Sorry? Je begint toch echt zelf een post van een paar dagen oud aan te halen om je misplaatste relaas te doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het groepje slowchat pro's bestormde dit topic en het is moeilijk ze te weerstaan. Mijn excuses.
Dat lijkt me nou erg vervelend: Zeggen wat je denkt als je gedachten het zo vaak bij het verkeerde eind hebben, zoals bij jou het geval isquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:30 schreef mediaconsument het volgende:
dit mede doordat ik zo ongeveer zeg wat ik denk.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:22 schreef mediaconsument het volgende:
Je fouten toegeven of anderen gelijk geven zijn dan ook zaken die je zullen sieren.
Tsja... ben je ook zelf schuld natuurlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het groepje slowchat pro's bestormde dit topic en het is moeilijk ze te weerstaan. Mijn excuses.
Nah, dat zijn ze niet waard. Deze conversatie is voor mij sowieso al afgelopen, voor zover het een conversatie was.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
Psst, dit is de FB van NWS hoor.
Zullen we de conversatie voortzetten op BNW en TRU ?
Hou je dan voortaan ook commentaar dat niet relevant is bij je?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Nah, dat zijn ze niet waard. Deze conversatie is voor mij sowieso al afgelopen, voor zover het een conversatie was.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
Zullen we de conversatie voortzetten op BNW en TRU ?
Nu heb je wel makkelijk praten uiteraard. 3 man die je spontaan te hulp schieten, wat een weelde.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:56 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Hou je dan voortaan ook commentaar dat niet relevant is bij je?
Dat heb ik je al eerder aangegeven. Dat er andere mensen op reageren ligt buiten mijn invloedscirkel. Raar om mij daarop aan te spreken dan. Maar de boodschap is duidelijk neem ik aan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:58 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Nu heb je wel makkelijk praten uiteraard. 3 man die je spontaan te hulp schieten, wat een weelde.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:58 schreef mediaconsument het volgende:
De posts van led, flammie en joepiepoepie zijn zoals gewoonlijk totaal overbodig
Ja, jij schreef dat je het erbij zou laten en dat heb je niet gedaanquote:De conversatie die ik had met jou was dan ook al afgelopen.
Hier om precies te zijn:
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1464806/4/50/82225499
Dat klopt, daarom voerde mijn goedgelovigheid ook de boventoon.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja, jij schreef dat je het erbij zou laten en dat heb je niet gedaan. Wederom houd jij je dus niet aan je eigen uitspraken
.
Huh? Waar en waarmee heb ik je beledigd dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:10 schreef mediaconsument het volgende:
Echter kwam ik weer bedrogen uit en kreeg ik op een gegeven moment zelfs beledigingen naar me toe gesmeten vanuit jouw kant.
Als je dat niet doorhebt, kun je beter wat vaker je eigen posts doorlezen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Huh? Waar en waarmee heb ik je beledigd dan?
Je geeft je eigen fouten niet toe, dat ontsiert jequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:19 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als je dat niet doorhebt, kun je beter wat vaker je eigen posts doorlezen.Roepen dat mensen hun gedachten het zo vaak bij het verkeerde eind hebben, zonder enige grondslag, valt dan ook wel degelijk onder beledigen.
Mjah, direct beledigen is niet jouw ding, jij doet dat liever indirect met veel smileys.Hierdoor kun je je tegenstander erg makkelijk frustreren zonder dat de mods ooit door zullen hebben dat jij ze hebt beledigd. Goede taktiek.
WTFquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:19 schreef mediaconsument het volgende:
Als je dat niet doorhebt, kun je beter wat vaker je eigen posts doorlezen.Roepen dat mensen hun gedachten het zo vaak bij het verkeerde eind hebben, zonder enige grondslag, valt dan ook wel degelijk onder beledigen.
Mjah, direct beledigen is niet jouw ding, jij doet dat liever indirect met veel smileys.Hierdoor kun je je tegenstander erg makkelijk frustreren zonder dat de mods ooit door zullen hebben dat jij ze hebt beledigd. Goede taktiek.
Inderdaad, dat dusquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:24 schreef _Led_ het volgende:
Je geeft je eigen fouten niet toe, dat ontsiert je![]()
Een gezonde voeding is erg belangrijk voor mensen die hun eigen fouten niet kunnen toegeven...quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je geeft je eigen fouten niet toe, dat ontsiert je![]()
Nou, dit is wel NWS he, en dit lijkt wel a hostile take-over , dus om de mods hier te sparen mijn voorstel om het op eigen gebied voort te zettenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
JIj wilt dit gesprekje gewoon daar hebben![]()
!
Nee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
JIj wilt dit gesprekje gewoon daar hebben![]()
!
Dan zou ik daar dan maar eens snel aan beginnen als ik jou was.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:28 schreef Flammie het volgende:
[..]
Een gezonde voeding is erg belangrijk voor mensen die hun eigen fouten niet kunnen toegeven...
Daarom passen flammie en eerlijkheid niet bij elkaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:56 schreef Flammie het volgende:
Omdat wij allen een lichaam met fantastische mogelijkheden hebben dat snakt naar een gezonde voeding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |