abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 mei 2010 @ 20:19:23 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80945022
*plopt uit lurkstand* Leuk, dit topic! Ik bekijk altijd de foto's in het 'oorspronkelijke' topic, en ik vind het heel tof hoe veel van jullie dingen combineren!

Vandaar dat ik deze vraag ook maar meteen bij jullie drop Ik heb vanmiddag een spijkerblouse gekregen, 'gewoon' getailleerd model met drukknoopjes, niet zo'n lange, licht gekleurd. Ik wil hem als blouse en als jasje gaan dragen, maar ik ben nog een beetje in dubio wat eronder kan Qua kleuren, stoffen. Ik draag zelf meestal een beetje baggy donkerblauwe jeans, maar dat lijkt me niet echt wat

For the record, ik ben geen lange slanke deerne a la Marouska bijvoorbeeld, meer een medium-sized beetje mollig curvy type met veel donker haar
Tips zijn welkom!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 2 mei 2010 @ 20:21:51 #27
284829 choclat
I would stand in line for this
pi_80945126
hallo tvp
  zondag 2 mei 2010 @ 20:42:21 #28
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_80946015
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
*plopt uit lurkstand* Leuk, dit topic! Ik bekijk altijd de foto's in het 'oorspronkelijke' topic, en ik vind het heel tof hoe veel van jullie dingen combineren!

Vandaar dat ik deze vraag ook maar meteen bij jullie drop Ik heb vanmiddag een spijkerblouse gekregen, 'gewoon' getailleerd model met drukknoopjes, niet zo'n lange, licht gekleurd. Ik wil hem als blouse en als jasje gaan dragen, maar ik ben nog een beetje in dubio wat eronder kan Qua kleuren, stoffen. Ik draag zelf meestal een beetje baggy donkerblauwe jeans, maar dat lijkt me niet echt wat

For the record, ik ben geen lange slanke deerne a la Marouska bijvoorbeeld, meer een medium-sized beetje mollig curvy type met veel donker haar
Tips zijn welkom!
Wat voor stijl vind je mooi? Je kan zo'n dingetje bijna overal mee combineren namelijk. Ik zou zelf voor of simpele kleding kiezen, dus iets zwarts of grijs, waardoor het blousje de aandacht krijgt. Of combineren met een houthakkersoverhemd en stoere laarzen.
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
  zondag 2 mei 2010 @ 20:46:16 #29
123170 alors
zlata1234
pi_80946184
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

Tips zijn welkom!
Onder een zwarte skinny(spijker)broek vind ik het altijd leuk. Een zwart strak rokje of jurkje met een panty kan ook

know'm sayin?
word? word.
  zondag 2 mei 2010 @ 20:59:16 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80946734
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:42 schreef Marouska het volgende:

[..]

Wat voor stijl vind je mooi? Je kan zo'n dingetje bijna overal mee combineren namelijk. Ik zou zelf voor of simpele kleding kiezen, dus iets zwarts of grijs, waardoor het blousje de aandacht krijgt. Of combineren met een houthakkersoverhemd en stoere laarzen.
Ik vind heel veel mooi, ik voel me alleen het gemakkelijkst in vrij 'simpele' kleding: shirtje + vrij baggy jeans en gympjes Al wil ik daar wel een kléin beetje van af, wat meer variatie mag wel!
Ik dacht zelf inderdaad ook aan zwart en grijs, een andere kleur blauw eronder is wat twijfelachtig I guess. Houthakkershemden zijn ook tof! En stoere laarzen ook! Ik draag sowieso vrij plat schoeisel, en heb sowieso kniehoge zwarte simpele laarzen, en hoge Doc Martens.
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:46 schreef alors het volgende:

[..]

Onder een zwarte skinny(spijker)broek vind ik het altijd leuk. Een zwart strak rokje of jurkje met een panty kan ook

[ afbeelding ]
Skinny broeken staan me niet zo vind ik Ik heb een beetje mollige x-benen, met vooral stevige bovenbenen. Al vind ik het idee van een zwart rokje wel erg leuk, ik heb een vrij strakke van zwarte spijkerstof (die ik vaak vergeet wegens niet dragen )!

Bedankt voor het meedenken, allebei! Ik ga morgen ofzo mn kledingkast eens doorspitten en dan kijken wat voor combi's ik al kan fixen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 2 mei 2010 @ 22:29:15 #31
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_80951073
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Met een zwarte spijkerrok klinkt leuk (spijker op spijker ). Ook leuk is het met iets in de marinestijl te combineren (donkerblauw bijv. vind ik persoonlijk wel goed kunnen met licht spijker eigenlijk) want streepjes doet 't heel leuk met spijkerstof. Het kan daarnaast leuk met iets overhemd-achtigs en ruimvallends, liefst in het fris wit. Zoiets, kan ook met een (zwarte) panty, skinny of legging, kleedt ook heel goed af bij de benen:

Zou er zelf iets stoerdere laarzen onder doen zelfs, idd doc. martens! En het eerdergenoemde houthakkersoverhemd. Leren jasje eroverheen: klaar.
pi_80962325
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:29 schreef Marouska het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dat is zo tof.

Wat ik me afvraag; hoe houden jullie je panty's zo lang mogelijk mooi? Vooral pumpkinsoup zie ik veel panty's dragen. Maar bij mij zijn ze na een week raar stoffig, zit er een gat of ladder in of gewoon niet meer te dragen. Waar kopen en hoe houden? Want vooral met dit weer is dat lekker combineren.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_80962837
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dat is zo tof.

Wat ik me afvraag; hoe houden jullie je panty's zo lang mogelijk mooi? Vooral pumpkinsoup zie ik veel panty's dragen. Maar bij mij zijn ze na een week raar stoffig, zit er een gat of ladder in of gewoon niet meer te dragen. Waar kopen en hoe houden? Want vooral met dit weer is dat lekker combineren.
Ik koop altijd panty's van Oroblu, hele mooie kwaliteit. Wel iets duurder dan een H&M panty (tussen de 8 en 15 euro) , maar ze hebben een mooie glans. Gewoon in een waszakje in de was en dan is er niks aan het handje. Ze vallen wel aan de kleine kant, dus wel altijd een confectiemaat groter nemen dan je normaal hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_80962905
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:00 schreef rena het volgende:

[..]

Ik koop altijd panty's van Oroblu, hele mooie kwaliteit. Wel iets duurder dan een H&M panty (tussen de 8 en 15 euro) , maar ze hebben een mooie glans. Gewoon in een waszakje in de was en dan is er niks aan het handje. Ze vallen wel aan de kleine kant, dus wel altijd een confectiemaat groter nemen dan je normaal hebt.
En hoe lang doe je daar dan mee? Ik heb wel eens kousen van Oroblu gehad, die waren inderdaad heel goed. Maar toen was het kerst en dacht ik; ik ga mezelf en partner eens verwennen. En ik zou dat niet zomaar weer doen, geloof dat die kousen toen 22 euro waren.
  maandag 3 mei 2010 @ 12:02:43 #35
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_80962967
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:46 schreef alors het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die laarzen zijn fucking awesome, Filippa K had ze ook in hun collectie.
pi_80963235
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:01 schreef Tamashii het volgende:

[..]

En hoe lang doe je daar dan mee? Ik heb wel eens kousen van Oroblu gehad, die waren inderdaad heel goed. Maar toen was het kerst en dacht ik; ik ga mezelf en partner eens verwennen. En ik zou dat niet zomaar weer doen, geloof dat die kousen toen 22 euro waren.
De laatste panty die ik daar van heb gekocht is van november en die is nog steeds goed ondanks regelmatig dragen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_80963351
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:08 schreef rena het volgende:

[..]

De laatste panty die ik daar van heb gekocht is van november en die is nog steeds goed ondanks regelmatig dragen
Okey, dan ga ik dat ook eens doen. Want je kan natuurlijk een keer per week een nieuwe panty kopen van 6/7 euro of 1 keer per 4/5 maanden voor wat meer.
pi_80963358
tvp voor de goede ideeen
Ja en dus?
pi_80966436
Net deze gekocht voor 4,30

maandag 3 mei 2010 @ 13:38:34 #40
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_80966620
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:33 schreef Stickvis het volgende:

[ afbeelding ]
! En ben je in het zwart vandaag?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_80967851
neen kom het huis niet uit...
Ben er veel te verdrietig/chagrijnig door

Wel als een echte fan hoofd omhoog en gewoon me wednesday shirt en een joggingbroek aan..

Fifa spelen met wednesday. (waar ik online real madrid mee versla)
Toetsen maken in nederlands en dan vertalen naar engels
  maandag 3 mei 2010 @ 20:22:01 #42
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_80981599
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:33 schreef Stickvis het volgende:

[ afbeelding ]
kick ass!!!!

En betreft de panty's: ik slijt gemiddeld één paar per week.
pi_80984769
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:22 schreef Marouska het volgende:

[..]

kick ass!!!!

En betreft de panty's: ik slijt gemiddeld één paar per week.
Dus jij kijkt geen voetbal?:O

toch maar eens mee beginnen..
je ziet er alles. strijd, passie, oude mannen huilen. En natuurlijk voetbal..
Ik zou zeggen als je keer in Engeland bent moet je zeker gaan, tien keer beter dan in NL
pi_81104421
Ik zoek een beatles en een eminem tshirt. Kan nergens een kwalitatief goede vinden.
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:32:29 #45
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_81105643
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek een beatles en een eminem tshirt. Kan nergens een kwalitatief goede vinden.
Heeft amplified niet wat van the Beatles?
pi_81105847
Woeii telepathie! Ik heb nu (NU!) een Beatlesshirt aan van Levi's. . 2 jaar geleden gekocht dus denk niet dat je veel aan m'n post hebt . Kwaliteit is wel super .
pi_81218313

Zojuist deze 2 t-shirts besteld, echte zomer t-shirts imo.
Zou foto's posten als ze binnen zijn.
pi_81219516
quote:
ik wil een david bowie shirt
  zondag 9 mei 2010 @ 19:09:08 #49
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_81222102
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:49 schreef electronique het volgende:

[..]

ik wil een david bowie shirt
Ik heb een paars shirt met de cover van Aladdin Sane van David Bowie

Keer gekocht in de men@work, maar staat verder geen merk op. Op het label alleen David Bowie

[ Bericht 8% gewijzigd door don-diablo op 09-05-2010 19:15:54 ]
  zondag 9 mei 2010 @ 19:18:30 #50
256717 MagicMedicine
Moustached Mystic
pi_81222414
quote:
Dit Beatles shirt van Asos ziet er wel goed uit vind ik:

25 euro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')