ja dat mag.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:47 schreef Joysa het volgende:
Mag ik me ook melden als ex-limburger maar er stiekem wel best spijt van heb dat ik er weg ben
Vrouwelijk schoon is altijd welkom!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:47 schreef Joysa het volgende:
Mag ik me ook melden als ex-limburger maar er stiekem wel best spijt van heb dat ik er weg ben
moet maar he.. welkom in ieder gevalquote:Op zondag 6 juni 2010 20:49 schreef Joysa het volgende:
Dat word best lastig zonder koffiezetapparaat..
Thee ook goed?
Ja hoor primaquote:Op zondag 6 juni 2010 20:49 schreef Joysa het volgende:
Dat word best lastig zonder koffiezetapparaat..
Thee ook goed?
Waar ben je naartoe gegaan?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:47 schreef Joysa het volgende:
welke ga je kijkenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:33 schreef sproetjes het volgende:
en ik verveel me nog steeds
dus filmpje aanzetten maar
"all about steve"quote:Op zondag 6 juni 2010 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
welke ga je kijken? of als je dit leest heb je gezien
Ik ook met vlagen maar wil nu ff sterke koffie om wakker te wordenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
's avonds ben ik meer een theedrinker.
Die lijkt mij niets. Ik hou meer van die van drama en thrillers maar daar moet je ook maar zin in hebbenquote:
ik wilde voor "Drama" gaan (the last song) maar die deed t nietquote:Op zondag 6 juni 2010 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die lijkt mij niets. Ik hou meer van die van drama en thrillers maar daar moet je ook maar zin in hebben
Dear John heb ik nog nooit gezien. Maar je moet the machinist eens een keer zien echt freaky gewoon !quote:Op zondag 6 juni 2010 22:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik wilde voor "Drama" gaan (the last song) maar die deed t niet
misschien zometeen nog een keer dear john
noooh ik zit hier alleen, kan ik straks niet slapenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dear John heb ik nog nooit gezien. Maar je moet the machinist eens een keer zien echt freaky gewoon !
Al is dit meer een thriller
Zal ik bij je komen slapen ?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
noooh ik zit hier alleen, kan ik straks niet slapen
als je me laat slapenquote:
Dan kijken we samenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
noooh ik zit hier alleen, kan ik straks niet slapen
Ik weet niet wat jij dan dacht wat de bedoeling was ? Ik vroeg slechts of ik dan bij jou kon komen slapen. Met slapen meen ik slapen!quote:
Ik zal alles doen wat je zegt!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
als je me laat slapen
als pseudo forum vriendje moet je dan wel mn voeten masseren en me warme melk maken enzo!
klinkt engquote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan kijken we samenhij si niet eng maar gewoon freaky hoe die man erbij loopt en zijn verhaal in de film.
daar houd ik je aan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |