abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82011382

Het vorige deel: Slank #1048

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 64% gewijzigd door P.F op 28-05-2010 10:48:34 ]
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:36:38 #2
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82011408
fipo!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_82011451
zo!
Ja doei.
pi_82011468
Shalalie, het is lekker weer
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:40:28 #5
304882 Miss-me
one in a million.
pi_82011523
zozo
X
pi_82011546
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:40 schreef -marz- het volgende:
Vooral voor Rammstein eigenlijk.
Tof! Veel plezier.

Net met Taco naar de dierenarts geweest voor een nieuw verbandje, alleen het zit een beetje raar want hij kan nu niet meer door z'n voorpoten zakken. Dus ik gaf hem wat vlees met meds op een schoteltje alleen hij kon er niet bij. Zag er zo dom uit. Heb 't schaaltje dus maar even op een paar boeken gezet. Hij heeft nu een heel stoer groen jasje btw.
pi_82011548
'ik ga nooit meer zoveel drinken'

!
Ja doei.
pi_82011565
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 10:41 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Tof! Veel plezier.

Net met Taco naar de dierenarts geweest voor een nieuw verbandje, alleen het zit een beetje raar want hij kan nu niet meer door z'n voorpoten zakken. Dus ik gaf hem wat vlees met meds op een schoteltje alleen hij kon er niet bij. Zag er zo dom uit. Heb 't schaaltje dus maar even op een paar boeken gezet. Hij heeft nu een heel stoer groen jasje btw.
arme Taco! pics van 't toffe jasje
Ja doei.
pi_82011766
Taco is hip met zijn jasje, groene legerjasjes worden toch super hip deze zomer?

TVP en wat een grappige smiley
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:50:13 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82011810
Hysterische smilies in de OP

Arme Taco, koesje voor de poezel!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:50:38 #11
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82011828
goodmeuning!
Kwak
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:05:39 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82012301

Jeetje, ik heb er al een halve dag opzitten! Moest om 8 uur voor iemand invallen, in een buitenwijk (Lewenborg), dus om half 8 op de fiets gesprongen. Kom ik daar aan, blijkt dat ik niet had hoeven werken! Dus die wijk maar een beetje verkend, het was immers mooi weer, en zitten wachten tot het winkelcentrum openging !

Maargoed, in totaal wel 1,5 uur gefietst

Lijst:
O: bak kwark met jam en een beschuitje erdoor
T: zo'n instant latte macchiato uit de koeling bij de Aldi, geen aanrader
T: grote kom yoghurt met rood fruit en een beetje suiker
L: boterham met gekookt eitje
T: koffie bij Coffee Company, misschien met wat lekkers
D: ?
pi_82012408
Ik wil deze galajurk !
pi_82012444
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:08 schreef P.F het volgende:
Ik wil deze galajurk !
[ afbeelding ]
Wow, die is mooi inderdaad
pi_82012467
Ik ben ook wel een beetje Indiaas ( )
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:14:06 #16
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82012590
Bijgelezen en: chico wat tof dat je de kamer hebt geaccepteerd, nu hopen dat je m krijgt!!

En DaD: wat ben je al druk geweest in je huis!!! Ziet er moooooi uit en ben benieuwd naar het behang en de roze keuken!
pi_82012594
Of deze:

Maar ik heb liever een felle of lichte kleur !
pi_82012724
Hehe, de topictitel!
quote:
Ik wil deze galajurk !
[ afbeelding ]
O, dat is een lievelingskleur van mij! Ik verf het liefst het hele huis grijsgroen Alleen bij kleding vind ik die kleur helaas veel mooier staan bij lichte blondines, dan wordt het echt goddelijk.

En DAD, je hebt een doorslaapprobleem! Boekje naast je bed, om een half uurtje in te lezen als je midden in de nacht wakker wordt? Anders ga je zo liggen denken, en dat is heel fout om half vier 's nachts! Is het nu elke nacht raak, of even door de omstandigheden?
pi_82012752
Haai
Ik heb net een half uur over 1 IBL-aanvraag gedaan op 't nieuwe werk. De printer staat heel ver weg, en dat is echt godsgruwelijk irritant als je bonnen en facturen moet printen met apart papier. Als ik hier meer dagen zou werken en als het mijn dagelijks werk zou zijn dan was het geklaag niet van de lucht geweest (totdat er een printer naast mij zou staan). Het is ZO inefficient. Maar goed. Het is wel goed voor de kont, dat heen- en weer geloop.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82012818
DaD, kan best van de cola komen, ik heb het van koffie gehad. Die drink ik nu niet meer na 12 uur en ik doe maar 1 kop per dag.

Nu ga ik me buigen over het maken van een blogbericht in twee talen over iets waar ik de ballen verstand van heb
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82012820
Lijstje:

O: 1x geroosterd brood met een gekookt eitje drop en 1x met parmezaanse kaas en pizzakruiden.
L: 1x geroosterd brood met kaas/komkommer en 1x met kipfilet en augurk
T: indien trek nog een boterham
T: wodka, katjang
D: Grote ceasarsalade met geroosterd brood of karbonaadje met spinazie. Of een combi ervan.

Nog 2 daagjes werken en dan alweer naar Frankrijk! Lekker hoor!
pi_82012833
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef Laureline het volgende:
Hehe, de topictitel!
[..]

O, dat is een lievelingskleur van mij! Ik verf het liefst het hele huis grijsgroen Alleen bij kleding vind ik die kleur helaas veel mooier staan bij lichte blondines, dan wordt het echt goddelijk.

En DAD, je hebt een doorslaapprobleem! Boekje naast je bed, om een half uurtje in te lezen als je midden in de nacht wakker wordt? Anders ga je zo liggen denken, en dat is heel fout om half vier 's nachts! Is het nu elke nacht raak, of even door de omstandigheden?
Ik vind dat bij blondines juist ordinair hahaha

Ik als "brunette" zou een rode jurk aan kunnen doen, maar groen/blauw etc. staan mij veeel beter.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:21:29 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82012885
quote:
Ik wil deze galajurk !
[ afbeelding ]
Oh, die lijkt me fijn om je benen heen ruisen als je loopt

Ik heb een galajurk in die kleur, maar mijn huid is er eigenlijk té licht voor, da's niet echt mooi meer.
Die zwarte vind ik wel mooi, maar niet echt gala gala is bloter
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:22:18 #24
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82012925
quote:
Ik wil deze galajurk !
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook heel mooi, al zou ik hem wel in een andere kleur willen. Blauw denk ik.

Deze is ook mooi.

Sarah Jessica heeft ook ooit zo'n model aangehad. Ik vind ze heel flatterend.

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:22:27 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82012934
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:18 schreef Syrena het volgende:
Haai
Ik heb net een half uur over 1 IBL-aanvraag gedaan op 't nieuwe werk. De printer staat heel ver weg, en dat is echt godsgruwelijk irritant als je bonnen en facturen moet printen met apart papier. Als ik hier meer dagen zou werken en als het mijn dagelijks werk zou zijn dan was het geklaag niet van de lucht geweest (totdat er een printer naast mij zou staan). Het is ZO inefficient. Maar goed. Het is wel goed voor de kont, dat heen- en weer geloop.
Precies dat hou ik mezelf ook voor als ik aan het werk ben en weer eens vanalles vergeet mee te nemen van boven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')