Ik was al enkele minuten aan´t wachten tot ik de kans kreeg de lapo te maken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:47 schreef sproetjes het volgende:
Zo gezicht jij bent snel!
Gelukkig had ik niet de lapo vanaf m'n itouch
ga lekker op een terras hangen dan ofzoietsquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had eigenlijk bij Alcatrazz Festival willen zijn, maar het werk wilde deze keer helaas niet wijken.
Ik ga zo richting Eindhoven om te kijken of daar nog iets te beleven is. Heb nog iemand kunnen vinden die ook nog in actie wil komen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ga lekker op een terras hangen dan ofzoiets
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga zo richting Eindhoven om te kijken of daar nog iets te beleven is. Heb nog iemand kunnen vinden die ook nog in actie wil komen.
En je staat in de OP.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:05 schreef huize het volgende:
Heey een centraal Limburg topic en ik maar zoeken naar het Heerlen topic...
Nahja Limburger meld zich!
Waarom zou ik anders over je voorhoofd vegen uit het nietsquote:Op zondag 6 juni 2010 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Net geld gewonnen met black-jack!!!
Lees ik in het vorige topic dat ik rond heb gelopen met lippenstift op mijn kop
Het is inderdaad lastig om daar gepast voor de dag te komen.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Waarom zou ik anders over je voorhoofd vegen uit het nietsik had dat er tenslotte ook op gesmeerd
![]()
Net terug van stappen...
Beach party was saai....en ik voelde met net een eskimo met mijn korte broekje....allemaal in bikini en onflatteuze weinigverhullende creaties![]()
Daarna maar lekker naar Bloem gegaan
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit is een grote SC aan het worden zonder enige inhoud over Limburg
quote:Op zondag 6 juni 2010 10:25 schreef friekin_ het volgende:
Tvp. Ik ben wakker, maar ik heb een kater. Ik ben gisteren op stap gegaan IN WEERT, LIMBURG in een jurkje en ik liep een ex tegen het lijf, waardoor ik gratis bier moest drinken.
Drama. Waaaaaatteeeeeeeerrrrrrr
Hoi Neo-Mullen. Wat vind jij het leukste aan Limburg?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar het hele onderwerp Limburg is er niet meer
Fijn dat je me begrijptquote:Op zondag 6 juni 2010 11:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hoi Neo-Mullen. Wat vind jij het leukste aan Limburg?
Ik zou Limburg nog leuker vinden als jij wat gezelliger was.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:30 schreef postmortum het volgende:
ik vind sproetjes het leukste aan Limburg
hoezo ben ik niet gezellig ?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zou Limburg nog leuker vinden als jij wat gezelliger was.
Waar in zuid Limburg ligt een jan linders?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:32 schreef Argo het volgende:
ALFA IS IN DE AANBIEDING BIJ DE JAN LINDERS!!! RAWR!!
Op de markt in Beek!quote:Op zondag 6 juni 2010 13:09 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Waar in zuid Limburg ligt een jan linders?
Ik moet nog tot 15:00 wachten op Soderling - Nadal. Ik vraag me wel af wat voor weer het op dit moment in Parijs is. Als die net zo'n weer als ons gaan krijgen dan gaat er niet zo gek veel getennist worden.quote:
Ja dat ga ik denk ik ook maar kijken. Tennis is een leuke sportquote:Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog tot 15:00 wachten op Soderling - Nadal. Ik vraag me wel af wat voor weer het op dit moment in Parijs is. Als die net zo'n weer als ons gaan krijgen dan gaat er niet zo gek veel getennist worden.
Toen ik gister terugkwam van het uitgaan belande ik nog op het lokale dorpsfeest hier. Hoewel ik totaal geen binding meer heb met die mensen was het nog best gezellig.quote:
Gister was ik even naar een feestavond. Echt gare kutmuziek de hele avondquote:Op zondag 6 juni 2010 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik gister terugkwam van het uitgaan belande ik nog op het lokale dorpsfeest hier. Hoewel ik totaal geen binding meer heb met die mensen was het nog best gezellig.
Dit nummer is me nog bijgebleven.
Ik heb niet zoveel met Limburgstalige muziek en nog veel minder met carnaval.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:58 schreef Refurb het volgende:
Vrijdag Janse Bagge Bend,
Gisteren groot scherm Nederland - Hongarije + bekerfinale Ajax - PSV (A)
@
Susteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |