Schijnbaar is ts geschokt door deze foto's.quote:
Ja, klopt was vergeten dat erbij te zetten. Dit zijn de commando's die de vloot met hulp goederen hebben aangevallen.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Schijnbaar is ts geschokt door deze foto's.
Het lijkt op foto's genomen tijdens dat hele hulpgoederen gebeuren laatst.
Klacht?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:29 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat is je klacht nou? dat Israelische soldaten niet hard genoeg zijn?
wat een klacht.
Tis anders een doodnormaal menselijk trekje hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:34 schreef McGever het volgende:
[..]
Klacht?Waarom zou ik tegen jullie klagen? Waarom moet er zoveel geklaagd worden in dit land?
Ik wilde dit gewoon delen met jullie omdat ik het vreemd vond om Israëlische commando's te zien janken.
Klopt, maar we moeten niet doorschieten.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tis anders een doodnormaal menselijk trekje hoor.
Natuurlijk. Zeker als zo'n vijandige meute zich op je stort.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:32 schreef Hathor het volgende:
Commando's of niet, het zijn en blijven natuurlijk altijd nog gewoon mensen, en mensen kunnen zichzelf wel eens verliezen, of je nou een hardzak bent of een watje.
De eerste foto laadt niet zo goed, daarop is het beter te zien.quote:
Over de echt geheime missies kom je natuurlijk nooit iets te weten.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:36 schreef Muridae het volgende:
Ik denk dat het niveau van elitetroepen op dit moment sowieso erg laag is.
Missies varieren van een bommenmaker liquideren of iemand in zn hotelkamer wurgen.
De tijd van geheime operaties in de USSR is gelukkig voorbij.
Toen ging het nog om zaken zoals raketinstallaties onklaar maken of het plaatsen van spionage apparatuur.
Op dit moment denk ik dat vooral de aziatische speciale eenheden niet onderschat moeten worden.
http://en.wikipedia.org/w(...)al_Operations_Forces
Als je de rest van de foto's bekijkt zie je dat het een turkse boot is. Je ziet dat de soldaten Israelische leger uniformen aan hebben. De Israelisch overheid had gezegd dat ze Israelische commando's naar het turkse schip hadden gestuurd. Ik ken geen andere gevallen dat er Israelische soldaten in elkaar zijn geslagen op een turks schip. Dus ik denk dat het inderdaad Israelische commando's zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:39 schreef mschol het volgende:
veel interessanter is: is het uberhaupt wel een commando..
die gaan, lijkt mij, niet gekleed in een hemd naar het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |