Wel leuk gedoe toch!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat een leuk jurkje! Ik moet ook flink shoppen deze week, voor m'n diplomauitreiking op vrijdag!
En al m'n spullen inpakken enzo. Wat een gedoe!
Ja, zeker. En zeker ook aangezien ik morgen over een week de duitser eindelijk weer zie!quote:
Een leuk jurkje! Fleurig enzo..En misschien als ik kan vinden nieuwe schoenen, maar dat lijkt me lastig aangezien m'n voeten te groot zijn voor de zweedse schoenenwinkels. Volgende week maar een tripje Stockholm eraan wagen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay uitreiking en Duitser en (als het lukt) shoppen!
![]()
Al een idee wat je allemaal wilt/moet hebben, Nynke?
Spaans merk?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:43 schreef AKnynke het volgende:
een vriendin van me had laatst een jurkje aan van een spaans merk. schijnt vrij populair te zijn in nederland. Geen desigual in ieder geval. Wel kleurijke kleding. Iemand een idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Junk in da trunk!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moest ook meteen aan Desigual denken, maar daarbij houd mijn kennis opMisschien weet CF het wel, of Sigme! Die komen altijd met leuke merken waar ik nog nooit van gehoord heb
![]()
Maar een fleurig jurkje zou geen probleem moeten zijn, die zijn er in principe aplenty op dit moment!![]()
En tevens foto's voor hen die dat wilden zienZij-aanzicht met dank aan vriendje (flits is niet aardig voor mn melkflessen
) en vooraanzicht in de spiegel (vriendje had er ook een paar gemaakt maar ik kan niet op commando poseren
). Ik ben niet op mn florissantste vandaag, maar het gaat om de jurk!
Beeldig, Maria, staat je prachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Junk in da trunk!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Bershka, Zara, Mangoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:43 schreef AKnynke het volgende:
een vriendin van me had laatst een jurkje aan van een spaans merk. schijnt vrij populair te zijn in nederland. Geen desigual in ieder geval. Wel kleurijke kleding. Iemand een idee?
En de jurk/haar lijf niet?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:22 schreef P.F het volgende:
Hij is leuk Maria!!!! En je haar is echt mooi!!
Ik vind vooral je haar en je hoofd leuk haha!
Nee, die ken ik allemaal wel. T was een niet een groot merk...quote:
Had je het niet onlangs geverfd? Daar gaat het toch van glanzen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:39 schreef Tinkepink het volgende:
Je hebt inderdaad prachtig haar Maria. Jurkje staat je leuk, maar je haar en hoofd zijn het mooist (wat pf al zei dus)
*kijkt naar eigen lichtblonde strohaar
*jaloers is
Mijn haar bleekt erg uit van de zon. Maar zo erg als ik het beschreven heb is het niet hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Had je het niet onlangs geverfd? Daar gaat het toch van glanzen?
Anders:
[ afbeelding ]
Trouwens, droog/warrig haar is DE trend van 2010.
Gelukkig maar!
Niet met elkaar iig!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef P.F het volgende:
Co! Kledingadvies nodig!
Ik heb: een roze rokje met mini bloemetjes (als je gordijnen?), een zwarte legging met witte polkadots, een donkerblauwe marine gestreepte legging. Iets zegt mij dat jij die leuk weet te combineren (anders weet ik ook niet wie wel!)
Was xfactor niet gisteren? Toen heb ik het iig gezien.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:06 schreef uniekhoorn het volgende:
MariaWat ben je toch mooi!
Wat je ook aantrekt, het staat gewoon...
We zijn uitgegeten en gedoucht, zo heerlijk eens bankhangen en na x factor naar bed!
Kolere wat ben ik moe, gisteren van 4.45 uur in de ochtend tot 0.30 op en vanochtend van 7.30 tot 23.00?
Dat was de halve finale en vanavond de hele finalequote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Was xfactor niet gisteren? Toen heb ik het iig gezien.
Ik vind dat DaD meer foto's moet posten, want ze is zo mooi!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind dat Maria geen foto's meer mag posten. Ze is veel te mooi.
Da's niet echt waar, er is genoeg wat me absoluut niet staat, maar dat draag ik niet (of zet ik niet op de fotoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:06 schreef uniekhoorn het volgende:
MariaWat ben je toch mooi!
Wat je ook aantrekt, het staat gewoon...
We zijn uitgegeten en gedoucht, zo heerlijk eens bankhangen en na x factor naar bed!
Kolere wat ben ik moe, gisteren van 4.45 uur in de ochtend tot 0.30 op en vanochtend van 7.30 tot 23.00?
Hoevaak zie je hem dan? en hoelang heb je al iets met hem?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:27 schreef AKnynke het volgende:
Uniek, inderdaad! Wit en jong!
Blegh, het gedoe met het vriendje zit me zo niet lekker. Hij is op een conferentie dit weekend dus we kunnen ook niet bellen en praten, en hij antwoord niet op smsjes. Ik vind het maar niets.
Ik zie hem heel onregelmatig. Soms 3 weken niet, soms 2 weken niet, nu al 6 weken niet. We hebben bijna 2 jaar wat. Het is nu vooral lastig, omdat we niet kunnen communiceren. Tis gewoon even afwachten...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:32 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Hoevaak zie je hem dan? en hoelang heb je al iets met hem?
Wat volgens mij zit je er wel echt veel mee?
Misschien moet je voor jezelf even de voor en nadelen op een rijtje zetten,
of kijken of je dit zo nog wel wilt voor jezelf?
Ik zou het iig niet kunnen, zo'n lange afstandrelatie!
Bedankt voor de reactie's![]()
Wie is er nog meer xfactor aan het kijken?
Maar je weet wel echt helemaal 100% zeker dat je met hem verder wilt?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zie hem heel onregelmatig. Soms 3 weken niet, soms 2 weken niet, nu al 6 weken niet. We hebben bijna 2 jaar wat. Het is nu vooral lastig, omdat we niet kunnen communiceren. Tis gewoon even afwachten...
Zolang jij er 100% achter staat, is het goed toch! Maar zolang je teveel gaat twijfelen zou ik er nog even extra over nadenken!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:42 schreef AKnynke het volgende:
ik geloof dat je het nooit 100% zeker kunt weten. Ach, morgen over een week zie ik hem weer, en morgen kunnen we weer bellen, dus het loopt vast wel los.
En ik denk dat een relatie niet altijd fijn kan zijn. Dat lijkt me wat idealistisch. En we zitten op dit moment in een keerpunt, en daar moeten we uitkomen. Ik denk dat het uiteindelijk wel goed komt..
Thanks voor het meedenken!
Aiiittsj!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:50 schreef Viking84 het volgende:
Kennen jullie die uitdrukking 'zout in de wond strooien'? Dat heb ik net gedaan. Au
.
(iets met scheerwondjes en willen scrubben met zeezout![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |