Oeh, wij zijn even lang en even zwaar!quote:Op zondag 30 mei 2010 19:27 schreef _Calimero_ het volgende:Ik denk dat deze kleren erg flatteus zijn, ben nog altijd hetzelfde gewicht als weken terug. 63 kilo, schoon aan de haak, bij een lengte van 1.63
(maar eigenlijk vind ik het
en wil ik 59 wegen..)
Ja : Mits het minimaal 1600 kcal is, dat betwijfel ikquote:Op zondag 30 mei 2010 18:25 schreef Laureline het volgende:
Goedzo Vik! Maak je maar schaarsHet wordt tijd dat je de mevroi alleen gaat zien als het jóu uitkomt. Of je neemt gewoon een andere leuke meid
![]()
Lijstje vandaag:
O: frambozen, aardbeien (die diepvriesdingen van AH zijn alleen weg te krijgen als je er een papje van mixt met yoghurt), yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: geroosterd brood met gebakken ei, cracker filet americain
T: cracker filet americain, 2 crackers met biefstukworst
D: kabeljauw met paksoi met terriyakisaus
T: citroenkwark en...ooow shit, peerijsjes vergeten te halen net bij de AH
Edit: èn nog een half uur op de crosstrainer. Tevreden, uniekhoorn?![]()
Welterusten uniekhoorn! Je hebt wel gelijk zag ik toen ik de caloriechecker invulde, ik gooi er dus nog maar snel een glaasje wijn in, wat crackers en vanilleyoghurt, want stel je voor...quote:
Ik ga mn best doen, promise!quote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, jij dappere dame met je arme mond
Morgen zie ik echt een mooi lijstje van jou he?? Met zuivel, groente, volkoren, fruit, nootjes?, vis?
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ziet er goed uit Cali! En Maria ook!
Ik ga slapenmaar eerst wil ik even mijn eigenste kunstwerkje laten zien:
[ afbeelding ]
alleen onze namen nog even aanpassen. is voor een afstudeercadeau voor een filmfreak
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ziet er goed uit Cali! En Maria ook!
Ik ga slapenmaar eerst wil ik even mijn eigenste kunstwerkje laten zien:
[ afbeelding ]
alleen onze namen nog even aanpassen. is voor een afstudeercadeau voor een filmfreak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |