abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82376493
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:18 schreef Disana het volgende:
Waarom is de bronvermelding van HAKIM uit dat topic weggeëdit? Hij mag toch zeker zijn visie geven? Dat wordt immers van elke OP verlangd.
Kom op Disana, ga toch niet elke keer die mensen beschermen, geef gewoon jou mening en ik geef de mijne maar we zijn hier niet twee kampen die tegen elkaar strijden.
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2010 @ 21:23:05 #252
137949 Disana
pi_82376533
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kom op Disana, ga toch niet elke keer die mensen beschermen, geef gewoon jou mening en ik geef de mijne maar we zijn hier niet twee kampen die tegen elkaar strijden.
HAKIM geeft een quote en een bron. Dan geeft hij een mening en ondersteunt die met een bron. Ik wil van paddy weten wat daar mis mee is.
pi_82376574
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:18 schreef Disana het volgende:
Waarom is de bronvermelding van HAKIM uit dat topic weggeëdit? Hij mag toch zeker zijn visie geven? Dat wordt immers van elke OP verlangd.
De bron was geen bron. Klik er zelf maar op de Paro heeft hem in een reactie staan. Je komt gewoon bij een blog uit die het nergens nergens over christenen in Gaza heeft

Ben even een stuk aan het vertalen. Van de BBC. Kijken of hij daar iets mee kan. het blijkt toch iets anders in elkaar te zitten volgens andere bronnen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_82376637
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:23 schreef Disana het volgende:

[..]

HAKIM geeft een quote en een bron. Dan geeft hij een mening en ondersteunt die met een bron. Ik wil van paddy weten wat daar mis mee is.
[NWS FB] Rellen op FOK!, ME ingezet. Dit dus
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2010 @ 21:30:38 #255
137949 Disana
pi_82376753
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:24 schreef paddy het volgende:

[..]

De bron was geen bron. Klik er zelf maar op de Paro heeft hem in een reactie staan. Je komt gewoon bij een blog uit die het nergens nergens over christenen in Gaza heeft

Ben even een stuk aan het vertalen. Van de BBC. Kijken of hij daar iets mee kan. het blijkt toch iets anders in elkaar te zitten volgens andere bronnen.
Okee, dat neem ik dan aan. Je wilt immers niet dat de indruk ontstaat dat DeParo maar hoeft te roepen of er worden weer zaken weggehaald, geëdit, of gesloten. Sowieso mag de persoonlijke mod-inmenging in Israël en gerelateerde topics wat mij betreft best minder omdat mening en moderatie soms slecht zijn te scheiden.
pi_82376829
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Okee, dat neem ik dan aan. Je wilt immers niet dat de indruk ontstaat dat DeParo maar hoeft te roepen of er worden weer zaken weggehaald, geëdit, of gesloten. Sowieso mag de persoonlijke mod-inmenging in Israël en gerelateerde topics wat mij betreft best minder omdat mening en moderatie soms slecht zijn te scheiden.
Als ik zoiets beweer geef ik er wel uitleg en een verklaring bij.
En ik ben ervan overtuigd dat de mods professioneel genoeg zijn om iets te controleren voordat ze ingrijpen.

Sterker nog dat weet ik zeker.

Genoeg klachten van mij die ook niet zijn behandeld hoor.
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2010 @ 21:37:15 #257
137949 Disana
pi_82376945
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:33 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als ik zoiets beweer geef ik er wel uitleg en een verklaring bij.
En ik ben ervan overtuigd dat de mods professioneel genoeg zijn om iets te controleren voordat ze ingrijpen.

Sterker nog dat weet ik zeker.

Genoeg klachten van mij die ook niet zijn behandeld hoor.
Betrek eens iets niet op jezelf. Ik geef feedback voor de moderatie, wat ze daarmee doen kunnen ze ook zonder jouw inmening prima uitmaken.
pi_82376993
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Betrek eens iets niet op jezelf. Ik geef feedback voor de moderatie, wat ze daarmee doen kunnen ze ook zonder jouw inmening prima uitmaken.
Je wilt immers niet dat de indruk ontstaat dat DeParo maar hoeft te roepen of er worden weer zaken weggehaald.

Mijn naam kwam er zeker per toeval in voor.
pi_82377005
quote:

[..]

How!!! Wacht!! Ik heb me nog nooit door wie dan ook laten dwingen door users. Genoeg bewijzen voor in andere feedbacks en ook deze.

Mening en moderatie soms slecht te scheiden? Je weet niet eens wat we weghalen en noten Het is niet alleen maar edits hoor.

Ik hou het voor gezien vandaag.
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 21:40:23 #260
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82377032
quote:

[..]

Sowieso mag de persoonlijke mod-inmenging in Israël en gerelateerde topics wat mij betreft best minder omdat mening en moderatie soms slecht zijn te scheiden.
sorry?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2010 @ 21:43:13 #261
137949 Disana
pi_82377118
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

sorry?
Joden in Turkije krijgen extra bescherming

Dit bijvoorbeeld. Het is ook na twee keer de hele draad teruglezen onduidelijk wat hieraan persoonlijke mening, aanval, of moderatie is. Soms kun je je als mod misschien maar beter wat buiten een topic houden als je te persoonlijk bij het onderwerp of een toestand met een user betrokken raakt. Feedback en mijn mening.
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 21:57:16 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82377578
niet mee eens

juist als we heel erg aanwezig zijn hoeft er minder gemodereert te worden, hoe meer hoe beter wmb alleen kunnen we niet 24 uur per dag achter de pc zitten helaas

nu ja het kan wel

het komt ook wel is dicht in de buuirt geloof ik

maar het moet niet
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 22:02:05 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82377702
daarnaast zijn mods in de eerste plaats ook fok!kers die kunnen gewoon posten waar ze willen, net als iedereen
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2010 @ 22:04:43 #264
137949 Disana
pi_82377783
Tja, op sommige topics lijk je soms wel 24/7 te moeten zitten. Als het verschil tussen persoonlijke mening en moderatie maar duidelijk is, dat is mijn punt

Ik ga eens kijken of die SF film op RTL5 wat is.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 22:39:23 #265
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_82378837
Ja, en dan vergeten ze ook nog eens dat we het voornl. samen moeten doen. Daar gaat men te makkelijk aan voorbij.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 22:53:29 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82379229
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 22:04 schreef Disana het volgende:
Tja, op sommige topics lijk je soms wel 24/7 te moeten zitten. Als het verschil tussen persoonlijke mening en moderatie maar duidelijk is, dat is mijn punt
ik snap je niet zo goed

de post die je aanhaalt is iig geen moderatie, mutant01 valt haar aan en/of af en paddy reageert erop
quote:
Ik ga eens kijken of die SF film op RTL5 wat is.
1 van de beste films ooit
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 22:54:02 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82379246
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, en dan vergeten ze ook nog eens dat we het voornl. samen moeten doen. Daar gaat men te makkelijk aan voorbij.

²
waar heb jij het nou weer over
pi_82383387
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 22:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik snap je niet zo goed

de post die je aanhaalt is iig geen moderatie, mutant01 valt haar aan en/of af en paddy reageert erop
[..]

1 van de beste films ooit aller tijden of die ooit gemaakt is
De beste ooit is geen Nederlands, maar slecht, letterlijk omgezet en lelijk Engels van de VSvA.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Moderator zondag 6 juni 2010 @ 01:35:52 #269
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82383447
boeit mij dat nou
pi_82383503
quote:
Op zondag 6 juni 2010 01:35 schreef sp3c het volgende:
boeit mij dat nou
Correct Nederlands spreken/schrijven is niet van belang, blijkbaar.
Goed, hierbij genoteerd.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 6 juni 2010 @ 01:40:59 #271
16715 Mylene
*schatje*
pi_82383549
quote:
Op zondag 6 juni 2010 01:35 schreef sp3c het volgende:
boeit mij dat nou
  Moderator zondag 6 juni 2010 @ 01:41:00 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82383551
hoe kun je nou langer dan 3 kwartier op fok! zitten en dit nog moeten noteren
  zondag 6 juni 2010 @ 01:42:02 #273
16715 Mylene
*schatje*
pi_82383579
quote:
Op zondag 6 juni 2010 01:41 schreef sp3c het volgende:
hoe kun je nou langer dan 3 kwartier op fok! zitten en dit nog moeten noteren
Dan krijg je een aantekening van de meester. En misschien krijg je wel straf jongeman.
  Moderator zondag 6 juni 2010 @ 01:44:02 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82383615
'ik zal niet Israelische acties goed praten want anders gaat kees22 zeuren om pietluttigheden' 'ik zal niet Israelische acties goed praten want anders gaat kees22 zeuren om pietluttigheden' 'ik zal niet Israelische acties goed praten want anders gaat kees22 zeuren om pietluttigheden' 'ik zal niet Israelische acties goed praten want anders gaat kees22 zeuren om pietluttigheden' 'ik zal niet Israelische acties goed praten want anders gaat kees22 zeuren om pietluttigheden'

10.000x?

hoeveel ton zat er op die bootjes?
pi_82384516
Joran van der Sloot in de penarie #14

Kan er iemand deel 13 van maken?
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2010 @ 23:30:24 #276
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82424131
Israel #23 Erdogan naar Gaza?!
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Die TT had niet gehoeven. De Turkse minister van BuZa heeft in een persverklaring al bekendgemaakt dat Erdogan zo'n voornemen niet heeft.
[..]

Kan er een gewone normale neutrale TT van gemaakt worden?
pi_82424361
quote:
Op zondag 6 juni 2010 01:44 schreef sp3c het volgende:
'ik zal niet Israelische acties goed praten want anders gaat kees22 zeuren om pietluttigheden' 'ik zal niet Israelische acties goed praten want anders gaat kees22 zeuren om pietluttigheden' 'ik zal niet Israelische acties goed praten want anders gaat kees22 zeuren om pietluttigheden' 'ik zal niet Israelische acties goed praten want anders gaat kees22 zeuren om pietluttigheden' 'ik zal niet Israelische acties goed praten want anders gaat kees22 zeuren om pietluttigheden'

10.000x?

hoeveel ton zat er op die bootjes?
En die pietluttigheid stond helemaal niet in een post over Israelische acties, die niet goed te praten zijn!
pi_82426767
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]

Kan er een gewone normale neutrale TT van gemaakt worden?
Erdogan heeft die uitspraak gedaan, zo lang Erdogan het zelf niet ontkracht,
neem ik aan dat de titel gewoon neutraal is bovendien staat er een vraagteken en uitroepteken achter.
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 04:44:36 #279
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82428456
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:45 schreef DeParo het volgende:

[..]

Erdogan heeft die uitspraak gedaan, zo lang Erdogan het zelf niet ontkracht,
neem ik aan dat de titel gewoon neutraal is bovendien staat er een vraagteken en uitroepteken achter.
'Erdogan has no plans to sail to Gaza'

Het woord van een Libanese (partij) krant of de buitenlandse minister van Turkije?

Anyhoe, het lijkt me sowieso wel handig om het even te bekijken, dus nieuwe formulering van het verzoek:

Kan deze reeks een titel krijgen zodat het duidelijk is waar het over gaat?

Dat het over de hulpkonvooien naar Gaza en alle toestanden daaromheen gaat?

Nu hebben we steeds titels "Israel ..."

Omdat het oorspronkelijk was "Internationale druk op Israel neemt toe", wat ging over de kernwapens.

Als er weer nieuws over Israëls nucleaire wapens komt, moet dat dan ook weer in deze topics over de konvooien?

En dat er straks weer nieuws over komt is zeker:

- UN talks back conference on nuclear-free Middle East
- Israeli PM rejects "flawed" U.N. nuclear declaration

Terwijl de nucleaire issue toch een hele andere is dan de blokkade van Gaza.

Kortom, het is een rommeltje.

Voorstel:

- Hou deze reeks nu specifiek voor de blokkade van Gaza en de hulpkonvooien. Het blijft voorlopig een actueel onderwerp want over de gebeurtenissen van afgelopen week is het laatste woord nog lang niet gezegd en nieuwe konvooien zijn alweer aangekondigd.

- Als er een topic over een ander specifiek onderwerp geopend wordt, bijvoorbeeld over nucleaire wapens, geef die dan ook een duidelijke titel. Om te voorkomen dat dingen opnieuw bij elkaar gekieperd worden.

En voor de algemene discussie is er het centrale Israel/Palestina topic. Die kunnen de mods gebruiken om te voorkomen dat er teveel topics gaan lopen.

Andere vraag aan de mods is of het bijhouden van OP's nog in het takenpakket zit?

Wij deden voorheen de handige linkjes in een OP, plaatje erbij, wat links naar achtergrondinfo ed. Ok dat was niet uit opdracht oid maar het was altijd erg handig imo. Is dat afgeschaft of zijn jullie lui geworden?

Zo'n Joran reeks, of die van de olieramp bijvoorbeeld.
  Moderator maandag 7 juni 2010 @ 04:57:17 #280
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82428470
heeft dat in het takenpakket gezeten dan

en een apart topic over die konvooien en over Israel kan wel denk ik maar dat is voorlopig even niet aan de orde totdat er iets groots/belangrijks gebeurt want elk topic met Israel in de titel lijkt voorlopig binnen 30 posts te stranden in het al dan niet mogen boarden van schepen in internationale wateren

de rest ga ik vanmiddag als ik weer thuis ben is mee aan de slag
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 05:12:14 #281
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82428484
quote:
Op maandag 7 juni 2010 04:57 schreef sp3c het volgende:
heeft dat in het takenpakket gezeten dan
Officieel niet maar mods hebben itt users de mogelijkheid iedere post te wijzigen.

Zodoende is het automatisch iets voor de mods om te doen. Was zo tenminste.
quote:
en een apart topic over die konvooien en over Israel kan wel denk ik maar dat is voorlopig even niet aan de orde totdat er iets groots/belangrijks gebeurt want elk topic met Israel in de titel lijkt voorlopig binnen 30 posts te stranden in het al dan niet mogen boarden van schepen in internationale wateren
Het is nu toch een goede reeks over het konvooi cq. de blokkade?

Daar hoeft weinig aan te gebeuren, die kan mooi doorlopen. Alleen met een duidelijk titel graag. [14.gif]
quote:
de rest ga ik vanmiddag als ik weer thuis ben is mee aan de slag
is is eens bij jou he?

Neem rustig de tijd.
pi_82437661

Laten we het gezellig houden?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82437841
Huilende Israelische commando

Ik weet niet of ik hier nog iets aan moet toevoegen, maar als we zo met bloed en geweld omgaan, tsja.
  maandag 7 juni 2010 @ 13:02:59 #284
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82438078
Overbodig topic:

toch niet weer?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  Moderator maandag 7 juni 2010 @ 13:27:56 #285
8781 crew  Frutsel
pi_82439110
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:52 schreef Amos_ het volgende:

Laten we het gezellig houden?
Zal d'r ff op duiken
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:57 schreef DeParo het volgende:
Huilende Israelische commando

Ik weet niet of ik hier nog iets aan moet toevoegen, maar als we zo met bloed en geweld omgaan, tsja.
quote:
Op maandag 7 juni 2010 13:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
Overbodig topic:

toch niet weer?
Waren beide al opgelost zie ik
  maandag 7 juni 2010 @ 13:38:06 #286
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_82439569
Joods genoom onderzocht: lees de resultaten.
Is dit de manier om in een topic te posten? Waarom moet er telkens zo gereageerd worden door deze user?
Het is irriterend, en ontkennend. Er wordt namelijk bij voorbaat al uitgegaan van een negatief doeleinde en met een instelling gepost waarbij ik zoiets heb van, post dan gewoon lekker niet.

Israel doodt Palestijnse duikers
Confrontatie opzoeken maar vervolgens niet thuis spelen.

Om vervolgens allemaal insinuaties te verrichten om zijn standpunt weer goed te praten:

Dit is irritant, en gebeurt gewoon in elk topic wat maar in de buurt komt van dit onderwerp
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_82439622
Ah Ticker is weer unbanned en de haatcampagne jegens mijn persoon gaat door. Maar ga gerust je gang, als ik over de schreef ga hoor ik het vanzelf van de mods.
  maandag 7 juni 2010 @ 13:41:33 #288
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_82439681
En we beginnen weer, aub kappen met calimero spelen.
Gedraag je eens volwassen.
Ook dat haatcampagne gedrag, zou je de hand niet eens in eigen boezem steken? Je komt verdorrie in elke topic op dit moment voor wat maar met israel of joden te maken heeft, en redelijke onderbouwing mis ik ook.

Daarnaast hebben de mods het druk, misschien soms wat tippen kan geen kwaad, doe je zelf ook toch
En beter zo, dan een discussie, geen zin in jongeman.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_82439805
Zolang je me niet weer gaat PM'en mag je posten wat je wil, ik vertrouw op het oordeel van de mods.
  Moderator maandag 7 juni 2010 @ 13:45:22 #290
8781 crew  Frutsel
pi_82439826
quote:
Op maandag 7 juni 2010 13:38 schreef Ticker het volgende:

Dit is irritant, en gebeurt gewoon in elk topic wat maar in de buurt komt van dit onderwerp
Er is meer irritant... en ik heb zo vaak de gedachte: Post dan niets...
Net had ik hem ook nog even

En deze discussie graag elders, niet in FB
  Moderator maandag 7 juni 2010 @ 13:46:25 #291
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82439876
quote:
Op maandag 7 juni 2010 13:38 schreef Ticker het volgende:
Is dit de manier om in een topic te posten? Waarom moet er telkens zo gereageerd worden door deze user?
Het is irriterend, en ontkennend. Er wordt namelijk bij voorbaat al uitgegaan van een negatief doeleinde en met een instelling gepost waarbij ik zoiets heb van, post dan gewoon lekker niet.

Confrontatie opzoeken maar vervolgens niet thuis spelen.

Om vervolgens allemaal insinuaties te verrichten om zijn standpunt weer goed te praten:

ik zie werkelijk het probleem niet in al die linkjes
  Moderator maandag 7 juni 2010 @ 13:47:26 #292
8781 crew  Frutsel
pi_82439917
quote:
Op maandag 7 juni 2010 13:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik zie werkelijk het probleem niet in al die linkjes
Wat zie jij nou wel
  Moderator maandag 7 juni 2010 @ 13:49:41 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82440007
roze vliegende olifantjes en dat soort dingen
  maandag 7 juni 2010 @ 16:59:02 #295
204987 9611Niels
berenpak9
pi_82450199
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_82461638
Het einde van de TVP
TVP's zullen vanaf nu verwijderd worden
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 00:22:05 #297
137949 Disana
pi_82477011
quote:
Je bent me voor .
Nouja bij deze dus .
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 00:29:32 #299
137949 Disana
pi_82477280
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je bent me voor .
Nouja bij deze dus .
Sorry

Oh trouwens, blijft deze echt open?
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 04:51:15 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82480194
nope
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')