abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82012953
Die kleur lijkt me ook beter staan bij roodharigen of brunettes!
Deze blondine ziet er al gauw flets uit dan iig, tenzij gebruinde huid maar dan wordt het weer gauw ordinair idd.

Oh beetje laat alweer, ik doelde op het lichtgroene kleedje.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_82012961
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:22 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vind hem ook heel mooi, al zou ik hem wel in een andere kleur willen. Blauw denk ik.

Deze is ook mooi.
[ afbeelding ]

Sarah Jessica heeft ook ooit zo'n model aangehad. Ik vind ze heel flatterend.

[ afbeelding ]
Ik vind ze te druk..
pi_82013002
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 10:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

arme Taco! pics van 't toffe jasje
Met hippe witte kraag. Veel betere foto's dan deze kan ik nu even niet maken, want hij wil niet onder het bed vandaan. De eerste is net op het moment dat Janneke naar hem toe loopt, vandaar de grote ogen.

vrijdag 28 mei 2010 @ 11:24:17 #29
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82013014
Wat zal ik eens gaan doen vandaag. In bed blijven liggen en niets doen, of m'n kledingkast uit sorteren?

Misschien maar een combinatie van de twee..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_82013063
Wat een schatje !
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:25:24 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82013070
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:20 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vind dat bij blondines juist ordinair hahaha
nietes.......
pi_82013087
Aaw groen staat Taco ook goed!

Grappig trouwens dat poezenpootjes dessin; alsof hij het dan leuker zou vinden om te dragen ofzo
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:26:46 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82013124
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Met hippe witte kraag. Veel betere foto's dan deze kan ik nu even niet maken, want hij wil niet onder het bed vandaan. De eerste is net op het moment dat Janneke naar hem toe loopt, vandaar de grote ogen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ahhh het beest weet ook niet wat m overkomt he...

Hoe is ie verder? Onder het bed blijven liggen lijkt me niet echt relaxed dus?
pi_82013142
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:20 schreef conleche het volgende:
Lijstje:

O: 1x geroosterd brood met een gekookt eitje drop en 1x met parmezaanse kaas en pizzakruiden.
L: 1x geroosterd brood met kaas/komkommer en 1x met kipfilet en augurk
T: indien trek nog een boterham
T: wodka, katjang
D: Grote ceasarsalade met geroosterd brood of karbonaadje met spinazie. Of een combi ervan.

Nog 2 daagjes werken en dan alweer naar Frankrijk! Lekker hoor!
Je doet niet meer zo helemaal streng low-carb als vorig jaar, hè? Bevalt dat goed? Ik probeer ook zoiets, alleen na brood krijg ik meestal meer trek dan na bijvoorbeeld een salade met avocaco of ei, dan worden de vreetbuimonsters toch wakker. Maar ik zag me ook niet de rest van mijn leven geen boterhammen meer eten.

En naar Frankrijk, jeej! Post nog eens die foto van de blauwgeschilderde slaapkamer met het roosjesbehang?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:27:12 #35
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82013145
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 07:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik ging ook heel onverwacht uit eten! Had je leuk gezelschap?
Ik ook. En ja, ik had leuk gezelschap. Ben daarna naar Alice in Wonderland geweest.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:27:13 #36
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82013147
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef -marz- het volgende:
Aaw groen staat Taco ook goed!

Grappig trouwens dat poezenpootjes dessin; alsof hij het dan leuker zou vinden om te dragen ofzo
pi_82013171
Poezel toch
Hoe lang duurt het eer ie onder dat bed vandaan komt?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:28:41 #38
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82013201
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:31:39 #39
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82013318
ik had gisteren te weinig gegeten... incl de drie bitterballen én een glas wijn (goddelijke bitterballen, van de Febo kwamen ze, zei het meisje van de kroeg toen we er naar vroegen) zat ik nog maar op 1300 kcal

vandaag zonder snoep 1300 gepland... ik heb weinig honger en mag echt wel even een beetje balansen na de afgelopen weken...

de dietiste dacht dat ik misshcien sowieso wel eventjes terug moet naar 1500-1800 ipv wat ik eerst deed, 1800-2000....
Kwak
pi_82013379
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:20 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vind dat bij blondines juist ordinair hahaha

Ik als "brunette" zou een rode jurk aan kunnen doen, maar groen/blauw etc. staan mij veeel beter.
Nee, ik vind dat heel esthetisch, dat lichte grijsgroen bij een bleke huid en lichtblond haar! Je moet juist niet gebruind zijn bij die kleur, dat is pas ordinair Daarbij, ordinair of niet ligt meestal gewoon aan je hoofd: sommige mensen moeten bij alles wat ze aantrekken al ontzettend uitkijken, andere types kunnen met de ijselijkste dierenprints en roze gevalletjes wegkomen, en dan ziet het er nog stijlvol uit.

Er was toch ook zo'n topic over kleurenadvies, dat je 'warme herfst' of 'koele lente' ofzo was? En dan met allemaal stipjes welke kleuren je aanmoest? Want je hebt rood, rood en rood naturlijk
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:33:32 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82013403
Awww Taco Die oogjes! En dat hippe item wat ie aan heeft kan hij als bruin-harige echt goed hebben

Ik wil trouwens ook een nieuw jurkje, voor de bruiloften die ik heb in juni en juli (wil niet zeggen dat ik geen jurkjes héb, maar toch he! )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_82013476
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:26 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ahhh het beest weet ook niet wat m overkomt he...

Hoe is ie verder? Onder het bed blijven liggen lijkt me niet echt relaxed dus?
Gaat op zich prima, alleen hij is soms gewoon nog wat angstig en gaat dan een tijd in de kattenbak liggen (die wel net verschoond is trouwens) of onder het bed. Hij loopt zo nu en dan ook wel even rond en wil dan meteen de acrobaat uithangen. Hij dacht net dat het een goed idee was om op mijn bed te springen, maar daar was ik het niet mee eens. Ik heb een hoogslaper en ik wil niet dat hij daar weer vanaf springt, wat hij normaal dus wel gewoon doet. En nu ben ik ook gewoon bang dat hij minder goed kan springen met dat jasje en het dan niet haalt of zo. *brrrr* Meneer doet het maar mooi rustig aan met al z'n hechtingen. En Janneke moet eens ophouden steeds naar hem te blazen, dat is ook niet lief.
pi_82013632
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat heel esthetisch, dat lichte grijsgroen bij een bleke huid en lichtblond haar! Je moet juist niet gebruind zijn bij die kleur, dat is pas ordinair Daarbij, ordinair of niet ligt meestal gewoon aan je hoofd: sommige mensen moeten bij alles wat ze aantrekken al ontzettend uitkijken, andere types kunnen met de ijselijkste dierenprints en roze gevalletjes wegkomen, en dan ziet het er nog stijlvol uit.

Er was toch ook zo'n topic over kleurenadvies, dat je 'warme herfst' of 'koele lente' ofzo was? En dan met allemaal stipjes welke kleuren je aanmoest? Want je hebt rood, rood en rood naturlijk
Ik heb een beetje rood in mijn haar, niet echt, maar in een rode jurk lijkt mijn haar flets en ik lijk extra bleek.
Wit, alle kleuren blauw, zwart staan wel mooi.

Nu heb ik een beetje een tintje voor mijn doen ( ) maar kleuren als beige en koraal staan denk ik niet zo.

Ik vorige week op mijn best
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82013702
Elfje gaat niet lukken, hooguit boselfje
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:42:13 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82013779
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat heel esthetisch, dat lichte grijsgroen bij een bleke huid en lichtblond haar!

Check die lichte grijsgroene jurk met die bleke huid en dat blonde haar

Ik vind het net lijken alsof ik niks aan heb Vond het toen fantastisch maar achteraf niet zo geslaagd....
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:42:57 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82013814
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:35 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Gaat op zich prima, alleen hij is soms gewoon nog wat angstig en gaat dan een tijd in de kattenbak liggen (die wel net verschoond is trouwens) of onder het bed. Hij loopt zo nu en dan ook wel even rond en wil dan meteen de acrobaat uithangen. Hij dacht net dat het een goed idee was om op mijn bed te springen, maar daar was ik het niet mee eens. Ik heb een hoogslaper en ik wil niet dat hij daar weer vanaf springt, wat hij normaal dus wel gewoon doet. En nu ben ik ook gewoon bang dat hij minder goed kan springen met dat jasje en het dan niet haalt of zo. *brrrr* Meneer doet het maar mooi rustig aan met al z'n hechtingen. En Janneke moet eens ophouden steeds naar hem te blazen, dat is ook niet lief.
pi_82013820
O je hebt die jurk gewoon al
pi_82013878
Wat trouwens echt heel lekker is: geroosterde boterhammen met enorme lage speculoospasta
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:44:30 #49
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82013889
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:31 schreef kwakz0r het volgende:
ik had gisteren te weinig gegeten... incl de drie bitterballen én een glas wijn (goddelijke bitterballen, van de Febo kwamen ze, zei het meisje van de kroeg toen we er naar vroegen) zat ik nog maar op 1300 kcal

vandaag zonder snoep 1300 gepland... ik heb weinig honger en mag echt wel even een beetje balansen na de afgelopen weken...

de dietiste dacht dat ik misshcien sowieso wel eventjes terug moet naar 1500-1800 ipv wat ik eerst deed, 1800-2000....
Hm, even weer een balans zoeken dus.... ja balen maar ook niet zo gek na een leuk weekendje he. Gewoon weer goed bezig nu!

P.S. zie je E. v. K. op de foto hierboven?
pi_82013916
Wie/Wat is E. v. K. ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')