idemquote:Op zondag 6 juni 2010 19:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wil eigenlijk wel
Ik hoop zelf nog een last-minute te regelen. Ben op het moment erg druk met mijn werk plus afstuderen en dat is nogal een drukke combinatie.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wil eigenlijk wel
dat plan heb ik dus ookquote:Op zondag 6 juni 2010 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop zelf nog een last-minute te regelen. Ben op het moment erg druk met mijn werk plus afstuderen en dat is nogal een drukke combinatie.
Gelukkig zijn er wel nog wat leuke festivals hier in de buurt die ik zeker ga bezoeken
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop zelf nog een last-minute te regelen. Ben op het moment erg druk met mijn werk plus afstuderen en dat is nogal een drukke combinatie.
Gelukkig zijn er wel nog wat leuke festivals hier in de buurt die ik zeker ga bezoeken
Ik ga er ook maar een doe vakantie van maken.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:20 schreef El_Matador het volgende:
Hele zomer reizen.![]()
Voor werk.![]()
Maar ook een goeie vakantie naar Oekraine
Extrema Outdoor en Solar ben ik als het goed is ook te vinden.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat plan heb ik dus ookiig die festivals
groove garden en pinkpop al gehad, spring beats, extrema outdoor en solar staan nog op de planning![]()
gezelliequote:Op zondag 6 juni 2010 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Extrema Outdoor en Solar ben ik als het goed is ook te vinden.
Ik zal me wel opvallend kleden.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:31 schreef sproetjes het volgende:
[..]
gezellie![]()
al word herkennen en hoi zeggen moeilijk
dat houdt je scherp !quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef solaire het volgende:
jee man waarom sluit dit topic altijd al na 300 berichten. beetje om de dag nieuw topic zoeken![]()
dat bedoel ik!quote:
Dat vind ik dus ook wat betreft zulk soort reeksenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:06 schreef solaire het volgende:
scherp wel maar het zou toch handig zijn als de opvolger automatisch in je actieve topics zou komen
Ik ben best moe en zit te chillenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb nu lol met broederhij is even popcorn maken
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:37 schreef solaire het volgende:verveling slaat ook hier toe
ik ga maar een bakkie zetten denk ik..
Ja waarom moet ik dat weten? Jij ging makenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:41 schreef solaire het volgende:
[..]
geen suiker wel een flinke scheut melk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |