Inderdaad, het is wel genoeg geweest zo.quote:
Mja, en dat hij denkt dat hij alles en iedereen doorziet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:58 schreef _Led_ het volgende:
Het genante is dat MC zelf nog echt denkt dat ie scherpe opmerkingen maakt ook
Larie, het staat tussen aanhalingstekens en is dus een qu...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:36 schreef Amos_ het volgende:
Israël #14 actievoerder; 'Israëli's schoten zonder waarschuwing'
Re is het met me eens, de topictitel is in deze verhitte reeks niet echt neutraal en leidt af van het hoofdonderwerp.
Sorry, volgens mij is er wel wat mee gedaan? Wanneer ik klik op de linkjes wordt ik verwezen naar de pagina waar het zou staan, maar telkens naar de eerste post. is een teken dat er posts zijn weggehaald.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:26 schreef Amos_ het volgende:
Ik vind het jammer dat de NWS-mods niets hebben gedaan, niet eens gereageerd op mijn melding.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef Karrs het volgende:
[..]
Larie, het staat tussen aanhalingstekens en is dus een qu...
... oh shit, dit is het forum.![]()
Uh... dat is dus my cup of tea.
ik doelde op de TTquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Sorry, volgens mij is er wel wat mee gedaan? Wanneer ik klik op de linkjes wordt ik verwezen naar de pagina waar het zou staan, maar telkens naar de eerste post. is een teken dat er posts zijn weggehaald.
Ow, dan dus toch wat Karrs zei. Het is een quote. Ietsje aangepast om het duidelijker te maken.quote:
je hebt wel gelijk in deze. ik vond die titel ook helemaal niet bien. maar ik klaagde toen niet, en nu ook niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:39 schreef Disana het volgende:
Beetje selectieve verontwaardiging hier. Toen deze snerende TT
Israel #7 - Waar Palestijnen altijd slachtoffer zijn
werd gepost heb ik niemand zien klagen. En over de misselijkmakende OP heb ik al helemaal geen klachten gezien.
Zelf heb ik toen een TR ingediend met het verzoek of de TT's over dit onderwerp neutraal gehouden mochten worden, maar daar werd geen gehoor aan gegeven. Remlof zei hier in FB dat de TT op waarheid berust, hij had waarschijnlijk de OP niet gelezen.
Maar nu de TT kritisch over Israël's optreden leek, is het ineens hommeles.
Alle TT's zijn kritisch tegenover Israëlische entering. Snap je punt dus niet zo. Ik heb er alleen een verduidelijking aan gegeven. Niets weggehaald dus.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:39 schreef Disana het volgende:
Israel #7 - Israëlische commando's aangevallen bij entering schip
.
Mijn punt lijkt me duidelijk genoeg, namelijk dat er nu wel werd geklaagd maar niet toen het een kritische TT richting de andere zijde betrof. Ik heb zelf het liefst feitelijke of neutrale TT's in deze kwestie, want het is al moeilijk genoegquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Alle TT's zijn kritisch tegenover Israëlische entering. Snap je punt dus niet zo. Ik heb er alleen een verduidelijking aan gegeven. Niets weggehaald dus.
Heb die TT veranderd trouwens in het punt waar denk ik de TS van dat topic het wel mee eens kan zijn. Dit kwam tenminste in zijn OP naar voren. Niet echt een super-OP, maar wel één die weer andere dingen belicht.
Het is toch wat met al die antisemieten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:27 schreef Amos_ het volgende:
HaagsePiet de anti-semiet?
Israël #15 De eindeloze discussie
Die kon gewoon niet.net als deze niet konquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is toch wat met al die antisemieten.Echt, fok is er van vergeven als je het mij vraagt.
Je PI vind ik dus wat vreemd.quote:1 User meent zelfs te moeten zeggen dat Turken een "plaag" zijn. En wederom : waarom denken users dat ze dit kunnen zeggen op FOK! ?
Die heb ik gemist (ik ben er tussen deel 4 (geloof ik) en deel 11 ofzo niet meer bij geweest) maar ook die kan niet door de beugel nee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:39 schreef Disana het volgende:
werd gepost heb ik niemand zien klagen. En over de misselijkmakende OP heb ik al helemaal geen klachten gezien.
Zelf heb ik toen een TR ingediend met het verzoek of de TT's over dit onderwerp neutraal gehouden mochten worden, maar daar werd geen gehoor aan gegeven. Remlof zei hier in FB dat de TT op waarheid berust, hij had waarschijnlijk de OP niet gelezen.
Dank jequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:17 schreef Disana het volgende:
Rechter Corrupt - Internet kan opgedoekt worden
Partijdige rechter in Eyeworks vs. FTD rechtzaak
Dubbelaartje
Kan op slot, user reageert niet op pm's of op verzoekenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Piloot landt veilig dankzij YouTube Weer een nieuwsdump.
Lijkt me een goed idee!quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:19 schreef DeParo het volgende:
Overigens, zouden we niet gewoon dit Israel-topic centraal kunnen laten houden,
voor alles wat gerelateerd is aan Israel en Palestina.
----
Mensen reageren er nu zo massaal in en alle posts en nieuwszaken komen daar eindelijk in te staan
en niet in allerlei nieuwe topics, zou in ieder geval een opluchting zijn, vind ik.
Het is de tweede keer dat hier een groot punt van wordt gemaakt, en dat terwijl het nu niet eens speelt. Zoals ik het begrijp laten de mods het van het topic afhangen of het centraal kan.quote:
groot punt? overdrijf je niet een beetje?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is de tweede keer dat hier een groot punt van wordt gemaakt, en dat terwijl het nu niet eens speelt. Zoals ik het begrijp laten de mods het van het topic afhangen of het centraal kan.
Het is anders vrij groot nieuws.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:48 schreef DeParo het volgende:
Israel gaat mogelijk Gaza blokkade versoepelen
Kan dit maybe naar het 'centrale' Israel topic, hoort daar wel thuis, niet zo apart.
Ten eerste is het nog niet eens zeker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het is anders vrij groot nieuws.
Mwaa. Ik heb even teruggekeken, maar is dat nou haram?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aan die tieten. Dat is haram. En daar krijg je nu dus straf voor.
Heb je al een andere layout of browser geprobeerd? Hoe is het dan?quote:
Inderdaad. Het blijft een groot grijs gebied. Het is idd al vaker besproken. Laten we het maar van item tot item bekijken. Niets mis met een een centraal topic maar je ziet net als in andere fora's ook itemgerelateerde topics. Niet voor elke poep en scheet, maar ook niet alles hoeft centraal. Je zal zien dat het nooit goed is voor iedereen, ik had het vorige week zelf ook onderschat, dus we moeten het maar even aankijken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is de tweede keer dat hier een groot punt van wordt gemaakt, en dat terwijl het nu niet eens speelt. Zoals ik het begrijp laten de mods het van het topic afhangen of het centraal kan.
Donequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef zoalshetis het volgende:
Vandaal overleden na aanrijding met politieauto
hij is inmiddels overleden. dus wellicht iets van:
Vandaal overleden na politieachtervolging ?
Met zon openingspost, zonder bron etc kan dat prima in dat andere topic inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:48 schreef DeParo het volgende:
Israel gaat mogelijk Gaza blokkade versoepelen
Kan dit maybe naar het 'centrale' Israel topic, hoort daar wel thuis, niet zo apart.
En weer één twee:quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:02 schreef Frutsel het volgende:
Kan op slot, user reageert niet op pm's of op verzoeken
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:53 schreef Nielsch het volgende:
Waarom krijgen Joden in Turkije in hemelsnaam meer bescherming? Dat mensen een steeds grotere hekel aan ze krijgen hebben ze toch echt te danken aan die staatsterroristen die Israël regeren. Dan moet je ook maar gewoon met de consequenties leven. Het is niet alsof ze daar geen ervaring mee hebben...
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:49 schreef Nielsch het volgende:
Waarom zou je nog via dat stinkland gaan dat Israel heet. Ga via die open grensovergang met Egypte...
Hij maakt toch een duidelijk onderscheid tussen de bevolking en de regering. Daar is weinig discriminerends aan toch? Elke regering krijgt zo wel beledigingen naar zich toe gegooid denk ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:25 schreef DeParo het volgende:
Als je bij die tweede stinkland weghaalt kan die wel gewoon inderdaad.
Maar bij de eerste, vooral dat laatste stukje erachter aan, is gewoon beledigend en discriminerend.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:18 schreef Disana het volgende:
Waarom is de bronvermelding van HAKIM uit dat topic weggeëdit? Hij mag toch zeker zijn visie geven? Dat wordt immers van elke OP verlangd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |