Even verplaatst naar hier, ben je niet bang dat mensen 'iets' zien? xDquote:
Haha nee, of nouja ik heb dan meestal gewoon zwarte hipster ofzo aan dus eigenlijk valt er niets te zien, denk ikquote:Op maandag 10 mei 2010 17:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Even verplaatst naar hier, ben je niet bang dat mensen 'iets' zien? xD
Als iets heel kort is, draag ik vaak een wat langer (zwart) hipsterbroekje over de panty heen. Dus als een soort broekje eigenlijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha nee, of nouja ik heb dan meestal gewoon zwarte hipster ofzo aan dus eigenlijk valt er niets te zien, denk ik
http://www.beatlesshop.nl/index.php?page=details&prod=468&cat=43&group=33quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek een beatles en een eminem tshirt. Kan nergens een kwalitatief goede vinden.
Wauw, die is tof! Heb er inmiddels een van ebay geplukt.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
http://www.beatlesshop.nl/index.php?page=details&prod=468&cat=43&group=33
heb ik zelf ook![]()
Ze kunnen zeker, heel veel winkels verkopen ze weerquote:Op maandag 10 mei 2010 19:55 schreef tliciouz het volgende:
Ik was gister op bezoek bij mijn ouders waar ik mijn kledingkast doorgezocht heb, daar kwam ik wedges tegen die ik vorig jaar bij de primark gekocht heb. Maar nu is mijn vraag kunnen deze schoenen eigenlijk wel?heb ze nog nooit gedragen. En weet ook niet hoe te combineren.
[ afbeelding ]
Ik vind ze niet zo leuk, maar dat komt voornamelijk door die hak. Die vind ik gewoon lelijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:55 schreef tliciouz het volgende:
Ik was gister op bezoek bij mijn ouders waar ik mijn kledingkast doorgezocht heb, daar kwam ik wedges tegen die ik vorig jaar bij de primark gekocht heb. Maar nu is mijn vraag kunnen deze schoenen eigenlijk wel?heb ze nog nooit gedragen. En weet ook niet hoe te combineren.
[ afbeelding ]
wat een schatjes!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:55 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ze ook niks.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo leuk, maar dat komt voornamelijk door die hak. Die vind ik gewoon lelijk.
Ik vind de hak stiekem wel leuk, vind het alleen jammer dat ze niet doorlopen, maar heb ze niet voor niets nooit aangehadquote:Op maandag 10 mei 2010 20:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo leuk, maar dat komt voornamelijk door die hak. Die vind ik gewoon lelijk.
Ik ben geen roodkapje hequote:Op maandag 10 mei 2010 20:06 schreef Marouska het volgende:
[..]
wat een schatjes!
Ja ehh gewoon onder een guitig, vrolijk (misschien zelfs truttig te noemen) zomerjurkje, met een leuke, grote (rieten of stoffen) tas en een picnickmand met een geblokt kleedje?
Die jurk is wel echt foeilelijk, maar de vibe van die foto, dat is 'm.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
Bij die wedges zie ik deze jurk voor me op een of ander manier
[ afbeelding ]
Precies, het is het totale plaatje wat het zo leuk maaktquote:Op maandag 10 mei 2010 20:11 schreef Marouska het volgende:
[..]
Die jurk is wel echt foeilelijk, maar de vibe van die foto, dat is 'm.![]()
Of je draagt ze gewoon normaal, onder een legging met iets simpel zwart of grijs erboven. Jurkje of zo. Dat kan toch ook gewoon?
Wat leuk! Die schoenen ook. Oooh ik hou van Asos.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:40 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb mezelf overwonnen, ik heb een harembroek gekocht, een 'korte', in het grijs. Overwonnen omdat ik altijd denk dat mijn achterkant overal te groot voor is![]()
Maar hoe combineer ik dat in godsnaam?
Ik ben zelf nog niet veel verder gekomen dan:
[ afbeelding ]
En iets van een opvallende ketting/armbanden
http://justpink.punt.nl/upload/Jersey-harembroek_reference.jpgPlaatje doet het niet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens mij ben je een heel end gekomen. Persoonlijk vind ik dat er niet veel andere manieren zijn om een harembroek te dragen dan met iets straks erboven en open sandaaltjes/pumps. Leuke sjaal doet wonderen, en wat dunne leren riempjes ook. En ik denk dat het misschien wel leuk staat met een wat langer, wat strakker gesneden colbertjasje met opgerolde mouwjes, want dan valt die een beetje over de kont/heup-delen heen (de brede delen) en 'slankt' het misschien weer wat af. Maar het blijven lastige dingen, die harembroeken.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:40 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb mezelf overwonnen, ik heb een harembroek gekocht, een 'korte', in het grijs. Overwonnen omdat ik altijd denk dat mijn achterkant overal te groot voor is![]()
Maar hoe combineer ik dat in godsnaam?
Ik ben zelf nog niet veel verder gekomen dan:
[ afbeelding ]
En iets van een opvallende ketting/armbanden
http://justpink.punt.nl/upload/Jersey-harembroek_reference.jpgPlaatje doet het niet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn niet echt mijn schoenen hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat leuk! Die schoenen ook. Oooh ik hou van Asos.
Pfoeee. Aan een mooie tas kan ik wel 150/200 euro uitgeven, maar eigenlijk heb ik mijn laatste tas in een vintage winkeltje gekocht voor een tientje en die daarvoor gekregen van mijn vader.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:57 schreef Marouska het volgende:
vraagje: wat geven jullie (dames) maximaal uit aan een tas? Want "omg ik struin Marktplaats af en omg tassen omg honderd euro maar omg...?!" is eigenlijk, nu ik er zo rationeel over nadenk, best een rare gedachte voor iemand met een studentenbudget.
Ik zou het niet weten want het is niet iets dat ik in mn kast heb liggen (m.u.v. van Under Armour voor onder mn pads bij lacrosse).quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef stef040 het volgende:
Weet iemand een (internet) winkel waar ze (merk) stretch t-shirts verkopen?
Asos, yourunderwearstore uitgesloten.
ik heb eigenlijk niet zoveel tassen, maar die ik heb zijn wel kwalitatief goed, dus dan heb ik er wel wat voor overquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:57 schreef Marouska het volgende:
vraagje: wat geven jullie (dames) maximaal uit aan een tas? Want "omg ik struin Marktplaats af en omg tassen omg honderd euro maar omg...?!" is eigenlijk, nu ik er zo rationeel over nadenk, best een rare gedachte voor iemand met een studentenbudget.
Per avond dat ik panty's draag, draag ik er meestal 2 paarquote:Op maandag 3 mei 2010 12:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Okey, dan ga ik dat ook eens doen. Want je kan natuurlijk een keer per week een nieuwe panty kopen van 6/7 euro of 1 keer per 4/5 maanden voor wat meer.
h&m is gewoon ruk. maar v&d heeft wel goede van oroblu ofzo?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Per avond dat ik panty's draag, draag ik er meestal 2 paar(H&M, V&D, Hema)
wat doe ik fout??
Oroblu is geweldigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
h&m is gewoon ruk. maar v&d heeft wel goede van oroblu ofzo?nog nooit geprobeerd maar hoor er mega vaak over!
Nee..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:09 schreef P.F het volgende:
Ik was net in de Zara, kijk hoe SJP/SATC!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het broekje was helaas te groot (veeel te ruim bij mijn buik), het model is erg hoog, dat wel!
En schattig blousje, maar helaas ook te wijd.. Zelfs met strik.!
Je bedoelt blouse in (een hoger) broekje gestopt?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:20 schreef P.F het volgende:
Ik vind het ook leuk met een hemdje er onder en als het broekje boven zou aansluiten!
Nee, de broek is heel hoog maar echt 20 cm te groot, hij lijkt nu dus lager omdat je er in kan kijken. Hij sluit niet aan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:23 schreef Marouska het volgende:
[..]
Je bedoelt blouse in (een hoger) broekje gestopt?
Daar hebben de meeste van de dames op de plaatjes ook geen last van...? Maar ze zijn wel vaak kut gesneden, deze broekjes idd. Snap ook niet helemaal hoe dat zit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:27 schreef P.F het volgende:
Ik heb denk ik niet genoeg buik en niet genoeg heupen..
...ik heb ongeveer net zoveel heup...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe PF! Jij kan het idd tig keer beter hebben dan Sarah Jessica Parker!![]()
En ach, als je naar de plaatjes kijkt die je net gepost hebt: die bovenste heeft helemáál geen heupen of iets, dus wat dat betreft zit jij beter!Denk dat een buikje juist snel maf is onder zo'n hoge broek.
Dan kleed jij je in ieder geval veel beter want van je foto's af vind ik dat jij meer vorm hebtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:33 schreef Marouska het volgende:
[..]
...ik heb ongeveer net zoveel heup...
Misschien zat ik per ongeluk op de maternity afdelingquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:31 schreef Marouska het volgende:
[..]
Daar hebben de meeste van de dames op de plaatjes ook geen last van...? Maar ze zijn wel vaak kut gesneden, deze broekjes idd. Snap ook niet helemaal hoe dat zit.
ik ga de echt bodyhugging dingen meestal wel uit de weg ja (behalve als ik er juist de nadruk op wil leggen natuurlijk)quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan kleed jij je in ieder geval veel beter want van je foto's af vind ik dat jij meer vorm hebtIk denk dat zo'n broekje ook je vorm benadrukt ofzo - mij lijkt dat weinigen ze kunnen hebben (ik zou er een rolmops in lijken
)
!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Misschien zat ik per ongeluk op de maternity afdeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |