Wel leuk gedoe toch!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat een leuk jurkje! Ik moet ook flink shoppen deze week, voor m'n diplomauitreiking op vrijdag!
En al m'n spullen inpakken enzo. Wat een gedoe!
Ja, zeker. En zeker ook aangezien ik morgen over een week de duitser eindelijk weer zie!quote:
Een leuk jurkje! Fleurig enzo..En misschien als ik kan vinden nieuwe schoenen, maar dat lijkt me lastig aangezien m'n voeten te groot zijn voor de zweedse schoenenwinkels. Volgende week maar een tripje Stockholm eraan wagen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay uitreiking en Duitser en (als het lukt) shoppen!
![]()
Al een idee wat je allemaal wilt/moet hebben, Nynke?
Spaans merk?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:43 schreef AKnynke het volgende:
een vriendin van me had laatst een jurkje aan van een spaans merk. schijnt vrij populair te zijn in nederland. Geen desigual in ieder geval. Wel kleurijke kleding. Iemand een idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Junk in da trunk!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moest ook meteen aan Desigual denken, maar daarbij houd mijn kennis opMisschien weet CF het wel, of Sigme! Die komen altijd met leuke merken waar ik nog nooit van gehoord heb
![]()
Maar een fleurig jurkje zou geen probleem moeten zijn, die zijn er in principe aplenty op dit moment!![]()
En tevens foto's voor hen die dat wilden zienZij-aanzicht met dank aan vriendje (flits is niet aardig voor mn melkflessen
) en vooraanzicht in de spiegel (vriendje had er ook een paar gemaakt maar ik kan niet op commando poseren
). Ik ben niet op mn florissantste vandaag, maar het gaat om de jurk!
Beeldig, Maria, staat je prachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Junk in da trunk!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Bershka, Zara, Mangoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:43 schreef AKnynke het volgende:
een vriendin van me had laatst een jurkje aan van een spaans merk. schijnt vrij populair te zijn in nederland. Geen desigual in ieder geval. Wel kleurijke kleding. Iemand een idee?
En de jurk/haar lijf niet?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:22 schreef P.F het volgende:
Hij is leuk Maria!!!! En je haar is echt mooi!!
Ik vind vooral je haar en je hoofd leuk haha!
Nee, die ken ik allemaal wel. T was een niet een groot merk...quote:
Had je het niet onlangs geverfd? Daar gaat het toch van glanzen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:39 schreef Tinkepink het volgende:
Je hebt inderdaad prachtig haar Maria. Jurkje staat je leuk, maar je haar en hoofd zijn het mooist (wat pf al zei dus)
*kijkt naar eigen lichtblonde strohaar
*jaloers is
Mijn haar bleekt erg uit van de zon. Maar zo erg als ik het beschreven heb is het niet hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Had je het niet onlangs geverfd? Daar gaat het toch van glanzen?
Anders:
[ afbeelding ]
Trouwens, droog/warrig haar is DE trend van 2010.
Gelukkig maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |