleef krijsen. Ik schrok gewoon van mezelf. Dat mag je toch niet voelen? Kan echt wel even een potje janken

Ik denk ook dat het heel menselijk is dat je het soms echt even he-le-maal zat bent hoor! Aan de andere kant, let op jezelf,  als het niiet meer gaat, en als je merkt dat je jezelf verliest: schakel hulp in (in de zin van: ff bijtanken, isabeau mss een nachtje uit logeren, of plan een middagje voor jezelf ofzo). Je bent dan een veel leukere mama die veel meer kan hebben, wat logisch is.
  Ik denk ook dat het heel menselijk is dat je het soms echt even he-le-maal zat bent hoor! Aan de andere kant, let op jezelf,  als het niiet meer gaat, en als je merkt dat je jezelf verliest: schakel hulp in (in de zin van: ff bijtanken, isabeau mss een nachtje uit logeren, of plan een middagje voor jezelf ofzo). Je bent dan een veel leukere mama die veel meer kan hebben, wat logisch is. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |