Kom op Disana, ga toch niet elke keer die mensen beschermen, geef gewoon jou mening en ik geef de mijne maar we zijn hier niet twee kampen die tegen elkaar strijden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:18 schreef Disana het volgende:
Waarom is de bronvermelding van HAKIM uit dat topic weggeëdit? Hij mag toch zeker zijn visie geven? Dat wordt immers van elke OP verlangd.
HAKIM geeft een quote en een bron. Dan geeft hij een mening en ondersteunt die met een bron. Ik wil van paddy weten wat daar mis mee is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kom op Disana, ga toch niet elke keer die mensen beschermen, geef gewoon jou mening en ik geef de mijne maar we zijn hier niet twee kampen die tegen elkaar strijden.
De bron was geen bron. Klik er zelf maar op de Paro heeft hem in een reactie staan. Je komt gewoon bij een blog uit die het nergens nergens over christenen in Gaza heeftquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:18 schreef Disana het volgende:
Waarom is de bronvermelding van HAKIM uit dat topic weggeëdit? Hij mag toch zeker zijn visie geven? Dat wordt immers van elke OP verlangd.
[NWS FB] Rellen op FOK!, ME ingezet. Dit dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
HAKIM geeft een quote en een bron. Dan geeft hij een mening en ondersteunt die met een bron. Ik wil van paddy weten wat daar mis mee is.
Okee, dat neem ik dan aan. Je wilt immers niet dat de indruk ontstaat dat DeParo maar hoeft te roepen of er worden weer zaken weggehaald, geëdit, of gesloten. Sowieso mag de persoonlijke mod-inmenging in Israël en gerelateerde topics wat mij betreft best minder omdat mening en moderatie soms slecht zijn te scheiden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:24 schreef paddy het volgende:
[..]
De bron was geen bron. Klik er zelf maar op de Paro heeft hem in een reactie staan. Je komt gewoon bij een blog uit die het nergens nergens over christenen in Gaza heeft
Ben even een stuk aan het vertalen. Van de BBC. Kijken of hij daar iets mee kan. het blijkt toch iets anders in elkaar te zitten volgens andere bronnen.
Als ik zoiets beweer geef ik er wel uitleg en een verklaring bij.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, dat neem ik dan aan. Je wilt immers niet dat de indruk ontstaat dat DeParo maar hoeft te roepen of er worden weer zaken weggehaald, geëdit, of gesloten. Sowieso mag de persoonlijke mod-inmenging in Israël en gerelateerde topics wat mij betreft best minder omdat mening en moderatie soms slecht zijn te scheiden.
Betrek eens iets niet op jezelf. Ik geef feedback voor de moderatie, wat ze daarmee doen kunnen ze ook zonder jouw inmening prima uitmaken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als ik zoiets beweer geef ik er wel uitleg en een verklaring bij.
En ik ben ervan overtuigd dat de mods professioneel genoeg zijn om iets te controleren voordat ze ingrijpen.
Sterker nog dat weet ik zeker.
Genoeg klachten van mij die ook niet zijn behandeld hoor.
Je wilt immers niet dat de indruk ontstaat dat DeParo maar hoeft te roepen of er worden weer zaken weggehaald.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Betrek eens iets niet op jezelf. Ik geef feedback voor de moderatie, wat ze daarmee doen kunnen ze ook zonder jouw inmening prima uitmaken.
How!!! Wacht!! Ik heb me nog nooit door wie dan ook laten dwingen door users. Genoeg bewijzen voor in andere feedbacks en ook deze.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, dat neem ik dan aan. Je wilt immers niet dat de indruk ontstaat dat DeParo maar hoeft te roepen of er worden weer zaken weggehaald, geëdit, of gesloten. Sowieso mag de persoonlijke mod-inmenging in Israël en gerelateerde topics wat mij betreft best minder omdat mening en moderatie soms slecht zijn te scheiden.
sorry?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Sowieso mag de persoonlijke mod-inmenging in Israël en gerelateerde topics wat mij betreft best minder omdat mening en moderatie soms slecht zijn te scheiden.
Joden in Turkije krijgen extra beschermingquote:
ik snap je niet zo goedquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:04 schreef Disana het volgende:
Tja, op sommige topics lijk je soms wel 24/7 te moeten zitten. Als het verschil tussen persoonlijke mening en moderatie maar duidelijk is, dat is mijn punt
1 van de beste films ooitquote:Ik ga eens kijken of die SF film op RTL5 wat is.
waar heb jij het nou weer overquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, en dan vergeten ze ook nog eens dat we het voornl. samen moeten doen. Daar gaat men te makkelijk aan voorbij.²
De beste ooit is geen Nederlands, maar slecht, letterlijk omgezet en lelijk Engels van de VSvA.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap je niet zo goed
de post die je aanhaalt is iig geen moderatie, mutant01 valt haar aan en/of af en paddy reageert erop
[..]
1 van de beste films ooit aller tijden of die ooit gemaakt is
Correct Nederlands spreken/schrijven is niet van belang, blijkbaar.quote:
Dan krijg je een aantekening van de meester. En misschien krijg je wel straf jongeman.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:41 schreef sp3c het volgende:
hoe kun je nou langer dan 3 kwartier op fok! zitten en dit nog moeten noteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |