jij hebt een hele nieuwequote:Op zondag 6 juni 2010 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Echt een fijn ding he
Die van mij is wat nieuwer2009
Nee geen rozequote:Op zondag 6 juni 2010 18:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jij hebt een hele nieuweeen roze?
[ afbeelding ]
Ik wou een nieuwe maar geen al te dure want ik geef helemaal niets om auto's.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:22 schreef postmortum het volgende:
waarom rij je een suziki altotoch niet zo'n roze he
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:30 schreef sproetjes het volgende:
alto's zijn gewoon fijn, snap nu waarom je vrijdag zei dat je auto toch bijna niks verbruikte qua benzine
Heb je goed gezien!quote:
dat snap ik maar een alto is die niet te klein voor jouquote:Op zondag 6 juni 2010 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wou een nieuwe maar geen al te dure want ik geef helemaal niets om auto's.
Suzuki is goedkoop, degelijk en ik heb er gewoon alles op.
Nee man die zijn best ruim en als er meerdere mensen meemoeten dan stapel ik welquote:Op zondag 6 juni 2010 18:38 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat snap ik maar een alto is die niet te klein voor jou
Verre van. Geboren Hagenees en opgegroeid in Utreg.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben je wel een geboren Limburger ?
Lopen gewoon 2 zigeuners met een accordeon door de straat hier geld op te halen.quote:
Ik vind Aken ook maar een gare stadquote:Op zondag 6 juni 2010 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lopen gewoon 2 zigeuners met een accordeon door de straat hier geld op te halen.
Weinig kans. Gelukkig zit mijn auto op slot.
Ik vind het wel relaxed. Lekker goedkoop, mooie grote huizen en veel ruimte. En prima stappen. En hardrijden over de Autobahn.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind Aken ook maar een gare stadIk weet nog vroeger toen ik klein was er vaker ging winkelen met mijn ouders.
Ik verkies Belgie boven Duitslandquote:Op zondag 6 juni 2010 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het wel relaxed. Lekker goedkoop, mooie grote huizen en veel ruimte. En prima stappen. En hardrijden over de Autobahn.
Qua bier sowieso!quote:Op zondag 6 juni 2010 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik verkies Belgie boven Duitslandelk land heeft zo wel zijn voordelen
Lekker zon en strandquote:Op zondag 6 juni 2010 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Qua bier sowieso!![]()
Ik heb ook liever Spanje. En Colombia. Maar dat eerste ken ik al erg goed en het laatste komt eraan.
nopequote:Op zondag 6 juni 2010 19:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook !
Ga je niet op vakantie deze zomer ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |