Hier hetzelfde, het begon vreselijk maar aan het eind van de middag is alles toch nog goedgekomen.

Ik zat de hele dag al te balen dat ik niks meer kon doen omdat ik nog niet weet aan welk onderzoeksproject ik ga werken, en mijn professor was ook nergens te vinden. Ik had me er al op ingesteld dat ik het hem pas na het weekend zou kunnen vragen, maar om vier uur kwam hij ineens binnenlopen en toen hebben we een heel gesprek gehad. Het komt erop neer dat ik heel veel nieuwe dingen moet leren, maar ik heb nu eindelijk iets om mee aan de slag te gaan!
Toen ik thuis was kwam mijn huisgenootje die te laat thuis zou zijn voor een borrel ineens toch op m'n deur kloppen, dus konden we toch nog naar het café waar we met een ander huisgenootje hadden afgesproken en dat was heel gezellig. Terwijl we daar zaten zei dat andere huisgenootje ook nog ineens dat ze morgen naar Niagara Falls gaat met een groepje en dat er nog plaatsen waren.

Dus als het nog lukt om een extra kamer in het hostel te regelen ga ik ineens morgen in alle vroegte naar Niagara Falls.