Zo maak je me wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:42 schreef Tinkepink het volgende:
Werk, energie, Duitsers, kinderen, drugs, foute mannen, foute vrouwen (), gedoe, vogelaarwijken, buitenlanders, relaties, winkelen, rare kleding, verzin het maar
photobucket app, mocht je die kunnen downloadenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoe sla je als je op iPhone zit een foto op van internet, weet iemand dat?
Het begrijpen van de gedachtenkronkels van mannen is als echte man zijnde natuurlijk een specialiteit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:52 schreef neen het volgende:
[..]
photobucket app, mocht je die kunnen downloaden
ik heb zelf geen specialiteitentvp
Hoax. Mannen hebben geen gedachtenkronkels.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:00 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Het begrijpen van de gedachtenkronkels van mannen is als echte man zijnde natuurlijk een specialiteit.![]()
Tevens tvp
heb ik echt iets gemist?quote:
Ik ben dan ook geen echte manquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoax. Mannen hebben geen gedachtenkronkels.
Beginnersfout.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoax. Mannen hebben geen gedachtenkronkels.
Mij ook!quote:
Doe eens OP plaatsen jij!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:22 schreef P.F het volgende:
De OP plaats ik pas als viking begint te zeuren dat ik nooooit de OP plaats![]()
want ik heb er nu geen zin in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag wordt het zoiets, maar ik wijk nog al eens af van mijn lijstjes in het weekend.
O: optimel kwark met lijnzaad
T: 2 kiwi's en een perzik
L: kaiserbroodje met kaas, 2 crackers humus
T: kom bospaddenstoelensoep
D: ovenschotel met gehakt, uitjes, spinazie en aardappelpureeStay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Aww.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 07:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.
Ik kus liever dan dat ik klus, maar helaas...
Gaaf zeg! Heel veel plezier!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Het is 650km rijden naar de Niagara Falls dus we vertrekken om half 6 (over een kwartier).
Veel plezier!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Zij die heel vroeg op zijn groeten u.
Het is 650km rijden naar de Niagara Falls dus we vertrekken om half 6 (over een kwartier).
[..]
Aww.
Ook voor Blurred.
Ja, met dank aan Conleche, die hem mooi klein gemaakt heeft voor mequote:
Wiens eigen nieuwe eerste laptop?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:32 schreef Noukjee het volgende:
Zit nu achter me net eigen nieuwe eerste laptop
mijn nieuwe eerste laptop..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:24 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wiens eigen nieuwe eerste laptop?![]()
En kussen of klussen, hm. Kussen is leuker om te doen, klussen is leuker om gedaan te hebben.
Nee niet wit ondergoed! huidkleurigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:44 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben aan het shoppen geweest: spijkerjasje van Esprit gekocht (duur *slik*, maar goed, gaat wel jaren mee!) en een witte spijkerbroek, waarbij ik er op moet letten dat ik wit ondergoed eronder draag.
Verder bij de Action geweest en scheermesjes en scrub (Magnolia, vond jij die nou lekker of niet, Chico?) gekocht. Morgen eens uitproberen.
huidkleurig ondergoed heb ik nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Nee niet wit ondergoed! huidkleurig
En de action, daar ga ik zo ook even heen. Fietstassen halen en kijken of ze fijne zonnebrand hebben (en waarschijnlijk nog 10 andere dingen die ik niet kan laten liggen omdat ze zo goedkoop zijn).
Hee ik heb ook geshopt en ook een witte (skinny) jeans gekocht! en een heel leuk groen tuniekje voor erbovenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:44 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben aan het shoppen geweest: spijkerjasje van Esprit gekocht (duur *slik*, maar goed, gaat wel jaren mee!) en een witte spijkerbroek, waarbij ik er op moet letten dat ik wit ondergoed eronder draag.
Verder bij de Action geweest en scheermesjes en scrub (Magnolia, vond jij die nou lekker of niet, Chico?) gekocht. Morgen eens uitproberen.
Die van mij schijnt ook skinny te zijn, maar ik kwam er nog best gemakkelijk inquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hee ik heb ook geshopt en ook een witte (skinny) jeans gekocht! en een heel leuk groen tuniekje voor erboven
Geen idee of het waar is dat ze restanten verkopen, wat wel waar is, dat je zonnebrand maar een jaar mee gaat, omdat dan wél de beschermingskracht achteruit gaat!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:19 schreef Viking84 het volgende:
Over zonnebrand:
Ik weet niet wat er van waar is, maar het schijnt dat goedkope zonnebrandproducten restanten zijn van voorgaande jaren en dat de 'beschermingskracht' er met de jaren ook op achteruit gaat (het is natuurlijk ook niet voor niets dat winkels als Action en Prijzenparadijs deze producten voor zo weinig geld verkopen).
Ik had zelf ook meer willen kopen, maar ik kon nergens leuke rokjes vinden. Ik ga, denk ik, aan mijn moeder vragen of ze mijn rokjes (maat 42) kan verstellen
.
Fijne dagen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:53 schreef imago het volgende:
Slankies! Ik ben niet bijgelezen, veel te druk, loop heel veel topics achter. En morgen vertrek ik voor een paar daagjes vakantie... Maar over een weekje ben ik er weer en ga ik weer actief meedoen, moet echt hard aan de slag om mezelf zomerklaar te krijgen!
Het móet bijna wel om restanten gaan. Hoe verklaar je anders het grote prijsverschil? Het gaat om topmerken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:27 schreef j.t het volgende:
[..]
Geen idee of het waar is dat ze restanten verkopen, wat wel waar is, dat je zonnebrand maar een jaar mee gaat, omdat dan wél de beschermingskracht achteruit gaat!
ik heb de nieuwe nivea zonnebrand gekocht, die je bruiner moet maken :p we zullen zien! heb nu mn nieuwe jurkje aan (met broek eronder, ivm het weer) nu nog makeup op en dan de deur uit!
GRRR, heb langere tijd, lees jaren, problemen gehad met pukkols. Heb nieuw spul gevonden dat echt werkt. ben ik nu weken lang pukkelloos, moet ik de deur weer uit vandaag en hatsaflats, 3 nieuwe rode dikke op mijn kin![]()
Er is toch niks mis met restanten?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het móet bijna wel om restanten gaan. Hoe verklaar je anders het grote prijsverschil? Het gaat om topmerken.
Volgens mij is het niet zo dat het spul maar één jaar meegaat, alleen dat het na een jaar niet meer optimaal beschermt. Ik doe soms meerdere jaren met één fles en dan verbrand ik niet hoor!
Over verbranden gesproken: ik ben nu aan het vervellen en jeuken dat het doet.
Nou ja, zoals ik al zei gaat de beschermingskracht er gaandeweg op achteruit en dat weten veel mensen niet. Dus in dat opzicht is er wel iets mis met restanten.quote:
http://www.zonnebrandtest.nl/tag/houdbaarheid/quote:Het is niet nodig ieder jaar nieuwe zonnebrandcrème te kopen. De Consumentenbond onderzocht dit en kwam tot de conclusie dat zonnebrand van vorig jaar nog dezelfde bescherming biedt.
Vorig jaar onderzocht de Consumentenbond de werking van verschillende zonnebrandcrèmes. Kruidvat Solait SunMilk SPF 15 kwam toen als beste (en goedkoopste) uit de test. De producten van diezelfde test zijn een jaar lang op kamertemperatuur bewaard en dit jaar opnieuw getest. Alle crèmes bleken nog exact dezelfde werking te hebben als het voorgaande jaar.
Heel fijne vakantie!! Geniet er lekker vanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:53 schreef imago het volgende:
Slankies! Ik ben niet bijgelezen, veel te druk, loop heel veel topics achter. En morgen vertrek ik voor een paar daagjes vakantie... Maar over een weekje ben ik er weer en ga ik weer actief meedoen, moet echt hard aan de slag om mezelf zomerklaar te krijgen!
Wanneer ga je? En wanneer is het fietsen precies? En fijn dat het is opgelost, wat het dan ook is en ik ben NIET nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:18 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb voor de zekerheid nieuwe zonnebrand gekocht. Factor 20, als daar maar de helf van overblijft is dat te weinig
Zo, ik heb 2 uurtjes geslapen, nu nog even met mijn fietsschoenen naar de winkel om nieuwe plaatjes eronder te krijgen en dan ben ik Frankrijk-proof![]()
Voel me flink belabberd trouwens, vanavond vroeg slapen en VEEL groente eten en positief denken, dat het morgen weer beter is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vriendje heeft een pak!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaaaai!
Fijne vakantie, Imago!![]()
Ik heb een jurkje!Niet die die ik wou (allemaal mini-maatjes
), maar wel een andere van Steps! Een groene, en de kleur staat me eigenlijk best leuk!
Twijfelde of ie niet wat strak om de boobies zat in een 40, maar dat schijnt te moeten omdat je hem ook strapless kan dragen.
Tis deze! De onderkant is alleen niet zo doorzichtig als ie lijkt, is gewoon normale stof geloof ik
Leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vriendje heeft een pak!Een foto aan??
![]()
![]()
Of een statief en zelfontspanner.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thankies beide! Erg niet-zwart he! *trots*![]()
Nou nog schoenen erbij - evt kan ie wel met zwarte (heb ik al) maar aquablauwgroenig of donkerbruin (de 'lijntjes' zijn donkerbruin) is misschien beter. Kijk wel of ik nog wat kan vindenIk vind hem voor een bruiloft iig wel geschikt denk ik!
En aanfoto's komen denk ik nog wel, even het vriendje lief aankijken denk ik
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaaaai!
Fijne vakantie, Imago!![]()
Ik heb een jurkje!Niet die die ik wou (allemaal mini-maatjes
), maar wel een andere van Steps! Een groene, en de kleur staat me eigenlijk best leuk!
Twijfelde of ie niet wat strak om de boobies zat in een 40, maar dat schijnt te moeten omdat je hem ook strapless kan dragen.
Tis deze! De onderkant is alleen niet zo doorzichtig als ie lijkt, is gewoon normale stof geloof ik
wat een leuk jurkje! Ik moet ook flink shoppen deze week, voor m'n diplomauitreiking op vrijdag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vriendje heeft een pak!
En al m'n spullen inpakken enzo. Wat een gedoe!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Wel leuk gedoe toch!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat een leuk jurkje! Ik moet ook flink shoppen deze week, voor m'n diplomauitreiking op vrijdag!
En al m'n spullen inpakken enzo. Wat een gedoe!
Ja, zeker. En zeker ook aangezien ik morgen over een week de duitser eindelijk weer zie!quote:
Een leuk jurkje! Fleurig enzo..En misschien als ik kan vinden nieuwe schoenen, maar dat lijkt me lastig aangezien m'n voeten te groot zijn voor de zweedse schoenenwinkels. Volgende week maar een tripje Stockholm eraan wagen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay uitreiking en Duitser en (als het lukt) shoppen!
![]()
Al een idee wat je allemaal wilt/moet hebben, Nynke?
Spaans merk?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:43 schreef AKnynke het volgende:
een vriendin van me had laatst een jurkje aan van een spaans merk. schijnt vrij populair te zijn in nederland. Geen desigual in ieder geval. Wel kleurijke kleding. Iemand een idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Junk in da trunk!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moest ook meteen aan Desigual denken, maar daarbij houd mijn kennis opMisschien weet CF het wel, of Sigme! Die komen altijd met leuke merken waar ik nog nooit van gehoord heb
![]()
Maar een fleurig jurkje zou geen probleem moeten zijn, die zijn er in principe aplenty op dit moment!![]()
En tevens foto's voor hen die dat wilden zienZij-aanzicht met dank aan vriendje (flits is niet aardig voor mn melkflessen
) en vooraanzicht in de spiegel (vriendje had er ook een paar gemaakt maar ik kan niet op commando poseren
). Ik ben niet op mn florissantste vandaag, maar het gaat om de jurk!
Beeldig, Maria, staat je prachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Junk in da trunk!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Bershka, Zara, Mangoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:43 schreef AKnynke het volgende:
een vriendin van me had laatst een jurkje aan van een spaans merk. schijnt vrij populair te zijn in nederland. Geen desigual in ieder geval. Wel kleurijke kleding. Iemand een idee?
En de jurk/haar lijf niet?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:22 schreef P.F het volgende:
Hij is leuk Maria!!!! En je haar is echt mooi!!
Ik vind vooral je haar en je hoofd leuk haha!
Nee, die ken ik allemaal wel. T was een niet een groot merk...quote:
Had je het niet onlangs geverfd? Daar gaat het toch van glanzen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:39 schreef Tinkepink het volgende:
Je hebt inderdaad prachtig haar Maria. Jurkje staat je leuk, maar je haar en hoofd zijn het mooist (wat pf al zei dus)
*kijkt naar eigen lichtblonde strohaar
*jaloers is
Mijn haar bleekt erg uit van de zon. Maar zo erg als ik het beschreven heb is het niet hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Had je het niet onlangs geverfd? Daar gaat het toch van glanzen?
Anders:
[ afbeelding ]
Trouwens, droog/warrig haar is DE trend van 2010.
Gelukkig maar!
Niet met elkaar iig!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef P.F het volgende:
Co! Kledingadvies nodig!
Ik heb: een roze rokje met mini bloemetjes (als je gordijnen?), een zwarte legging met witte polkadots, een donkerblauwe marine gestreepte legging. Iets zegt mij dat jij die leuk weet te combineren (anders weet ik ook niet wie wel!)
Was xfactor niet gisteren? Toen heb ik het iig gezien.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:06 schreef uniekhoorn het volgende:
MariaWat ben je toch mooi!
Wat je ook aantrekt, het staat gewoon...
We zijn uitgegeten en gedoucht, zo heerlijk eens bankhangen en na x factor naar bed!
Kolere wat ben ik moe, gisteren van 4.45 uur in de ochtend tot 0.30 op en vanochtend van 7.30 tot 23.00?
Dat was de halve finale en vanavond de hele finalequote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Was xfactor niet gisteren? Toen heb ik het iig gezien.
Ik vind dat DaD meer foto's moet posten, want ze is zo mooi!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind dat Maria geen foto's meer mag posten. Ze is veel te mooi.
Da's niet echt waar, er is genoeg wat me absoluut niet staat, maar dat draag ik niet (of zet ik niet op de fotoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:06 schreef uniekhoorn het volgende:
MariaWat ben je toch mooi!
Wat je ook aantrekt, het staat gewoon...
We zijn uitgegeten en gedoucht, zo heerlijk eens bankhangen en na x factor naar bed!
Kolere wat ben ik moe, gisteren van 4.45 uur in de ochtend tot 0.30 op en vanochtend van 7.30 tot 23.00?
Hoevaak zie je hem dan? en hoelang heb je al iets met hem?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:27 schreef AKnynke het volgende:
Uniek, inderdaad! Wit en jong!
Blegh, het gedoe met het vriendje zit me zo niet lekker. Hij is op een conferentie dit weekend dus we kunnen ook niet bellen en praten, en hij antwoord niet op smsjes. Ik vind het maar niets.
Ik zie hem heel onregelmatig. Soms 3 weken niet, soms 2 weken niet, nu al 6 weken niet. We hebben bijna 2 jaar wat. Het is nu vooral lastig, omdat we niet kunnen communiceren. Tis gewoon even afwachten...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:32 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Hoevaak zie je hem dan? en hoelang heb je al iets met hem?
Wat volgens mij zit je er wel echt veel mee?
Misschien moet je voor jezelf even de voor en nadelen op een rijtje zetten,
of kijken of je dit zo nog wel wilt voor jezelf?
Ik zou het iig niet kunnen, zo'n lange afstandrelatie!
Bedankt voor de reactie's![]()
Wie is er nog meer xfactor aan het kijken?
Maar je weet wel echt helemaal 100% zeker dat je met hem verder wilt?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zie hem heel onregelmatig. Soms 3 weken niet, soms 2 weken niet, nu al 6 weken niet. We hebben bijna 2 jaar wat. Het is nu vooral lastig, omdat we niet kunnen communiceren. Tis gewoon even afwachten...
Zolang jij er 100% achter staat, is het goed toch! Maar zolang je teveel gaat twijfelen zou ik er nog even extra over nadenken!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:42 schreef AKnynke het volgende:
ik geloof dat je het nooit 100% zeker kunt weten. Ach, morgen over een week zie ik hem weer, en morgen kunnen we weer bellen, dus het loopt vast wel los.
En ik denk dat een relatie niet altijd fijn kan zijn. Dat lijkt me wat idealistisch. En we zitten op dit moment in een keerpunt, en daar moeten we uitkomen. Ik denk dat het uiteindelijk wel goed komt..
Thanks voor het meedenken!
Aiiittsj!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:50 schreef Viking84 het volgende:
Kennen jullie die uitdrukking 'zout in de wond strooien'? Dat heb ik net gedaan. Au
.
(iets met scheerwondjes en willen scrubben met zeezout![]()
)
Lekker je ogen dicht doen idd! Hoop dat het snel over is!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:47 schreef -marz- het volgende:
Hi slankies. Het lijkt erop dat ik een migraine-aanval zit te krijgen hier?
Ik zie links bijna niks, zat een film te kijken maar dat werd steeds minder makkelijk ivm 'artifacts' in beeld en op dit moment lijkt er steeds van linksboven een blur in mijn beeld te komen? Heb gegoogled, lijkt toch erg op migraine.
Vind het maar eng eigenlijk... ik ga nu in bed liggen en hopen dat het overgaat en dat er geen knallende hoofdpijn komtweltrusten alvast voor jullie!
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Joehoeeeeeee Slankies
Zit nu in La Paz, Bolivia, en er is hier een big party going on! Doen zo een blogupdate erover! Echt een enorme fiësta hier!
En hoe gaat het in NL?
Doe je goed haha, hoe doe je datquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan nog internetten ook!Multitasking!
![]()
Deze vakantie is wel goed voor de lijn trouwens, mijn spijkerbroek slobbert om m´n kont, terwijl ie voor vertrek aardig strak zat.
Tot 2 keer toe flink aan de diarree gaanquote:
Diva Zeezoutscrub. Grote pot van 500g. Wit met roze of paarse opdruk. Ah je hebt hem al gevonden. Magnolia inderdaad, die vond ik stuk lekkerder ruiken dan lavendel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:27 schreef Viking84 het volgende:
Kan Chico even melden over welke scrub van de Action ze zo tevreden was? Want ik zoek ook nog een goeie, doch goedkope scrub
oh, hmm, dat is dan weer wat minder!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tot 2 keer toe flink aan de diarree gaan
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moest ook meteen aan Desigual denken, maar daarbij houd mijn kennis opMisschien weet CF het wel, of Sigme! Die komen altijd met leuke merken waar ik nog nooit van gehoord heb
![]()
Maar een fleurig jurkje zou geen probleem moeten zijn, die zijn er in principe aplenty op dit moment!![]()
En tevens foto's voor hen die dat wilden zienZij-aanzicht met dank aan vriendje (flits is niet aardig voor mn melkflessen
) en vooraanzicht in de spiegel (vriendje had er ook een paar gemaakt maar ik kan niet op commando poseren
). Ik ben niet op mn florissantste vandaag, maar het gaat om de jurk!
Ooh La La! The camera loves you! En zelfs je tenen zijn vrolijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Junk in da trunk!
crap in = crap out
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Ooh La La! The camera loves you! En zelfs je tenen zijn vrolijk.
Ananas is in de aanbieding bij de lidl!quote:Op zondag 30 mei 2010 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen. Vandaag aan de studie. Meh.
Ik heb al dágen geen fatsoenlijk fruit meer op (behalve een banaan), want ik wil alleen maar ananas, meloen en mango's en die zijn niet in de aanbieding of ze zijn niet rijp als ik ze koop. /verwend nest.
Nu eerst maar even douchen.
XM. Het voelt alsof je al een eeuwigheid weg bent, maar volgens mij ben je nog maar halverwege de reis of niet?
Vanmiddag ga ik dat soort dingen ook halen, op de markt. Zo goedkoop altijdquote:Op zondag 30 mei 2010 09:45 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Ananas is in de aanbieding bij de lidl!
En galia meloen ook ergens!
Ik vind het spul er op de markt vaak dubieus uitzien (heb gisteren wel een rondje markt gedaan nml, omdat ik fruit wilde halen). Mango's met een rare kleur en een rare vorm en als je eraan gaat voelen, krijg je meteen een preek van de marktkoopvrouwquote:Op zondag 30 mei 2010 09:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik dat soort dingen ook halen, op de markt. Zo goedkoop altijd
Veel plezier! Zit het weer daar een beetje mee?quote:Op zondag 30 mei 2010 09:54 schreef conleche het volgende:
G'Mogge! Zometeen m'n spullen in de auto gooien, m'n ex oppikken in Belgie en dan naar Zuid Frankrijk! Maar eerst maar even ontbijten en vooral koffie.
* Viking84 imagines Co op het dakterras in een zomerjurkje met een stokbroodje met jam en een glaasje jus.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Veel plezier! Zit het weer daar een beetje mee?
Yup, 25 graden en zon.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Veel plezier! Zit het weer daar een beetje mee?
ik vind preston palace echt de hel op aarde... walgelijk... maar er zijn heel veel mensen die het leuk vinden, dus veel plezier alvast!quote:Op zondag 30 mei 2010 09:43 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen!
Nee, Preston Palace is gewoon in Nederland. In Almelo.
http://www.prestonpalace.nl/
Daar is een zwemparadijs, kermis, bowlingbaan, midgetgolf, en allerlei buffetten. Mag je allemaal gebruik van maken!
Ben benieuwd wat dat word met eten vandaag!
Probeer het heel netjes te houden,![]()
jullie horen het vanavond wel!
Nu even omkleden!
Zelf nog nooit geweest, dus ben benieuwd!quote:Op zondag 30 mei 2010 10:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind preston palace echt de hel op aarde... walgelijk... maar er zijn heel veel mensen die het leuk vinden, dus veel plezier alvast!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Vlakbij Grenoble in de Alpen!! (joh!) Ik zou je snowboard maar meenemen, want je kan daar gletsjerskieen. Of was jij het niet die snowboarde?quote:Op zondag 30 mei 2010 10:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Veel plezier in FRankrijk Co! Ik kom je morgen achterna! Hopelijk is het ook lekker weer bij de Alpe Dhuez (geen idee waar dat ding ligt, haha)
(Nu.nl)quote:Na veertig dagen stroomt er nog steeds olie de zee in. Volgens de Amerikaanse overheid zou het gaan om ergens tussen de 1,9 en 3 miljoen liter per dag.
het is schreeuwerig, overdadig, en heel goedkoop tegelijkertijd. overal drank en vreten, mensen die komen voor veel "gratis" drank en vreten. ik houd niet zo van die all-in dingen en het publiek dat er op af komt over het algemeenquote:Op zondag 30 mei 2010 10:08 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Zelf nog nooit geweest, dus ben benieuwd!
Wat vond je er niet leuk aan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:23 schreef kwakz0r het volgende:
Fijn dt hij een goede reden heeft. Jammer dat hij niet meegaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Hier ook. Mijn favoriete broek begint zelfs een beetje te strak te zittenquote:Op zondag 30 mei 2010 11:38 schreef Viking84 het volgende:
Hier gaat het niet goed met eten en dat zie ik direct aan m'n heupen: er zitten weer vetkussentjes op. Komende week maar weer eens goed m'n best doen
.
Wauw herkenbaar! Ik schrok er ook erg van!quote:Op zondag 30 mei 2010 11:47 schreef Blurred86 het volgende:
Marz, dat heb ik ook een paar keer gehad. Best eng he! Vooral de eerste keer wist ik echt niet wat me overkwam, bij mij was het tijdens college en het was zo raar dat ik de spreker niet goed kon zien en aantekeningen maken ging ook erg lastig. Bij mij is het altijd zoals op het plaatje op deze pagina: http://www.allaboutvision.com/conditions/ocular-migraine.htm
Dus eerst in het midden een vlek en dan wordt het een soort donut die langzaam naar de randen van mijn gezichtsveld gaat. Ik heb er trouwens nooit hoofdpijn bij, en het geheel (opkomen en weer wegtrekken) duurt bij mij ongeveer 40 minuten en daarna heb ik er, behalve een beetje een vreemd gevoel achter mijn ogen, helemaal geen last meer van.
Dat lijkt mij eigenlijk vervelender! Soms heb ik ook hoofdpijn achter één oog, wat vanuit mijn nek als het ware omhoog trekt. Niet heel erg pijnlijk maar wel direct zo vervelend dat er weinig meer van werken terecht komt.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:38 schreef Goodbye het volgende:
Oeh jakkes, dat klinkt akelig Marz!![]()
Ik heb wel soms last van migraine, maar gelukkig nooit met aura's. Neemt niet weg dat het nog steeds kut is hoor
ah joh, zoiets weeg ik ook met 1 cm langerquote:Op zondag 30 mei 2010 12:54 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen.
Verschrikkelijk slecht geslapen en voel me een lelijke vaatdoek.
Vandaag ook maar weer netjes eten want ik weeg 71 kilo (had gewogen met kleren aan en na eten e.d. dus dat is er al af) en ik ben 1.72. Echt te vet dus. En buh.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah joh, zoiets weeg ik ook met 1 cm langeren nu noem je mij dus echt te vet, en fijn, bedankt!
quote:Op zondag 30 mei 2010 09:43 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen!
Nee, Preston Palace is gewoon in Nederland. In Almelo.
http://www.prestonpalace.nl/
Daar is een zwemparadijs, kermis, bowlingbaan, midgetgolf, en allerlei buffetten. Mag je allemaal gebruik van maken!
Ben benieuwd wat dat word met eten vandaag!
Probeer het heel netjes te houden,![]()
jullie horen het vanavond wel!
Nu even omkleden!
Oh wat leuk! Ga je in je eentje op een kamer, of met meerdere (vreemde) mensen/vrouwen?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:34 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb net een hostel geboekt voor mijn eerste reis in mijn eentje, vind het super spannend! (nu al, en ik ga pas in juli) Maar ik heb er ook heel veel zin in, ik ga naar Sevilla
![]()
Wie was er hier nou pas naar Sevilla geweest? LadyBlack staat me bij? (excuses als het iemand anders was) nog tips?
Ik heb een bed in een female dorm, dus met meerdere vreemde (quote:Op zondag 30 mei 2010 16:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Ga je in je eentje op een kamer, of met meerdere (vreemde) mensen/vrouwen?
Oei dat verschil is wel klein PF.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah joh, zoiets weeg ik ook met 1 cm langeren nu noem je mij dus echt te vet, en fijn, bedankt!
Ik wilde zeggen: zonder -e krijgt het een heel andere betekenisquote:Op zondag 30 mei 2010 17:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Mijn lijstje:
O: alle vitaminepillen die ik had
L: kopje bouillon, 2 crackers (pindakaas en chocoladepasta)
D: volkorenpasta, tomatensaus en groente
Is dat lekker, Perruche: Zelfgemaakte cak?
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een lijstjes hierKomop zeg... morgen is het weer maandag en dan zie ik gewoon lijstjes met groente, fruit, voedingsstoffen en minimaal 1600 - max. 2200 kcal...
Pffff
You tell 'em Uniekje!quote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een lijstjes hierKomop zeg... morgen is het weer maandag en dan zie ik gewoon lijstjes met groente, fruit, voedingsstoffen en minimaal 1600 - max. 2200 kcal...
Pffff
Mwhehe. Ik moet echt eens op typcursusquote:Op zondag 30 mei 2010 17:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Is dat lekker, Perruche: Zelfgemaakte cak?
aantal kcal: check, fruit = appel, groente = paprika, sla, wortel, komkommer. Beweging: gaat vandaag nietquote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Pffff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door _Calimero_ op 30-05-2010 22:56:56 ]I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:06 schreef _Calimero_ het volgende:
O ik heb nog foto's van mijn nieuwe outfit, ga ik even proberen te plaatsen
Oeh, wij zijn even lang en even zwaar!quote:Op zondag 30 mei 2010 19:27 schreef _Calimero_ het volgende:Ik denk dat deze kleren erg flatteus zijn, ben nog altijd hetzelfde gewicht als weken terug. 63 kilo, schoon aan de haak, bij een lengte van 1.63
(maar eigenlijk vind ik het
en wil ik 59 wegen..)
Ja : Mits het minimaal 1600 kcal is, dat betwijfel ikquote:Op zondag 30 mei 2010 18:25 schreef Laureline het volgende:
Goedzo Vik! Maak je maar schaarsHet wordt tijd dat je de mevroi alleen gaat zien als het jóu uitkomt. Of je neemt gewoon een andere leuke meid
![]()
Lijstje vandaag:
O: frambozen, aardbeien (die diepvriesdingen van AH zijn alleen weg te krijgen als je er een papje van mixt met yoghurt), yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: geroosterd brood met gebakken ei, cracker filet americain
T: cracker filet americain, 2 crackers met biefstukworst
D: kabeljauw met paksoi met terriyakisaus
T: citroenkwark en...ooow shit, peerijsjes vergeten te halen net bij de AH
Edit: èn nog een half uur op de crosstrainer. Tevreden, uniekhoorn?![]()
Welterusten uniekhoorn! Je hebt wel gelijk zag ik toen ik de caloriechecker invulde, ik gooi er dus nog maar snel een glaasje wijn in, wat crackers en vanilleyoghurt, want stel je voor...quote:
Ik ga mn best doen, promise!quote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, jij dappere dame met je arme mond
Morgen zie ik echt een mooi lijstje van jou he?? Met zuivel, groente, volkoren, fruit, nootjes?, vis?
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ziet er goed uit Cali! En Maria ook!
Ik ga slapenmaar eerst wil ik even mijn eigenste kunstwerkje laten zien:
[ afbeelding ]
alleen onze namen nog even aanpassen. is voor een afstudeercadeau voor een filmfreak
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ziet er goed uit Cali! En Maria ook!
Ik ga slapenmaar eerst wil ik even mijn eigenste kunstwerkje laten zien:
[ afbeelding ]
alleen onze namen nog even aanpassen. is voor een afstudeercadeau voor een filmfreak
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:06 schreef _Calimero_ het volgende:
O ik heb nog foto's van mijn nieuwe outfit, ga ik even proberen te plaatsenWat een leuk topje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens XM, leuke blogs schrijf je/jullie!Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
wat zij zegt!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
HEEEEEEEL veel succes, Kuikentje!Laat die berg maar es zien wie de baas is
![]()
![]()
![]()
Ze staan nog in Ewelina's spoiler, ik dacht ook dat ik ze gemist had. Mooie dame, Caliquote:Op zondag 30 mei 2010 23:46 schreef Perruche het volgende:
Ah Calimero's foto gemist...! Nou ja, heel veel plezier in la douce france!
Ik ga ook slapen... truste!
Ik lees lijstjes nooit zo nauwkeurig, maar wat er is blijven hangen van de afgelopen tijd is dat je lijstjes niet echt geweldig zijn. Is dat in combinatie met minder goed in je vel zitten/stress of heb ik je lijstjes niet goed onthouden?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:07 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Brak. Moe. Daglijstje
o. 2 gebakken eieren met groente, roomkaas en tuinkruiden
t. halve muffin
l. 3/4 pizza + 3 glazen wijn + gigantische ijscoupe
t. -
d. -
Welkom! 'Ons' regime: veel bewegen, niet crashen. En broccoli.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:57 schreef SterreMarit het volgende:
Oe, een speciaal topic voor mensen die wat af willen vallen...dat wil ik ook! De motivatie ontbreekt over het algemeen, maar momenteel is 'ie er wel weer. Mezelf kennende kan ik wel wat steun gebruiken om die te behouden, ghehehe
Jep. Beetje kip-ei verhaal. Ben vooral heel erg moe op het moment en heb daarom geen zin om te kokenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik lees lijstjes nooit zo nauwkeurig, maar wat er is blijven hangen van de afgelopen tijd is dat je lijstjes niet echt geweldig zijn. Is dat in combinatie met minder goed in je vel zitten/stress of heb ik je lijstjes niet goed onthouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |