abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82055981
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 11:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Zij die heel vroeg op zijn groeten u.
Het is 650km rijden naar de Niagara Falls dus we vertrekken om half 6 (over een kwartier).
[..]

Aww.

Ook voor Blurred.
Veel plezier!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_82056318
En voor iedereen die geen partijprogramma's wil lezen is er de Stomwijzer.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_82056495
Maria> Ik vind het ook nog steeds leuk! Maar mijn vriendin krijgt er migraine van op zondag (ruimte is dan erg benauwd omdat er 2 lessen achterelkaar zijn, wij doen de laatste les), dus nu vindt ze automatisch dat ze er ALTIJD migraine van krijgt En die ene jongen geeft alleen les op zondag en woensdag, en zij kan woensdag niet.

En ik ben er ook weer niet zo dol op dat ik dan maar alleen ga moet er ook 10 km voor rijden. En ze zijn om de haverklap dicht op zondag, moet je doordeweeks inhalen blabla etc.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:13:20 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82056732
Ah da's wel jammer dan ja! Nouja, misschien vind je wel iets leukers in de buurt

Nu naar de stad!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:32:56 #55
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82057201
Zit nu achter me net eigen nieuwe eerste laptop
pi_82057812
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 11:26 schreef P.F het volgende:
j.t. heeft een plaatje!
Ja, met dank aan Conleche, die hem mooi klein gemaakt heeft voor me

Goedemorgen trouwens, goed geslapen, had 2 hoestpillen en een trachitol genomen in bed, dus dat ging goed! Moet wel zeggen, dat ik schijtziek word van die WK-toeters. Toeter->nog een toeter->hond blaft->andere hond blaft omdat hond 1 blaft -> toeter etc.
Straks maar ontbijten, weet nog niet wat. Heb trek in 2 toastbrood met gekookt ei. Dus denk dat dat het gaat worden. De rest van mijn lijst, geen idee? Omdat ik wss tot vanavond laat in de stad ben om te 'festivallen'.
Weet niet wat ik aan moet doen met dit twijfel weer. Maja, komt altijd wel iets uit

EDIT: ik baal dat mijn wachtwoord van dieet-web weg is. Ik gebruik altijd maar 2 wachtwoorden ... en het is er dus geen. Kortom kom er niet eens meer in!
Sta gelukkig niet in het lijstje en heb mijn oude gegevens nog, dus ik denk dat ik maar nieuwe aanmaak en Troel pm (of hadden we niet een andere helper?) of ik met die in het lijstje mag

[ Bericht 12% gewijzigd door j.t op 29-05-2010 13:09:40 ]
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_82058476
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 12:32 schreef Noukjee het volgende:
Zit nu achter me net eigen nieuwe eerste laptop
Wiens eigen nieuwe eerste laptop?

En kussen of klussen, hm. Kussen is leuker om te doen, klussen is leuker om gedaan te hebben.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 13:27:25 #58
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82058589
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 13:24 schreef Laureline het volgende:

[..]

Wiens eigen nieuwe eerste laptop?

En kussen of klussen, hm. Kussen is leuker om te doen, klussen is leuker om gedaan te hebben.
mijn nieuwe eerste laptop..

en nu ga ik even naar de supermarkt lopen, fruit en yoghurt halen, en een smoothie maken
  zaterdag 29 mei 2010 @ 13:32:17 #59
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82058732

Een schaamteloze tvp, ga het dit weekend niet echt redden om mee te posten: gisteravond generale repetitie gehad, vanavond het eerste concert, en morgenmiddag het tweede.... waarna ik direct doorga naar de verjaardag van mn vriendinnetje. Dus Ik zal wel schor zijn maandag!

Fijn weekend slankies!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 13:44:59 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82059153
Zo, ik ben aan het shoppen geweest: spijkerjasje van Esprit gekocht (duur *slik*, maar goed, gaat wel jaren mee!) en een witte spijkerbroek, waarbij ik er op moet letten dat ik wit ondergoed eronder draag .

Verder bij de Action geweest en scheermesjes en scrub (Magnolia, vond jij die nou lekker of niet, Chico?) gekocht. Morgen eens uitproberen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 13:50:42 #61
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82059332
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 13:44 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben aan het shoppen geweest: spijkerjasje van Esprit gekocht (duur *slik*, maar goed, gaat wel jaren mee!) en een witte spijkerbroek, waarbij ik er op moet letten dat ik wit ondergoed eronder draag .

Verder bij de Action geweest en scheermesjes en scrub (Magnolia, vond jij die nou lekker of niet, Chico?) gekocht. Morgen eens uitproberen .
Nee niet wit ondergoed! huidkleurig

En de action, daar ga ik zo ook even heen. Fietstassen halen en kijken of ze fijne zonnebrand hebben (en waarschijnlijk nog 10 andere dingen die ik niet kan laten liggen omdat ze zo goedkoop zijn ).
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zaterdag 29 mei 2010 @ 13:53:39 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82059417
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 13:50 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Nee niet wit ondergoed! huidkleurig

En de action, daar ga ik zo ook even heen. Fietstassen halen en kijken of ze fijne zonnebrand hebben (en waarschijnlijk nog 10 andere dingen die ik niet kan laten liggen omdat ze zo goedkoop zijn ).
huidkleurig ondergoed heb ik niet .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 13:54:43 #63
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_82059446
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 13:44 schreef Viking84 het volgende:

Hee ik heb ook geshopt en ook een witte (skinny) jeans gekocht! en een heel leuk groen tuniekje voor erboven
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 29 mei 2010 @ 13:56:05 #64
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_82059492
O en het probleem van gisteren is zo goed als opgelost
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 29 mei 2010 @ 13:57:24 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82059536
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 13:54 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hee ik heb ook geshopt en ook een witte (skinny) jeans gekocht! en een heel leuk groen tuniekje voor erboven
Die van mij schijnt ook skinny te zijn, maar ik kwam er nog best gemakkelijk in (maat 38 ook nog )
Alleen moet ik eens labeltjes lezen voor ik ga passen: low waist broeken zijn echt niet mijn ding .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 14:15:29 #66
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82060042
@ blurred, die zonnebrand van de action heb ik vorig jaar gehad. Ik zelf vind hem heel fijn. Heb hem nu ook alvast gekocht! Super goedkoop vergeleken met andere zonnebrand!

Ik heb ook nog even geshopt op mijn laptop na;
een t-shirtje, lichtblauwe skinny jeans, korte spijkerbroek, 2 bikini's, 2 jurkjes gekocht.
Niet alles vandaag gekocht, maar verspreid over de maand. Had echt nog wat dingen nodig voor van de zomer, en een spijkerbroek ook, want ik heb nu 3 spijkerbroeken waar vlak bij het kruis een gat in gaat komen..ook in een spijkerbroek die ik nog niet zo lang heb en die zooo lekker zit
komt denk ik door mijn zadel met het fietsen?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 14:19:05 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82060134
Over zonnebrand:

Ik weet niet wat er van waar is, maar het schijnt dat goedkope zonnebrandproducten restanten zijn van voorgaande jaren en dat de 'beschermingskracht' er met de jaren ook op achteruit gaat (het is natuurlijk ook niet voor niets dat winkels als Action en Prijzenparadijs deze producten voor zo weinig geld verkopen).

Ik had zelf ook meer willen kopen, maar ik kon nergens leuke rokjes vinden . Ik ga, denk ik, aan mijn moeder vragen of ze mijn rokjes (maat 42) kan verstellen .
Niet meer actief op Fok!
pi_82060350
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:19 schreef Viking84 het volgende:
Over zonnebrand:

Ik weet niet wat er van waar is, maar het schijnt dat goedkope zonnebrandproducten restanten zijn van voorgaande jaren en dat de 'beschermingskracht' er met de jaren ook op achteruit gaat (het is natuurlijk ook niet voor niets dat winkels als Action en Prijzenparadijs deze producten voor zo weinig geld verkopen).

Ik had zelf ook meer willen kopen, maar ik kon nergens leuke rokjes vinden . Ik ga, denk ik, aan mijn moeder vragen of ze mijn rokjes (maat 42) kan verstellen .
Geen idee of het waar is dat ze restanten verkopen, wat wel waar is, dat je zonnebrand maar een jaar mee gaat, omdat dan wél de beschermingskracht achteruit gaat!
ik heb de nieuwe nivea zonnebrand gekocht, die je bruiner moet maken :p we zullen zien! heb nu mn nieuwe jurkje aan (met broek eronder, ivm het weer) nu nog makeup op en dan de deur uit!

GRRR, heb langere tijd, lees jaren, problemen gehad met pukkols. Heb nieuw spul gevonden dat echt werkt. ben ik nu weken lang pukkelloos, moet ik de deur weer uit vandaag en hatsaflats, 3 nieuwe rode dikke op mijn kin
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_82061056
Slankies! Ik ben niet bijgelezen, veel te druk, loop heel veel topics achter. En morgen vertrek ik voor een paar daagjes vakantie... Maar over een weekje ben ik er weer en ga ik weer actief meedoen, moet echt hard aan de slag om mezelf zomerklaar te krijgen!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 14:54:18 #70
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82061095
oke, hmm, zou ook niet weten wat daarvan wel en niet waar is.
Ik heb vorig jaar geen problemen gehad met die zonnebrand van de action.
Maarja ligt misschien ook aan mij, aangezien ik nooit snel verbrand en niet zo'n hoge factor hoef te gebruiken (lucky bastard).

En soms gebruiken we nog wel eens zonnebrand van vorig jaar, als er nog ruim de helft in zit, nooit problemen mee gehad eigenlijk.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 14:55:06 #71
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82061112
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:53 schreef imago het volgende:
Slankies! Ik ben niet bijgelezen, veel te druk, loop heel veel topics achter. En morgen vertrek ik voor een paar daagjes vakantie... Maar over een weekje ben ik er weer en ga ik weer actief meedoen, moet echt hard aan de slag om mezelf zomerklaar te krijgen!
Fijne dagen!

Waar ga je heen?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 14:59:10 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82061220
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:27 schreef j.t het volgende:

[..]

Geen idee of het waar is dat ze restanten verkopen, wat wel waar is, dat je zonnebrand maar een jaar mee gaat, omdat dan wél de beschermingskracht achteruit gaat!
ik heb de nieuwe nivea zonnebrand gekocht, die je bruiner moet maken :p we zullen zien! heb nu mn nieuwe jurkje aan (met broek eronder, ivm het weer) nu nog makeup op en dan de deur uit!

GRRR, heb langere tijd, lees jaren, problemen gehad met pukkols. Heb nieuw spul gevonden dat echt werkt. ben ik nu weken lang pukkelloos, moet ik de deur weer uit vandaag en hatsaflats, 3 nieuwe rode dikke op mijn kin
Het móet bijna wel om restanten gaan. Hoe verklaar je anders het grote prijsverschil? Het gaat om topmerken.

Volgens mij is het niet zo dat het spul maar één jaar meegaat, alleen dat het na een jaar niet meer optimaal beschermt. Ik doe soms meerdere jaren met één fles en dan verbrand ik niet hoor!

Over verbranden gesproken: ik ben nu aan het vervellen en jeuken dat het doet .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 15:00:07 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82061243
Veel plezier, imago! (had ik bijna je oude naam getypt )
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 15:24:55 #74
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82061905
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het móet bijna wel om restanten gaan. Hoe verklaar je anders het grote prijsverschil? Het gaat om topmerken.

Volgens mij is het niet zo dat het spul maar één jaar meegaat, alleen dat het na een jaar niet meer optimaal beschermt. Ik doe soms meerdere jaren met één fles en dan verbrand ik niet hoor!

Over verbranden gesproken: ik ben nu aan het vervellen en jeuken dat het doet .
Er is toch niks mis met restanten?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 15:26:44 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82061953
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:24 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Er is toch niks mis met restanten?
Nou ja, zoals ik al zei gaat de beschermingskracht er gaandeweg op achteruit en dat weten veel mensen niet. Dus in dat opzicht is er wel iets mis met restanten.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')