je bent te jongquote:Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Je zei dat we een band hadden je zei dat je me nooit meer zou laten gaan!
Als vrouwen dat zeggen moet je uitkijken.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Je zei dat we een band hadden je zei dat je me nooit meer zou laten gaan!
Dan heb je dus daadwerkelijk gelogen! Haha ik heb trouwens een motor ipv auto! Maar daar kan ik geen kratten bier op slepen!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
je bent te jong![]()
je hebt niet eens een autoik ga alleen voor echte bazen met een mooie ride, jwtz
![]()
![]()
![]()
bij mannen anders net zoquote:Op zondag 6 juni 2010 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als vrouwen dat zeggen moet je uitkijken.
nou vooruit dan ik neem je terugquote:Op zondag 6 juni 2010 16:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan heb je dus daadwerkelijk gelogen! Haha ik heb trouwens een motor ipv auto! Maar daar kan ik geen kratten bier op slepen!
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
bij mannen anders net zo![]()
![]()
[..]
nou vooruit dan ik neem je terug![]()
op voorwaarde dat je mn pseudo forum vriendje bent en ik evengoed andere contacten mag leggenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:39 schreef Argo het volgende:
[..]
![]()
Dankjewel schat ik wist dat je je zou bedenken!
![]()
![]()
ik ben schattigquote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
verkapte ben je single vraag haha wat schattig
gezellig met de hele bende buiten gezeten bij mijn oom. De rommelmarkt deed zijn naam eer aan lol
lol mijn ride is een renualt uit 1996quote:Op zondag 6 juni 2010 16:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
je bent te jong![]()
je hebt niet eens een autoik ga alleen voor echte bazen met een mooie ride, jwtz
![]()
![]()
![]()
hahahahahhaquote:Op zondag 6 juni 2010 17:03 schreef Gezicht het volgende:
Dus ik zo naar de Jan Linders Alfa halen, geldt die actie pas vanaf morgen.![]()
![]()
ik zei MOOIE ridequote:Op zondag 6 juni 2010 16:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
lol mijn ride is een renualt uit 1996
Ik ga volgende week nog wel een keer.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:06 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hahahahahha
kijk dan ook eerst het boekje/de internet site na
quote:
Ja hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 18:10 schreef sproetjes het volgende:
ik zie geen auto hoor TLK
oh en iedereen begrijpt hopelijk wel dat ik gewoon zit te flauwekullen over die auto's??
ach al rijd diegene een aftandse mazda 121 (ervaring mee trouwensquote:Op zondag 6 juni 2010 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja hoorjij lijkt me geen type wat valt op jongens met een dikke BMW/Audi
Maar het plaatje is opeens weg
Echt een fijn ding hequote:Op zondag 6 juni 2010 18:15 schreef sproetjes het volgende:
ik zie je edit nu pas! SUZUKI ALTO!
Ik heb er ook 1wel 1 uit 2002 niet zo'n hele oude
een gele
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |