Veel plezier!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Zij die heel vroeg op zijn groeten u.
Het is 650km rijden naar de Niagara Falls dus we vertrekken om half 6 (over een kwartier).
[..]
Aww.
Ook voor Blurred.
Ja, met dank aan Conleche, die hem mooi klein gemaakt heeft voor mequote:
Wiens eigen nieuwe eerste laptop?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:32 schreef Noukjee het volgende:
Zit nu achter me net eigen nieuwe eerste laptop
mijn nieuwe eerste laptop..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:24 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wiens eigen nieuwe eerste laptop?![]()
En kussen of klussen, hm. Kussen is leuker om te doen, klussen is leuker om gedaan te hebben.
Nee niet wit ondergoed! huidkleurigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:44 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben aan het shoppen geweest: spijkerjasje van Esprit gekocht (duur *slik*, maar goed, gaat wel jaren mee!) en een witte spijkerbroek, waarbij ik er op moet letten dat ik wit ondergoed eronder draag.
Verder bij de Action geweest en scheermesjes en scrub (Magnolia, vond jij die nou lekker of niet, Chico?) gekocht. Morgen eens uitproberen.
huidkleurig ondergoed heb ik nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Nee niet wit ondergoed! huidkleurig
En de action, daar ga ik zo ook even heen. Fietstassen halen en kijken of ze fijne zonnebrand hebben (en waarschijnlijk nog 10 andere dingen die ik niet kan laten liggen omdat ze zo goedkoop zijn).
Hee ik heb ook geshopt en ook een witte (skinny) jeans gekocht! en een heel leuk groen tuniekje voor erbovenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:44 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben aan het shoppen geweest: spijkerjasje van Esprit gekocht (duur *slik*, maar goed, gaat wel jaren mee!) en een witte spijkerbroek, waarbij ik er op moet letten dat ik wit ondergoed eronder draag.
Verder bij de Action geweest en scheermesjes en scrub (Magnolia, vond jij die nou lekker of niet, Chico?) gekocht. Morgen eens uitproberen.
Die van mij schijnt ook skinny te zijn, maar ik kwam er nog best gemakkelijk inquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hee ik heb ook geshopt en ook een witte (skinny) jeans gekocht! en een heel leuk groen tuniekje voor erboven
Geen idee of het waar is dat ze restanten verkopen, wat wel waar is, dat je zonnebrand maar een jaar mee gaat, omdat dan wél de beschermingskracht achteruit gaat!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:19 schreef Viking84 het volgende:
Over zonnebrand:
Ik weet niet wat er van waar is, maar het schijnt dat goedkope zonnebrandproducten restanten zijn van voorgaande jaren en dat de 'beschermingskracht' er met de jaren ook op achteruit gaat (het is natuurlijk ook niet voor niets dat winkels als Action en Prijzenparadijs deze producten voor zo weinig geld verkopen).
Ik had zelf ook meer willen kopen, maar ik kon nergens leuke rokjes vinden. Ik ga, denk ik, aan mijn moeder vragen of ze mijn rokjes (maat 42) kan verstellen
.
Fijne dagen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:53 schreef imago het volgende:
Slankies! Ik ben niet bijgelezen, veel te druk, loop heel veel topics achter. En morgen vertrek ik voor een paar daagjes vakantie... Maar over een weekje ben ik er weer en ga ik weer actief meedoen, moet echt hard aan de slag om mezelf zomerklaar te krijgen!
Het móet bijna wel om restanten gaan. Hoe verklaar je anders het grote prijsverschil? Het gaat om topmerken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:27 schreef j.t het volgende:
[..]
Geen idee of het waar is dat ze restanten verkopen, wat wel waar is, dat je zonnebrand maar een jaar mee gaat, omdat dan wél de beschermingskracht achteruit gaat!
ik heb de nieuwe nivea zonnebrand gekocht, die je bruiner moet maken :p we zullen zien! heb nu mn nieuwe jurkje aan (met broek eronder, ivm het weer) nu nog makeup op en dan de deur uit!
GRRR, heb langere tijd, lees jaren, problemen gehad met pukkols. Heb nieuw spul gevonden dat echt werkt. ben ik nu weken lang pukkelloos, moet ik de deur weer uit vandaag en hatsaflats, 3 nieuwe rode dikke op mijn kin![]()
Er is toch niks mis met restanten?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het móet bijna wel om restanten gaan. Hoe verklaar je anders het grote prijsverschil? Het gaat om topmerken.
Volgens mij is het niet zo dat het spul maar één jaar meegaat, alleen dat het na een jaar niet meer optimaal beschermt. Ik doe soms meerdere jaren met één fles en dan verbrand ik niet hoor!
Over verbranden gesproken: ik ben nu aan het vervellen en jeuken dat het doet.
Nou ja, zoals ik al zei gaat de beschermingskracht er gaandeweg op achteruit en dat weten veel mensen niet. Dus in dat opzicht is er wel iets mis met restanten.quote:
http://www.zonnebrandtest.nl/tag/houdbaarheid/quote:Het is niet nodig ieder jaar nieuwe zonnebrandcrème te kopen. De Consumentenbond onderzocht dit en kwam tot de conclusie dat zonnebrand van vorig jaar nog dezelfde bescherming biedt.
Vorig jaar onderzocht de Consumentenbond de werking van verschillende zonnebrandcrèmes. Kruidvat Solait SunMilk SPF 15 kwam toen als beste (en goedkoopste) uit de test. De producten van diezelfde test zijn een jaar lang op kamertemperatuur bewaard en dit jaar opnieuw getest. Alle crèmes bleken nog exact dezelfde werking te hebben als het voorgaande jaar.
Heel fijne vakantie!! Geniet er lekker vanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:53 schreef imago het volgende:
Slankies! Ik ben niet bijgelezen, veel te druk, loop heel veel topics achter. En morgen vertrek ik voor een paar daagjes vakantie... Maar over een weekje ben ik er weer en ga ik weer actief meedoen, moet echt hard aan de slag om mezelf zomerklaar te krijgen!
Wanneer ga je? En wanneer is het fietsen precies? En fijn dat het is opgelost, wat het dan ook is en ik ben NIET nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:18 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb voor de zekerheid nieuwe zonnebrand gekocht. Factor 20, als daar maar de helf van overblijft is dat te weinig
Zo, ik heb 2 uurtjes geslapen, nu nog even met mijn fietsschoenen naar de winkel om nieuwe plaatjes eronder te krijgen en dan ben ik Frankrijk-proof![]()
Voel me flink belabberd trouwens, vanavond vroeg slapen en VEEL groente eten en positief denken, dat het morgen weer beter is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vriendje heeft een pak!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaaaai!
Fijne vakantie, Imago!![]()
Ik heb een jurkje!Niet die die ik wou (allemaal mini-maatjes
), maar wel een andere van Steps! Een groene, en de kleur staat me eigenlijk best leuk!
Twijfelde of ie niet wat strak om de boobies zat in een 40, maar dat schijnt te moeten omdat je hem ook strapless kan dragen.
Tis deze! De onderkant is alleen niet zo doorzichtig als ie lijkt, is gewoon normale stof geloof ik
Leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vriendje heeft een pak!Een foto aan??
![]()
![]()
Of een statief en zelfontspanner.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thankies beide! Erg niet-zwart he! *trots*![]()
Nou nog schoenen erbij - evt kan ie wel met zwarte (heb ik al) maar aquablauwgroenig of donkerbruin (de 'lijntjes' zijn donkerbruin) is misschien beter. Kijk wel of ik nog wat kan vindenIk vind hem voor een bruiloft iig wel geschikt denk ik!
En aanfoto's komen denk ik nog wel, even het vriendje lief aankijken denk ik
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaaaai!
Fijne vakantie, Imago!![]()
Ik heb een jurkje!Niet die die ik wou (allemaal mini-maatjes
), maar wel een andere van Steps! Een groene, en de kleur staat me eigenlijk best leuk!
Twijfelde of ie niet wat strak om de boobies zat in een 40, maar dat schijnt te moeten omdat je hem ook strapless kan dragen.
Tis deze! De onderkant is alleen niet zo doorzichtig als ie lijkt, is gewoon normale stof geloof ik
wat een leuk jurkje! Ik moet ook flink shoppen deze week, voor m'n diplomauitreiking op vrijdag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vriendje heeft een pak!
En al m'n spullen inpakken enzo. Wat een gedoe!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |