Kan er een gewone normale neutrale TT van gemaakt worden?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Die TT had niet gehoeven. De Turkse minister van BuZa heeft in een persverklaring al bekendgemaakt dat Erdogan zo'n voornemen niet heeft.
[..]
En die pietluttigheid stond helemaal niet in een post over Israelische acties, die niet goed te praten zijn!quote:Op zondag 6 juni 2010 01:44 schreef sp3c het volgende:
'ik zal niet Israelische acties goed praten want anders gaat kees22 zeuren om pietluttigheden' 'ik zal niet Israelische acties goed praten want anders gaat kees22 zeuren om pietluttigheden' 'ik zal niet Israelische acties goed praten want anders gaat kees22 zeuren om pietluttigheden' 'ik zal niet Israelische acties goed praten want anders gaat kees22 zeuren om pietluttigheden' 'ik zal niet Israelische acties goed praten want anders gaat kees22 zeuren om pietluttigheden'
10.000x?
hoeveel ton zat er op die bootjes?
Erdogan heeft die uitspraak gedaan, zo lang Erdogan het zelf niet ontkracht,quote:Op zondag 6 juni 2010 23:30 schreef NorthernStar het volgende:
Israel #23 Erdogan naar Gaza?!
[..]
Kan er een gewone normale neutrale TT van gemaakt worden?
'Erdogan has no plans to sail to Gaza'quote:Op maandag 7 juni 2010 00:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Erdogan heeft die uitspraak gedaan, zo lang Erdogan het zelf niet ontkracht,
neem ik aan dat de titel gewoon neutraal is bovendien staat er een vraagteken en uitroepteken achter.
Officieel niet maar mods hebben itt users de mogelijkheid iedere post te wijzigen.quote:
Het is nu toch een goede reeks over het konvooi cq. de blokkade?quote:en een apart topic over die konvooien en over Israel kan wel denk ik maar dat is voorlopig even niet aan de orde totdat er iets groots/belangrijks gebeurt want elk topic met Israel in de titel lijkt voorlopig binnen 30 posts te stranden in het al dan niet mogen boarden van schepen in internationale wateren
is is eens bij jou he?quote:de rest ga ik vanmiddag als ik weer thuis ben is mee aan de slag
Zal d'r ff op duikenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:52 schreef Amos_ het volgende:
Israel #23 Erdogan naar Gaza?!
Laten we het gezellig houden?
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:57 schreef DeParo het volgende:
Huilende Israelische commando
Ik weet niet of ik hier nog iets aan moet toevoegen, maar als we zo met bloed en geweld omgaan, tsja.
Waren beide al opgelost zie ikquote:
Er is meer irritant... en ik heb zo vaak de gedachte: Post dan niets...quote:Op maandag 7 juni 2010 13:38 schreef Ticker het volgende:
Dit is irritant, en gebeurt gewoon in elk topic wat maar in de buurt komt van dit onderwerp
ik zie werkelijk het probleem niet in al die linkjesquote:Op maandag 7 juni 2010 13:38 schreef Ticker het volgende:
Joods genoom onderzocht: lees de resultaten.
Joods genoom onderzocht: lees de resultaten.
Is dit de manier om in een topic te posten? Waarom moet er telkens zo gereageerd worden door deze user?
Het is irriterend, en ontkennend. Er wordt namelijk bij voorbaat al uitgegaan van een negatief doeleinde en met een instelling gepost waarbij ik zoiets heb van, post dan gewoon lekker niet.
Israel doodt Palestijnse duikers
Confrontatie opzoeken maar vervolgens niet thuis spelen.
Om vervolgens allemaal insinuaties te verrichten om zijn standpunt weer goed te praten:
Dit is irritant, en gebeurt gewoon in elk topic wat maar in de buurt komt van dit onderwerp
Wat zie jij nou welquote:Op maandag 7 juni 2010 13:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie werkelijk het probleem niet in al die linkjes
Je bent me voorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:22 schreef Disana het volgende:
Gaza, Blokkade en Hulpkonvooi deel 24
Israel en het M-O #24 Binnen twee weken oorlog?!
Twee deeltjes 24.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |