Het moment dat je de manier waarop je discussieert een klein beetje aanpast en dus in plaats van een houding als ontwijkende zijlijn-coach een houding aanneemt van iemand die daadwerkelijk iets aan de discussie wil toevoegen en dus ook fouten kan maken, zul je heel wat minder moe worden en dus meteen wat positiever overkomen.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:45 schreef Amos_ het volgende:
Hallo Mods, ik zou graag zien dat er nu wel wat gedaan wordt aan de pogingen van Ticker om mij zwart te maken. Het ontneemt me elk plezier om hier op fok te zijn
Druk op Israël neemt toe #3: Doden hulpconvooi
Ik negeer het in het topic zelf wel maar het is niet alleen hier, ook in BNW en het wordt steeds vermoeiender.
Oh en van een moderator mag je wellicht wat meer verwachten, toch?
Dit is uit eigen initiatief, mede doordat jij net zo goed weet als mij dat dit conflict niet hier is begonnen. Daarom valt dat als een klein kind huilen ook onder de houding die ervoor zorgt dat conflicten als die met Ticker uit de hand lopen. Jullie zijn allebei net zoveel mens, oftewel treedt dan de laatste regel in werking. Daar waar een conflict is, zijn er 2 schuld.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:58 schreef Amos_ het volgende:
Leuk dat je je er out of the blue in wil mengen, maar kom niet aan met "misschien moet je je houding aanpassen" om dan vervolgens te zeggen dat je me als een klein kind vindt huilen hier. Dat is nogal hypocriet.
Je zal vast wel een pm van Ticker hebben gehad, ik heb ook een hele fijne gehad (die ik inderdaad naar de mods heb doorgezet, 't is goed met 'm)
Het woord moeten heb ik niet gebruikt, het is dan ook je recht om te doen wat je wil. Uiteindelijk kun jij er namelijk ook niet goed mee omgaan dat hij een andere mening heeft, anders was dit conflict namelijk niet ontstaan. Dat stukje eerlijkheid tegenover jezelf zal ervoor zorgen dat je heel wat minder snel moe wordt en dus meer veerkracht hebt tijdens discussies zodat je er daadwerkelijk wat van kunt leren. Dan hebben de anderen ook nog wat leuks om te lezen, toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:25 schreef Amos_ het volgende:
Dus ik moet mij aanpassen aan een anoniem internetfiguur omdat hij er niet mee kan omgaan dat ik een andere mening heb, niet alleen als het gaat om onderwerpen maar ook om internet-etiquette?
Zoals ik al zei, in een conflict zijn er 2 schuldigen, beiden maken de fouten. Hierbij laat ik het ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:37 schreef Amos_ het volgende:
Je gaat voorbij aan het feit dat ik hem nooit uitgescholden of beledigd heb. Ik verkondig mijn eigen mening en daar wordt dan ridiculiserend op gereageerd. Je trekt een scheve vergelijking, alsof ik iets "fout" heb gedaan maar nergens ben ik over de schreef gegaan.
Daar kan zelfs een leuk plaatje niet veel aan veranderen.
Een conflict kan ook uitgelokt worden door een ander. Door het bij de mods aan te kaarten voorkom ik juist een openlijk conflict. Maar ik weet waar je loyaliteiten hierin liggen dus ik neem je niks kwalijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:39 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, in een conflict zijn er 2 schuldigen, beiden maken de fouten. Hierbij laat ik het ook.
Wat een bullshitquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:39 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, in een conflict zijn er 2 schuldigen, beiden maken de fouten.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:39 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, in een conflict zijn er 2 schuldigen, beiden maken de fouten. Hierbij laat ik het ook.
Mjah, Alistair Overeem is met deze techniek toch wel heavyweight kampioen geworden bij strikeforce en heeft een erg grote kans om de legende Fedor aan te kunnen. Je eigen fouten toegeven is daarom zo slecht nog niet denk ik.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:29 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat een bullshit
Dat is het lulverhaal wat ouders gebruiken als ze gewoon van het gezeik af willen zijn
Dat niet direct uiteraard, de manier waarop je daarmee omgaat en de gevolgen daarvan wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:08 schreef Flammie het volgende:
Laten we het zo stellen; als pietje jou tegenkomt op straat en je ineens een ros voor je muil geeft is het dan ook je eigen schuld?
In jouw geval kan ik me dat inderdaad goed voorstellen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:07 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, Alistair Overeem is met deze techniek toch wel heavyweight kampioen geworden bij strikeforce en heeft een erg grote kans om de legende Fedor aan te kunnen. Je eigen fouten toegeven is daarom zo slecht nog niet denk ik.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:34 schreef mediaconsument het volgende:
Dat stukje eerlijkheid tegenover jezelf zal ervoor zorgen dat je heel wat minder snel moe word en dus meer veerkracht heb tijdens discussies zodat je er daadwerkelijk wat van kunt leren.
Ik zal de t toevoegen. Bedankt voor je opmerking.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb gehoord dat er hier gratis mooie nieuwe signatures af te halen zijn:
[..]
![]()
Jammer van die spelfouten, maar toch
2 keer een 't' graag! Bij 'word' en bij 'heb'.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:17 schreef mediaconsument het volgende:
Ik zal de t toevoegen. Bedankt voor je opmerking.
Je gedraagt je altijd precies tegenovergesteld aan je eigen uitsprakenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:22 schreef mediaconsument het volgende:
Je fouten toegeven of anderen gelijk geven zijn dan ook zaken die je zullen sieren.
Ik heb die fout inderdaad regelmatig gemaakt, dit mede doordat ik zo ongeveer zeg wat ik denk. Wat ik wel weet is dat hier erg veel winst te behalen valt en dat ik dus blij ben dat ik met deze edele principes bezig ben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
2 keer een 't' graag! Bij 'word' en bij 'heb'.
Maar wel een beetje jammer dat jij zelf je nooit zo goed kan vinden in je eigen uitspraken (zoals de tekst in die mooie nieuwe potentiele sig). Je gedraagt je altijd precies het tegenovergestelde.
Het groepje slowchat pro's bestormde dit topic en het is moeilijk ze te weerstaan. Mijn excuses.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:31 schreef Disana het volgende:
Weten jullie dat we hier ook een slowchat hebben?![]()
[NWS SC #22] Waar zwart het nieuwe rood is
Lees gerust al mijn posts eens terug en vertel mij waar ik me tot hetzelfde niveau verlaag als het gaat om mensen uitschelden en beledigend bezig zijn? De moderatoren zijn het ook met me eens, en het is niet de eerste keer dat erop gewezen wordt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ach ja, met oogkleppen rondlopen is dan ook veel toffer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |