Wat voor stijl vind je mooi? Je kan zo'n dingetje bijna overal mee combineren namelijk. Ik zou zelf voor of simpele kleding kiezen, dus iets zwarts of grijs, waardoor het blousje de aandacht krijgt. Of combineren met een houthakkersoverhemd en stoere laarzen.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
*plopt uit lurkstand* Leuk, dit topic! Ik bekijk altijd de foto's in het 'oorspronkelijke' topic, en ik vind het heel tof hoe veel van jullie dingen combineren!![]()
Vandaar dat ik deze vraag ook maar meteen bij jullie dropIk heb vanmiddag een spijkerblouse gekregen, 'gewoon' getailleerd model met drukknoopjes, niet zo'n lange, licht gekleurd. Ik wil hem als blouse en als jasje gaan dragen, maar ik ben nog een beetje in dubio wat eronder kan
Qua kleuren, stoffen. Ik draag zelf meestal een beetje baggy donkerblauwe jeans, maar dat lijkt me niet echt wat
For the record, ik ben geen lange slanke deerne a la Marouska bijvoorbeeld, meer een medium-sized beetje mollig curvy type met veel donker haar![]()
Tips zijn welkom!
Onder een zwarte skinny(spijker)broek vind ik het altijd leuk. Een zwart strak rokje of jurkje met een panty kan ookquote:Op zondag 2 mei 2010 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
*plopt uit lurkstand* Leuk, dit topic! Ik bekijk altijd de foto's in het 'oorspronkelijke' topic, en ik vind het heel tof hoe veel van jullie dingen combineren!![]()
Vandaar dat ik deze vraag ook maar meteen bij jullie dropIk heb vanmiddag een spijkerblouse gekregen, 'gewoon' getailleerd model met drukknoopjes, niet zo'n lange, licht gekleurd. Ik wil hem als blouse en als jasje gaan dragen, maar ik ben nog een beetje in dubio wat eronder kan
Qua kleuren, stoffen. Ik draag zelf meestal een beetje baggy donkerblauwe jeans, maar dat lijkt me niet echt wat
For the record, ik ben geen lange slanke deerne a la Marouska bijvoorbeeld, meer een medium-sized beetje mollig curvy type met veel donker haar![]()
Tips zijn welkom!
Ik vind heel veel mooi, ik voel me alleen het gemakkelijkst in vrij 'simpele' kleding: shirtje + vrij baggy jeans en gympjesquote:Op zondag 2 mei 2010 20:42 schreef Marouska het volgende:
[..]
Wat voor stijl vind je mooi? Je kan zo'n dingetje bijna overal mee combineren namelijk. Ik zou zelf voor of simpele kleding kiezen, dus iets zwarts of grijs, waardoor het blousje de aandacht krijgt. Of combineren met een houthakkersoverhemd en stoere laarzen.
Skinny broeken staan me niet zo vind ikquote:Op zondag 2 mei 2010 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
Onder een zwarte skinny(spijker)broek vind ik het altijd leuk. Een zwart strak rokje of jurkje met een panty kan ook
[ afbeelding ]
Met een zwarte spijkerrok klinkt leuk (spijker op spijkerquote:
Dat is zo tof.quote:
Ik koop altijd panty's van Oroblu, hele mooie kwaliteit. Wel iets duurder dan een H&M panty (tussen de 8 en 15 euro) , maar ze hebben een mooie glans. Gewoon in een waszakje in de was en dan is er niks aan het handje. Ze vallen wel aan de kleine kant, dus wel altijd een confectiemaat groter nemen dan je normaal hebt.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is zo tof.![]()
Wat ik me afvraag; hoe houden jullie je panty's zo lang mogelijk mooi? Vooral pumpkinsoup zie ik veel panty's dragen. Maar bij mij zijn ze na een week raar stoffig, zit er een gat of ladder in of gewoon niet meer te dragen. Waar kopen en hoe houden?Want vooral met dit weer is dat lekker combineren.
En hoe lang doe je daar dan mee?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:00 schreef rena het volgende:
[..]
Ik koop altijd panty's van Oroblu, hele mooie kwaliteit. Wel iets duurder dan een H&M panty (tussen de 8 en 15 euro) , maar ze hebben een mooie glans. Gewoon in een waszakje in de was en dan is er niks aan het handje. Ze vallen wel aan de kleine kant, dus wel altijd een confectiemaat groter nemen dan je normaal hebt.
Die laarzen zijn fucking awesome, Filippa K had ze ook in hun collectie.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
Onder een zwarte skinny(spijker)broek vind ik het altijd leuk. Een zwart strak rokje of jurkje met een panty kan ook
[ afbeelding ]
De laatste panty die ik daar van heb gekocht is van november en die is nog steeds goed ondanks regelmatig dragenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En hoe lang doe je daar dan mee?Ik heb wel eens kousen van Oroblu gehad, die waren inderdaad heel goed. Maar toen was het kerst en dacht ik; ik ga mezelf en partner eens verwennen. En ik zou dat niet zomaar weer doen, geloof dat die kousen toen 22 euro waren.
Okey, dan ga ik dat ook eens doen. Want je kan natuurlijk een keer per week een nieuwe panty kopen van 6/7 euro of 1 keer per 4/5 maanden voor wat meer.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:08 schreef rena het volgende:
[..]
De laatste panty die ik daar van heb gekocht is van november en die is nog steeds goed ondanks regelmatig dragen![]()
kick ass!!!!quote:
Dus jij kijkt geen voetbal?:Oquote:Op maandag 3 mei 2010 20:22 schreef Marouska het volgende:
[..]
kick ass!!!!
En betreft de panty's: ik slijt gemiddeld één paar per week.
Heeft amplified niet wat van the Beatles?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek een beatles en een eminem tshirt. Kan nergens een kwalitatief goede vinden.
ik wil een david bowie shirtquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek een beatles en een eminem tshirt. Kan nergens een kwalitatief goede vinden.
Ik heb een paars shirt met de cover van Aladdin Sane van David Bowiequote:
Dit Beatles shirt van Asos ziet er wel goed uit vind ik:quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef Tamashii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |