Ik ben niet dik.quote:
Anders kan het net zo zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ben niet dik.
Ik heb echter wel jarenlang geprobeerd om boven de 58 kilo te komen en dat viel helemaal niet mee.
Dat wandelen heb ik genoemd omdat sommige mensen (waaronder ikzelf) door omstandigheden(medicijnen in mijn geval) niet intensievere dingen kunnen doen...wandelen is altijd beter dan niets doen.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:45 schreef dutchgal het volgende:
zeker geen crash dieet gaan volgen zoals sonja bakker en zo..gewoon normaal eten, niet te vet, snoep en zo laten staan, en zeker lekker sporten...wandelen genoeg? ligt eraan in wat voor tempo...je moet wel boven een bepaald tempo lopen om af te kunnen vallen en om je conditie te verbeteren.
da's helemaal waarquote:Op zondag 30 mei 2010 18:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat wandelen heb ik genoemd omdat sommige mensen (waaronder ikzelf) door omstandigheden(medicijnen in mijn geval) niet intensievere dingen kunnen doen...wandelen is altijd beter dan niets doen.
Jawel. Want de kilo's komen er des te sneller weer aan en je verknalt je metabolisme. Wat batterijtje schrijft klopt. Hoeveel kcal je minimaal moet eten hangt af van je lengte, geslacht, leeftijd en activiteitslevel. Het zouden er zelfs nog wel eens meer kunenn zijn dan 2000.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:36 schreef Mariemaia het volgende:
Wat als ik die crash dieet 1 week uitprobeer en daarna gewoon gezond ga eten en sporten? Ik heb niets te verliezen xD
Dat zou ik maar niet doen, en ik kan het wetenquote:Op zondag 30 mei 2010 20:36 schreef Mariemaia het volgende:
Wat als ik die crash dieet 1 week uitprobeer en daarna gewoon gezond ga eten en sporten? Ik heb niets te verliezen xD
Daar ben ik ook al bang voor, al die ingredienten vind ik al vies dus laat staan de soepquote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb koolsoepdieet gedaan, nagenoeg hetzelfde.Werkte alleen voor geen meter en na 2 dagen komt die soep je echt je neus uit hoor.
Snel eraf betekent vaak ook snel er weer aan. Beter rustig alles er af sporten en gezond eten, dan blijft het ook langer weg, gewoon je eet patroon aanpassen!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:13 schreef Mariemaia het volgende:
Het is wel een ziekenhuisdieet, isn't that supposed to be a good thing? ): Ik wil zo snel mogelijk van me vetjes af. xD
Zoals al 100 keer gezegd is, je moet gewoon gaan sporten en op je eten gaan letten. En als ik die foto's in je fobo zie, zie je er totaal niet dik uit. Ik denk dan ook niet dat zo'n soepdieet gaat helpen. Bij mij hielp het namelijk ook nauwelijks.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:14 schreef Mariemaia het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al bang voor, al die ingredienten vind ik al vies dus laat staan de soepMaar ik wil het echt heel graag xD
Haha omgquote:Op zondag 30 mei 2010 21:13 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet doen, en ik kan het weten. Ik heb het gedaan, en ik kreeg toch last van mijn darmen! Steeds winden, en stinken!
![]()
Verder heel misselijk, zwak op de benen. Constant het gevoel zo flauw te gaan vallen. In combinatie met werk/ school is het ook haast niet te doen. Want als je dus honger krijgt mag je de soep, maar hoe neem je die mee dan? Het is naar mijn idee ook veel te eenzijdig. En na 3 dagen komt die soep je de nek uit.
Echt, laat snoep en ongezonde snacks staan, eet dan maar een stuk fruit of zo. Daar zit ook suiker in maar het is toch gezonder dan snoep. En verder de tips die al zijn gegeven, zoals meer bewegen.
Thanks voor the compliment xD maar weet je wat het is? die broek perst mijn vetjes samen xD Me lovehandles zijn wel ongeveer te zien, ik sta alleen een beetje raar waardoor je het moeilijk ziet denk ikquote:Op zondag 30 mei 2010 21:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zoals al 100 keer gezegd is, je moet gewoon gaan sporten en op je eten gaan letten. En als ik die foto's in je fobo zie, zie je er totaal niet dik uit. Ik denk dan ook niet dat zo'n soepdieet gaat helpen. Bij mij hielp het namelijk ook nauwelijks.
Zo moeilijk is het toch niet om alternatieven voor snoep te vinden?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:16 schreef Mariemaia het volgende:
[..]
Haha omgIk ben heel vaak thuis omdat ik pas na de zomervakantie met school begin dus dat is niet echt een probleem. Maar ik begin nu wel te twijfelen door al die comments over de soep enzo xD Zijn er nog andere alternatieven voor snoep? Fruit is zo gewoontjes ):
Als je wilt afvallen dan moet je juist geen ontbijtkoek etenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om alternatieven voor snoep te vinden?Neem een volkorencracker met wat halvajam als tussendoortje als het zoet moet zijn, maak een smoothie met magere yoghurt en vers fruit, een lekkere fruitsalade,, een bakje kwark/yoghurt met halvajam., een plakje ontbijtkoek..echt er is zoveel meer te bedenken dan alleen maar snoep als er maar niet teveel calorieën inzitten en niet bomvol suiker zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |