ah joh, zoiets weeg ik ook met 1 cm langerquote:Op zondag 30 mei 2010 12:54 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen.
Verschrikkelijk slecht geslapen en voel me een lelijke vaatdoek.
Vandaag ook maar weer netjes eten want ik weeg 71 kilo (had gewogen met kleren aan en na eten e.d. dus dat is er al af) en ik ben 1.72. Echt te vet dus. En buh.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah joh, zoiets weeg ik ook met 1 cm langeren nu noem je mij dus echt te vet, en fijn, bedankt!
quote:Op zondag 30 mei 2010 09:43 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen!
Nee, Preston Palace is gewoon in Nederland. In Almelo.
http://www.prestonpalace.nl/
Daar is een zwemparadijs, kermis, bowlingbaan, midgetgolf, en allerlei buffetten. Mag je allemaal gebruik van maken!
Ben benieuwd wat dat word met eten vandaag!
Probeer het heel netjes te houden,![]()
jullie horen het vanavond wel!
Nu even omkleden!
Oh wat leuk! Ga je in je eentje op een kamer, of met meerdere (vreemde) mensen/vrouwen?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:34 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb net een hostel geboekt voor mijn eerste reis in mijn eentje, vind het super spannend! (nu al, en ik ga pas in juli) Maar ik heb er ook heel veel zin in, ik ga naar Sevilla
![]()
Wie was er hier nou pas naar Sevilla geweest? LadyBlack staat me bij? (excuses als het iemand anders was) nog tips?
Ik heb een bed in een female dorm, dus met meerdere vreemde (quote:Op zondag 30 mei 2010 16:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Ga je in je eentje op een kamer, of met meerdere (vreemde) mensen/vrouwen?
Oei dat verschil is wel klein PF.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah joh, zoiets weeg ik ook met 1 cm langeren nu noem je mij dus echt te vet, en fijn, bedankt!
Ik wilde zeggen: zonder -e krijgt het een heel andere betekenisquote:Op zondag 30 mei 2010 17:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Mijn lijstje:
O: alle vitaminepillen die ik had
L: kopje bouillon, 2 crackers (pindakaas en chocoladepasta)
D: volkorenpasta, tomatensaus en groente
Is dat lekker, Perruche: Zelfgemaakte cak?
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een lijstjes hierKomop zeg... morgen is het weer maandag en dan zie ik gewoon lijstjes met groente, fruit, voedingsstoffen en minimaal 1600 - max. 2200 kcal...
Pffff
You tell 'em Uniekje!quote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een lijstjes hierKomop zeg... morgen is het weer maandag en dan zie ik gewoon lijstjes met groente, fruit, voedingsstoffen en minimaal 1600 - max. 2200 kcal...
Pffff
Mwhehe. Ik moet echt eens op typcursusquote:Op zondag 30 mei 2010 17:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Is dat lekker, Perruche: Zelfgemaakte cak?
aantal kcal: check, fruit = appel, groente = paprika, sla, wortel, komkommer. Beweging: gaat vandaag nietquote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Pffff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door _Calimero_ op 30-05-2010 22:56:56 ]I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:06 schreef _Calimero_ het volgende:
O ik heb nog foto's van mijn nieuwe outfit, ga ik even proberen te plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |