abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 17:44:36 #151
8781 crew  Frutsel
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:45:45 #152
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_82198269
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 17:48:05 #153
8781 crew  Frutsel
pi_82198382
Ja die zag ik ook nog net
maar ja, beetje laat nu en hey, er staat zelfs een linkje bij
Negen minuten later opgemerkt door een FA... die doet er ook niets aan

Ik zag dat je in V&A ook al spam hebt ontdekt
heb user nog eens gepmed trouwens
pi_82199782
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:45 schreef Amos_ het volgende:
Hallo Mods, ik zou graag zien dat er nu wel wat gedaan wordt aan de pogingen van Ticker om mij zwart te maken. Het ontneemt me elk plezier om hier op fok te zijn

Druk op Israël neemt toe #3: Doden hulpconvooi

Ik negeer het in het topic zelf wel maar het is niet alleen hier, ook in BNW en het wordt steeds vermoeiender.

Oh en van een moderator mag je wellicht wat meer verwachten, toch?

Het moment dat je de manier waarop je discussieert een klein beetje aanpast en dus in plaats van een houding als ontwijkende zijlijn-coach een houding aanneemt van iemand die daadwerkelijk iets aan de discussie wil toevoegen en dus ook fouten kan maken, zul je heel wat minder moe worden en dus meteen wat positiever overkomen.

Vind het namelijk bijna triest dat je als een klein kindje zielig loopt te doen bij de mods, terwijl je zelf ook wel weet dat het telkens op hetzelfde moment de verkeerde kant op gaat als jij aan het discussieren bent over welk onderwerp dan ook. Tegen je verlies kunnen is namelijk een vak, je bent dan ook nooit te oud om iets te leren. Wie goed doet, goed ontmoet.

Ga er verder ook niet op in, ik heb mijn woordje gedaan. Vind sowieso dat in dit topic wel heel erg een geur hangt van hey, we letten voor het gemak maar niet meer op onze eigen fouten, lokken op die manier mensen uit en het moment dat ze happen, gaan we hier lopen jammeren hoe erg de boeman wel niet is. Ik heb dan ook geleerd dat er bij een conflict altijd 2 schuldigen zijn!

[ Bericht 0% gewijzigd door mediaconsument op 01-06-2010 18:31:42 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_82224329
Leuk dat je je er out of the blue in wil mengen, maar kom niet aan met "misschien moet je je houding aanpassen" om dan vervolgens te zeggen dat je me als een klein kind vindt huilen hier. Dat is nogal hypocriet.

Je zal vast wel een pm van Ticker hebben gehad, ik heb ook een hele fijne gehad (die ik inderdaad naar de mods heb doorgezet, 't is goed met 'm)
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82224979
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:58 schreef Amos_ het volgende:
Leuk dat je je er out of the blue in wil mengen, maar kom niet aan met "misschien moet je je houding aanpassen" om dan vervolgens te zeggen dat je me als een klein kind vindt huilen hier. Dat is nogal hypocriet.

Je zal vast wel een pm van Ticker hebben gehad, ik heb ook een hele fijne gehad (die ik inderdaad naar de mods heb doorgezet, 't is goed met 'm)
Dit is uit eigen initiatief, mede doordat jij net zo goed weet als mij dat dit conflict niet hier is begonnen. Daarom valt dat als een klein kind huilen ook onder de houding die ervoor zorgt dat conflicten als die met Ticker uit de hand lopen. Jullie zijn allebei net zoveel mens, oftewel treedt dan de laatste regel in werking. Daar waar een conflict is, zijn er 2 schuld.

Je fouten toegeven of anderen gelijk geven zijn dan ook zaken die je zullen sieren.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_82225050
Dus ik moet mij aanpassen aan een anoniem internetfiguur omdat hij er niet mee kan omgaan dat ik een andere mening heb, niet alleen als het gaat om onderwerpen maar ook om internet-etiquette?
pi_82225312
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:25 schreef Amos_ het volgende:
Dus ik moet mij aanpassen aan een anoniem internetfiguur omdat hij er niet mee kan omgaan dat ik een andere mening heb, niet alleen als het gaat om onderwerpen maar ook om internet-etiquette?
Het woord moeten heb ik niet gebruikt, het is dan ook je recht om te doen wat je wil. Uiteindelijk kun jij er namelijk ook niet goed mee omgaan dat hij een andere mening heeft, anders was dit conflict namelijk niet ontstaan. Dat stukje eerlijkheid tegenover jezelf zal ervoor zorgen dat je heel wat minder snel moe wordt en dus meer veerkracht hebt tijdens discussies zodat je er daadwerkelijk wat van kunt leren. Dan hebben de anderen ook nog wat leuks om te lezen, toch?

Mjah, het is maar hoe je over wil komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door mediaconsument op 02-06-2010 12:30:55 ]
pi_82225402
Je gaat voorbij aan het feit dat ik hem nooit uitgescholden of beledigd heb. Ik verkondig mijn eigen mening en daar wordt dan ridiculiserend op gereageerd. Je trekt een scheve vergelijking, alsof ik iets "fout" heb gedaan maar nergens ben ik over de schreef gegaan.

Daar kan zelfs een leuk plaatje niet veel aan veranderen.
pi_82225499
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:37 schreef Amos_ het volgende:
Je gaat voorbij aan het feit dat ik hem nooit uitgescholden of beledigd heb. Ik verkondig mijn eigen mening en daar wordt dan ridiculiserend op gereageerd. Je trekt een scheve vergelijking, alsof ik iets "fout" heb gedaan maar nergens ben ik over de schreef gegaan.

Daar kan zelfs een leuk plaatje niet veel aan veranderen.
Zoals ik al zei, in een conflict zijn er 2 schuldigen, beiden maken de fouten. Hierbij laat ik het ook.
pi_82225577
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:39 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, in een conflict zijn er 2 schuldigen, beiden maken de fouten. Hierbij laat ik het ook.
Een conflict kan ook uitgelokt worden door een ander. Door het bij de mods aan te kaarten voorkom ik juist een openlijk conflict. Maar ik weet waar je loyaliteiten hierin liggen dus ik neem je niks kwalijk.
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:29:49 #162
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_82227352
quote:

[..]

Zoals ik al zei, in een conflict zijn er 2 schuldigen, beiden maken de fouten.
Wat een bullshit
Dat is het lulverhaal wat ouders gebruiken als ze gewoon van het gezeik af willen zijn
zzz
pi_82228597
quote:

[..]

!
pi_82228959
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:29 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Wat een bullshit
Dat is het lulverhaal wat ouders gebruiken als ze gewoon van het gezeik af willen zijn
Mjah, Alistair Overeem is met deze techniek toch wel heavyweight kampioen geworden bij strikeforce en heeft een erg grote kans om de legende Fedor aan te kunnen. Je eigen fouten toegeven is daarom zo slecht nog niet denk ik.

Ach ja, met oogkleppen rondlopen is dan ook veel toffer.
pi_82228997
Laten we het zo stellen; als pietje jou tegenkomt op straat en je ineens een ros voor je muil geeft is het dan ook je eigen schuld?
pi_82229060
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:08 schreef Flammie het volgende:
Laten we het zo stellen; als pietje jou tegenkomt op straat en je ineens een ros voor je muil geeft is het dan ook je eigen schuld?
Dat niet direct uiteraard, de manier waarop je daarmee omgaat en de gevolgen daarvan wel.
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:12:46 #167
31101 _Led_
pi_82229167
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:07 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, Alistair Overeem is met deze techniek toch wel heavyweight kampioen geworden bij strikeforce en heeft een erg grote kans om de legende Fedor aan te kunnen. Je eigen fouten toegeven is daarom zo slecht nog niet denk ik.
In jouw geval kan ik me dat inderdaad goed voorstellen.
Maar als je uberhaupt geen fout gemaakt hebt, maar er is een ander persoon gewoon fout bezig - dan slaat het natuurlijk helemaal nergens op.

Het "Oeh er is een conflict dan zijn er ALTIJD 2 schuldigen" is een doorgeslagen hippie-idee.
Als ik jouw huis in de fik steek zonder reden neem ik aan dat jij een conflict met mij hebt, maar dat wil niet zeggen dat dat conflict jouw schuld is.
zzz
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:13:52 #168
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82229211
Ik heb gehoord dat er hier gratis mooie nieuwe signatures af te halen zijn :
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:34 schreef mediaconsument het volgende:
Dat stukje eerlijkheid tegenover jezelf zal ervoor zorgen dat je heel wat minder snel moe word en dus meer veerkracht heb tijdens discussies zodat je er daadwerkelijk wat van kunt leren.

Jammer van die spelfouten, maar toch
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_82229382
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb gehoord dat er hier gratis mooie nieuwe signatures af te halen zijn :
[..]

Jammer van die spelfouten, maar toch
Ik zal de t toevoegen. Bedankt voor je opmerking.
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:17:39 #170
31101 _Led_
pi_82229387
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:10 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat niet direct uiteraard
Dan hoeven er dus niet 2 schuldigen te zijn, punt.
zzz
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:21:24 #171
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82229557
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:17 schreef mediaconsument het volgende:
Ik zal de t toevoegen. Bedankt voor je opmerking.
2 keer een 't' graag! Bij 'word' en bij 'heb'.

Maar wel een beetje jammer dat jij zelf je nooit zo goed kan vinden in je eigen uitspraken, zoals bijvoorbeeld de tekst in die mooie nieuwe potentiele sig en dit:
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:22 schreef mediaconsument het volgende:
Je fouten toegeven of anderen gelijk geven zijn dan ook zaken die je zullen sieren.
Je gedraagt je altijd precies tegenovergesteld aan je eigen uitspraken .

[ Bericht 18% gewijzigd door JoepiePoepie op 02-06-2010 12:29:18 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_82229948
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:21 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

2 keer een 't' graag! Bij 'word' en bij 'heb'.

Maar wel een beetje jammer dat jij zelf je nooit zo goed kan vinden in je eigen uitspraken (zoals de tekst in die mooie nieuwe potentiele sig). Je gedraagt je altijd precies het tegenovergestelde .
Ik heb die fout inderdaad regelmatig gemaakt, dit mede doordat ik zo ongeveer zeg wat ik denk. Wat ik wel weet is dat hier erg veel winst te behalen valt en dat ik dus blij ben dat ik met deze edele principes bezig ben.

Die t had ik overigens over het hoofd gezien.
  † In Memoriam † woensdag 2 juni 2010 @ 12:31:08 #173
137949 Disana
pi_82230039
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:31 schreef Disana het volgende:
Weten jullie dat we hier ook een slowchat hebben?

[NWS SC #22] Waar zwart het nieuwe rood is
Het groepje slowchat pro's bestormde dit topic en het is moeilijk ze te weerstaan. Mijn excuses.
pi_82230111
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:07 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ach ja, met oogkleppen rondlopen is dan ook veel toffer.
Lees gerust al mijn posts eens terug en vertel mij waar ik me tot hetzelfde niveau verlaag als het gaat om mensen uitschelden en beledigend bezig zijn? De moderatoren zijn het ook met me eens, en het is niet de eerste keer dat erop gewezen wordt.

Ik gedraag me gewoon zoals het hoort, noem me gerust een brave billy, prima, maar kom dan niet aanzetten met "waar 2 vechten, 2 schuld" want ik heb geen klap of duw of wat dan ook uitgedeeld maar expres het conflict vermeden door het te melden waar het hoort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')