Ik was al enkele minuten aan´t wachten tot ik de kans kreeg de lapo te maken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:47 schreef sproetjes het volgende:
Zo gezicht jij bent snel!
Gelukkig had ik niet de lapo vanaf m'n itouch
ga lekker op een terras hangen dan ofzoietsquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had eigenlijk bij Alcatrazz Festival willen zijn, maar het werk wilde deze keer helaas niet wijken.
Ik ga zo richting Eindhoven om te kijken of daar nog iets te beleven is. Heb nog iemand kunnen vinden die ook nog in actie wil komen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ga lekker op een terras hangen dan ofzoiets
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga zo richting Eindhoven om te kijken of daar nog iets te beleven is. Heb nog iemand kunnen vinden die ook nog in actie wil komen.
En je staat in de OP.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:05 schreef huize het volgende:
Heey een centraal Limburg topic en ik maar zoeken naar het Heerlen topic...
Nahja Limburger meld zich!
Waarom zou ik anders over je voorhoofd vegen uit het nietsquote:Op zondag 6 juni 2010 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Net geld gewonnen met black-jack!!!
Lees ik in het vorige topic dat ik rond heb gelopen met lippenstift op mijn kop
Het is inderdaad lastig om daar gepast voor de dag te komen.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Waarom zou ik anders over je voorhoofd vegen uit het nietsik had dat er tenslotte ook op gesmeerd
![]()
Net terug van stappen...
Beach party was saai....en ik voelde met net een eskimo met mijn korte broekje....allemaal in bikini en onflatteuze weinigverhullende creaties![]()
Daarna maar lekker naar Bloem gegaan
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit is een grote SC aan het worden zonder enige inhoud over Limburg
quote:Op zondag 6 juni 2010 10:25 schreef friekin_ het volgende:
Tvp. Ik ben wakker, maar ik heb een kater. Ik ben gisteren op stap gegaan IN WEERT, LIMBURG in een jurkje en ik liep een ex tegen het lijf, waardoor ik gratis bier moest drinken.
Drama. Waaaaaatteeeeeeeerrrrrrr
Hoi Neo-Mullen. Wat vind jij het leukste aan Limburg?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar het hele onderwerp Limburg is er niet meer
Fijn dat je me begrijptquote:Op zondag 6 juni 2010 11:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hoi Neo-Mullen. Wat vind jij het leukste aan Limburg?
Ik zou Limburg nog leuker vinden als jij wat gezelliger was.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:30 schreef postmortum het volgende:
ik vind sproetjes het leukste aan Limburg
hoezo ben ik niet gezellig ?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zou Limburg nog leuker vinden als jij wat gezelliger was.
Waar in zuid Limburg ligt een jan linders?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:32 schreef Argo het volgende:
ALFA IS IN DE AANBIEDING BIJ DE JAN LINDERS!!! RAWR!!
Op de markt in Beek!quote:Op zondag 6 juni 2010 13:09 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Waar in zuid Limburg ligt een jan linders?
Ik moet nog tot 15:00 wachten op Soderling - Nadal. Ik vraag me wel af wat voor weer het op dit moment in Parijs is. Als die net zo'n weer als ons gaan krijgen dan gaat er niet zo gek veel getennist worden.quote:
Ja dat ga ik denk ik ook maar kijken. Tennis is een leuke sportquote:Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog tot 15:00 wachten op Soderling - Nadal. Ik vraag me wel af wat voor weer het op dit moment in Parijs is. Als die net zo'n weer als ons gaan krijgen dan gaat er niet zo gek veel getennist worden.
Toen ik gister terugkwam van het uitgaan belande ik nog op het lokale dorpsfeest hier. Hoewel ik totaal geen binding meer heb met die mensen was het nog best gezellig.quote:
Gister was ik even naar een feestavond. Echt gare kutmuziek de hele avondquote:Op zondag 6 juni 2010 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik gister terugkwam van het uitgaan belande ik nog op het lokale dorpsfeest hier. Hoewel ik totaal geen binding meer heb met die mensen was het nog best gezellig.
Dit nummer is me nog bijgebleven.
Ik heb niet zoveel met Limburgstalige muziek en nog veel minder met carnaval.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:58 schreef Refurb het volgende:
Vrijdag Janse Bagge Bend,
Gisteren groot scherm Nederland - Hongarije + bekerfinale Ajax - PSV (A)
@
Susteren
lol zösterenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:58 schreef Refurb het volgende:
Vrijdag Janse Bagge Bend,
Gisteren groot scherm Nederland - Hongarije + bekerfinale Ajax - PSV (A)
@
Susteren
Zal hier ook wel gaan regenen zometeenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:12 schreef Gezicht het volgende:
Ik denk ga je fijn die vlonder poetsen, begint het keihard te regenen.
aaaahw!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:30 schreef postmortum het volgende:
ik vind sproetjes het leukste aan Limburg
Het ziet er hier wel heel erg donker uit....quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef the_legend_killer het volgende:
En hup hier de eerste druppeltjes
En ik heb de planten gisteren dus voor niks water gegeven!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Je ruikt nu gewoon de regen ! best lekker
dat vind ik ook altijd zo lekker ruikenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Je ruikt nu gewoon de regen ! best lekker
Als ik buiten ben aan het sporten en dan een lekkere regenbuiquote:Op zondag 6 juni 2010 14:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat vind ik ook altijd zo lekker ruiken
gras in de regen is nog lekkerder
Planten kunnen met dit weer wel wat extras hebben. Hier rommelt het wat nog geen druppel op de grond.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:27 schreef Argo het volgende:
[..]
En ik heb de planten gisteren dus voor niks water gegeven!
hopelijk heb je geen jaloerse vriendjequote:Op zondag 6 juni 2010 14:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
aaaahw!
zo te zien hier (Echt) ook regen op komst
nee hoor vriendjes-loosquote:Op zondag 6 juni 2010 15:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
hopelijk heb je geen jaloerse vriendje
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
hopelijk heb je geen jaloerse vriendje
was er echt alleen maar troep tas?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
verkapte ben je single vraag haha wat schattig
gezellig met de hele bende buiten gezeten bij mijn oom. De rommelmarkt deed zijn naam eer aan lol
Ik dacht dat we een band hadden! Je hebt me bedrogen! Je zei dat ik speciaal was!! Je hebt me bedrogen...quote:
heuj ik ga iemand die bang voor me is toch niet mn vriendje noemenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een band hadden! Je hebt me bedrogen! Je zei dat ik speciaal was!! Je hebt me bedrogen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha de grootste rotzooi die je je kunt voorstellenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:57 schreef sproetjes het volgende:
[..]
was er echt alleen maar troep tas?
ik zit heerlijk hersenloos een dom computer spelletje te spelen
JAN LINDERS ?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:04 schreef Gezicht het volgende:
Ik ga 2 kratten Alfa voor de prijs van 1 halen.
Maar dan heb je gelogen! En ik ben al niet meer bang voor jou! Wanneer kan ik langs komen ?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:59 schreef sproetjes het volgende:
[..]
heuj ik ga iemand die bang voor me is toch niet mn vriendje noemen
ik heb heul niet gelogen!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar dan heb je gelogen! En ik ben al niet meer bang voor jou! Wanneer kan ik langs komen ?
je bent te jongquote:Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Je zei dat we een band hadden je zei dat je me nooit meer zou laten gaan!
Als vrouwen dat zeggen moet je uitkijken.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Je zei dat we een band hadden je zei dat je me nooit meer zou laten gaan!
Dan heb je dus daadwerkelijk gelogen! Haha ik heb trouwens een motor ipv auto! Maar daar kan ik geen kratten bier op slepen!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
je bent te jong![]()
je hebt niet eens een autoik ga alleen voor echte bazen met een mooie ride, jwtz
![]()
![]()
![]()
bij mannen anders net zoquote:Op zondag 6 juni 2010 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als vrouwen dat zeggen moet je uitkijken.
nou vooruit dan ik neem je terugquote:Op zondag 6 juni 2010 16:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan heb je dus daadwerkelijk gelogen! Haha ik heb trouwens een motor ipv auto! Maar daar kan ik geen kratten bier op slepen!
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
bij mannen anders net zo![]()
![]()
[..]
nou vooruit dan ik neem je terug![]()
op voorwaarde dat je mn pseudo forum vriendje bent en ik evengoed andere contacten mag leggenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:39 schreef Argo het volgende:
[..]
![]()
Dankjewel schat ik wist dat je je zou bedenken!
![]()
![]()
ik ben schattigquote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
verkapte ben je single vraag haha wat schattig
gezellig met de hele bende buiten gezeten bij mijn oom. De rommelmarkt deed zijn naam eer aan lol
lol mijn ride is een renualt uit 1996quote:Op zondag 6 juni 2010 16:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
je bent te jong![]()
je hebt niet eens een autoik ga alleen voor echte bazen met een mooie ride, jwtz
![]()
![]()
![]()
hahahahahhaquote:Op zondag 6 juni 2010 17:03 schreef Gezicht het volgende:
Dus ik zo naar de Jan Linders Alfa halen, geldt die actie pas vanaf morgen.![]()
![]()
ik zei MOOIE ridequote:Op zondag 6 juni 2010 16:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
lol mijn ride is een renualt uit 1996
Ik ga volgende week nog wel een keer.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:06 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hahahahahha
kijk dan ook eerst het boekje/de internet site na
quote:
Ja hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 18:10 schreef sproetjes het volgende:
ik zie geen auto hoor TLK
oh en iedereen begrijpt hopelijk wel dat ik gewoon zit te flauwekullen over die auto's??
ach al rijd diegene een aftandse mazda 121 (ervaring mee trouwensquote:Op zondag 6 juni 2010 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja hoorjij lijkt me geen type wat valt op jongens met een dikke BMW/Audi
Maar het plaatje is opeens weg
Echt een fijn ding hequote:Op zondag 6 juni 2010 18:15 schreef sproetjes het volgende:
ik zie je edit nu pas! SUZUKI ALTO!
Ik heb er ook 1wel 1 uit 2002 niet zo'n hele oude
een gele
![]()
jij hebt een hele nieuwequote:Op zondag 6 juni 2010 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Echt een fijn ding he
Die van mij is wat nieuwer2009
Nee geen rozequote:Op zondag 6 juni 2010 18:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jij hebt een hele nieuweeen roze?
[ afbeelding ]
Ik wou een nieuwe maar geen al te dure want ik geef helemaal niets om auto's.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:22 schreef postmortum het volgende:
waarom rij je een suziki altotoch niet zo'n roze he
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:30 schreef sproetjes het volgende:
alto's zijn gewoon fijn, snap nu waarom je vrijdag zei dat je auto toch bijna niks verbruikte qua benzine
Heb je goed gezien!quote:
dat snap ik maar een alto is die niet te klein voor jouquote:Op zondag 6 juni 2010 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wou een nieuwe maar geen al te dure want ik geef helemaal niets om auto's.
Suzuki is goedkoop, degelijk en ik heb er gewoon alles op.
Nee man die zijn best ruim en als er meerdere mensen meemoeten dan stapel ik welquote:Op zondag 6 juni 2010 18:38 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat snap ik maar een alto is die niet te klein voor jou
Verre van. Geboren Hagenees en opgegroeid in Utreg.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben je wel een geboren Limburger ?
Lopen gewoon 2 zigeuners met een accordeon door de straat hier geld op te halen.quote:
Ik vind Aken ook maar een gare stadquote:Op zondag 6 juni 2010 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lopen gewoon 2 zigeuners met een accordeon door de straat hier geld op te halen.
Weinig kans. Gelukkig zit mijn auto op slot.
Ik vind het wel relaxed. Lekker goedkoop, mooie grote huizen en veel ruimte. En prima stappen. En hardrijden over de Autobahn.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind Aken ook maar een gare stadIk weet nog vroeger toen ik klein was er vaker ging winkelen met mijn ouders.
Ik verkies Belgie boven Duitslandquote:Op zondag 6 juni 2010 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het wel relaxed. Lekker goedkoop, mooie grote huizen en veel ruimte. En prima stappen. En hardrijden over de Autobahn.
Qua bier sowieso!quote:Op zondag 6 juni 2010 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik verkies Belgie boven Duitslandelk land heeft zo wel zijn voordelen
Lekker zon en strandquote:Op zondag 6 juni 2010 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Qua bier sowieso!![]()
Ik heb ook liever Spanje. En Colombia. Maar dat eerste ken ik al erg goed en het laatste komt eraan.
nopequote:Op zondag 6 juni 2010 19:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook !
Ga je niet op vakantie deze zomer ?
idemquote:Op zondag 6 juni 2010 19:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wil eigenlijk wel
Ik hoop zelf nog een last-minute te regelen. Ben op het moment erg druk met mijn werk plus afstuderen en dat is nogal een drukke combinatie.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wil eigenlijk wel
dat plan heb ik dus ookquote:Op zondag 6 juni 2010 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop zelf nog een last-minute te regelen. Ben op het moment erg druk met mijn werk plus afstuderen en dat is nogal een drukke combinatie.
Gelukkig zijn er wel nog wat leuke festivals hier in de buurt die ik zeker ga bezoeken
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop zelf nog een last-minute te regelen. Ben op het moment erg druk met mijn werk plus afstuderen en dat is nogal een drukke combinatie.
Gelukkig zijn er wel nog wat leuke festivals hier in de buurt die ik zeker ga bezoeken
Ik ga er ook maar een doe vakantie van maken.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:20 schreef El_Matador het volgende:
Hele zomer reizen.![]()
Voor werk.![]()
Maar ook een goeie vakantie naar Oekraine
Extrema Outdoor en Solar ben ik als het goed is ook te vinden.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat plan heb ik dus ookiig die festivals
groove garden en pinkpop al gehad, spring beats, extrema outdoor en solar staan nog op de planning![]()
gezelliequote:Op zondag 6 juni 2010 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Extrema Outdoor en Solar ben ik als het goed is ook te vinden.
Ik zal me wel opvallend kleden.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:31 schreef sproetjes het volgende:
[..]
gezellie![]()
al word herkennen en hoi zeggen moeilijk
dat houdt je scherp !quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef solaire het volgende:
jee man waarom sluit dit topic altijd al na 300 berichten. beetje om de dag nieuw topic zoeken![]()
dat bedoel ik!quote:
Dat vind ik dus ook wat betreft zulk soort reeksenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:06 schreef solaire het volgende:
scherp wel maar het zou toch handig zijn als de opvolger automatisch in je actieve topics zou komen
Ik ben best moe en zit te chillenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb nu lol met broederhij is even popcorn maken
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:37 schreef solaire het volgende:verveling slaat ook hier toe
ik ga maar een bakkie zetten denk ik..
Ja waarom moet ik dat weten? Jij ging makenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:41 schreef solaire het volgende:
[..]
geen suiker wel een flinke scheut melk!
ja dat mag.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:47 schreef Joysa het volgende:
Mag ik me ook melden als ex-limburger maar er stiekem wel best spijt van heb dat ik er weg ben
Vrouwelijk schoon is altijd welkom!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:47 schreef Joysa het volgende:
Mag ik me ook melden als ex-limburger maar er stiekem wel best spijt van heb dat ik er weg ben
moet maar he.. welkom in ieder gevalquote:Op zondag 6 juni 2010 20:49 schreef Joysa het volgende:
Dat word best lastig zonder koffiezetapparaat..
Thee ook goed?
Ja hoor primaquote:Op zondag 6 juni 2010 20:49 schreef Joysa het volgende:
Dat word best lastig zonder koffiezetapparaat..
Thee ook goed?
Waar ben je naartoe gegaan?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:47 schreef Joysa het volgende:
welke ga je kijkenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:33 schreef sproetjes het volgende:
en ik verveel me nog steeds
dus filmpje aanzetten maar
"all about steve"quote:Op zondag 6 juni 2010 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
welke ga je kijken? of als je dit leest heb je gezien
Ik ook met vlagen maar wil nu ff sterke koffie om wakker te wordenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
's avonds ben ik meer een theedrinker.
Die lijkt mij niets. Ik hou meer van die van drama en thrillers maar daar moet je ook maar zin in hebbenquote:
ik wilde voor "Drama" gaan (the last song) maar die deed t nietquote:Op zondag 6 juni 2010 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die lijkt mij niets. Ik hou meer van die van drama en thrillers maar daar moet je ook maar zin in hebben
Dear John heb ik nog nooit gezien. Maar je moet the machinist eens een keer zien echt freaky gewoon !quote:Op zondag 6 juni 2010 22:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik wilde voor "Drama" gaan (the last song) maar die deed t niet
misschien zometeen nog een keer dear john
noooh ik zit hier alleen, kan ik straks niet slapenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dear John heb ik nog nooit gezien. Maar je moet the machinist eens een keer zien echt freaky gewoon !
Al is dit meer een thriller
Zal ik bij je komen slapen ?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
noooh ik zit hier alleen, kan ik straks niet slapen
als je me laat slapenquote:
Dan kijken we samenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
noooh ik zit hier alleen, kan ik straks niet slapen
Ik weet niet wat jij dan dacht wat de bedoeling was ? Ik vroeg slechts of ik dan bij jou kon komen slapen. Met slapen meen ik slapen!quote:
Ik zal alles doen wat je zegt!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
als je me laat slapen
als pseudo forum vriendje moet je dan wel mn voeten masseren en me warme melk maken enzo!
klinkt engquote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan kijken we samenhij si niet eng maar gewoon freaky hoe die man erbij loopt en zijn verhaal in de film.
daar houd ik je aan!quote:
Ik laat je morgen ofzo eens een foto zien op msn. Die film moet je gewoon eens gezien hebben ! Je vind er geen zak aan of je vind hem geweldig.quote:
lol ik kan ook even googlenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik laat je morgen ofzo eens een foto zien op msn. Die film moet je gewoon eens gezien hebben ! Je vind er geen zak aan of je vind hem geweldig.
eeeehquote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben een man van mijn woord! Dus bedenk maar alvast wat!
Als je extreem dunne mannen eng vind dan zal ik niet googlenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:24 schreef sproetjes het volgende:
[..]
lol ik kan ook even googlenpromise dat ik geen slapeloze nachten ga krijgen?
[..]
eeeehlet's think...
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:24 schreef sproetjes het volgende:
[..]
lol ik kan ook even googlenpromise dat ik geen slapeloze nachten ga krijgen?
[..]
eeeehlet's think...
Ik zelf kijk ook niet graag films maar inderdaad zit er soms wel een leuke tussen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je moet toch een paar films hebben die je geweldig vind ?
Wat hebben ze je misdaan ? (die films)quote:
Nee, ik ben sowieso afgeleid na half uurtje, dan volg ik het allemaal niet meer.. Dont know why.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je moet toch een paar films hebben die je geweldig vind ?
Dat kan...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, ik ben sowieso afgeleid na half uurtje, dan volg ik het allemaal niet meer.. Dont know why.
Zal ik je de kunst van het mediteren leren ? Ik kan maximaal 8 uur lang stil zitten mediterend zonder eten of drinken uiteraard heb ik dit eenmalig gedaan, maar ik zou het zo weer kunnen doen!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, ik ben sowieso afgeleid na half uurtje, dan volg ik het allemaal niet meer.. Dont know why.
Dat is best irritant soms![]()
Leer het me!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Zal ik je de kunst van het mediteren leren ? Ik kan maximaal 8 uur lang stil zitten mediterend zonder eten of drinken uiteraard heb ik dit eenmalig gedaan, maar ik zou het zo weer kunnen doen!
oehquote:Op zondag 6 juni 2010 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je extreem dunne mannen eng vind dan zal ik niet googlen
Ik ook dat heet slapenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Zal ik je de kunst van het mediteren leren ? Ik kan maximaal 8 uur lang stil zitten mediterend zonder eten of drinken uiteraard heb ik dit eenmalig gedaan, maar ik zou het zo weer kunnen doen!
Echt een goeie film !quote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oehdat lijkt me wel wat ja, maar indd hij is sick dun!
Ik heb het nog nooit geprobeerdquote:
Hmm je leeft wel in een drukke provincie. Maar ik zal het je leren, zoek een rust plekje ga gemakkelijk zitten je moet wel zorgen dat je vingers elkaar aanraken dus je vingers van je linker/rechterhand. Als je vinger contact verliest met beide handen betekent dit een breuk in je concentratie. Vervolgens zoek je iets waarom je mediteert je moet je gedachten leeg maken dus je gaat je focussen op een dingen. Vervolgens doe je je ogen dicht en omdat je een beginner bent focus je je om je ademhaling, je doet het als volgt.quote:
oeh die kon ook wel eens interessant zijn jaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Echt een goeie film !
Volgende maand Inception is de bios en die lijkt mij ook tof ! alleen die muziek in de trailer al
Neuh dat woord doet te kort aan mijn eeuwen oude techniek! Die al jaren door de (censuur**) Familie word door gegeven van generatie tot op generatie!quote:
Ik word duizelig als ik op mn ademhaling ga letten, als ik naar het getik van de klok luister moet het toch ook kunnen?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm je leeft wel in een drukke provincie. Maar ik zal het je leren, zoek een rust plekje ga gemakkelijk zitten je moet wel zorgen dat je vingers elkaar aanraken dus je vingers van je linker/rechterhand. Als je vinger contact verliest met beide handen betekent dit een breuk in je concentratie. Vervolgens zoek je iets waarom je mediteert je moet je gedachten leeg maken dus je gaat je focussen op een dingen. Vervolgens doe je je ogen dicht en omdat je een beginner bent focus je je om je ademhaling, je doet het als volgt.
Je ademt in en telt in jezelf 1 dan adem je uit 1 adem je in 2 adem je uit 2 je houd dit vol tot bv de 100. Daarna zet je het steeds een stapje hoger. Als je dan nog gevorderd bent kan je het zonder tellen en je kan je later ook op andere dingen focussen bv dat je een fijn gevoel krijgt bij ademhalen en perse wilt ademen!
Zelfs het lezen van deze post maakte me ontspannen! Het werktquote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm je leeft wel in een drukke provincie. Maar ik zal het je leren, zoek een rust plekje ga gemakkelijk zitten je moet wel zorgen dat je vingers elkaar aanraken dus je vingers van je linker/rechterhand. Als je vinger contact verliest met beide handen betekent dit een breuk in je concentratie. Vervolgens zoek je iets waarom je mediteert je moet je gedachten leeg maken dus je gaat je focussen op een dingen. Vervolgens doe je je ogen dicht en omdat je een beginner bent focus je je om je ademhaling, je doet het als volgt.
Je ademt in en telt in jezelf 1 dan adem je uit 1 adem je in 2 adem je uit 2 je houd dit vol tot bv de 100. Daarna zet je het steeds een stapje hoger. Als je dan nog gevorderd bent kan je het zonder tellen en je kan je later ook op andere dingen focussen bv dat je een fijn gevoel krijgt bij ademhalen en perse wilt ademen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Zelfs het lezen van deze post maakte me ontspannen! Het werkt
nee die post was gewoon slaapverwekkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prestige al eens gezien ? weer zo'n maffe film die je gezien moet hebben !quote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oeh die kon ook wel eens interessant zijn ja
Kom het maar een keer voordoen op een meetingquote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Neuh dat woord doet te kort aan mijn eeuwen oude techniek! Die al jaren door de (censuur**) Familie word door gegeven van generatie tot op generatie!
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Lees het nogmaals ik bedoelde min of meer voor een beginner is ademhaling het makkelijkste. Omdat het iets is wat je doet en je zo niet in de verleiding raakt, bv als je iets leuks doet merk je vaak dat je niet eens dorst of honger hebt. Je lichaam mediteert dan eigenlijk al in een soort vorm want je vergeet dat je honger hebt je vergeet dat je dorst hebt. Je moet je lichaam dus in een rustgevende positie krijgen ik twijfel dat het getik van een klok je daarbij helpt!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik word duizelig als ik op mn ademhaling ga letten, als ik naar het getik van de klok luister moet het toch ook kunnen?
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Zelfs het lezen van deze post maakte me ontspannen! Het werkt
Als ik dat van de spoiler niet lees voel ik me vereerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat word wel een zeer lange meeting! En meestal doe ik dit in mijn achtertuin, ik vind het achter klacht waardig dat Limburg geen watervallen heeft of tenminste dat er geen in mijn buurt ligt. Anders kon ik daar onder mediteren zoals een echte monnik!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Kom het maar een keer voordoen op een meeting
zegt me niks, dus nog niet gezien denk ik :pquote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Prestige al eens gezien ? weer zo'n maffe film die je gezien moet hebben !
Prestige is pas weird. het is einde is een beetje duidelijk, maar iedereen heeft zo zijn eigen theorie.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:39 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zegt me niks, dus nog niet gezien denk ik :p
wel laatst the box, waar ik niks van snapte
even googlen op prestige danquote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Prestige is pas weird. het is einde is een beetje duidelijk, maar iedereen heeft zo zijn eigen theorie.
the Box heb ik gelezen op wikipedia
oh watervallen zijn prachtig en idd erg rustgevendquote:Op zondag 6 juni 2010 22:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat word wel een zeer lange meeting! En meestal doe ik dit in mijn achtertuin, ik vind het achter klacht waardig dat Limburg geen watervallen heeft of tenminste dat er geen in mijn buurt ligt. Anders kon ik daar onder mediteren zoals een echte monnik!
Als je drama liefhebber bent dan moet je the english patient zien. De film is wel een lange zit !quote:Op zondag 6 juni 2010 22:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
even googlen op prestige dan
de titel doet me denken aan "precious" wat ook een aparte film was
Onder de waterval word je slechts te pletter geworpen door het water. De kunst is het dan ook eronder blijven te staan en je te focussen en de pijn dus buiten te sluiten. Dit is mijn grote wens! Maar in de ogen van een toeschouwer is het idd zoals jij het beschrijft!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh watervallen zijn prachtig en idd erg rustgevend![]()
Als je op zo'n mooi idyllisch plekje al niet zou kunnen ontspannen dan is het verder ook vrij hopeloos!
oh the prestige wil ik ook wel zien jaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je drama liefhebber bent dan moet je the english patient zien. De film is wel een lange zit !
Lolquote:Op zondag 6 juni 2010 22:49 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh the prestige wil ik ook wel zien ja
english patient ook nog niet gezien, je hebt goede filmtips TLK!
Kijk met je hart niet met je ogen, je zult zo sneller lezen!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:50 schreef ebke het volgende:
[..]
Gaat inderdaad te snel.
Niet echt bij te houden zo
Geef je ook yoga?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Het spijt me om het goed te maken mag je een gratis meditatie les bij mij komen volgen!
Ik had het meer over in de buurt ervan op een steen ofzo zitten met het geruis en gebulder op de achtergrondquote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Onder de waterval word je slechts te pletter geworpen door het water. De kunst is het dan ook eronder blijven te staan en je te focussen en de pijn dus buiten te sluiten. Dit is mijn grote wens! Maar in de ogen van een toeschouwer is het idd zoals jij het beschrijft!
deal!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lolik paas je van de week nog een paar goede films via msn.
Ik heb veel op dvd.
EN veel films al gezien.
Eigenlijk moeten we maar allemaal msn uitwisselen dan om de SC hier te beperkenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:50 schreef ebke het volgende:
[..]
Gaat inderdaad te snel.
Niet echt bij te houden zo
Ik moet morgen om half 6 uit me nest dus ik kan je niet helpen. Nu nog wat zaakjes aan het doen via de computer onder het fokkenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:57 schreef sproetjes het volgende:
[..]
deal!oh nu wil ik film kijken, maar alleen is niet gezellig
Yoga sorry mevrouw daar doe ik niet aan! Het spijt mij mijn oosterse wijsheid reikt niet zo ver!quote:
Ik kan je verzekeren dat ik iemand ben die veel pijn in zijn leven heeft gehad. Maar ook kan ik je verzekeren dat ik daardoor een sterker persoon ben. Alhoewel de pijn soms terug slaat in geest en ook in lichaam. Iedere keer dat het terug komt overwin ik het. Waardoor het me sterker maakt. Als je 50 vijanden verslaat word je sterker. Versla je pijn word je ook sterker!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik had het meer over in de buurt ervan op een steen ofzo zitten met het geruis en gebulder op de achtergrond![]()
Wat jij omschrijft lijkt me echter ook super!![]()
Pijn kan lekker zijn
ik kan uitslapenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet morgen om half 6 uit me nest dus ik kan je niet helpen. Nu nog wat zaakjes aan het doen via de computer onder het fokken
Ik wil ook slapen, maar ff wat regelen. Half 12 zal ik er wel inliggen.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:00 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik kan uitslapenmaar ga wel zo naar bed denk ik, mn bedje roept mij
ik ben er vandoorquote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil ook slapen, maar ff wat regelen. Half 12 zal ik er wel inliggen.
Wat harde muziek en ik hou het nog wel ff vol
Slaap zequote:Op zondag 6 juni 2010 23:03 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben er vandoor
slaap lekker allemaal
slaap lekkerquote:Op zondag 6 juni 2010 23:03 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben er vandoor
slaap lekker allemaal
been there and done thatquote:Op zondag 6 juni 2010 22:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ik iemand ben die veel pijn in zijn leven heeft gehad. Maar ook kan ik je verzekeren dat ik daardoor een sterker persoon ben. Alhoewel de pijn soms terug slaat in geest en ook in lichaam. Iedere keer dat het terug komt overwin ik het. Waardoor het me sterker maakt. Als je 50 vijanden verslaat word je sterker. Versla je pijn word je ook sterker!
Kijk eens aan een lot genoot! Ik weet niet wat voorn aandoening je hebt gehad. Maar ik ben blij dat het je gelukt is!quote:
Ik treed nooit in details over zulke dingen op fok!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Kijk eens aan een lot genoot! Ik weet niet wat voorn aandoening je hebt gehad. Maar ik ben blij dat het je gelukt is!![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 6 juni 2010 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Yes klaar.
Mensen ik kan pitten. Fok was weer een leuke bezigheid![]()
Morgen half 6 opstaan... kwart over 6 thuis en als het lukt half 7 trainen en dan om half 9 klaar met alleslange dag...
Dag schatje, dat is kut , aan jezelf denken! , Nee!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daarover gesproken,
Tas, ik heb een meltdown. Wat moet ik doen? Morgen naar mijn werk?
Daarom hou ik het ook zo anoniem mogelijk en feliciteer ik je slechts. Ik vermeld slechts dat ik niet weet wat het is maar toch wil ik je erom een vriendelijk digitale schouder klopt geven. Omdat ik een aardige wijze mediterende halve monnik ben!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik treed nooit in details over zulke dingen op fok!![]()
Wel een goed idee.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dag schatje, dat is kut , aan jezelf denken! , Nee!
haha nou in dat geval.....insgelijksquote:Op zondag 6 juni 2010 23:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Daarom hou ik het ook zo anoniem mogelijk en feliciteer ik je slechts. Ik vermeld slechts dat ik niet weet wat het is maar toch wil ik je erom een vriendelijk digitale schouder klopt geven. Omdat ik een aardige wijze mediterende halve monnik ben!
Dank u het verlicht mijn hart.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha nou in dat geval.....insgelijks
Het hart klopt zolang er ambities zijn, zolang je een doel hebt. Zolang je niet kan opgeven. Natuurlijk hangt daar ook een limiet aan maar gezien mijn leeftijd maak ik me daar momenteel geen zorgen om. Leef gezond en leef gelukkig. En qua de sterkte van het hart zit het ook wel goed. Sommige mensen verwijderen iets wat hun oog irriteert ogenblikkelijk maar iets wat hun hart irriteert laten ze jaren zitten. Die fout zal ik nooit meer maken.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Zolang het maar blijft kloppen vind ik dat heel fijn voor je
werk in uitvoering nog maar goede vooruitgangen geboektquote:Op zondag 6 juni 2010 23:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Het hart klopt zolang er ambities zijn, zolang je een doel hebt. Zolang je niet kan opgeven. Natuurlijk hangt daar ook een limiet aan maar gezien mijn leeftijd maak ik me daar momenteel geen zorgen om. Leef gezond en leef gelukkig. En qua de sterkte van het hart zit het ook wel goed. Sommige mensen verwijderen iets wat hun oog irriteert ogenblikkelijk maar iets wat hun hart irriteert laten ze jaren zitten. Die fout zal ik nooit meer maken.Dus hier gaat alles goed ik hoop dat dat ook zo bij jou zo is!
Ik draag momenteel de titel van 18. Dus ik heb nog tijd zat. Alhoewel met zulke instelling gaat veel tijd verloren.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
werk in uitvoering nog maar goede vooruitgangen geboekt![]()
Hoe oud ben jij dan?
18 en zoveel wijsheden alquote:Op zondag 6 juni 2010 23:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik draag momenteel de titel van 18. Dus ik heb nog tijd zat. Alhoewel met zulke instelling gaat veel tijd verloren.
Wel pas sinds 30 Meiquote:
Leeftijd is slechts een titel het zegt niks over de individu misschien lichamelijk maar geestelijk niet! Ik zelf heb gisteren gewoon bejaarde monopoly gedaan met kerels van 25 + Was hartstikke gezellig. Ik erger me al gauw op kinders van mijn leeftijd met hun ''ik ben het alfa mannetje gedrag''.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
18 en zoveel wijsheden al![]()
Ik ga wegblijven van fok! voel me hier steeds ouder
Kraak het nou niet af, heerlijk, dat gedrag, waren alle mannen maar ridders/vikingen/holbewoners. Die weten hoe je een vrouw moet plezieren.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Wel pas sinds 30 Mei
[..]
Leeftijd is slechts een titel het zegt niks over de individu misschien lichamelijk maar geestelijk niet! Ik zelf heb gisteren gewoon bejaarde monopoly gedaan met kerels van 25 + Was hartstikke gezellig. Ik erger me al gauw op kinders van mijn leeftijd met hun ''ik ben het alfa mannetje gedrag''.
Ja maar niet door te gaan speculeren over wie de grootste spieren heeft. Of wie het meeste bier op kan. Of wie het beste zogenaamd kan dissen. Ik ben blij dat ik nu 18 ben! En als jij wilt dat ik met een bijl naar je toe kom, en om je ga vechten. Geef mij een locatie!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kraak het nou niet af, heerlijk, dat gedrag, waren alle mannen maar ridders/vikingen/holbewoners. Die weten hoe je een vrouw moet plezieren.
Daar heb je een punt. Eens even kijken wat wiki zegt over alphamannen.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar niet door te gaan speculeren over wie de grootste spieren heeft. Of wie het meeste bier op kan. Of wie het beste zogenaamd kan dissen. Ik ben blij dat ik nu 18 ben! En als jij wilt dat ik met een bijl naar je toe kom, en om je ga vechten. Geef mij een locatie!
Hoe het dan ook zij, ik wil een man. Niet zo'n mietje die zijn nagels veilt terwijl hij Friends kijkt. Of zijn rug laat ontharen door zijn huisgenoot. Met ontharingscreme. Onder de douche.quote:Alfa (dier)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Een alfadier, gewoonlijk naar het geslacht alfamannetje of alfavrouwtje genoemd, is het individuele dier in een groep van een bepaalde diersoort dat duidelijk de leiding heeft. Deze leiding kan de vorm van heerschappij aannemen maar kan ook gewoon op gezag berusten.
Bij de mens en de chimpansee regeert het alfamannetje de hele groep, en wordt hij geëerd door de andere groepsleden met symbolische gebaren van onderwerping (zoals buigingen en het mannetje voorop laten lopen) en met privileges. Gewoonlijk moet de alfa-mens of -chimpansee, om zijn status te handhaven, coalities sluiten met andere leidende mannen. Die krijgen daardoor soms meer praktische invloed dan de formele alfa. Hun naaste verwanten, de Bonobo's daarentegen leggen hun leiders niet zo'n groot gezag in handen; hier moet de alfa-man zich keer op keer bewijzen.
Matriarchale dieren hebben uiteraard een alfavrouwtje. Sommige dieren zijn patriarchaal noch matriarchaal van natuur en hebben zowel een alfamannetje als -vrouwtje. Dit treft men bij verscheidene kleinere apensoorten aan. Eigenaardigheid is dat het mannetje vaak zijn status verdient door kundig en dapper gedrag (republiek-model) en de vrouwtjes hun status aangeboren krijgen (zgn. adel).
Bij veel zoogdieren, bijvoorbeeld de onevenhoevigen, mag het alfamannetje als enige met de vrouwtjes paren. Dit is een evolutionair middel om het nageslacht zo sterk mogelijk te maken. Keerzijde van de munt is wel dat het mannetje zich ieder jaar voorafgaande aan de paartijd in meerdere gevechten moet bewijzen. In wolvenroedels komen alfaparen voor. Deze paren mogen het eerst eten van een prooi en vaak als enige paren.
Insectensoorten die zich als een volk organiseren hebben een koningin, die soms populatie op populatie overleeft. Als zij sterft, soms eerst na tientallen jaren (dit is het geval bij enkele termietensoorten), betekent dat vaak het einde van de kolonie. Andere insecten houden hun koningin niet zo lang; dit doen bijvoorbeeld wespen. Als de koningin van een wespennest sterft, gewoonlijk rond het einde van augustus, zwermen de wespen massaal uit naar alles wat suiker bevat.
Wanneer men een alfa-dier doodt kan dat ernstige gevolgen hebben voor de populatie, die zich stuurloos gedraagt en niet gauw een nieuwe leider gekozen heeft. Soms wordt dit als een manier van bestrijding toegepast: wanneer men bijvoorbeeld bij een rattenkolonie de alfa-rat doodt, zal de populatie uit elkaar gaan en is het probleem van overlast op die plaats verdwenen.
Welke man veilt zijn nagels ? Welke man laat zijn rug ontharen door een huis genoot ? Sorry maar dit soort mannen ken ik per definitie niet, misschien omdat ik zelf niet zon man ben! Ik ben slechts een simpele vent erg relaxt en een instelling van ik zie wel wat gebeurd! Dus tja ik heb er geen verstand van!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Eens even kijken wat wiki zegt over alphamannen.
[..]
Hoe het dan ook zij, ik wil een man. Niet zo'n mietje die zijn nagels veilt terwijl hij Friends kijkt. Of zijn rug laat ontharen door zijn huisgenoot. Met ontharingscreme. Onder de douche.
Nog 1 zo'n man, en ik word definitief pot.
Ik werd een paar weken terug door een leuke man aangesproken in de kroeg. Dus wij gezellig aan het praten, en toen kwam de info van de vorige post ter sprake.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Welke man veilt zijn nagels ? Welke man laat zijn rug ontharen door een huis genoot ? Sorry maar dit soort mannen ken ik per definitie niet, misschien omdat ik zelf niet zon man ben! Ik ben slechts een simpele vent erg relaxt en een instelling van ik zie wel wat gebeurd! Dus tja ik heb er geen verstand van!
Een gewillig sletje krijg je door toch een beetje seksistisch terug te praten of niet ?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik werd een paar weken terug door een leuke man aangesproken in de kroeg. Dus wij gezellig aan het praten, en toen kwam de info van de vorige post ter sprake.
Ik stond nogal flabbergasted te kijken eigenlijk. Hoe kunnen mannen verwachten dat je een gewillig sletje krijgt met zulkse praat?
Ja. En doen alsof je geen interesse in haar hebt. En af en toe smerig lachen. En dan heb je kat in het bakkie..quote:Op zondag 6 juni 2010 23:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Een gewillig sletje krijg je door toch een beetje seksistisch terug te praten of niet ?
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. En doen alsof je geen interesse in haar hebt. En af en toe smerig lachen. En dan heb je kat in het bakkie..
Je kon een zus van me zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 23:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. En doen alsof je geen interesse in haar hebt. En af en toe smerig lachen. En dan heb je kat in het bakkie..
Goede vrouwen scoor je niet in een kroeg. Kijk, alle kennis die je moet hebben.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus dat is hoe die vriend van mij dat doet! Die kreeg vieze smsjes terug en hij stuurde ze zelf ook! Maar een sletje is niet wat ik zoek dus ik heb weinig aan zulke kennis!
Wat moet ik dan doen enige tips ? Ik durf vaak niet eens meisjes aan te spreken!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Goede vrouwen scoor je niet in een kroeg. Kijk, alle kennis die je moet hebben.
Waarom ga je niet wat vaker naar de bibliotheek bijvoorbeeld? Je komt nl. over als een intelligent persoon, en vrouwen die lezen, dat lijkt me een plus. Praten hoeft nog niet eens. Bouw het langzaam op met oogcontactquote:Op zondag 6 juni 2010 23:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen enige tips ? Ik durf vaak niet eens meisjes aan te spreken!
Ik niet intelligent integendeel zelfs!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waarom ga je niet wat vaker naar de bibliotheek bijvoorbeeld? Je komt nl. over als een intelligent persoon, en vrouwen die lezen, dat lijkt me een plus. Praten hoeft nog niet eens. Bouw het langzaam op met oogcontact
Je bent nog jong. Geef het de tijd. Als je zo oud bent als mij, dan mag je al wat meer wanhopenquote:Op maandag 7 juni 2010 00:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik niet intelligent integendeel zelfs!Hmm de biebs hier komt toch geen volk. Enige keer wanneer ik echt buiten kom is in de fitness maar om daar meisjes aan te spreken is ook zo belachelijk! Verdomme... ik zag laatst wel een leuk meisje op straat. Maar Argo vlucht graag!
Als de huidige situaties zo aanhouden zal ik dus zonder ooit een vriendin te hebben gehad sterven. Dat vind ik een triest vooruitzicht!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je bent nog jong. Geef het de tijd. Als je zo oud bent als mij, dan mag je al wat meer wanhopen
Vrouwen houden erg van een goede conversatie op zijn tijd.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Als de huidige situaties zo aanhouden zal ik dus zonder ooit een vriendin te hebben gehad sterven. Dat vind ik een triest vooruitzicht!
Maar krijgen vrouwen dan niet juist zoiets dat ze hem meer als een soort vriend gaan zien of goeie broer ? Das ook 3x niks! (Heb ik altijd de laatste tijd)quote:Op maandag 7 juni 2010 00:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Vrouwen houden erg van een goede conversatie op zijn tijd.
De meeste mannen zijn nogal in zichzelf gekeerd en prefereren korte antwoorden.
Je hebt dus zeker een voordeel hier
Nou ik niet, ik vind een relatie zonder diepgang en de mogelijkheid om goed met elkaar te kunnen praten niksquote:Op maandag 7 juni 2010 00:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar krijgen vrouwen dan niet juist zoiets dat ze hem meer als een soort vriend gaan zien of goeie broer ? Das ook 3x niks! (Heb ik altijd de laatste tijd)
Klopt ik probeer mijn geluk wel nog eens! Hopelijk lukt het me dan een keer wel. Alleen een gesprek aanknopen vind de jonge Argo moeilijk! Maar in ieder geval bedankt voor de tips. Ik ben uw eeuwig dankbaar! En misschien als ik mediteer voor een gesprek aan knopen dat het dan wel lukt!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nou ik niet, ik vind een relatie zonder diepgang en de mogelijkheid om goed met elkaar te kunnen praten niks![]()
En je partner kan toch ook gewoon een goede vriend(in) zijn
Het verschil tussen friendszone en aantrekkingskracht is toch echt hoe jij de vrouw in kwestie benadert. Dus je mag echt wel luisteren en lief doen, maar versier haar tegelijkertijd.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nou ik niet, ik vind een relatie zonder diepgang en de mogelijkheid om goed met elkaar te kunnen praten niks![]()
En je partner kan toch ook gewoon een goede vriend(in) zijn
Hoe doe je dat want vrouwen versieren daar ben ik absoluut geen held in!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het verschil tussen friendszone en aantrekkingskracht is toch echt hoe jij de vrouw in kwestie benadert. Dus je mag echt wel luisteren en lief doen, maar versier haar tegelijkertijd.
Complimentjes geven. Af en toe een bietje slecht behandelen. Aantrekken en afstoten. Midden in de nacht smssen dat je aan haar moest denken. Dat soort dingen. Ik ben er kei hard voor gevallen.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat want vrouwen versieren daar ben ik absoluut geen held in!
Bietje slecht behanjele ? In wat voorn opzicht ? En dank u het zal lukken! Maar met complimentjes neem ik aan niet van die half assed complimentjes.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Complimentjes geven. Af en toe een bietje slecht behandelen. Aantrekken en afstoten. Midden in de nacht smssen dat je aan haar moest denken. Dat soort dingen. Ik ben er kei hard voor gevallen.
Sex and the City, nog nooit gezien eigenlijk en ik snap ineens waarom...quote:Op maandag 7 juni 2010 12:03 schreef solaire het volgende:
SATC2 heeft op IMDB ook iets van een 3.5 wat had je da verwacht.. een 3.5!! en vrouwenfilms worden meestal nogal mild beoordeelddas dus eigenlijk een min 3
Ik heb geen vaste sportdagquote:Op maandag 7 juni 2010 12:44 schreef solaire het volgende:
ik heb vroeger twee afleveringen gezien, daarna werd dat een tijdje mijn vaste sportdag
ohhh en daar had ik deze week naartoe willen gaanquote:Op maandag 7 juni 2010 12:48 schreef friekin_ het volgende:
Nou ja, ik ken de serie uit mijn hoofd, ernstig maar waar. Maar ik had er echt meer van verwacht ipv. 70 outfits in een half uur!
Ik zet dadelijk gewoon weer de serie aan
Ik heb met zo'n weer ook altijd veel meer zinquote:Op maandag 7 juni 2010 15:31 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb zin in seksKomt door dat weer. Ik heb hier momenteel wel een verwarmingsmeneer rondlopen. Een stevige staartmans
Ja, maar jij kan het botvieren op iemand. Ik moet hier de L'Homo van vorig jaar derbij pakken.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb met zo'n weer ook altijd veel meer zin![]()
Zwoel,heet en hitsig weer
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij kan het botvieren op iemand. Ik moet hier de L'Homo van vorig jaar derbij pakken.
[ afbeelding ]
Uhm hij is niet 24/7 bij me hequote:Op maandag 7 juni 2010 15:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij kan het botvieren op iemand. Ik moet hier de L'Homo van vorig jaar derbij pakken.
[ afbeelding ]
Jij bent ook nog jong, je bent vast de shock van dat er spul uit je plassertje kan komen met de substantie van behangplaksel nog niet te boven gekomen.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet dat meiden in Limburg zich vingerde
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij bent ook nog jong, je bent vast de shock van dat er spul uit je plassertje kan komen met de substantie van behangplaksel nog niet te boven gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |