Tof! Veel plezier.quote:
arme Taco!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:41 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Tof! Veel plezier.![]()
Net met Taco naar de dierenarts geweest voor een nieuw verbandje, alleen het zit een beetje raar want hij kan nu niet meer door z'n voorpoten zakken. Dus ik gaf hem wat vlees met meds op een schoteltje alleen hij kon er niet bij.Zag er zo dom uit.
Heb 't schaaltje dus maar even op een paar boeken gezet. Hij heeft nu een heel stoer groen jasje btw.
O, dat is een lievelingskleur van mij! Ik verf het liefst het hele huis grijsgroenquote:
Ik vind dat bij blondines juist ordinair hahahaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef Laureline het volgende:
Hehe, de topictitel!
[..]
O, dat is een lievelingskleur van mij! Ik verf het liefst het hele huis grijsgroenAlleen bij kleding vind ik die kleur helaas veel mooier staan bij lichte blondines, dan wordt het echt goddelijk.
En DAD, je hebt een doorslaapprobleem!Boekje naast je bed, om een half uurtje in te lezen als je midden in de nacht wakker wordt? Anders ga je zo liggen denken, en dat is heel fout om half vier 's nachts! Is het nu elke nacht raak, of even door de omstandigheden?
Oh, die lijkt me fijn om je benen heen ruisen als je looptquote:
Ik vind hem ook heel mooi, al zou ik hem wel in een andere kleur willen. Blauw denk ik.quote:
Precies dat hou ik mezelf ook voor als ik aan het werk ben en weer eens vanalles vergeet mee te nemen van bovenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:18 schreef Syrena het volgende:
Haai![]()
Ik heb net een half uur over 1 IBL-aanvraag gedaan op 't nieuwe werk. De printer staat heel ver weg, en dat is echt godsgruwelijk irritant als je bonnen en facturen moet printen met apart papier. Als ik hier meer dagen zou werken en als het mijn dagelijks werk zou zijn dan was het geklaag niet van de lucht geweest(totdat er een printer naast mij zou staan). Het is ZO inefficient. Maar goed. Het is wel goed voor de kont, dat heen- en weer geloop.
Ik vind ze te druk..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind hem ook heel mooi, al zou ik hem wel in een andere kleur willen. Blauw denk ik.
Deze is ook mooi.
[ afbeelding ]
Sarah Jessica heeft ook ooit zo'n model aangehad. Ik vind ze heel flatterend.
[ afbeelding ]
Met hippe witte kraag.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
arme Taco!![]()
pics van 't toffe jasje
nietes.......quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind dat bij blondines juist ordinair hahaha
Ahhhquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Met hippe witte kraag.Veel betere foto's dan deze kan ik nu even niet maken, want hij wil niet onder het bed vandaan. De eerste is net op het moment dat Janneke naar hem toe loopt, vandaar de grote ogen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je doet niet meer zo helemaal streng low-carb als vorig jaar, hè? Bevalt dat goed? Ik probeer ook zoiets, alleen na brood krijg ik meestal meer trek dan na bijvoorbeeld een salade met avocaco of ei, dan worden de vreetbuimonsters toch wakker. Maar ik zag me ook niet de rest van mijn leven geen boterhammen meer eten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:20 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O: 1x geroosterd brood met een gekookt eitje drop en 1x met parmezaanse kaas en pizzakruiden.
L: 1x geroosterd brood met kaas/komkommer en 1x met kipfilet en augurk
T: indien trek nog een boterham
T: wodka, katjang
D: Grote ceasarsalade met geroosterd brood of karbonaadje met spinazie. Of een combi ervan.
Nog 2 daagjes werken en dan alweer naar Frankrijk! Lekker hoor!
Ik ook. En ja, ik had leuk gezelschap. Ben daarna naar Alice in Wonderland geweest.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ging ook heel onverwacht uit eten!![]()
Had je leuk gezelschap?
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef -marz- het volgende:
Aaw groen staat Taco ook goed!
Grappig trouwens dat poezenpootjes dessin; alsof hij het dan leuker zou vinden om te dragen ofzo![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Met hippe witte kraag.Veel betere foto's dan deze kan ik nu even niet maken, want hij wil niet onder het bed vandaan. De eerste is net op het moment dat Janneke naar hem toe loopt, vandaar de grote ogen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik vind dat heel esthetisch, dat lichte grijsgroen bij een bleke huid en lichtblond haar! Je moet juist niet gebruind zijn bij die kleur, dat is pas ordinairquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind dat bij blondines juist ordinair hahaha
Ik als "brunette" zou een rode jurk aan kunnen doen, maar groen/blauw etc. staan mij veeel beter.
Gaat op zich prima, alleen hij is soms gewoon nog wat angstig en gaat dan een tijd in de kattenbak liggen (die wel net verschoond is trouwens) of onder het bed. Hij loopt zo nu en dan ook wel even rond en wil dan meteen de acrobaat uithangen. Hij dacht net dat het een goed idee was om op mijn bed te springen, maar daar was ik het niet mee eens. Ik heb een hoogslaper en ik wil niet dat hij daar weer vanaf springt, wat hij normaal dus wel gewoon doet. En nu ben ik ook gewoon bang dat hij minder goed kan springen met dat jasje en het dan niet haalt of zo. *brrrr* Meneer doet het maar mooi rustig aan met al z'n hechtingen. En Janneke moet eens ophouden steeds naar hem te blazen, dat is ook niet lief.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahhhhet beest weet ook niet wat m overkomt he...
Hoe is ie verder? Onder het bed blijven liggen lijkt me niet echt relaxed dus?
Ik heb een beetje rood in mijn haar, niet echt, maar in een rode jurk lijkt mijn haar flets en ik lijk extra bleek.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat heel esthetisch, dat lichte grijsgroen bij een bleke huid en lichtblond haar! Je moet juist niet gebruind zijn bij die kleur, dat is pas ordinairDaarbij, ordinair of niet ligt meestal gewoon aan je hoofd: sommige mensen moeten bij alles wat ze aantrekken al ontzettend uitkijken, andere types kunnen met de ijselijkste dierenprints en roze gevalletjes wegkomen, en dan ziet het er nog stijlvol uit.
Er was toch ook zo'n topic over kleurenadvies, dat je 'warme herfst' of 'koele lente' ofzo was? En dan met allemaal stipjes welke kleuren je aanmoest? Want je hebt rood, rood en rood naturlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat heel esthetisch, dat lichte grijsgroen bij een bleke huid en lichtblond haar!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:35 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Gaat op zich prima, alleen hij is soms gewoon nog wat angstig en gaat dan een tijd in de kattenbak liggen (die wel net verschoond is trouwens) of onder het bed. Hij loopt zo nu en dan ook wel even rond en wil dan meteen de acrobaat uithangen. Hij dacht net dat het een goed idee was om op mijn bed te springen, maar daar was ik het niet mee eens. Ik heb een hoogslaper en ik wil niet dat hij daar weer vanaf springt, wat hij normaal dus wel gewoon doet. En nu ben ik ook gewoon bang dat hij minder goed kan springen met dat jasje en het dan niet haalt of zo. *brrrr* Meneer doet het maar mooi rustig aan met al z'n hechtingen. En Janneke moet eens ophouden steeds naar hem te blazen, dat is ook niet lief.
Hm, even weer een balans zoeken dus.... ja balen maar ook niet zo gek na een leuk weekendje he. Gewoon weer goed bezig nu!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:31 schreef kwakz0r het volgende:
ik had gisteren te weinig gegeten... incl de drie bitterballen én een glas wijn (goddelijke bitterballen, van de Febo kwamen ze, zei het meisje van de kroeg toen we er naar vroegen) zat ik nog maar op 1300 kcal![]()
vandaag zonder snoep 1300 gepland... ik heb weinig honger en mag echt wel even een beetje balansen na de afgelopen weken...
de dietiste dacht dat ik misshcien sowieso wel eventjes terug moet naar 1500-1800 ipv wat ik eerst deed, 1800-2000....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |