Lekker je ogen dicht doen idd! Hoop dat het snel over is!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:47 schreef -marz- het volgende:
Hi slankies. Het lijkt erop dat ik een migraine-aanval zit te krijgen hier?
Ik zie links bijna niks, zat een film te kijken maar dat werd steeds minder makkelijk ivm 'artifacts' in beeld en op dit moment lijkt er steeds van linksboven een blur in mijn beeld te komen? Heb gegoogled, lijkt toch erg op migraine.
Vind het maar eng eigenlijk... ik ga nu in bed liggen en hopen dat het overgaat en dat er geen knallende hoofdpijn komtweltrusten alvast voor jullie!
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Joehoeeeeeee Slankies
Zit nu in La Paz, Bolivia, en er is hier een big party going on! Doen zo een blogupdate erover! Echt een enorme fiësta hier!
En hoe gaat het in NL?
Doe je goed haha, hoe doe je datquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan nog internetten ook!Multitasking!
![]()
Deze vakantie is wel goed voor de lijn trouwens, mijn spijkerbroek slobbert om m´n kont, terwijl ie voor vertrek aardig strak zat.
Tot 2 keer toe flink aan de diarree gaanquote:
Diva Zeezoutscrub. Grote pot van 500g. Wit met roze of paarse opdruk. Ah je hebt hem al gevonden. Magnolia inderdaad, die vond ik stuk lekkerder ruiken dan lavendel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:27 schreef Viking84 het volgende:
Kan Chico even melden over welke scrub van de Action ze zo tevreden was? Want ik zoek ook nog een goeie, doch goedkope scrub
oh, hmm, dat is dan weer wat minder!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tot 2 keer toe flink aan de diarree gaan
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moest ook meteen aan Desigual denken, maar daarbij houd mijn kennis opMisschien weet CF het wel, of Sigme! Die komen altijd met leuke merken waar ik nog nooit van gehoord heb
![]()
Maar een fleurig jurkje zou geen probleem moeten zijn, die zijn er in principe aplenty op dit moment!![]()
En tevens foto's voor hen die dat wilden zienZij-aanzicht met dank aan vriendje (flits is niet aardig voor mn melkflessen
) en vooraanzicht in de spiegel (vriendje had er ook een paar gemaakt maar ik kan niet op commando poseren
). Ik ben niet op mn florissantste vandaag, maar het gaat om de jurk!
Ooh La La! The camera loves you! En zelfs je tenen zijn vrolijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Junk in da trunk!
crap in = crap out
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Ooh La La! The camera loves you! En zelfs je tenen zijn vrolijk.
Ananas is in de aanbieding bij de lidl!quote:Op zondag 30 mei 2010 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen. Vandaag aan de studie. Meh.
Ik heb al dágen geen fatsoenlijk fruit meer op (behalve een banaan), want ik wil alleen maar ananas, meloen en mango's en die zijn niet in de aanbieding of ze zijn niet rijp als ik ze koop. /verwend nest.
Nu eerst maar even douchen.
XM. Het voelt alsof je al een eeuwigheid weg bent, maar volgens mij ben je nog maar halverwege de reis of niet?
Vanmiddag ga ik dat soort dingen ook halen, op de markt. Zo goedkoop altijdquote:Op zondag 30 mei 2010 09:45 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Ananas is in de aanbieding bij de lidl!
En galia meloen ook ergens!
Ik vind het spul er op de markt vaak dubieus uitzien (heb gisteren wel een rondje markt gedaan nml, omdat ik fruit wilde halen). Mango's met een rare kleur en een rare vorm en als je eraan gaat voelen, krijg je meteen een preek van de marktkoopvrouwquote:Op zondag 30 mei 2010 09:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik dat soort dingen ook halen, op de markt. Zo goedkoop altijd
Veel plezier! Zit het weer daar een beetje mee?quote:Op zondag 30 mei 2010 09:54 schreef conleche het volgende:
G'Mogge! Zometeen m'n spullen in de auto gooien, m'n ex oppikken in Belgie en dan naar Zuid Frankrijk! Maar eerst maar even ontbijten en vooral koffie.
* Viking84 imagines Co op het dakterras in een zomerjurkje met een stokbroodje met jam en een glaasje jus.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Veel plezier! Zit het weer daar een beetje mee?
Yup, 25 graden en zon.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Veel plezier! Zit het weer daar een beetje mee?
ik vind preston palace echt de hel op aarde... walgelijk... maar er zijn heel veel mensen die het leuk vinden, dus veel plezier alvast!quote:Op zondag 30 mei 2010 09:43 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen!
Nee, Preston Palace is gewoon in Nederland. In Almelo.
http://www.prestonpalace.nl/
Daar is een zwemparadijs, kermis, bowlingbaan, midgetgolf, en allerlei buffetten. Mag je allemaal gebruik van maken!
Ben benieuwd wat dat word met eten vandaag!
Probeer het heel netjes te houden,![]()
jullie horen het vanavond wel!
Nu even omkleden!
Zelf nog nooit geweest, dus ben benieuwd!quote:Op zondag 30 mei 2010 10:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind preston palace echt de hel op aarde... walgelijk... maar er zijn heel veel mensen die het leuk vinden, dus veel plezier alvast!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Vlakbij Grenoble in de Alpen!! (joh!) Ik zou je snowboard maar meenemen, want je kan daar gletsjerskieen. Of was jij het niet die snowboarde?quote:Op zondag 30 mei 2010 10:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Veel plezier in FRankrijk Co! Ik kom je morgen achterna! Hopelijk is het ook lekker weer bij de Alpe Dhuez (geen idee waar dat ding ligt, haha)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |