Ik zou het niet weten want het is niet iets dat ik in mn kast heb liggen (m.u.v. van Under Armour voor onder mn pads bij lacrosse).quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef stef040 het volgende:
Weet iemand een (internet) winkel waar ze (merk) stretch t-shirts verkopen?
Asos, yourunderwearstore uitgesloten.
ik heb eigenlijk niet zoveel tassen, maar die ik heb zijn wel kwalitatief goed, dus dan heb ik er wel wat voor overquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:57 schreef Marouska het volgende:
vraagje: wat geven jullie (dames) maximaal uit aan een tas? Want "omg ik struin Marktplaats af en omg tassen omg honderd euro maar omg...?!" is eigenlijk, nu ik er zo rationeel over nadenk, best een rare gedachte voor iemand met een studentenbudget.
Per avond dat ik panty's draag, draag ik er meestal 2 paarquote:Op maandag 3 mei 2010 12:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Okey, dan ga ik dat ook eens doen. Want je kan natuurlijk een keer per week een nieuwe panty kopen van 6/7 euro of 1 keer per 4/5 maanden voor wat meer.
h&m is gewoon ruk. maar v&d heeft wel goede van oroblu ofzo?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Per avond dat ik panty's draag, draag ik er meestal 2 paar(H&M, V&D, Hema)
wat doe ik fout??
Oroblu is geweldigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
h&m is gewoon ruk. maar v&d heeft wel goede van oroblu ofzo?nog nooit geprobeerd maar hoor er mega vaak over!
Nee..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:09 schreef P.F het volgende:
Ik was net in de Zara, kijk hoe SJP/SATC!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het broekje was helaas te groot (veeel te ruim bij mijn buik), het model is erg hoog, dat wel!
En schattig blousje, maar helaas ook te wijd.. Zelfs met strik.!
Je bedoelt blouse in (een hoger) broekje gestopt?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:20 schreef P.F het volgende:
Ik vind het ook leuk met een hemdje er onder en als het broekje boven zou aansluiten!
Nee, de broek is heel hoog maar echt 20 cm te groot, hij lijkt nu dus lager omdat je er in kan kijken. Hij sluit niet aan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:23 schreef Marouska het volgende:
[..]
Je bedoelt blouse in (een hoger) broekje gestopt?
Daar hebben de meeste van de dames op de plaatjes ook geen last van...? Maar ze zijn wel vaak kut gesneden, deze broekjes idd. Snap ook niet helemaal hoe dat zit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:27 schreef P.F het volgende:
Ik heb denk ik niet genoeg buik en niet genoeg heupen..
...ik heb ongeveer net zoveel heup...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe PF! Jij kan het idd tig keer beter hebben dan Sarah Jessica Parker!![]()
En ach, als je naar de plaatjes kijkt die je net gepost hebt: die bovenste heeft helemáál geen heupen of iets, dus wat dat betreft zit jij beter!Denk dat een buikje juist snel maf is onder zo'n hoge broek.
Dan kleed jij je in ieder geval veel beter want van je foto's af vind ik dat jij meer vorm hebtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:33 schreef Marouska het volgende:
[..]
...ik heb ongeveer net zoveel heup...
Misschien zat ik per ongeluk op de maternity afdelingquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:31 schreef Marouska het volgende:
[..]
Daar hebben de meeste van de dames op de plaatjes ook geen last van...? Maar ze zijn wel vaak kut gesneden, deze broekjes idd. Snap ook niet helemaal hoe dat zit.
ik ga de echt bodyhugging dingen meestal wel uit de weg ja (behalve als ik er juist de nadruk op wil leggen natuurlijk)quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan kleed jij je in ieder geval veel beter want van je foto's af vind ik dat jij meer vorm hebtIk denk dat zo'n broekje ook je vorm benadrukt ofzo - mij lijkt dat weinigen ze kunnen hebben (ik zou er een rolmops in lijken
)
!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Misschien zat ik per ongeluk op de maternity afdeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |