Ananas is in de aanbieding bij de lidl!quote:Op zondag 30 mei 2010 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen. Vandaag aan de studie. Meh.
Ik heb al dágen geen fatsoenlijk fruit meer op (behalve een banaan), want ik wil alleen maar ananas, meloen en mango's en die zijn niet in de aanbieding of ze zijn niet rijp als ik ze koop. /verwend nest.
Nu eerst maar even douchen.
XM. Het voelt alsof je al een eeuwigheid weg bent, maar volgens mij ben je nog maar halverwege de reis of niet?
Vanmiddag ga ik dat soort dingen ook halen, op de markt. Zo goedkoop altijdquote:Op zondag 30 mei 2010 09:45 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Ananas is in de aanbieding bij de lidl!
En galia meloen ook ergens!
Ik vind het spul er op de markt vaak dubieus uitzien (heb gisteren wel een rondje markt gedaan nml, omdat ik fruit wilde halen). Mango's met een rare kleur en een rare vorm en als je eraan gaat voelen, krijg je meteen een preek van de marktkoopvrouwquote:Op zondag 30 mei 2010 09:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik dat soort dingen ook halen, op de markt. Zo goedkoop altijd
Veel plezier! Zit het weer daar een beetje mee?quote:Op zondag 30 mei 2010 09:54 schreef conleche het volgende:
G'Mogge! Zometeen m'n spullen in de auto gooien, m'n ex oppikken in Belgie en dan naar Zuid Frankrijk! Maar eerst maar even ontbijten en vooral koffie.
* Viking84 imagines Co op het dakterras in een zomerjurkje met een stokbroodje met jam en een glaasje jus.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Veel plezier! Zit het weer daar een beetje mee?
Yup, 25 graden en zon.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Veel plezier! Zit het weer daar een beetje mee?
ik vind preston palace echt de hel op aarde... walgelijk... maar er zijn heel veel mensen die het leuk vinden, dus veel plezier alvast!quote:Op zondag 30 mei 2010 09:43 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen!
Nee, Preston Palace is gewoon in Nederland. In Almelo.
http://www.prestonpalace.nl/
Daar is een zwemparadijs, kermis, bowlingbaan, midgetgolf, en allerlei buffetten. Mag je allemaal gebruik van maken!
Ben benieuwd wat dat word met eten vandaag!
Probeer het heel netjes te houden,![]()
jullie horen het vanavond wel!
Nu even omkleden!
Zelf nog nooit geweest, dus ben benieuwd!quote:Op zondag 30 mei 2010 10:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind preston palace echt de hel op aarde... walgelijk... maar er zijn heel veel mensen die het leuk vinden, dus veel plezier alvast!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Vlakbij Grenoble in de Alpen!! (joh!) Ik zou je snowboard maar meenemen, want je kan daar gletsjerskieen. Of was jij het niet die snowboarde?quote:Op zondag 30 mei 2010 10:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Veel plezier in FRankrijk Co! Ik kom je morgen achterna! Hopelijk is het ook lekker weer bij de Alpe Dhuez (geen idee waar dat ding ligt, haha)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |