lol zösterenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:58 schreef Refurb het volgende:
Vrijdag Janse Bagge Bend,
Gisteren groot scherm Nederland - Hongarije + bekerfinale Ajax - PSV (A)
@
Susteren
Zal hier ook wel gaan regenen zometeenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:12 schreef Gezicht het volgende:
Ik denk ga je fijn die vlonder poetsen, begint het keihard te regenen.
aaaahw!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:30 schreef postmortum het volgende:
ik vind sproetjes het leukste aan Limburg
Het ziet er hier wel heel erg donker uit....quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef the_legend_killer het volgende:
En hup hier de eerste druppeltjes
En ik heb de planten gisteren dus voor niks water gegeven!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Je ruikt nu gewoon de regen ! best lekker
dat vind ik ook altijd zo lekker ruikenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Je ruikt nu gewoon de regen ! best lekker
Als ik buiten ben aan het sporten en dan een lekkere regenbuiquote:Op zondag 6 juni 2010 14:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat vind ik ook altijd zo lekker ruiken
gras in de regen is nog lekkerder
Planten kunnen met dit weer wel wat extras hebben. Hier rommelt het wat nog geen druppel op de grond.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:27 schreef Argo het volgende:
[..]
En ik heb de planten gisteren dus voor niks water gegeven!
hopelijk heb je geen jaloerse vriendjequote:Op zondag 6 juni 2010 14:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
aaaahw!
zo te zien hier (Echt) ook regen op komst
nee hoor vriendjes-loosquote:Op zondag 6 juni 2010 15:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
hopelijk heb je geen jaloerse vriendje
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
hopelijk heb je geen jaloerse vriendje
was er echt alleen maar troep tas?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
verkapte ben je single vraag haha wat schattig
gezellig met de hele bende buiten gezeten bij mijn oom. De rommelmarkt deed zijn naam eer aan lol
Ik dacht dat we een band hadden! Je hebt me bedrogen! Je zei dat ik speciaal was!! Je hebt me bedrogen...quote:
heuj ik ga iemand die bang voor me is toch niet mn vriendje noemenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een band hadden! Je hebt me bedrogen! Je zei dat ik speciaal was!! Je hebt me bedrogen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha de grootste rotzooi die je je kunt voorstellenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:57 schreef sproetjes het volgende:
[..]
was er echt alleen maar troep tas?
ik zit heerlijk hersenloos een dom computer spelletje te spelen
JAN LINDERS ?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:04 schreef Gezicht het volgende:
Ik ga 2 kratten Alfa voor de prijs van 1 halen.
Maar dan heb je gelogen! En ik ben al niet meer bang voor jou! Wanneer kan ik langs komen ?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:59 schreef sproetjes het volgende:
[..]
heuj ik ga iemand die bang voor me is toch niet mn vriendje noemen
ik heb heul niet gelogen!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar dan heb je gelogen! En ik ben al niet meer bang voor jou! Wanneer kan ik langs komen ?
je bent te jongquote:Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Je zei dat we een band hadden je zei dat je me nooit meer zou laten gaan!
Als vrouwen dat zeggen moet je uitkijken.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Je zei dat we een band hadden je zei dat je me nooit meer zou laten gaan!
Dan heb je dus daadwerkelijk gelogen! Haha ik heb trouwens een motor ipv auto! Maar daar kan ik geen kratten bier op slepen!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
je bent te jong![]()
je hebt niet eens een autoik ga alleen voor echte bazen met een mooie ride, jwtz
![]()
![]()
![]()
bij mannen anders net zoquote:Op zondag 6 juni 2010 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als vrouwen dat zeggen moet je uitkijken.
nou vooruit dan ik neem je terugquote:Op zondag 6 juni 2010 16:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan heb je dus daadwerkelijk gelogen! Haha ik heb trouwens een motor ipv auto! Maar daar kan ik geen kratten bier op slepen!
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
bij mannen anders net zo![]()
![]()
[..]
nou vooruit dan ik neem je terug![]()
op voorwaarde dat je mn pseudo forum vriendje bent en ik evengoed andere contacten mag leggenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:39 schreef Argo het volgende:
[..]
![]()
Dankjewel schat ik wist dat je je zou bedenken!
![]()
![]()
ik ben schattigquote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
verkapte ben je single vraag haha wat schattig
gezellig met de hele bende buiten gezeten bij mijn oom. De rommelmarkt deed zijn naam eer aan lol
lol mijn ride is een renualt uit 1996quote:Op zondag 6 juni 2010 16:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
je bent te jong![]()
je hebt niet eens een autoik ga alleen voor echte bazen met een mooie ride, jwtz
![]()
![]()
![]()
hahahahahhaquote:Op zondag 6 juni 2010 17:03 schreef Gezicht het volgende:
Dus ik zo naar de Jan Linders Alfa halen, geldt die actie pas vanaf morgen.![]()
![]()
ik zei MOOIE ridequote:Op zondag 6 juni 2010 16:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
lol mijn ride is een renualt uit 1996
Ik ga volgende week nog wel een keer.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:06 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hahahahahha
kijk dan ook eerst het boekje/de internet site na
quote:
Ja hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 18:10 schreef sproetjes het volgende:
ik zie geen auto hoor TLK
oh en iedereen begrijpt hopelijk wel dat ik gewoon zit te flauwekullen over die auto's??
ach al rijd diegene een aftandse mazda 121 (ervaring mee trouwensquote:Op zondag 6 juni 2010 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja hoorjij lijkt me geen type wat valt op jongens met een dikke BMW/Audi
Maar het plaatje is opeens weg
Echt een fijn ding hequote:Op zondag 6 juni 2010 18:15 schreef sproetjes het volgende:
ik zie je edit nu pas! SUZUKI ALTO!
Ik heb er ook 1wel 1 uit 2002 niet zo'n hele oude
een gele
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |